Skocz do zawartości
IGNORED

Chiptuning nielegalny!


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

(Konto usunięte)

3. Firmy ubezpieczeniowe obliczaja rózne stawki przy uzyciu różnych współczynników i uwzgledniaja np wypadokowośc która jest pochodna mocy a ty te moc masz nielegalnie podwyższoną.

$.Akcyza zalezy od pojemności a ty stosujac chiptuning niejako to "obchodzisz" omiojasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

atoposik, 3 Mar 2009, 10:38

 

>3. Firmy ubezpieczeniowe obliczaja rózne stawki przy uzyciu różnych współczynników i uwzgledniaja

>np wypadokowośc która jest pochodna mocy a ty te moc masz nielegalnie podwyższoną.

 

To już ich wymysł jak sobie naliczają stawki.

 

Żeby kontrolować moc wszystkich aut (zgodną z dowodem) musiałbyś na kazdej stacji kontroli pojazdów hamownię podwoziową. Z uwagi na koszty takie coś nigdy nie wejdzie w życie i koło się zamyka... Pomijam fakt że dzisiaj nawet się nie sprawdza jaki masz silnik w aucie.

 

>$.Akcyza zalezy od pojemności a ty stosujac chiptuning niejako to "obchodzisz" omiojasz.

Jak zauważyłeś akcyzę płaci się od pojemności a nie od mocy więc niczego nie omijasz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeżeli coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość masza1968

(Konto usunięte)

A co to ma wspólnego z twoim stwierdzeniem, że fabryczny chiptuning nie istnieje?

 

na przyszlość, zanim będziesz wygłaszał publicznie swoje prawdy to się upewnij czy nie robisz z siebie wariata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość masza1968

(Konto usunięte)

atoposik, 3 Mar 2009, 14:47

 

>Słowo fabryczny wyklucza słowo chiptuning. To jest po porostu inna program prawdopodobnie mapy

>zapłonu i innych rzeczy opracowane przez fabrykę to co innego.

 

Taaaa....

 

 

atoposik, 3 Mar 2009, 15:02

 

>Rząd ustalając akcyzę ipodakti itp na daną pojemnośc ma na myśli paliwożernosć no a po chipe

>zwieksza saie zuzycie paliwa.

 

Dziwnym trafem większość silników common rail po chiptuningu mniej pali niż na fabrycznych ustawieniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość masza1968

(Konto usunięte)

W Polsce homologacji podlegają tylko nowe samochody. Jeżeli samochód był dopuszczony do ruchu to nie podlega ponownej homologacji po dokonaniu w nim zmian, a jedynie badaniom na urzędowych stacjach diagnostycznych. Innymi słowami jeżeli dealer samochodowy chciałby sprzedać samochody po tuningu to musiałby każdy z nich poddać ponownej homologacji. natomiast jeżeli tuninguje samochód klienta (po sprzedaży) to taki samochód nie podlega homologacji.

 

Zródło:

 

ROZPORZĄDZENIE

MINISTRA INFRASTRUKTURY1)

z dnia 24 października 2005 r.w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep2)

Dz. U. z dnia 6 grudnia 2005 r.)

 

 

Gramy dalej? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.