Jump to content
IGNORED

Tonsil - Classic


ar0n

Recommended Posts

Slyszal ktos zestawy Classic Tonsila?

 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Przyznam, ze bardzo ciekawie wygladaja, i parametry tez zachecajace. Ciekaw jestem brzmienia zestawow. Dalo sie kupic te kolumny w Polsce? Moze ktos z forumowiczow takie posiada/posiadal?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Ja mam

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

W Polsce były chyba tylko z reimportu. Kolumny były rozwojową wersją Tango 200. Główne zmiany polegały na innym ukształtowaniu charakterystyki przenoszenia.

 

Słyszałem Tango 200 i jak sądzę w Classik 1 chodziło o zmniejszenie wpływu obudowy pasmowo-przepustowej na ogólne zrównoważenie brzmienia. Chodziło o to, że Tango miały charakterystykę lekko opadającą w kierunku tonów wysokich. Classik 1 miały już poziomą i równą jak stół, żeby specyficznie brzmiący bas z obudowy pasmowo przepustowej nie dominował nad ogólnym obrazem muzycznym. Brzmienie powinno się zbliżyć do Jamo 707, które też w tamtym czasie słyszałem (Jamo były mniejsze i miały tylko jeden Filtr Akustyczny, a Tango 200 i Classik 1 miały dwa takie układy co powinno dawać bardziej wyrównany bas). Jamo niwelowało specyfikę basu z FA przez zmniejszenie jego efektywności w stosunku do reszty pasma. Ogólnie bas z Jamo 707 był trochę bardziej rozwlekły niż z Tango 200 ale ponieważ był schowany trudniej było dosłyszeć się jego charakteru.

 

Klon Tango 200 wykonali fani na forum Elektroda (rewelacyjne wykonanie).

 

Natomiast klon Classik 1 z udoskonaloną obudową znajdował się na starym forum Akkusa. Autorem tego klona był forumowy kolega - ahfc .

Cechą jego obudowy, poza obłym kształtem, był sposób ładowania głośników do wnętrza. Głośniki wchodziły wewnątrz obudowy przez odkręcane płyty na górnej i na dolnej ścianie, a nie tak jak w Classik 1 i Tango 200 przez odkręcaną ścianę tylną. Ogólnie pomysł bardzo dobry dający dużą sztywność obudowy. Większość głośników do klona Classik 1 nadal jest dostępna. Kopułka GDWK 10/80/19 oraz średniotonowy GDN 16/50/6. Niskotonowych GDN 20/80/3 nie widziałem może dałoby się zastąpić 20/60/3 albo 20/80/2.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

>ahfc

 

to na co czekasz! napisz coś wiecej o nich! ;))

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Ojciec miał TLC Classic 1. Szału nie było, tylko taki "poprawny" neutralny dźwięk. Dość szybko sprzedał.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

I właśnie ten poprawny neutralny dźwięk jest SZAŁEM ... trudno jest to docenić kiedy się na co dzień słucha z chińskich pierdziawek oraz odtwrzaczy mp3, w których najpoprawniej brzmi znaczek firmowy.

 

W czasach produkcji Tango 200 i Classik 1 obudowy typu FA stosowane były w kolumnach wyższej klasy. FA ma konkretne wady, które trudno wyeliminować z brzmienia. Ma też zalety, które sprawiły że Jamo wykorzystało FA w swoim flagowym modelu (nie ma go na stronie internetowej Jamo - to była kolumna wysokości chyba 180cm i kosztująca jakieś niebotyczne pieniądze - miałem jej okazje posłuchać z 15 lat temu w jednym z warszawskich audio-salonów) zawierająca także dwa FA jak TLC Classik 1.

 

Generalnie wszystkie konstrukcje oparte o FA i Jamo i Tonsila brzmiały w uspokojony sposób, jakby relaksacyjny i bardziej pastelowy. Nie pamiętam również żeby ujawniały jakieś szczególnie ekscytujące rezonanse na średnich tonach - widocznie tak dopasowywano brzmienie tonów średnich do basu...

 

Ale można sobie zrobić klona Classik 1 i założyć mu jakąś tubkę na wysokie tony ;).

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Qubric, 31 Mar 2009, 22:10

 

Opinia doskonała jak z firmowego foldera każdej szanującej się firmy. Tylko dlaczego one były tylko przeciętne?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Link to comment
Share on other sites

One były przeciętne to tak samo jak przeciętne były Jamo za kilkadziesiat tys. PLN

Słyszałeś je Siutek??? Słyszałeś w ogóle jakiekolwiek kolumny w układzie FA???

Czy się tylko tak upisujesz na forum, żeby wykazać, że jesteś nieprzeciętnie ... - dodaj sobie dalej jaki.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

bo miały podstawowa wade wszelkich kolumn tonsila..kiepskawą wysokotonówkę..piaszczysta i mało-barwną ..gdyby wstawili cos nie swojego scana,seasa..grało by klase lepiej z zyciem.Ale Tango mimo to grały fajnie to juz był mały hi-endzik.Średnie były znakomite.A bas mi się bardzo podobał nie był taki prosto na "twarz" jak w 98% konstrukcji z BR.Swietne kolumny do spokojnych odsłuchów.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Kolejny wynalazek bakrutów z tonsila.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Niektórzy mówia że jbl es60 sa zaprojektowane przez ksiegowych. Lepiej przez księgowych niz przez na wpół głuche dinozaury peerelu!

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

sav

W drugim systemie mam Tonsil Tango 150,duży trójdrozny monitor,bas z FA.Stawiam dolary przeciwko orzechom,że zagrają lepiej niż twoje wrzeszczące JBL-e.Chyba,że już ogłuchłeś od słuchania techno.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

  • Redaktorzy

Piotrek, a masz jakieś zdanie o ich metalowych kopułkach, które były montowane w serii Maestro?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

się zgadzam ! osobiście wymieniałem wysokotonówki w swoich Tonsilach i różnica była istotna

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

I jest jeszcze jeden argument za kupowaniem audio-systemów: w przypadku ewentualnego rozwodu rzadko się go traci na rzecz partnera: jacht przepadnie, dom przepadnie, dzieło sztuki przepadnie, prawa rodzicielskie przepadną - ale sprzęt na pewno będzie ci towarzyszył na nowej drodze życia. Nawet lichwiarz powinien to docenić.

Link to comment
Share on other sites

Redaktor, 1 Kwi 2009, 10:17

 

>Piotrek, a masz jakieś zdanie o ich metalowych kopułkach, które były montowane w serii Maestro?

 

Ja mam. Grajac w innej wysokoefektywnej nippońskiej kolumnie, mimo niższej efektywności grają bardzo audiofilsko .Z czym bardzo walczyłem na AudioShow a sobie sam taki dżwięk z braku laku (96db efektywności) sprawiłem :) Mój prywatny ranking:najgorsza jedwabna,lepsza rezoteksowa z tubą i najlepsza berylowa

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Qubric, 1 Kwi 2009, 06:27

 

Dziś mnie nie zdenerwujesz..........:) Jak dla Ciebie mogę być głuchy jak pień.

 

Jednakże odpowiedz mi dlaczego największy odsetek w DIV miał miejsce w tych kolumnach? Dlaczego nikt nie zabierał się na polepszanie niepolskich kolumien a zawsze kombinował z polskimi? Dlaczego odpowiedz mi? Podpowiem Ci,że grały strasznie źle, były zbyt ostre na górze. Bas był i owszem ale też niezbyt doskonały. Coś w tym dźwięku bolało. Na dłuższą metę był męczący. Była średnica, bas i wysokie jednakże dobrego dźwięku nie dawały. Dlatego świetnie sprzedawały się głośniki w firmowych sklepach które jak na tamte czasy były świetnie zaopatrzone. Jednak one też były cholernie drogie jak na dźwięki które z siebie wydawały.

 

Cały czas z tymi głośnikami było coś nie tak....takie niedorobione były.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Link to comment
Share on other sites

sittek, 1 Kwi 2009, 11:24

W tamtych latach wszystko było nie tak, pernamentny wyścig zbrojeniowy armaty zamiast masła, dalej obowiazywało w demoludach i z czym do ludzi to i tak cud że coś było.

Popatrz na Niemcy przed wojną zbroiły się, nie było bezrobocia i to był cały atut tamtych czasów innych rzeczy też tam brakowało, także w sferze audio.

 

Jak miały być dorobione głośniki a wsumie wszystko, kiedy na każdy materiał czekało sie po 3lata?

Przykład z mojego wtedy podwórka rematowałem obiekt sportowy i na filtry do basenu potrzeba było konkretnej granulacji piasek i dupa bo dostałem potwierdzenie na dostawę za 3lata-tak głupi piasek?

 

Tak że w sumie należy się tamtym ludziom jakiś podziw ze z gówna dali radę jednak zrobić coś konkretnego.

 

Teraz globalnie są zupełnie inne czasy, firmy wlatach 80-90 w ramach wyścigu zbrojeniowego naciapali masę pomysłów nawet nie patentując ich tylko wkładajac do szuflady (publikacja to niezbyt dobry jak życie pokazuje pomysł).Przyjeli taktykę :tyle kasy wybulonej na badania,niech najpierw spłacą się stare pomysły a nowe uruchomimy tylko wtedy jak ruszy konkurencja.

 

Mamy dzisiejsze czasy sporo nowatorskich technologii ale nie wdrożonych sobie leży.Coś tam wróble ćwierkaja że te materiały które używamy to już maja swoich lepszych nastepców ale została ta inercja z zapasami w szufladach,kupione maszyny do starych technologii no i tak mamy. Nie dobrze ruszać stabilnego układu sytuacji który sie wypracował.Ludzie zrobili się wygodniejsi i doskonale wiedzą że wojny także gospodarcze niszczą i wymagają wyrzeczeń.Poza tym lepiej nie podskakiwać bo po prostu nas kupią bez oddania pojedyńczego strzału.

 

Postępu w sprzęcie wysokiej klasy audio nie ma np. dla tego że jest to rynek nieciekawy dla dużych graczy a ci mali mają za małe technologie żeby cokolwiek milowego zrobić. To jest po prostu postęp "kosmetyczny" różne "cudowne" lampowe nawroty wynikają właśnie z braku dostępu małych firm do najnowszych technologii i dużych nakładów na które stać duże molochy.Coś tam sobie wycieka od dużych koncernów np.wzmacniacze w klasie D i osobiście bardzo się muszę cieszyć z tego, bo budowa takiej egipskiej piramidy audio w technologii z przed 4500 lat jest dla mnie niebotycznie droga a jak wiemy faraon zasiadał na tronie w pojedynkę i dla tego z zawiści tłumu teraz mamy demokrację ;)

Każdy audiofan ma swoją góra 80cm piramidkę w pokoju bo na wiekszą go nie stać

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Wełniany, 1 Kwi 2009, 12:02

 

ciężko się z Tobą nie zgodzić.....

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Link to comment
Share on other sites

sittek, 1 Kwi 2009, 11:24

>Cały czas z tymi głośnikami było coś nie tak....takie niedorobione były.

 

LOL Sitek - z KTÓRYMI??? Z CLASSIKami ?! ... Tez jestes niedorobiony :))) Słyszałeś chociaz coś zbliżonego konstrukcyjnie do tego o czym tu piszemy?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Piotrek608, 1 Kwi 2009, 06:31

 

Jak wy konstruujecie swój sprzęt z takim słuchem ??? ... kolejny któremu szuwarki szeleszczą :)))

 

Akurat kopułki tonsila GDWK 10/80/19 nie tyle szeleszczę (chyba że przeciążone), nie są ostre i nie mają podbarwień. Jest dokładnie odwrotnie... Te kopułki (i w zasadzie wszystkie nowsze kopułki Tonsila włącznie z tytanową 10/80T) „grają barwą”, mają ograniczone detale (nie plumkają audiosyfilsko). Manierami przypominają trochę wysokotonowe głośniki tubowe, ale bez ich bezpośredniości w prezentacji muzyki. Przy tym nie jest to tak bardzo istotne jeśli zauważymy, że te głośniki powinny być stosowane od częstotliwości 5kHz. No i jeszcze trzeba zauważyć, że wysokotnowy głośnik brzmi tak jak jego przebieg kształtuje zwrotnica.

 

W Tango 200 to nie wysokie tony, ale właśnie sposób odtwarzania basu był kontrowersyjny (w Classik 1 była jednak inna kopułka wysokotonowa, lepiej chłodzona i tłumiona). I nie dlatego że to był Tonsil ale dlatego że taka cechę miał zastosowany typ obudowy pasmowo-przepustowej. Wszyscy producenci tego typu obudów dążyli do eliminacji efektów związanych z kiepską odpowiedzią impulsową obudowy FA. I dopiero konstrukcje hi-endowe dochodziły w tym do w miarę przyzwoitych efektów. Tango 200 brzmiały znacznie lepiej od Jamo 707 i o kilka klas lepiej od starszej konstrukcji Jamo VII (na której wzorowany był Bolero 200 - a może odwrotnie Jamo na Bolero?). Cechą wysokiej klasy konstrukcji w obudowie typu FA było właśnie poczucie uspokojenia. Pod tym względem Tango 200 jeszcze trochę mocniej atakowały basem niż Jamo 707.

Classik 1 od australijskiego dealera kosztował równowartości 9-11tys. PLN i w takim przedziale cenowym jak na FA nadal był tani. Ze względu na cechy konstrukcyjne trudno jednak jest mi wyobrazić sobie jego brzmienie z tańszymi Rotelami serii 8 czy słabszymi Yamahami.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Qubric, 1 Kwi 2009, 21:41

 

Twoje teksty z firmowych folderów jakoś do mnie nie trafiają. Teorie masz opanowaną do perfekcji. Z praktyką jest może trochę inaczej. A reagując na czyjeś opinie, odmienne od twoich, nie podniecaj się zbytnio przy klawiaturze bo to może być niebezpieczne. Jeśli jesteś dorobiony popisz sobie na "audiohobby" a tu mnie po raz kolejny po prostu nie zaczepiaj. Jeśli ci się ten sprzęt tak podoba to nie znaczy że też musi mnie. Bez odbioru.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Link to comment
Share on other sites

Moje teksty Sitek są napisane na podstawie tego co słyszałem.

 

Twoje natomiast są jęczeniami piekarskiego na mękach... Piszesz, że wiesz już co ci się nie podoba choć nawet tego nie słyszałeś i nie potrafisz opisać co ci się nie podoba (pomijając bzdety, które wpisujesz chyba w ramach błaznowania, na zasadzie - „bo niedorobione były”)...

 

Jeśli taki punkt widzenia przyjmujesz, to ja przyjmuje taki, że mnie się ty nie podobasz i tak samo o tym upiszę gdzie mi się spodoba. Skoro tobie wolno pierdzielić bez sensu na temat brzmień Tonsili, których nie słyszałeś, to mnie wolno pisać na temat twojego pojęcia o wyobrażeniu z równym zaangażowaniem.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Qubric, 2 Kwi 2009, 06:33

 

>Moje teksty Sitek są napisane na podstawie tego co słyszałem.

 

Jak dla mnie twój fanatyzm wynika bardziej z tego co sprzedajesz a nie to co słyszałeś. jak ktoś bardzo chce to i usłyszy. I dlatego dla potencjalnego nabywcy twoje błaznowanie jest bardzo niebezpieczne. Stosując zmyślne techniki starasz się wmówić na siłę nie przebierając w słowach ,że te cudeńka są cudowne. Dlatego śmieszą mnie twoje nadmuchane wywody oparte li tylko na technicznych porównaniach i nadskomplikowanym bełkocie rodem z folderka promocyjnego, gdzie rzadko przekłada sie to na namacalna jakość.

 

Słyszałem ten beznadziejne, szaro i nienaturalnie brzmiące głośniki i nic, nawet ty nie przekonasz mnie do nich. Jeśli taki poziom dźwięku ci odpowiada można tylko ubolewać, że nie posunąłeś się dalej. Sa na świecie męczennicy, którzy odrzucają dobra współczesne. Należąc do nich cały czas cofasz sie i pociągasz innych za sobą.

 

Maestro, Siesty czy Altusy grają dźwiękiem nienaturalnym, męczącym i efektownym. Dla początkujących fanów dobrego brzmienia może są i dobre. Jednakże wystarczy posłuchać czegoś lepszego a czar gwałtownie pryska i przychodzi żal z wydanych pieniędzy. Generalnie są tanie i tak grają, gdyż z gowna bicza nie ukręcisz. Onanizując się na ich widok oraz dźwięk albo masz w tym interes albo czegoś ci brakuje. I o tym pisać mi również jest wolno.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Link to comment
Share on other sites

Sittek..pomijajac Twój stosunek do Tonsila,który jest zbyt mocny. i subiektywny.(moze własnie porównanie czegosc za 100zł jest nieodpowiednie do np. 10 tys).to mógbys mi zaproponowac Twoim zdaniem...niezłe kolumny podłogowe do 38 mkw..w cenie do 3000 maks 4000 para...które by grały "ładnie" tj, muzykalnie, dynamicznie..z kontrola basu..słucam Jazz wiec nie pisz mi tylko o JBL lub Magnatach..Chodzi o to zebym nie załował ze wydałem 4 tys. a nie 1,5 na Siesty...Moze byc na priv...

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Glukas, 2 Kwi 2009, 12:35

 

Sorry Winnetou ale jazzu nie lubię więc nie słucham. Dlatego Tobie zdecydowanie polecam Tonsil Tango 200. Poczytaj ........

 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

To jest jedyny model Tonsila który zrobił na mnie kiedyś ogromne wrażenie. Ale potem słuchałem tańsze i już nie były takie efektowne. Teraz jak je sobie wspominam największe wrażenie zrobiła na mnie ..........ich cena.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Link to comment
Share on other sites

A wiesz Sitek takiego palanta jak ty rzadko można spotkać nawet w Internecie. Dobrze przynajmniej, że napisałeś za co tak bardzo nie lubisz Tonsili... Bo cię nie było na nie stać (LOL)

 

Autor wątku spytał jak grały Classik 1, które mało kto słyszał bo nie były sprzedawane w Polsce (za wyjątkiem jakichś końcówek serii) więc mu odpisuję jak grały podobne konstrukcje z FA. Jeśli nie masz nic do powiedzenia to siedź cicho, a jest szansa że przynajmniej będziesz wyglądał na filozofa :)))

 

 

PS. Tango 200 były po 2000 PLN za parę po zakończeniu ich produkcji w 1997-98 roku, prosto z Tonsila (za tę cenę można złożyć obecnie klony Classik). Na mnie Tango 200 nie zrobiły wrażenia bo miały ciemne brzmienie i zbyt ciężki wygląd. Za to pamiętam doskonale TDL Studio 0,5 -0,75M i Magnepany, które brzmiały całkiem inaczej.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Tak się zastanawiam czy JBL nie chciał teraz sobie pojechać na dobrej pośród muzyków studyjnych opinii o głośnikach APS AEON , wprowadzając nowy produkt o nazwie EON .Jak widać każdy orze jak może nawet Harman nie ma skrupułów.Patrząc na dane AEON-y są jednak równiejsze co do charakterystyki a ich głosniki mparokrotnie słuchane pokazuja prawdę w muzyce. Na ostatnich targach Music Media chyba 12 firm handlujacych sprzetem uzywały ich głosników, żadne ADAM-y,PCM,JBL-e,Yamachy.Miło widzieć jak cos rodzimego naprawdę sie spokojnie wybija spośród śmietanki.

Firma

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) powinna wprowadzając nowy następny świetny wyrób zastrzec sobie dobrze nowa nazwę!

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Napisz Rafaell, bo te dwa mietuski od siutki nie wiedzą, że APS to firma założona przez konstruktorów ProTonsilu, którzy zbudowali rewelacyjne monitory Tonsil TLC AMS-1. Tonsil padał i likwidował dział studyjny, a jego konstruktorzy się usamodzielnili i złożyli taki sam monitor aktywny na głośnikach Seasa, wykorzystując doświadczenia i kontakty handlowe zdobyte w Tonsilu.

Możliwość zarabiania na każdym biznesie jest tylko kwestią wielkości zaangażowanego kapitału do wielkości kosztów trwałych. W przypadku firmy nieobciążonej długami przed-prywatyzacyjnymi tak jak Tonsil, szanse rozwoju są znacznie większe.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Qubric, 2 Kwi 2009, 21:50

Qubric, 2 Kwi 2009, 19:33

 

Nie mam już zamiaru z toba prostaku dyskutować. Jesteś bardzo nieskomplikowaną istota człekokształtną wyposażoną w wadliwy aparat słuchu i działającą według własnych , sobie tylko znanych wyimaginowanych argumentów. Klasy zachować nie potrafisz a przyparty do ściany zwyczajnie obrażasz, jak prostak. Poziom wypowiedzi masz oparty wyłącznie na tym co przeczytasz i co sobie wydłubiesz. Beton i blokada odbioru.

 

Agresja z jaką zachwalasz te nic nie warte ustroje zbliżony jest do charakteru dźwięku jaki one prezentują. Ostro, na chama i bez polotu. Sztucznie podbite zakresy i drażniące wysokie tony. Bas podbity i nienaturalny. Jak widzę w swoich wypowiedziach musisz posiłkować się autorytetem innych( Rafaell). Taka na wstępie mała wazelinka......

 

Niestety ludzie twojego marnego pokroju nie potrafią zachęcić innych do słuchania , nie potrafią grzecznie i kulturalnie przedstawić swoich argumentów. Jednakże poziom tego sprzętu odpowiada miernocie prezentowanej przez ciebie na tym forum.

 

Najlepiej załóż sobie wątek Tonsil i pisz sobie tam sam.

 

.....Jeśli mój post wyleci, a się tego spodziewam jestem przekonany,ze twoje obraźliwe również......

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Rotel A14, RCD-971 & Dynaudio Focus 140.

Link to comment
Share on other sites

>sittek

3 Kwi 2009, 12:09

 

Twój wulgaryzm wypowiedzi nie polega na typowych brzydkich słowach, lecz samej treści jaką ze sobą niosą. Otóż Qubric posiada niesamowitą wiedzę na temat konstrukcji głośnikowych, w tym produktów Tonsila. Co udowadnia każdym swoim postem. Bardzo przyjemnie czyta się nieraz tak bezcenne informacje.

 

A Ty sam grupujesz wszystkie kolumny Tonsila do jednego worka pokazując swoje pretencjonalne podejście do tego producenta. Może przeżywasz jakąs traumę? Ktoś z pracowników tej firmy Cie skrzywdził?

 

Wybacz, ale musiałem zabrać głoś bo Twoje zachowanie i prowadzona krucjata przeciwko Tonsilowi przypomina mi typowego Trola...

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.