Skocz do zawartości
IGNORED

A może jest to jednak mało zabawne?

sh

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę dokonać zakupu CD player'a – suma jaką chcę przeznaczyć na ten cel 1500 – 2000zł.

Oczywiście chciałbym, by był możliwie najlepszy w tej grupie cenowej.

Najpierw kupuję kilka pism tzw. fachowych, by dokonać wstępnego wyboru.

Studiuję w nadziei, że lektura tych pism pozwoli mi wybrać kilka modeli, które warte są bliższego

zainteresowania i ......... tu zaczynają się rodzić problemy z wyborem.

Czytam opisy i nagle przypominają mi się koszmarne lekcje z j.polskiego, na których analizowało się

poezję – co autor miał na myśli ;

... wyraźne odchudzenie rejestrów ...

- jakich rejestrów? To już nie napisał.

... choć na znanych nam nagraniach możemy wyłapać pewne uproszczenia.

Skąd znanych nam ? Z koncertów, z radia, z TV, CD, DVD, mp3 ?

Na czym te uproszczenia polegają ?

... przy czym mikrodynamika wypada minimalnie lepiej.

No, to już całkiem nieźle !

... wyczuwalne śladowe odstępstwo.

Cholera, a już wydawało się, że będzie OK !

Co prawda tylko śladowe ale jednak czuć – rozterka, jak to ugryźć ?

... usłyszymy większość najpotrzebniejszych informacji.

Nooo ! Czego chcieć więcej ?! Nie czepiajmy się szczegółów !!!

... zdradza oznaki klasy, choć różnicowanie nagrań nas nie rozpieszcza.

Niiee doobrze ! To tak, jak mnie w szkole oceniali nauczyciele – zdolny ale leń.

... braki w definicji dźwięków są skutecznie maskowane miłymi dla ucha wybrzmieniami.

Znaczy się kombinator, oszust ! Ale czyni to z wdziękiem – no ostatecznie darujmy mu to !

... występuje jako naturalne uzupełnienie do aspektów barwowych.

Nie za bardzo rozumiem ale przeczuwam, ze to chyba dobrze ?

... powinna nas urzec gorącym klimatem rodem z Hawajów i chlusnąć w nasze uszy słodkim syropem.

Rrraaannny boskie, co za wyrafinowane, ba wyuzdane wręcz doznanie !!!

I to tylko za 6900zł !!!

Można by jeszcze długo cytować takie perełki od, których aż się roi w tzw. fachowych pismach