Skocz do zawartości
IGNORED

Klub miłośników Audio Academy


goliatpl

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Adiamek napisał:

Brałem go kiedyś pod uwagę, muszę przesłuchać :)

 

Spróbować zawsze można. 

Słyszalem rhea pędzone tą lampką oraz często polecanym tutaj atollem in200se. Ten drugi w takim porównaniu wypadł słabo także warto posłuchać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, MrSalieri napisał:

Odsłuch u siebie to najlepsza opcja. Zatkanie BR powoduje zmianę charakterystyki szerszego pasma niż tylko sam bas. Po takim zabiegu ogólnie cała kolumna gra gorzej z mojego doświadczenia. 

11 godzin temu, h3x_Lukasz napisał:

Całkowite zatkanie portu BR to raczej ostateczność i faktyczne lepiej tego nie robić, przysiada też dynamika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jak Cayin A55TP ma szansę dobrze zabrzmieć z Rhea tak z Hyperionami IV absolutnie NIE.
Sprawa tego zestawienia była już poruszana w tym wątku:
https://www.audiostereo.pl/topic/131121-vincent-sv-227-czy-advance-acoustic-x-i125/

Hyperiony są zdecydowanie  bardziej wymagające wobec wzmacniacza jeśli chodzi o moc i szybkość.
Czasami pojawiają się w okolicach 5-7 tys zł używane wzmacniacze jak np. Bladelius Thor II czy ciekawe integry Plinius i one są bardzo dobrym wyborem dla tych kolumn. Trochę taniej można spróbować np. z NAD S300, ten się zdarza w okolicach 3 tys zł.
W moich różnych zestawieniach Hyperiony pokazały,  iż potrafią zabłysnąć mechaniką brzmienia, nie tylko potęgą. Z odpowiednim dla nich wzmacniaczem potrafią być naprawdę szybkie i konturowe. Do pełni zadowolenia potrzebują również rzetelnego nasycenia średnicy i to wszystko im zapewnia np. Thor II. Ja najlepszy efekt uzyskałem z Xindakiem A600E(09) (ok. 10tys zł używany). Podejrzewam, że jeszcze lepiej mogłyby zabrzmieć z końcówką Harpia Endorphin Power, lecz niestety nie dysponuję już Hyperionami by to sprawdzić. Rhea brzmią znakomicie z tą końcówką i też lepszego zestawienia Rhea nie słyszałem. Są wówczas niewiarygodnie drobiazgowe na każdym zakresie pasma (bas, średnica i góra) i w ich dalszych podzakresach. Także są jeszcze bardziej rozdzielcze i szybkie a przy tym nic nie tracą na oddaniu barw, nasycenia pomiędzy konturami, ani swojej muzykalności, melodyjności. Słowem, dostarczają jeszcze więcej emocji w emocjach :)
Natomiast jeśli ktoś potrzebuje wzmacniacz dla Rhea  po taniości to Xindak PA-M (używka za ok 3 tys zł) i tutaj do kwoty powiedzmy 10 tys zł nic bym nie kombinował.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.01.2019 o 19:22, Audio Academy napisał:

Hyperiony też można dać do 20m, ale trzeba pamiętać o szybkim tranzystorowym wzmacniaczu, chociaż i to nie będzie regułą, każdy podłącza to co lubi. A Rhea z racji lepszych głośników będzie po prostu lepiej kontrolować bas.

Jak z tym się zgodzę i to rozumiem 

13 godzin temu, pit80 napisał:


Jak Cayin A55TP ma szansę dobrze zabrzmieć z Rhea tak z Hyperionami IV absolutnie NIE.

tak tego nie kompletnie nie.  Mało tego jak z takim Cayinem nie zagrają a według Ciebie zagrają z Xindakiem to już w ogóle nie mogę pojąć.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)
18 minut temu, MrSalieri napisał:

tak tego nie kompletnie nie.  Mało tego jak z takim Cayinem nie zagrają a według Ciebie zagrają z Xindakiem to już w ogóle nie mogę pojąć.  

pit80 zaproponował do Hyperionów Xiandaka A600e- czego tutaj nie możesz pojąć? Mocny, wydajny wzmacniacz. Charakterem różni się od A55tp, który do wszystkiego pasować nie będzie. Kolega wyraźnie napisał, że może zagrać z Rhea, ale z Hyperionami już nie bardzo gdyż te kolumny wymagają innego rodzaju amplifikacji.

Edytowane przez Kukawa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

w ocenie pit80 Xindak A600e ma lepszą kontrolę i szybkość basu od Cayina, dlatego lepiej napędza Hyperiony. To potężnie zbudowana integra z dużym zapasem mocy i nie ma się co dziwić, że w kwestii basu potrafi lepiej wysterować kolumny niż A55tp. Oczywiście Cayin to fajna mocna lampka (miałem go dwa razy, także wiem co potrafi).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Kukawa napisał:

w ocenie pit80 Xindak A600e ma lepszą kontrolę i szybkość basu od Cayina

A to ciekawe.

20 godzin temu, Adam 38 napisał:

W środku  A600e wygląda jak magazyn na wszelakiej pojemności kondensatory, wystarczyłoby ich na 12 egz. mojego Cyruska :) Nie da się ukryć, że budową potrafi zrobić wrażenie. 

Bardzo dobre urządzenie ale akurat szybkość jest jego najsłabszą stroną, to raczej najedzony koala niż gepard :) Jest obecnie do kupienia za 9kzł, Pan który go sprzedaje podjął takową decyzję po odsłuchu 40W lampy.

Edytowane przez Szymon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie. Powracając do tematu, zagościł u mnie NAIM UNITI. Podłączone do niego Hyperion IV za pośrednictwem kabli chord odyssey 2, 2x2m . Wczoraj cały dzień słuchania i całą noc i nie mogę przestać :). Dźwięk gęsty głośniki ożyły na górze, środku i dole, sub już wystawiony na olx bo nie potrzebny. Jest wszystko i jestem bardzo zadowolony. Dziękuję koledze Mariuszowi za wytyczenie dobrej drogi. 

Jedno co mam skopane to kierunek kabli głośnikowych o czym dopiero się dowiedziałem, że są na otulinach kierunki (strzałki) ze wzmacniacza do głośnika lewy ok a prawy odwrotnie. I tam w zaleceniach firmy jest ich przewód głośnikowy NAIM NAC A5 co najmniej 3,5m ale to z czasem. A pokój 18 m. Jest extra. 

20190201_191659r.jpg

20190201_191656r.jpg

20190201_191626r.jpg

20190201_191649 r.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Diaderny napisał:

Dźwięk gęsty głośniki ożyły na górze, środku i dole, sub już wystawiony na olx bo nie potrzebny.

 

54 minuty temu, Diaderny napisał:

A pokój 18 m. Jest extra. 

Wow, Hyperion IV, 18m2 i wcześniej jeszcze subwoofer...   To czym wcześniej zasilane były Hyperiony, lampą 40W? :)

Tak na serio, to z tego co widzę, są skosy i zapewne jeszcze zabudowa pomieszczenia płytami g-k? To by tłumaczyło problem z basem. Fajnie, że Naim coś poprawił. Polecam położyć troszkę większy dywanik na te panele lub chociaż przesunąć go bliżej w stronę miejsca odsłuchowego.
Nie wiem jak u Ciebie, ale w przyjaznych warunkach akustycznych Hyperiony zagrają lepszą rozdzielczością i szczegółowością gdy się je trochę skręci na twarz. Tutaj trzeba znaleźć najciekawszy dla słuchacza kompromis skręcenia, ponieważ odkręcając je bezpośrednio  "z twarzy" polepsza się z kolei średnica.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, pit80 napisał:

 

Wow, Hyperion IV, 18m2 i wcześniej jeszcze subwoofer...   To czym wcześniej zasilane były Hyperiony, lampą 40W? :)

Tak na serio, to z tego co widzę, są skosy i zapewne jeszcze zabudowa pomieszczenia płytami g-k? To by tłumaczyło problem z basem. Fajnie, że Naim coś poprawił. Polecam położyć troszkę większy dywanik na te panele lub chociaż przesunąć go bliżej w stronę miejsca odsłuchowego.
Nie wiem jak u Ciebie, ale w przyjaznych warunkach akustycznych Hyperiony zagrają lepszą rozdzielczością i szczegółowością gdy się je trochę skręci na twarz. Tutaj trzeba znaleźć najciekawszy dla słuchacza kompromis skręcenia, ponieważ odkręcając je bezpośrednio  "z twarzy" polepsza się z kolei średnica.
 

Wcześniej był NuPrime 8 szaro było. Dywanik owszem ale do sierocińca (internatu) nie będę zakupował :) Tu masz rację z kompromisem ale już jest jak dla mnie ok, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎02‎.‎02‎.‎2019 o 09:48, Diaderny napisał:

Witam wszystkich serdecznie. Powracając do tematu, zagościł u mnie NAIM UNITI. Podłączone do niego Hyperion IV za pośrednictwem kabli chord odyssey 2, 2x2m . Wczoraj cały dzień słuchania i całą noc i nie mogę przestać :). Dźwięk gęsty głośniki ożyły na górze, środku i dole, sub już wystawiony na olx bo nie potrzebny. Jest wszystko i jestem bardzo zadowolony. Dziękuję koledze Mariuszowi za wytyczenie dobrej drogi. 

 

Cieszę się Tomku, że w końcu poszło w dobrą stronę. Ten piecyk z hameryki pewno by zrobił lepszą robotę no ale koszta x2 :)

Pozdr.

BAT VK 500BAT-PAK + BATVK51SE + Lumin T2 + GATO CDD1 + Spendor D7.2, okablowanie FadelArt, Acoustic Zen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni

Lekko się pochwalę bo moje Rhea od miesiąca są napędzane Haiku SOL II Signature Edition.

Teraz Boguś rozumiem  i w pełni podzielam Twoją opinię.  Gdy brałem go na odsłuch spodziewałem się,  że cechy typowe dla tranzystora będą uwypuklone ale obawiałem się czy nie będzie to takie sterylne , techniczne granie. I tu największy szok, on jest bardzo muzykalny,  być może dlatego, że mimo iż pokazuje wiele detali i szczegółów nie jest przesadnie analityczny. Ale po kolei.

Jest to wzmacniacz neutralny, da się wykazać reszcie systemu ale również realizatorowi nagrań. Nie uwypukla żadnego pasma, brzmienie jest spójne. Znakomita mikro dynamika, dobrze pokazuje drugi plan, sporo powietrza i ciemnego tła. Dźwięki wypełnione, dobrze wybarwione. Gra swobodnie. Nie jest tak ofensywny jak mój Vicek, który gra bardziej do przodu. Tutaj scena jest na linii kolumn, być może troszeczkę szersza a na pewno głębsza.  Zwykle wysokie testuję na pierwszym utworze z płyty Steve Hacketa Guitar Noir, w pewnym momencie perkusista nieźle na blachach pogrywa i tu było bardzo dobrze , nic się nie zlewało, talerze wybrzmiewały, atak i kontur wyraźnie zarysowane. Z kolei odtwarzanie zniuansowanych i subtelnych brzmień sprawdzam na płytce King Crimson „Power to believe” utwór 7 – Power to believe II, pierwsze 4 minuty to taka właśnie gra. I tu również Sol II wypadł najlepiej ze znanych mi wzmacniaczy.  Natomiast  szybkie i „gęste” granie gdzie się dużo dzieje sprawdzam na ostatnich płytach Rush.  Nic się nie zlewa, nie gubi się w szybkich pochodach, słyszę wszystkie instrumenty , w końcu mogę w pełni docenić bas Geddy Lee.  A propos basu jest zróżnicowany i wydaje mi się, że dobrze kontrolowany.  Generalnie słucha się niezmiernie przyjemnie a to jest w końcu najważniejsze.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, zetbegie napisał:

Szanowni

Lekko się pochwalę bo moje Rhea od miesiąca są napędzane Haiku SOL II Signature Edition.

Teraz Boguś rozumiem  i w pełni podzielam Twoją opinię.  Gdy brałem go na odsłuch spodziewałem się,  że cechy typowe dla tranzystora będą uwypuklone ale obawiałem się czy nie będzie to takie sterylne , techniczne granie. I tu największy szok, on jest bardzo muzykalny,  być może dlatego, że mimo iż pokazuje wiele detali i szczegółów nie jest przesadnie analityczny. Ale po kolei.

Jest to wzmacniacz neutralny, da się wykazać reszcie systemu ale również realizatorowi nagrań. Nie uwypukla żadnego pasma, brzmienie jest spójne. Znakomita mikro dynamika, dobrze pokazuje drugi plan, sporo powietrza i ciemnego tła. Dźwięki wypełnione, dobrze wybarwione. Gra swobodnie. Nie jest tak ofensywny jak mój Vicek, który gra bardziej do przodu. Tutaj scena jest na linii kolumn, być może troszeczkę szersza a na pewno głębsza.  Zwykle wysokie testuję na pierwszym utworze z płyty Steve Hacketa Guitar Noir, w pewnym momencie perkusista nieźle na blachach pogrywa i tu było bardzo dobrze , nic się nie zlewało, talerze wybrzmiewały, atak i kontur wyraźnie zarysowane. Z kolei odtwarzanie zniuansowanych i subtelnych brzmień sprawdzam na płytce King Crimson „Power to believe” utwór 7 – Power to believe II, pierwsze 4 minuty to taka właśnie gra. I tu również Sol II wypadł najlepiej ze znanych mi wzmacniaczy.  Natomiast  szybkie i „gęste” granie gdzie się dużo dzieje sprawdzam na ostatnich płytach Rush.  Nic się nie zlewa, nie gubi się w szybkich pochodach, słyszę wszystkie instrumenty , w końcu mogę w pełni docenić bas Geddy Lee.  A propos basu jest zróżnicowany i wydaje mi się, że dobrze kontrolowany.  Generalnie słucha się niezmiernie przyjemnie a to jest w końcu najważniejsze.

Pozdrawiam

Miło , że HAIKU  wpisał się w system.  Możesz załączyć zdjęcia.

To bardzo "przezroczysty " wzmacniacz dobrze słychać różnice

w kablach czy IC czy głośnikowe a także zasilające. Zresztą te 

zmiany to również Rhea doskonale obrazuje. 

Dobrego słuchania i ciekawych wrażeń.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.02.2019 o 17:58, Sofasurfer01 napisał:

Czemu rhea nie jest produkowany? 

 

Bo przetworniki na których była robiona kolumna zostały wycofane z produkcji

11 godzin temu, zetbegie napisał:

Szanowni

Lekko się pochwalę bo moje Rhea od miesiąca są napędzane Haiku SOL II Signature Edition.

Teraz Boguś rozumiem  i w pełni podzielam Twoją opinię.  Gdy brałem go na odsłuch spodziewałem się,  że cechy typowe dla tranzystora będą uwypuklone ale obawiałem się czy nie będzie to takie sterylne , techniczne granie. I tu największy szok, on jest bardzo muzykalny,  być może dlatego, że mimo iż pokazuje wiele detali i szczegółów nie jest przesadnie analityczny. Ale po kolei.

Jest to wzmacniacz neutralny, da się wykazać reszcie systemu ale również realizatorowi nagrań. Nie uwypukla żadnego pasma, brzmienie jest spójne. Znakomita mikro dynamika, dobrze pokazuje drugi plan, sporo powietrza i ciemnego tła. Dźwięki wypełnione, dobrze wybarwione. Gra swobodnie. Nie jest tak ofensywny jak mój Vicek, który gra bardziej do przodu. Tutaj scena jest na linii kolumn, być może troszeczkę szersza a na pewno głębsza.  Zwykle wysokie testuję na pierwszym utworze z płyty Steve Hacketa Guitar Noir, w pewnym momencie perkusista nieźle na blachach pogrywa i tu było bardzo dobrze , nic się nie zlewało, talerze wybrzmiewały, atak i kontur wyraźnie zarysowane. Z kolei odtwarzanie zniuansowanych i subtelnych brzmień sprawdzam na płytce King Crimson „Power to believe” utwór 7 – Power to believe II, pierwsze 4 minuty to taka właśnie gra. I tu również Sol II wypadł najlepiej ze znanych mi wzmacniaczy.  Natomiast  szybkie i „gęste” granie gdzie się dużo dzieje sprawdzam na ostatnich płytach Rush.  Nic się nie zlewa, nie gubi się w szybkich pochodach, słyszę wszystkie instrumenty , w końcu mogę w pełni docenić bas Geddy Lee.  A propos basu jest zróżnicowany i wydaje mi się, że dobrze kontrolowany.  Generalnie słucha się niezmiernie przyjemnie a to jest w końcu najważniejsze.

Pozdrawiam

Nie chwaląc się to ja odkryłem Rhea + Sol II :) 

Cieszy mnie, że Tobie też przypadło do gustu to połączenie. Kapitalna średnica w tym zestawieniu była.

www.wieczorzanalogiem.pl - moj dziennik przygód audio, dużo lamp, troche vintage'u, ale nie tylko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, bogus18 napisał:

Możesz załączyć zdjęcia.

Oczywiście, proszę bardzo.

10 godzin temu, julius-6 napisał:

Nie chwaląc się to ja odkryłem Rhea + Sol II :) 

To prawda. Gdy w ostatnim poście wspominałem Bogusia to czułem jakiś podskórny niedosyt, no ale cóż przesadnie młody tu już nie jestem:). Bogusia zapamiętałem bo dopytywałem go o wzmacniacze Haiku. Koniec końców obu Wam jestem wdzięczny za zwrócenie uwagi na skojarzenie Rhea+SOL II.

Pozdrawiam

haiku.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, stench napisał:

pewnie tam też jest potencjał modernizacyjny

Najprostsza modernizacja, a do tego wyraźnie słyszalna in plus, to wymiana gniazd głośnikowych. Ja w moich Rhea prawie rok temu oryginalne mosiężne, zastąpiłem miedzianymi.  

Edytowane przez MartinS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, MartinS napisał:

Najprostsza modernizacja, a do tego wyraźnie słyszalna in plus, to wymiana gniazd głośnikowych. Ja w moich Rhea prawie rok temu oryginalne mosiężne, zastąpiłem miedzianymi.  

Na jakie gniazda konkretnie wymieniłeś oryginały. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Mura_65619 napisał:

Na jakie gniazda konkretnie wymieniłeś oryginały. 

Na takie http://www.audio-cmc.com/binding-posts/binding-posts-p_47.html 

Wymieniłem tylko gniazda. Plastikowa, oryginalna  płyta terminala została. Wykręciłem z niej oryginalne gniazda, a otwory powiększyłem pilnikiem.

Tak na marginesie, to takie same gniazda mam we wzmacniaczu - w miejsce fabrycznych. 

20180303_083451.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
3 godziny temu, MartinS napisał:

Najprostsza modernizacja, a do tego wyraźnie słyszalna in plus, to wymiana gniazd głośnikowych. Ja w moich Rhea prawie rok temu oryginalne mosiężne, zastąpiłem miedzianymi.  

A zwrotnice może sfotografowałeś ?

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, stench napisał:

A zwrotnice może sfotografowałeś ?

Nie, nie sfotografowałem, chociaż  je oglądałem, bo okazja była. Nawet gdybym sfotografował, to nie do publikacji, bo szanuję pana Michała i Jego know-how. 

Rhea uważam za znakomite i wyzbędę się ich wyłącznie w przypadku powstania AA trójdrożnych. 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, MartinS napisał:

Najprostsza modernizacja, a do tego wyraźnie słyszalna in plus, to wymiana gniazd głośnikowych. Ja w moich Rhea prawie rok temu oryginalne mosiężne, zastąpiłem miedzianymi.  

Jaki wg. Ciebie mają na plus w porównaniu ze  zastosowanymi w Rhea  

gniazdami te CMC.

Mam CMC w moim HAIKU AUDIO Sol ll SE ale ciekaw jestem wpływu na brzmienie Rhea

w Stosunku do Oryginału ?

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bogus18 napisał:

Jaki wg. Ciebie mają na plus w porównaniu ze  zastosowanymi w Rhea  

gniazdami te CMC.

Brzmienie Rhea z CMC jest lepsze w każdym aspekcie. Tak w kilku słowach, to lepsze są konturowość i dynamika przy cichym słuchaniu, stereofonia i naturalność średnicy. Jednak miedź to nie mosiądz. Moim zdaniem zdecydowanie warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 14

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.