Skocz do zawartości
IGNORED

projektor potrzebny od zaraz...

mateuszek

Rekomendowane odpowiedzi

co tu duzo pisac...

potrzebny projektor a do wyboru sa :

Ask C40

Epson EMP-S1

Toshiba TLP-S10

Nec VT46

Infocus X1

Epson EMP-503

Hitachi CPS210W - SVGA 1200

Epson EMP-TW10

LG RD-JT31

pokoj 30m2

jestem zupelnie zielony w tym temacie

zalezy mi na jako takiej zywotnosci sprzetu - jakies 2 - 3 filmiki dziennie

mozliwie jak najcichszy - nie moge go obejrzec z bliska bo zakupy przez internet to wykluczaja

za ewentualna pomoc w wyborze z gory dziekuje

https://www.audiostereo.pl/topic/5655-projektor-potrzebny-od-zaraz/

pole zainteresowania powinienes rozszerzyc o Panasonica PT-AE500 i Sanyo PLV Z1 albo Z2

z wspomnianych interesujacy jest Infocus X1 albo jego nastepca Infocus 4800 / Toshiba MT100

xajas

www.jaschiks.com

wlasnie tu o chodzi nie koniecznie o polske...

moje oferty sa na tej stronce...

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

dla ulatwienia to cena wlasciwa jest zaznaczona jesli w odpowednim sklepie kwadracik sie swieci na jakikolwiek kolor, jesli jest znak zapytania - towaru nie ma nie bylo i nie bedzie...

co do przekatnych ekranu to nie mam bladego pojecia

dobrze by bylo zeby sprzet byl cichy - czasem wypozyczamy projektor w wypozyczalni ale na niektorych nie da sie nic ogladac bo nad glowa slyszy sie ciagly warkot co przywodzi na mysl nie najladniejsze sformolowania o producencie

a co do cen nie dajmy sie zwariowac...

odbieram sobie jescze podatek wiec cena sie zmnijesza o jakies 20%

ps. ten temat trafil tu przez przypadek wiec moze przesunac go do dzialu KD?

w dalszym ciagu zobowiazany mateuszek:)

Ukryta Zawartość

Hej mateuszek,