Skocz do zawartości
IGNORED

yamaha ax 870 + kolumny do 15m2

rytlo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, to moj pierwszy post wiec prosze wybaczyc jesli cos juz bylo opisywane na forum ale szukalem i nie znalazlem nic co by wyczerpalo moje pytania w 100%. Wiec tak: mam teraz altus tonsil 300 i pioneera a-602r nie z wyboru tylko z przypadku:) mam to od 2 tygodni i chce sprzedac i kupic cos co bedzie ladnie gralo. Jestem laikiem i prosze o porade. Bedzie to gralo w pokoju ok 15m2 dosc niskim, z tego co wyczytalem to podlogowe kolumny odpadaja choc szkoda bo takie by mi pasowaly. Ale na temat. Mam okazje kupic yamahe ax-870 podobno dobry klocek. Wiec sa 3 opcje

1 kupic yamahe i kolumny pod to? jesli to dobra opcja to jakie kolumny

2 kupic inny wzmacniacz (do 1000zl uzywany oczywiscie) i kolumny do 1500zl tez uzywki

3 moze jakis lampowy do 1500zl + kolumny

chce jeszcze wyjasnic dlaczego 1000 na wzmacniacz i 1500 na kolumny:) mam teraz ok 1000zl na wzmacniacz a potem bedzie nastepne 1500 na kolumny. jest tez opcja kupna czegos w mm albo cos w yum stylu, wiem ze to tez odradzacie na tym forum ale tu juz mowa o wiekszej kasie bo moge sobie to wziac na raty. pokoj to jak juz pisalem 15m2, chcial bym troche basu ze wzgledu na upodobania muzyczne brumNbass, house i techno ale tak samo chesto bedzie rock lecial w glosnikach.

Mam nadzieje ze uzyskam pomoc. Pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/57667-yamaha-ax-870-kolumny-do-15m2/

Wzmacniacz jest OK.kolumny to może.Monitory B&w602,lub podłogowe Mordaunt Short 906i Avant.Mialem kiedyś Yamahe trochę inny model i bardzo ładnie to grało z B&W.Teraz mam Mordunt Short i są to bardzo dobre kolumny.