Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki cd do a400x i MORDAUNT SHORT.

daro896

Rekomendowane odpowiedzi

Witam możecie mi podpowiedzieć jaki cd kupić do tego zestawu. To moje pierwsze stereo jestem zielony nie wiem jak dopasować cd:( Tylko proszę bez pytań ile chce przeznaczyć bo nie mam zielonego pojęcia ile to kosztuje. Owszem widziałem cd za 30zl i za 10tys tylko jaki gra poziomie mojego zestawu???

(muzyka depesze, czilaut,klasyka,)

https://www.audiostereo.pl/topic/57703-jaki-cd-do-a400x-i-mordaunt-short/
Gość

(Konto usunięte)

do kompletu cd pioneer...A400X gra raczej ostro, zaś cd, są po "ciemniejszej" stronie :) spasują się to raz, a dwa, będzie ładnie wyglądało. Nawet PD705 wystarczy a takie można w idealnym stanie za 350 wyhaczyć.

kazik - nie wiem czy po ciemnej stronie dotyczy tej nowej serii. Miałem takowego i lekko ostrzył grając.... hmmm męcząco. Niby wszystko poprawne a jednak daje dźwięk którego nie chce się słuchać. Uderzał bym raczej w serię reference albo osławionego 901.

Gość

(Konto usunięte)

Seba78, 25 Sie 2009, 10:10

>kazik - nie wiem czy po ciemnej stronie dotyczy tej nowej serii. Miałem takowego i lekko ostrzył

>grając.... hmmm męcząco. Niby wszystko poprawne a jednak daje dźwięk którego nie chce się słuchać.

>Uderzał bym raczej w serię reference albo osławionego 901.>

osławionego przez kogo ?

:)

sąsiad posiada A400X oraz PD705 i gra to bardzo dobrze, żadnych wyostrzeń o których piszesz. Może to zasługa głośników ? Nie znam głośników Mardaunt, to jak grają wie autor tematu. Poza tym, posiadając "a400x i MORDAUNT SHORT, "uderzanie" w serię reference jest deczko nieprzemyślane.