Skocz do zawartości
IGNORED

"YM4113 i inne kompatybilne kości z PCM61 - czy jest sens konstruowania daca na tych retro przetwornikach?"


(nie)przecietniak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, (nie)przecietniak napisał:

Użyj proszę swoich swoich forumowych koneksji

Nie posiadam forumowych koneksji.

14 minut temu, Kris_54701 napisał:

Gdybyś miał wybrać AD1862, PCM63 albo TDA1541 to który i dlaczego

AD1862 lub PCM63 na równi. Na punkty ex aequo, różnią się charakterem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słucham ad1865, podejrzewam, że AD1862 ma podobny charakter. Jakiej zmiany spodziewać się od PCM63?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AD1862 jest delikatny, zwiewny, eteryczny. Dużo z pietyzmem odtworzonych mikrodetali, ale nic na twarz, wszystko na swoim miejscu spójnie wtopione w cały kompletny obraz muzyczny. A jak trzeba przypierdzielić, to przypierdzieli. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również takie zdanie mam o AD1865. Lubię takie granie. Jeśli AD1862 jest jeszcze w tym lepszy, to chyba już podjąłem decyzję.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, McGyver napisał:

Nie posiadam forumowych koneksji

Nieprecyzyjnie się wyraziłem.  Chodziło mi o potencjalną wielość znajomości osób, które mogłyby się tego podjąć. A może Ty byś się tego podjął? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Świetna poglądowa galeria (nie moja) dot. TDA1541(A):

www.maxdat.eu/_galeria/Foto%20TDA1541.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, McGyver napisał:

AD1862 jest delikatny, zwiewny, eteryczny. Dużo z pietyzmem odtworzonych mikrodetali, ale nic na twarz, wszystko na swoim miejscu spójnie wtopione w cały kompletny obraz muzyczny. A jak trzeba przypierdzielić, to przypierdzieli. 

mogę tylko potwierdzić opinię o AD1862 i do tego dodać , że nie zawsze tu musi się podobać . mocne , dunamiczne nagrania rockowe tracą nieco na sile ekspresji. TDA1541 wypada tu lepiej. podobnie z małymi składami i kameralnym klimatem - AD1862 nie odda bliskiej obecności wokalisty czy solisty . Ale to nadal świetny przetwornik. Tylko inny niż stare Philipsy . Dla mnie to jak łagodna i eteryczna wersja PCM1794 ) ale troszkę mi brakuje tego ,, pazura "

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

...there is no spoon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AD1860N w aplikacji Audio Alchemy w moim odbiorze ma "pazur", nie zaryzykuję zgadywania czy np. jest to pazur lwa, tygrysa czy pumy, ale na pewno jakiegoś rasowego kota ?,który jednak w tym przypadku na pewno nie jest groźny i nie kaleczy moich uszu i muzyki,  a wręcz dodaje jej rasowego charakteru.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Świetna poglądowa galeria (nie moja) dot. TDA1541(A):

www.maxdat.eu/_galeria/Foto%20TDA1541.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AD1860 jest podobno dobry . Ponadto niedrogi. Chińczycy sprzedają po około 20 pln za gradację K . Na aukcjach są playery Yamahy CDX 530E po min 150 pln z tym przetwornikiem . Tylko mają filtry Yamahy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

...there is no spoon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, arturp napisał:

Chińczycy sprzedają po około 20 pln za gradację K

I to w locie za 5 sztuk

16 minut temu, arturp napisał:

AD1860 jest podobno dobry

Moim zdaniem bardzo dobry. Niedoceniany. No jak włączyłem tego daca - byłem bardzo zaskoczony tym co usłyszałem. A jak McGyver twierdzi, że z filtrm NPC  i innymi ulepszeniami może być jeszcze lepiej.... no to sorry ....nie mam pytań. Tylko żeby nie przedobrzyć, bo to czasami może dać odwrotny efekt, moim zdaniem, czasami nie warto na siłę wyważać otwartych drzwi.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Świetna poglądowa galeria (nie moja) dot. TDA1541(A):

www.maxdat.eu/_galeria/Foto%20TDA1541.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym miał jeszcze słowo dorzucić do AD1865, to gra subtelnie, dzięki czemu jest głębia sceny gdzieś tam daleko za kolumnami, za ścianą. Natomiast wokalista, trąbka czy gitara jest obecna na linii kolumn. Trzy metry przede mną. Pierwszy plan jest zdecydowanie oddzielony od sceny.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Kris_54701 napisał:

Pierwszy plan jest zdecydowanie oddzielony od sceny.

To fatalnie . Pierwszy plan to też scena , nie może być oddzielony ?

4 godziny temu, (nie)przecietniak napisał:

A jak McGyver twierdzi, że z filtrm NPC  i innymi ulepszeniami może być jeszcze lepiej....

no to może ten filtr Yamahy nie jest kiepski , tak naprawdę to nic o nim nie wiadomo .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

...there is no spoon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, arturp napisał:

może ten filtr Yamahy nie jest kiepski

Testowałem układy z tym filtrem. Nie jest beznadziejny, ale już choćby stary SM5813 jest zauważalnie lepszy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, arturp napisał:
30 minut temu, Kris_54701 napisał:

Pierwszy plan jest zdecydowanie oddzielony od sceny.

To fatalnie . Pierwszy plan to też scena , nie może być oddzielony

Ale czyż na scenie wokalista nie stoi na samym przedzie? Gdzie jest perkusja, gdzie są organy, gdzie bębny afrykańskie. Jak można to ustawić w jednym szeregu. Parę dni temu słuchałem trochę Pcm1794 i w nim jest właśnie tak wszystko płasko na jednej linii, na wysokości kolumn. Każdy ds tak gra. Nadrabiają za to szczegółami jak sabre czy AK, ale jest to wciąż na jednej linii. W naturze nie ma takich koncertów. Nie jest łatwo przesiać się z ds na tego AD, ale po kilku albumach słuch się wytęża i jest właśnie ta głębia sceny. Dla mnie jest to ogromną zaletą. Scena jest po obrysie półkola od lewej strony na wysokości ucha, przez środek gdzieś tam w drugim pokoju za ścianą, aż do prawej strony również na wysokości ucha.  No może metr przed słuchaczem. Mikrofon jest ustawiony w środku tego okręgu. To samo gitara akustyczna czy trąbka. Oczywiście są sytuacje gdzie na jednej płycie gitara jest w pół drogi od środka do lewej kolumny, ale jest o wiele bliżej niż tło, które jest wyraźnie cichsze, co odbiera się jako dalszy plan. Z prawej strony cymbały również gdzieś w pół drogi od środka do prawej kolumny i również bardzo blisko, ale wokół nich słychać dalekie tło. Wszystko jest dokładnie porozdzielane. 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Godzinę temu, arturp napisał:

no to może ten filtr Yamahy nie jest kiepski , tak naprawdę to nic o nim nie wiadomo .

33 minuty temu, McGyver napisał:

Testowałem układy z tym filtrem. Nie jest beznadziejny, ale już choćby stary SM5813 jest zauważalnie lepszy.

Analog Devices w nocie katalogowej sugeruje właśnie te dwa filtry - albo jeden albo drugi. Jeśli drugi jest "zauważalnie lepszy" to jest, najważniejsze jest, żeby "grał" ? nie tylko na papierze

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez (nie)przecietniak

Świetna poglądowa galeria (nie moja) dot. TDA1541(A):

www.maxdat.eu/_galeria/Foto%20TDA1541.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z praktycznego punktu widzenia też jest lepiej zastosować SM5813 bo są dostępne przejściówki pod wybitnego SM5842 i nowoczesnego DF1704.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Kris_54701 napisał:

Parę dni temu słuchałem trochę Pcm1794 i w nim jest właśnie tak wszystko płasko na jednej linii, na wysokości kolumn

no nieeee... mam zupełnie inne wrażenia  , PCM1794 ma hektary przestrzeni i pod tym względem bije na głowę moje AD1862. kiedy na koncercie Claptona pojawiaja się oklaski  to z PCM1794 można zlokalizowac kazdy i to czy go słychac z galerii po prawej czy po lewej lub z pateru i na dodatek słychać ta ostrość oklasków .... serio . Z AD1862 oklaski sa w przestrzeni ale lokalizacja trudniejsza i brakuje im tego blasku , jakby bili brawo w rękawiczkach ? . Dodam , że obydwa pracują z identycznym analogiem lampowym tyle ,że PCM1794 ma przed analogiem trafa Lundahla do symetryzacji .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

...there is no spoon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zgodzę się. 1794 ma sztucznie względem AD wyostrzone wysokie, przez co jest więcej szczegółów, ale nie różnicuje co jest bliżej, czyli to co jest bardzo wyraźne i punktowe, a co jest dalszym planem, czego źródło jest oddalone nawet kilkadziesiąt metrów. W naturze nie ma tak, że słyszysz dźwięk z daleka tak punktowo jak ten z bliska.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, Kris_54701 napisał:

W naturze nie ma tak, że słyszysz dźwięk z daleka tak punktowo jak ten z bliska.

No coś ty . Jak mnie koledzy na piwo wołają to zawsze słyszę , z której budki ?

A tak serio to w jakiej konfiguracji masz tego PCM1794 ? Chodzi o analog i jak jest zrobiona desymetryzacja , konwersja itd

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

...there is no spoon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to samo chcę zapytać odnośnie AD1862. 

Analog jest ten sam na lampie aktualnie 6N23P. Konwersja na rezystorze 100 R dla jednego i drugiego taka sama, ze względu że AD pracuje w dualu. Po jednej kości na kanał, ale każda kość ma dwa kanały. Zalecane jest 200R dla jednego kanału, więc 100R jest również moim zdaniem odpowiednie dla PCM1794, tak brzmi najlepiej. Sygnał jest pobrany z jednego wyjścia na płytkę srpp. Na wejściu PCMa standardowo ak4118. Mimo dwóch kości z AD, pcm ga dużo głośniej. Jak mnie wołają na browar, to zawsze się oglądam do okoła. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Kris_54701 napisał:

1794 ma sztucznie względem AD wyostrzone wysokie, przez co jest więcej szczegółów, ale nie różnicuje co jest bliżej, czyli to co jest bardzo wyraźne i punktowe, a co jest dalszym planem

Jeżeli tak to gra, to coś masz tam skopane w aplikacji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie system jest bardzo jasny i w czasach gdy słuchałem PCM roibiłem wszystko by tą górę jakoś przytemperować/ osłabić, to przesiadka bezpośrednio na AD była lekkim rozczarowaniem. Nagle zgubiła się scena, pozorne żródła wręcz nie istniały. Można było powiedzieć ze jest coś skopane. Z czasem, krok po kroku otworzyłem maksymalnie górę. gra to teraz pierwsze plany tak jak PCM, ale todatkowo ma głebię sceny i wybrzmienia. Każdy dźwiek ma atak i wybrzmienie ciągnące bardzo głeboko. Z PCM jest tylko atak. Sabre idzie o krok do przodu, próbując te wybrzmienia nadrobić szczegółami, albo dodatkowymi harmonicznymi, w efekcie czego opróczataku jest jeszcze coś, co ciągniue się za tym podstawowym dźwiękiem. Jest bardzo płąskie i sztuczne, nienaturalne brzmienie. To samo jest ze wszelkimi AKxxxx. 

Stukając na przykładzie w trójkąt, jest ten dźwięk podstawowy atak i o wiele cichsze, jakby oddalające się wybrzmienie. Z AD jest namiastka tego. Przydałaby się nieco bardziej wyraźna głębia, bardziej rozdzielcza i w tym AD1862 pokłądam taką nadzieję. 

Podsumowując, stawiam wyżej naturalne, choć może niedoskonałe brzmienie tego AD, nad pięknie podane, sztucznie podbarwione i bardzo przewidywalne granie z PCM.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Kris_54701 napisał:

pięknie podane, sztucznie podbarwione i bardzo przewidywalne granie z PCM

Wygląda mi to na coś nie tak w aplikacji PCM1794. Stawiałbym że należy popracować nad zasilaniem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy rzut ucha jak przełączam z PCM na AD, to faktycznie wydaje się jakby ten AD jakoś mulił. Gra jakby ze trzy, cztery klasy niżej. Dopiero jak się tego posłucha parę godzin, to wyobrażnia wciąga się w tą głębie. Dopóki ni miałęm tego AD, to ten PCM wydawał mi się mistrzostwem świata. Nabyłem ES9038Q2M i ten jeszcze lepszy w tym co robi PCM. 

Z punktu widzenia AD, to faktycznie ten PCM brzmi jak uszkodzony. Ale patrząc ze strony PCM to temu AD też bardzo wiele brakuje. Wszystko zalezy czego się szuka w muzyce. Do elektroniki, metalu, ciężkiego rocka ten PCM/Sabre i chyba każdy w miarę dobry Delta Sigma jest nawet lepszy, bo czym że są gitary elektryczne jak nie syntezowanym dźwiękiem? Do akustycznych nagrań, jazzu, bluesa, wokali i takich am, to brzmienie AD jest niezastąpione. 

Mając na uwadze nagrania rockowe o rzeczywistej dynamice w okolicach 4 - 6 dB i są one umieszczone gdzieś po środku skali dynamiki przetwornika, to faktycznie słychać je jako bardzo zmulone i bez szczegółów. Przetwornik R2R odbiera je jako słabsze sygnały, czyli domyśnie będące gdzieś dalej, w głębi sceny i tak też je przedstawia jako trochę rozmyte. Jeśli natomias nagranie jest dobrze zrealizowane i ten sześciodecybelowy zakres dynamiki jest umieszczony tuż poniżej zera na skali 96 decybelowej czyli od 0 do -6 dB, to takie nagranie ma prawo i gra bardzo przejrzyście, z ogromną dynamiką i idealnie zdefiniowanymi szczegółami. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno być tak dobitnych różnic tonalnych pomiędzy tymi konwerterami. Jeżeli w tym przypadku są takie różnice, to one wynikają z konkretnej aplikacji, a nie są "zaszyte" w kościach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetworniki DS w dość kiepski i nieprzemyślany sposób podciągają całe nagranie do maksymalnego poziomu głośności, czyli ustawiają je jak najbliżej 0dB, ale nie rozróżniają tego co powinno być głośne, czyli tego co jes bliżej i a pierwszym planie, a tego co jest dalej i powinno zostać pokazane jako w oddali. Na tyle na ile algorytm takiego "procesora" pozwoli, to cała ta scena jest podawana odpowiednio ciszej, ale równie szczegółowo jak pierwszy plan, w zwiazku z czym brzmienie jest szczegółówe ale płaskie. Wszystko jest podane na jednej lini w 2D.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetestowałem "trochę" różnych przetworników, i nigdy nie stwierdziłem by któryś z nich sam z siebie pracował jak kompresor dynamiki. 
Akurat PCM1794 i pokrewne uważam że mają kapitalną przestrzeń i prezentują zjawisko "aury akustycznej" w sposób raczej nieosiągalny dla na przykład Sabre. 
W ubiegłym tygodniu testowałem na przykład Mytek Brooklyn. Poległ bezapelacyjnie pod względem barwy, aury akustycznej i wybrzmień przy PCM1794.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, McGyver napisał:

Nie powinno być tak dobitnych różnic tonalnych pomiędzy tymi konwerterami. Jeżeli w tym przypadku są takie różnice, to one wynikają z konkretnej aplikacji, a nie są "zaszyte" w kościach.

Fakt, nie mam zbyt dużego doświadczenia w przetwornikach DAC i nawet nie wiem, czy ten efekt jest skutkiem układu NOS czy samej kości R2R, ale na podstawie kilku urządzień które miałem okazję testować, takie spostrzeżenia mam na ten temat. 

Słowo jeszcze dorzucę o tym Sabre ES9038Q2M. Otóż jest on bardzo szczegółowy i dla "technicznej" muzyki jest on bardzo korzystny, ale te szczegóły które powinny być na granicy słyszalności, czyli przykladowo popularne brzmienie blach nie kończy się bardfzo cichutko, czyli tam gdzie kończy się narząd słuchu, a urywane są w połowie głośnosci. Brzmią równie długo jak na AD, ale są o wiele głośniejsze wybrzmienia. Może lepszym przykłądem będzie wcześniej wspomniany trójkąt, który brzmi do końca możliwości narządu słuchu, zmuszając wręcz słuchacza do wytężenia słuchu podążając za dźwiekiem. Przetworniki DS w tym PCM i Sabre przedstawiaja dźwięk trójkąta w bardzo spąłszczonej skali, zaczynając od głośnego uderzenia prętem, a kończąc na niewiele cichszym dźwięku daleko przesuniętym w czasie. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym mógł określić na w żaden sposób nie opisanej skali brzmienia te trzy przeworniki, to PCM1794 jest po środku. AD1865 w trybie NOS jest po jednej stronie tej skali, a Sabre po przeciwnej. Trudno tu dowodzić który jest z nich lepszy. Po prostu grają inaczej. Przy wyborze należy tez wziąć pod uwagę resztę toru wraz z kolumnami jak i repertuar, którego się słucha. 

Mając na uwadzę sosunkowo młodych odbiorców sprzętu, ktorzy wychowali się na słuchawkach ze smartfona, to takie przetworniki DS mają jak najbardziej sens bytu. Ogromną ich przewagą jest to, że już w pierwszej sekundzie grają wrecz wybuchowym brzmieniem. Łatwość aplikacji i coraz częściej pojawiające się moduły z przetwornikiem usb, daciem i kompletną analogówką w jednej czrnej kostce zdobedą rynek siłą. Gdyby nie to forum, prawdopodobnie nigdy nie usłyszałbym prawdziwie naturralnego dźwieku z R2R. Większość odbiorcóœ nowego sprzętu zaponiała jak grać może bardzo dobre R2R, a którzy pamiętają, to nadal cenią i słuchają tych przetworników. Młodzi urodzeni w erze rozkwitu technologii Dela Sigma, być może nawet nigdy nie usłyszą wiernego przekazu.

Fajna ta zielona reklama nad oknem, pozwala spokojnie pisać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Kris_54701

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś nieufnie podchodzi do chińskich źródeł zaopatrzenia, to są alternatywy:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez (nie)przecietniak

Świetna poglądowa galeria (nie moja) dot. TDA1541(A):

www.maxdat.eu/_galeria/Foto%20TDA1541.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest i takie żródło kostek, ale czy to możliwe?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

34 minuty temu, (nie)przecietniak napisał:

Jak ktoś nieufnie podchodzi do chińskich źródeł zaopatrzenia, to są alternatywy:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

to wysyłka z chin, więc i kości zapewne chińskie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.