Skocz do zawartości
IGNORED

NAD C541i problem


slojo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z odtwarzaczem NAD C541i. Po wlozeniu plyty przez kilka minut gra a pozniej nagle przestaje i jest napisane NO DISC.

Po ponownym wlozeniu plyty ciagle NO DISC.

Gdy wylacze odtwarzacz po tym jak przestal grac juz nie nie wlacza.

 

Czy kot s mial podobny problem ?

 

pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domowymi sposobami to chyba ciezko, ewetualnie sprobuj podkrecic troche napiecie diody od lasera, jak bedzie ok, to znaczy ze laser pada, kss213C chiba tam siedzi, nowy z mechanika to ok. 25zł

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, zobacze z czyscikiem i jak cos pomorze to fajanie a jak nie to wyczailem

takie cosik

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) za 2000 tys.

Tym razem kupuje nowke. :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.