Jump to content
IGNORED

Apteka i chore problemy.


Recenzent
 Share

Recommended Posts

Poza "zwykłymi" refleksjami i dylematami pojawiają się na forum zgoła inne, wręcz paranoiczne dyskusje. Otórz ktoś kupił zwykły bubel, który ma więcej wad niż zalet - "Co zrobić?", "Zmień Pan kabel."I co? Lepiej?", "Nie!", Poczekaj Pan, niech się wygrzeje..."... Takie przypadki możnaby mnożyć bez końca.. Czy nie jesteśmy wychowani przez kolorowe czasopismna reklamowe o tematyce Audio?. Muzykę słychać dobrze albo źle i chyba każdy wie, że wygrzanie kabelka nie ożywi sprzętu. Jednak są tacy, którzy twierdzą, że to słyszą. Zrób test: wygrzej 5 kabli a 5 nie. Podłącz 10x. Jak rozpoznasz trafnie 9 podłączeń, chwała Twoja zakwitnie w kolorowym czasopiśmie - zostaniesz recenzentem.

Link to comment
Share on other sites

Chyba się zgodzę z Panem "recenzentem". Faktycznie, nasi audio-maniacy są nieprawdopodobnie podatni na wszelkie bzdury, a im większe, tym lepiej. Najlepszy przykład to te pieprzone, wszechobecne dywagacje o wyższości tranzystora nad lampą, czy odwrotnie, wszystko jedno. Dobrze, że cyftowy jest tylko Tact, i jest taki rzadki, bo zamiast awantur o dwa typy mielibyśmy 3! = 6 możliwych zestawień.

Link to comment
Share on other sites

Większość tych dyskusji jest bez sensu. Z czystą przyjemnością czytuję coś w rodzaju "Jakie CD do KEF'a", bo tam autor wątku ma przynajmniej konkretny problem. Tak, jakby napisał "Mam Opla Vectrę 1.8, co zrobić, by miał większy power", a nie dyskutował o wyższości bmw nad mercedesem.

Link to comment
Share on other sites

W kwestji dodania poweru Vectrze 1.8 to polecał bym wymianę kolektora wydechowego z montowanego w ecotecach żeliwnego na spawany z rur ze stali nierdzewnej + wymianę wałków rozrządczych i obróbkę głowicy (wyrównanie kanałów dolotowcy i wypolerowanie wydechowych + splanowanie głowicy --> wyższy stopień sprężania, ale konieczność stosowania benzyny LO 98).Wzrost mocy ze 115 KM do 140-150 jest jaknajbardziej realny.

 

Co so wyższości BMW nad Mercedesem to zależy od modelu i wersji: np. BMW 3 jest o 8mm wyższy od Mercedesa C podczas gdy wysokość modlei serii 5 i E jest taka sama. Oczywiście w obniżone zawieszenie w wersjach sportowych (M-system AMG) czy tez obecność relingów dachowych w wersjach kombi może te propoercje zmienić.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.