Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  215 członków

Xindak Klub
IGNORED

Xindak Club


Jakew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy próbował ktoś podpiąć iUrządzenie pod usb w Xindaku A-06? Działa? Jeżeli tak, to jakie wrażenia z odsłuchiwania plików bezstratnej jakości?

Jeśli się nie mylę - to wcześnie w tym wątku koledzy pisali (nie pamiętam która strona), że wbudowany DAC w Xindak A-06 jest raczej marnej jakości i generalnie nadaje się jako rozwiązanie przejściowe/tymczasowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja zapytam co z nimi jest nie tak, że tak się wszyscy ich pozbywają, jakoś nie widać na rynku wtórnym takiej podaży innych modeli xindaka.

W moim przypadku sprzęt jest zostawiony w tzw. rozliczeniu, nie miał koleś gotówki, to zostawił sprzęt. Pograłem nim trochę i nie mam się do czego przyczepić - Amstaff Mini grały wyśmienicie, ale Amstaff'y jeszcze lepiej. PA-M potrafi mocno basem ruszyć, góra wcale nie jest "krzykliwa", a scena szeroka - Rage Against zagrało tak, że nie mogłem płyty wyłączyć. Gdybym miał drugi zestaw do słuchania w innym pokoju, to na pewno bym zostawił PA-M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie za niewielkie pieniądze ludzie spodziewają się nie wiadomo czego .

Sprzęt nie jest super ,hiper uniwersalny ,trzeba sobie zadać trochę trudu żeby dobrze zestawić ,chociaż

"gotowcem" jest Harpia Amstaff .

Słuchałem integry P-AM ,jak dla mnie za "grzeczne"brzmienie ,raczej takie uniwersalne żeby nic nie zepsuć.

Końcówka PA-M z M-DAC-em już zdecydowanie lepiej ale dla mnie zdeklarowanego "lampowca" przyzwyczajonego

do "otwartej góry pasma" jeszcze czegoś tam brakuje :-)

Następnym posunięciem będzie pre lampowe,zobaczymy to z tego wyjdzie ?

Moim głównym systemem stereo jest system lampowy ,ta końcówka Xindaka zasila fronty (Amstaff) w KD ,

trochę ulepszam,polepszam brzmienie żeby dało się słuchać muzyki na niezłym poziomie....

Żródłem jest Oppo NuForce Extreme Edition i na nim odtwarzane płyty SACD ,oraz "gęste pliki" z dysku

oraz streamowane z innego dysku podłączonego do routera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy chcę kupić Xindaka A-600E (09). Mam kolumny Definitive Technology ST 8060 do tego cambridge audio stream magic 6. Proszę o opinie jak mi to zagra? Czego szukać do zmiany?

 

Jak Ci to zagra, to trochę jak wróżenie z fusów:) Ja ze swojej strony mogę polecić mariaż Xindaka z Harpią Acoustics...Najlepiej model Marcus, ale to jakieś 6k więcej, za to zagra fenomenalnie! Najpierw możesz oczywiście zrobić zakup wzmaka i sam nausznie sprawdzić, jak sobie radzi z Twoimi głośnikami:)

Edytowane przez profundis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak Ci to zagra, to trochę jak wróżenie z fusów:) Ja ze swojej strony mogę polecić mariaż Xindaka z Harpią Acoustics...Najlepiej model Marcus, ale to jakieś 6k więcej, za to zagra fenomenalnie! Najpierw możesz oczywiście zrobić zakup wzmaka i sam nausznie sprawdzić, jak sobie radzi z Twoimi głośnikami:)

 

W czwartek lub piątek będę miał wypożyczony na pięciodniowy odsłuch to zobaczymy. Już się nie mogę doczekać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Koledzy, podpowiedzcie w sprawie wymiany lamp do Xindak Dac 20. Dla Waszej informacji

w dac-u wymieniłem żółte kondy na Jantzeny ( jeszcze raz dzięki Muda44 za podpowiedź i usługę). Pozostała główna część toru audio to:

wzmak. Manley, kolumny AP Tempo 6, okablowanie różne z przewagą wyższych modeli Tary Labs, źródła Marantz CD i PC audio to M2tech evo z zegarem. Sprzęt w miarę transparentny a zmian w Dacu pomiędzy opa na tube słyszę zaledwie na granicy percepcji. Bufor lampowy lekko zaokrągla skraje pasma.

W dacu są dwie lampy 6922 EH i tu kwestia, o którą chciałbym zapytać.Nie jestem specjalistą od lamp i chciałbym to w tym miejscu podkreślić! Czy jedna lampa obsługuje jedno wyście symetryczne a druga nie symetryczne. Czy obie lampy razem współdziałają na dwa rodzaje wyjść XLR i RCA. czy można wymienić np. jedną lampę do wyjścia np. RCA, czy muszą być wymienione obie. Oczywiście sprawa najważniejsza jakie lampy proponujecie. Trochę poczytałem ( czysta teoria) i faworytem jest siemens halske cca - ale są relatywnie drogie.Oczekiwanie od zmiany : przede wszystkim równe pasmo z tendencją do trzymania dołu w ryzach, naturalność. Z góry dzięki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Koledzy, podpowiedzcie w sprawie wymiany lamp do Xindak Dac 20. Dla Waszej informacji

w dac-u wymieniłem żółte kondy na Jantzeny ( jeszcze raz dzięki Muda44 za podpowiedź i usługę). Pozostała główna część toru audio to:

wzmak. Manley, kolumny AP Tempo 6, okablowanie różne z przewagą wyższych modeli Tary Labs, źródła Marantz CD i PC audio to M2tech evo z zegarem. Sprzęt w miarę transparentny a zmian w Dacu pomiędzy opa na tube słyszę zaledwie na granicy percepcji. Bufor lampowy lekko zaokrągla skraje pasma.

W dacu są dwie lampy 6922 EH i tu kwestia, o którą chciałbym zapytać.Nie jestem specjalistą od lamp i chciałbym to w tym miejscu podkreślić! Czy jedna lampa obsługuje jedno wyście symetryczne a druga nie symetryczne. Czy obie lampy razem współdziałają na dwa rodzaje wyjść XLR i RCA. czy można wymienić np. jedną lampę do wyjścia np. RCA, czy muszą być wymienione obie. Oczywiście sprawa najważniejsza jakie lampy proponujecie. Trochę poczytałem ( czysta teoria) i faworytem jest siemens halske cca - ale są relatywnie drogie.Oczekiwanie od zmiany : przede wszystkim równe pasmo z tendencją do trzymania dołu w ryzach, naturalność. Z góry dzięki za podpowiedzi.

Moim zdaniem trzeba wymienić obydwie lampy i powinny być sparowane, czyli mieć porównywalne parametry, kupione jako para.

Rzeczywiście najlepszy wybór jest spośród lamp nos. Nowa produkcja nie dorównuje tym ostatnim. Siemens E88CC da wyrównane pasmo i super kontrolę dołu, ale też rozświetlenie w całym paśmie. Niektórzy twierdzą, że jest ona jasna, ale ja nic takiego nie zauważyłem, byc może też dlatego, że to Siemens o budowie CCa, czyli taka powiedzmy hybryda. U mnie po wymianie nastąpiła duża zmiana in plus. EH są słabiutkie, z taką szarą barwą i zawoalowaniem, co rzutuje na mniejszą szczegółowość i beznadziejną przestrzeń. Po ich wymianie znacząco się to poprawiło. Z kolei Siemens CCA daje większe wypełnienie na średnicy i mięsistość na basie, a góra staje się nieco subtelniejsza niż ze zwykłego Siemensa. Telefunken są wzorem neutralności, w zasadzie są przezroczyste i równiutkie w całym paśmie. I co? I z wymienionych najbardziej sprawdził się u mnie zwykły Siemens E88CC. Nie należy też wierzyć, że E88CC to to samo co ECC88, E188CC, czy E288CC. I jeszcze przy okazji wspomnę o recenzji daca, który posiadam, czyli XIndak Dac-09, która się ukazała w Audio. Otóż na fabrycznej lampie rzeczywiście jego brzmienie jest zdystansowane, mało nasycone i zamglone. Takie poprawne granie. Wszystko się zmienia po wymianie lampy. Jakby dac wybudził się ze śpiączki i dostał rumieńców.

Edytowane przez profundis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem trzeba wymienić obydwie lampy i powinny być sparowane, czyli mieć porównywalne parametry, kupione jako para.

Rzeczywiście najlepszy wybór jest spośród lamp nos. Nowa produkcja nie dorównuje tym ostatnim. Siemens E88CC da wyrównane pasmo i super kontrolę dołu, ale też rozświetlenie w całym paśmie. Niektórzy twierdzą, że jest ona jasna, ale ja nic takiego nie zauważyłem, byc może też dlatego, że to Siemens o budowie CCa, czyli taka powiedzmy hybryda. U mnie po wymianie nastąpiła duża zmiana in plus. EH są słabiutkie, z taką szarą barwą i zawoalowaniem, co rzutuje na mniejszą szczegółowość i beznadziejną przestrzeń. Po ich wymianie znacząco się to poprawiło. Z kolei Siemens CCA daje większe wypełnienie na średnicy i mięsistość na basie, a góra staje się nieco subtelniejsza niż ze zwykłego Siemensa. Telefunken są wzorem neutralności, w zasadzie są przezroczyste i równiutkie w całym paśmie. I co? I z wymienionych najbardziej sprawdził się u mnie zwykły Siemens E88CC. Nie należy też wierzyć, że E88CC to to samo co ECC88, E188CC, czy E288CC. I jeszcze przy okazji wspomnę o recenzji daca, który posiadam, czyli XIndak Dac-09, która się ukazała w Audio. Otóż na fabrycznej lampie rzeczywiście jego brzmienie jest zdystansowane, mało nasycone i zamglone. Takie poprawne granie. Wszystko się zmienia po wymianie lampy. Jakby dac wybudził się ze śpiączki i dostał rumieńców.

Dzięki za podpowiedź ale nurtuje mnie jednak sprawa techniczna, bowiem lampa 6922 / E88CC to podwójna trioda. Wnioskować można, że jedna lampa może obsługiwać jedno wyście ( XLR czy RCA). To oczywiście moje teoretyczne dywagacje. Bezpiecznie oczywiście zamontować sparowane lampy. Siemens E88CC też jest w kręgu mojego zainteresowania ale to co piszesz to jest ona "jasna" a mój system do ciemnych nie należy. Szkoda, że nie ma możliwości przetestowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem trzeba wymienić obydwie lampy i powinny być sparowane, czyli mieć porównywalne parametry, kupione jako para.

Rzeczywiście najlepszy wybór jest spośród lamp nos. Nowa produkcja nie dorównuje tym ostatnim. Siemens E88CC da wyrównane pasmo i super kontrolę dołu, ale też rozświetlenie w całym paśmie. Niektórzy twierdzą, że jest ona jasna, ale ja nic takiego nie zauważyłem, byc może też dlatego, że to Siemens o budowie CCa, czyli taka powiedzmy hybryda. U mnie po wymianie nastąpiła duża zmiana in plus. EH są słabiutkie, z taką szarą barwą i zawoalowaniem, co rzutuje na mniejszą szczegółowość i beznadziejną przestrzeń. Po ich wymianie znacząco się to poprawiło. Z kolei Siemens CCA daje większe wypełnienie na średnicy i mięsistość na basie, a góra staje się nieco subtelniejsza niż ze zwykłego Siemensa. Telefunken są wzorem neutralności, w zasadzie są przezroczyste i równiutkie w całym paśmie. I co? I z wymienionych najbardziej sprawdził się u mnie zwykły Siemens E88CC. Nie należy też wierzyć, że E88CC to to samo co ECC88, E188CC, czy E288CC. I jeszcze przy okazji wspomnę o recenzji daca, który posiadam, czyli XIndak Dac-09, która się ukazała w Audio. Otóż na fabrycznej lampie rzeczywiście jego brzmienie jest zdystansowane, mało nasycone i zamglone. Takie poprawne granie. Wszystko się zmienia po wymianie lampy. Jakby dac wybudził się ze śpiączki i dostał rumieńców.

Dzięki za podpowiedź ale nurtuje mnie jednak sprawa techniczna, bowiem lampa 6922 / E88CC to podwójna trioda. Wnioskować można, że jedna lampa może obsługiwać jedno wyście ( XLR czy RCA). To oczywiście moje teoretyczne dywagacje. Bezpiecznie oczywiście zamontować sparowane lampy. Siemens E88CC też jest w kręgu mojego zainteresowania ale to co piszesz to jest ona "jasna" a mój system do ciemnych nie należy. Szkoda, że nie ma możliwości przetestowania.

 

0

 

Do góry

Cytuj selektywnie

Odpowiedz

Cytuj

Zgłoś

 

Zapewne moje dywagacje na temat podwójnej triody odpowiedzieli by znawcy lamp i budowy Xindak dac 20 lub jego schematu, a takowego - schematu- nie uświadczysz. Moje rozważania podyktowane są możliwościami kreowania dźwięku za mniejsze pieniądze, bowiem mając różne pojedyncze lampy i jedno użytkowane wyjście np. RCA to takie rozwiązanie było by bardziej użyteczne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne moje dywagacje na temat podwójnej triody odpowiedzieli by znawcy lamp i budowy Xindak dac 20 lub jego schematu, a takowego - schematu- nie uświadczysz. Moje rozważania podyktowane są możliwościami kreowania dźwięku za mniejsze pieniądze, bowiem mając różne pojedyncze lampy i jedno użytkowane wyjście np. RCA to takie rozwiązanie było by bardziej użyteczne.

 

Możesz wziąć też pod uwagę Mullardy, skoro chcesz ciemniejsze brzmienie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz wziąć też pod uwagę Mullardy, skoro chcesz ciemniejsze brzmienie...

Dzięki za dotychczasowe cenne podpowiedzi.

Chyba już ostatnia kwestia, mianowicie czy sygnał przez bufor ze stopniem lampowym wychodzi jednocześnie do wyjść XLR i RCA. Dlaczego takie pytanie , otóż jeśli lampa EH 6922 jest dość licha to na korzystaniu przeze mnie tylko z RCA ( nie mam wzmaka z wejściem symetrycznym i nie mam jak sprawdzić tych wyjść) nie mam różnicy w dźwięku pomiędzy wyjściem lampowym a tranzystorowym. Czyżby oznaczało to że wyjście tranzystorowe jest też słabe? Jeśli zmieniając lampy można uzyskać znaczny przyrost jakości to być może bufor lampowy działa tylko na wyjście XLR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dotychczasowe cenne podpowiedzi.

Chyba już ostatnia kwestia, mianowicie czy sygnał przez bufor ze stopniem lampowym wychodzi jednocześnie do wyjść XLR i RCA. Dlaczego takie pytanie , otóż jeśli lampa EH 6922 jest dość licha to na korzystaniu przeze mnie tylko z RCA ( nie mam wzmaka z wejściem symetrycznym i nie mam jak sprawdzić tych wyjść) nie mam różnicy w dźwięku pomiędzy wyjściem lampowym a tranzystorowym. Czyżby oznaczało to że wyjście tranzystorowe jest też słabe? Jeśli zmieniając lampy można uzyskać znaczny przyrost jakości to być może bufor lampowy działa tylko na wyjście XLR.

 

Moim zdaniem działa na obydwa wyjścia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy integra PA-M może działać jako końcówka mocy? Wg mnie nie ale wolę dopytać.

Pozdrawiam

Nie pominiesz potka ale można śmiało wpiąć pre przed tą integręi ustawic głośnośćw okolicah maxa i sterować pre i zagra jeszcz lepiej.Na odsłuchu używaliśmy pre Cayina na Telefunkenach i RCA i grało świetnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Szukam wzmacniacza do kolumn Paradigm Studio 20v5 i muzyki metalowej. Jeden ze sklepów zaproponował mi Xindak PA-M Integra. Jak myślicie, czy się sprawdzi w tym zestawieniu?

Pokój ma 22m2, chciałbym uzyskać dynamiczne, obszerne brzmienie ze sprężystym basem, mięsistym środkiem, selektywną, ale nieostrą górą i dobrą przestrzennością.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam wzmacniacza do kolumn Paradigm Studio 20v5 i muzyki metalowej. Jeden ze sklepów zaproponował mi Xindak PA-M Integra. Jak myślicie, czy się sprawdzi w tym zestawieniu?

Pokój ma 22m2, chciałbym uzyskać dynamiczne, obszerne brzmienie ze sprężystym basem, mięsistym środkiem, selektywną, ale nieostrą górą i dobrą przestrzennością.

 

U mnie końcówka PA-M + MDAC gra tak jak piszesz ale z Minas Anor S16Hz. Ogólnie PA-M do "młócenia" jest niezły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam specyfikacji modelu 2. Mogę tylko podpowiedzieć ze słuchałem PAM2 na swoich jedynkach i było ok.

 

Hmm..., tyle że skuteczność Jedynek to 90dB i tu faktycznie PAM mógł sobie poradzić. Z drugiej strony zastanawiam się na ile decydującym czynnikiem w warunkach domowych jest wysoka skuteczność kolumn. Może te 86dB nie jest jakąś tragedią. Poczekam jeszcze na jakieś inne opinie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.