Jump to content
IGNORED

Plus GSM


Tench

Recommended Posts

Podpisalem umowe z plusem, nie obylo sie bez cyrkow i kilkugodzinnego czekania na weryfikacje jak i poproszenie zebym poszedl do domu odebrac telefon stacionarny coby mogli mnie zweryfikowac... Wkurw niesamowity bo o 12 zaczynalem prace a od godziny 12;30 do 15:30 slyszalem tylko "prosze poczekac jeszcze 15 minut..." o godzinie 17 zadzwonili i poprosili o przyjscie do salonu.. Nerwy przeszly ale dostalem pierwsza fakture i tu zonk.. Okres rozliczeniowy trwa od 9.01.2010 do 8.02.2010, umowe podpisalem 5 lutego.. Abonament zostal naliczony w calej kwocie za okres rozliczeniowy a darmowe minuty tylko za 3 dni.. Idiotki z infolini twierdza ze zostal naliczony abonament za 3 dni+abonament za marzec co jest gowno prawda bo tego za 3 dni na fakturze nigdzie nie ma.. W necie pisze ze pierwszy rachunek zawiera abonament za caly okres rozliczeniowy, no trudno mozna przelknac tylko dlaczego darmowe minuty naliczyli za 3 dni?

Pani z infolini twierdzila ze "placi sie z gory" wiec czy przy ostatnim rtachunku nie zaplace abonamentu z gory za miesiac w ktorym nie bede uzywal juz numeru?

Czy jakakolwiek reklamacja ma sens?

Dlaczego netia potrafi wystawic rachunek za realny okres uzywania lini czyli jesli pol miesiaca to pol abonamentu.

Czy w plusie jest tak ze placi sie za pierwszy okres rozliczeniowy nawet jesli wtedy nie bylismy klientami plusa?

Czy ostatnia faktura bedzie zawierala abonament z gory na nastepny miesiac?

Link to comment
Share on other sites

  • Redaktorzy

nie ma się co denerwować, tylko przeczytać ze zrozumieniem to co się podpisuje. Poza tym nie piszesz prawdy, chociaż może nawet tego nie wiesz. Na pierwszej f-rze masz proporcjonalnie rozliczony abonament od 5 do 8/02 oraz całą kwotę abonamentu za kolejny okres rozliczeniowy. Pakiet minut wliczony w abonament również (podobnie jak abonament za 3 dni) został rozliczony proporcjonalnie.

Jeśli zaś chodzi o Twoje niezadowolenie z czasu oczekiwania na aktywację to sugeruję jeszcze raz wczytać się w regulamin, który podpisałeś.

w RŚUT:

§ 7 Zawarcie umowy

3. POLKOMTEL zobowiązuje się rozpocząć świadczenie usług w czasie nie dłuższym niż 7 (siedem) dni od dnia zawarcia umowy. W przypadku niedotrzymania powyższego terminu Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy, a w przypadku wpłacenia kaucji – prawo żądania jej zwrotu.

4. Klient, w przypadku zawierania umowy na odległość, wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed upływem 7 (siedmiu) dni od dnia zawarcia umowy.

 

Tak więc zanim zaczniesz obwiniać wszystkich o wszystko zwróć uwagę na to co podpisujesz i czy zgadzasz się z informacjami tam zawartymi.

Fr@ntz

---------------------------------

"I am an audiophile"

Link to comment
Share on other sites

Frantz 7 dni ok tylko jesli ktos by Cie trzymal te 7 dni i powtarzal w kolko ze jeszcze 15 minut to bys sie wnerwil.

 

Uprzedzilem ze jestem juz spozniony do pracy na to sprzedawca stwierdzil ze formalnosci zajma tylko 15 min, i takie 15 min slyszalem przez nastepne 3h. Przychodzisz po chleb do sklepu, sprzedawca twierdzi ze bedzie za 15 minut, po trzech godzinach dalej twierdzi ze to tylko 15 minut. W koncu po 5h dzwoni i pyta czy dalej masz ochote na ten chlebek... Bez jaj to nie kredyt hipoteczny...

A weryfikacja wyglada oszalamiajaco... Zadzwonili na telefon znajomej poprosili mnie do telefonu...

Ciekawe co by bylo gdybym nie byl w poblizu?

Gdy sprzedawca zasugerowal zebym zamiast do pracy poszedl do domu odebrac telefon od nich zeby mogli mnie zferyfikowac to szalu dostalem... Gdzie jest jakas logika?

Jesli faktura jest wystawiona za caly miesiac i abonament jest naliczony za caly miesiac to logicznie myslac przyjmujemy ze placimy caly abonament mimo uzytkowania tylko przez 3 dni.

Na fakturze nigdzie nie jest wykazany naliczony abonament za 3 dni, tylko polaczenia, abonament, inne uslugi(aktywacja) wiec gdzie jest nalicozny za 3 dni? skoro na fakturze nigdzie go nie ma?

Link to comment
Share on other sites

  • Redaktorzy

Tench - sprzedawca nie jest pracownikiem Plusa (chyba, że zakupu dokonywałeś w jednym z salonów firmowych) i to co mówi robi na własną odpowiedzialność (chcąc zatrzymać potencjalnego Klienta). Proces weryfikacji (z racji Twojego młodego wieku/pierwszego tel abonamentowego/etc.) musiał zostać przeprowadzony. Zresztą tel.abonamentowy to nie bułka, więc zamiast przebierać nogami u dealera mogłeś udać spokojnie iść do pracy i czekać na tel. od dealera.

Fr@ntz

---------------------------------

"I am an audiophile"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tench, z tą weryfikacją tyle korowodów zapewne dlatego, że w abonamencie kupujesz kosztowny telefon za grosze, muszą sprawdzić, czy nie jesteś "słupem", który pójdzie go szybko opchnąć, kasę spożytkuje na inne cele, a o abonamencie zapomnijcie, Szanowni Państwo z Plusa. Tak to jest, a niecierpliwość nigdy nie popłaca. Szkoda nerwów.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.