Skocz do zawartości
IGNORED

Subwoofer (active) conector dla T-amp

mirhon

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem kompletnie zielony w tematach DIY, samemu mogę co najwyżej kabelek zlutować :-)

Czy może mi ktoś powiedzieć czy ten connector jest jakiś trudny do złożenia?

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kupiłbym go, ale niestety nie jest już produkowany.

Mam wzmacniacz Trends Audio TA-10.1 i chciałbym poeksperymentować z zestawem 2.1 a z tego co wyczytałem nie można

podpinać TA-10.1 do subwoofera. A może ktoś ma namiar na jakiś inny connector, który pozwoliłby podpiąć T-ampa do subwoofera? Googlam, googlam i zdaje się poza tym z linku nic nie ma...

Ukryta Zawartość

https://www.audiostereo.pl/topic/61891-subwoofer-active-conector-dla-t-amp/

Ale to jest bardzo proste urządzenie do wykonania samemu. Tu są dwa dzielniki napięcia + sumator + filtr pasywny chyba.

Generalnie szukaj tego nawet na forum pod słowem dzielnik napięcia lub sumator

Moja strona audio - kondrax.mayhem.net.pl

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

kondrax, 21 Lut 2010, 20:39

>Ale to jest bardzo proste urządzenie do wykonania samemu. Tu są dwa dzielniki napięcia + sumator +

>filtr pasywny chyba.

>

>Generalnie szukaj tego nawet na forum pod słowem dzielnik napięcia lub sumator

A jak się ma do tego informacja, że w T-ampach jest jakiś problem z masą tzn. jest to "bridged" - cokolwiek by to znaczyło. W orginale: "The Trends TA-10 and the Sonic Impact amps are bridged and the grounds are not common."

Czy taki dzielnik napięcia oprócz tego że sprowadzi napięcie do właściwego poziomu to również załatwia problem masy?

"The SubLine isolates the speaker connections from ground - and it lowers the output level to be compatible with a line level RCA input.