Skocz do zawartości
IGNORED

Rotel czy Marantz do 7k proszę o pomoc

Kokuszew Mirski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.

Na początek chciałbym się przywitać. Mam na imię Dominik.

Mam prośbę o pomoc w doborze sprzętu stereo. Muszę dodać że jestem laikiem, i nie miałem zbyt wielkiego do czynienia do tej pory z podobnym sprzętem.

Przedział cenowy: 7k

rodzaj muzyki: głównie Jazz, klasyczna, ambient, ogólnie bardziej instrumentalna.

wielkość pokoju 16 m2, jednak docelowo w przeciągu 2-3 lat 22 m2

Miałem ostatnio okazję odsłuchać Marantza PM6003 + CD6003 + M34I i w ogóle mi to nie zagrało, potem Marantz

PM6003 + CD6003 + B&W 684 i byłem z brzmienia zadowolony, ciepły, dźwięczny, dobrze słyszalne detale, następnie zmiana zestawu na Rotel RA-05 + RCD-06 + B&W 684 i niestety czegoś tutaj brakowało. Niby grał ładnie i czysto, krystalicznie bym nawet powiedział ale był raczej zimny, i nie było detali, to nie to co chciałem. Mam wrażenie że drzemie w nim moc i to nie byle jaka tylko nie te kolumny dla niego. To są moje wrażenia audio więc proszę o wyrozumiałość. Podaje je wyłącznie w celu identyfikacji czego mniej więcej oczekuję. Proszę o pomoc z jakimi kolumnami można by zestawić Rotela żeby zabrzmiał lepiej lub tak jak w/w Marantz.

Bardzo bym prosił również o sugestie innych zestawień sprzętowych w tym przedziale cenowym, nie koniecznie nowego sprzętu.

Dobór sprzętu sugeruje sklep Top Hi-Fi.

Ja bym nie bał się natomiast sprzętu używanego. Zacząłbym od kolumn, np.:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Prawdę mówiąc, to na miejscu osoby, która szuka zestawu za 7 tysiaków, brałbym te Harlechy z metalową Vifką pod pachę i puścił się biegiem, co by się sprzedawca nie rozmyślił.