Skocz do zawartości
IGNORED

Najciekawsze tranzystorowe końcówki mocy w przedziale od około 20 do 50 tys. zł.


globtroter1

Rekomendowane odpowiedzi

Celowo nie zaryzykuję „najlepsze”, bo paradoksalnie w tym przedziale cenowym to spore uproszczenie. Wiadomo jak dużo czynników może mieć i tu wpływ na wartościowanie i subiektywne odczucia.

Wysoka (dla większości zwariowana całkiem już, dla wielu zbyt wysoka, dla nielicznych graniczna, a tylko dla wybranych bez znaczenia) cena nie jest tym bardziej wyznacznikiem zadowolenia. Nie determinuje też wyboru samej estetyki brzmienia. Pewnie właśnie w tym szerokim przedziale część z nas zakończy (?!) swoje poszukiwania i będą to dla nas te „najlepsze” wzmacniacze. Które to? Jakie mają zalety, a jakie wady? Co zdecydowało o takim , a nie innym wyborze spośród innych, które braliśmy pod uwagę. Myślę, że może być ciekawie…

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Uwaga! Mam aktualnie na "sprzedaż"... następujące myśli na potrzeby audiofilii i muzyki:

-Nauczył się Pan czegoś od publiczności?-Tak, aby ją ignorować tak bardzo, jak to tylko możliwe. J. Zorn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Accu 7100

 

Cary Audio 805 (monobloki)

 

Kiedyś wybierałem pomiędzy jednym a drugim i w każdym wypadku było extra.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BlueMax

(Konto usunięte)

Plinius SB-300. Porównywałem z integrami Maca, Pliniusem SA-102, końcówką Ushera, Krellem 400, generalnie sprzętem z niższej półki, 2-3 razy tańszym bo nie miałem pod ręką nic innego. Plinius jak dla mnie jest idealny, ma super bas, dość łagodną górę, jest przejrzysty i szczegółowy przy tym nie męczący i gra naturalnie i prawdziwie. Na żadnym oszustwie nie udało mi się go złapać. Wysteruje wszystko. Jest b. Solidnie zbudowany. Jedyne o czym trzeba pamiętać to że gra zupełnie inaczej niż tańsze końcówki z serii SA - nie ubarwia, nie upiększa, nie ociepla, jest za to przejrzysta i nie ma śladów ospałości. Gram już na niej 3 lata i myślę, że jest najbardziej wartościowym elementem mojego systemu i wokół niej będę go dalej budował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym przedziale cenowym jak narbadziej należy rozmawiać o brzmieniu, ale skoro to nie jest dla ciebie wyznacznikiem to najprościej będzie jak zajdziesz pierwszego napotkanego po drodze salonu i wybierzesz z zakładanego przedziału cenowego to co ci sie najbardziej podoba wizualnie. Na pewno będzie grało dobrze, albo i lepiej. Bedziesz miał spokój ducha i ciała satysfakcje.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niedawno wymienilem monobloki Electrocompaniet AW180 na koncowke mocy Accuphase P1000. Roznica ogromna na plus: spoooro wierniejsze oddanie palety barw, wyrazniejsze tranasjenty, sporo dokladniejsze odwzorowanie zrodel pozornych z poglosami i ich prawidlowym wolumenem, ogolnie wiecej muzyki bez znieksztalcen.

 

Bez problemu steruje az do 1 Ohma (oddaje wtedy 1000 Watow).

 

pozdr

slvn

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ianZ

 

>najprościej będzie jak zajdziesz pierwszego napotkanego po drodze salonu i

>wybierzesz z zakładanego przedziału cenowego to co ci sie najbardziej podoba wizualnie. Na pewno

>będzie grało dobrze, albo i lepiej.

 

 

Zdecydowanie nie polecam powyzszej metody. Wbrew pozorom na podanym poziomie cenowym roznice w brzmieniu roznych klockow sa ogromne i bez odsluchu mozna sobie niezle strzelic w kolano.

 

pozdr

slvn

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ianZ,

Trochę opatrznie rozumiesz sens wstępnego założenia.Właśnie o brzmienie i jego subiektywny opis tu chodzi.

 

Stąd moja prośba do wszystkich, by nie tylko wyliczać, ale i trochę szerzej pisać o zaletach i wadach, również w odniesieniu do innch urządzeń. Zdjęcia oczywiście mile widziane.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Uwaga! Mam aktualnie na "sprzedaż"... następujące myśli na potrzeby audiofilii i muzyki:

-Nauczył się Pan czegoś od publiczności?-Tak, aby ją ignorować tak bardzo, jak to tylko możliwe. J. Zorn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P-1000 Accu mogę polecić z czystym sumieniem. Miałem u siebie. Słuchałem. Do rocka, rozrywki i jazzu idealna. Ale niestey jest jedno ale. Do klasyki i tego już jestem pewien na 100%, musi być czysta klasa A. Dlatego docelowo myślę o Accu A-50V lub coś od Passa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"opacznie" - przepraszam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Uwaga! Mam aktualnie na "sprzedaż"... następujące myśli na potrzeby audiofilii i muzyki:

-Nauczył się Pan czegoś od publiczności?-Tak, aby ją ignorować tak bardzo, jak to tylko możliwe. J. Zorn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaglosuje na Accu A-35 - (22kzl), bardzo dobra barwa, ale tez klarownosc i niezla precyzja. Przychyle sie tez do opinii Arka, ze do klasyki albo lampa albo klasa A.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Wbrew pozorom na podanym poziomie cenowym roznice w

>brzmieniu roznych klockow sa ogromne i bez odsluchu mozna sobie niezle strzelic w kolano.

 

Dokładnie tak.

A wynika to z tego, że zbudowanie dobrego , neutralnie grającego wzmacniacza wcale nie jest bardzo kosztowne. Producenci więc powyżej pewnej ceny celowo kształtują brzmienie swoich wzmacniaczy aby odróżnić się od konkurencji. I dlatego można się mocno zdziwić jak bardzo różnią się brzmieniem wzmacniacze, a im droższe tym coraz bardziej .......

 

Ja jestem zwolennikiem końcówki mocy Bryston 4B SST. Konstrukcja obecna na rynku już od ponad 20 lat. To taki drut ze wzmocnieniem który napędzi większość kolumn. I niczego nie zniekształca i nie koloruje. Ze względu na swoją prawdomówność nie każdemu przypadnie do gustu.

Ale jak ktoś lubi koloryzowanie do wystarczy podłączyć dobry lampowy przedwzmacniacz i mamy śliczne kolory oraz tranzystorową kontrolę.

 

TUX

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pre lampowe i tranzystor AB to nie wszystko. Nie będzie właściwej barwy akustycznych instrumentów. Nawet z lampami Telefunkena. Dobry prąd to podstawa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. A nawet zaczynam się przychylać do filozofii Accu. Czyli pre powinno być przejrzyste a barwa na końcówce z właściwego podania muzyki z CD:) Czy słuchał ktoś lepszego pre od Accu C-2810? A lampy na końcówkach mocy to chyba nie ta droga. Ale może się mylę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pre lampowe i tranzystor AB to nie wszystko. Nie będzie właściwej barwy akustycznych instrumentów.

 

Oczywiście, że nie będzie właściwej barwy bo każda lampa koloryzuje. Ale niektórym to się podoba.

Ja jeszcze dwa lata temu byłem zdecydowanym przeciwnikiem lamp, ale obecnie uważam, że warto mieć dobry pre lampowy który podłącza się raz na tydzień przy specjalnej okazji.

 

TUX

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TUX

Jest dokładnie odwrotnie. To klasie AB dużo brakuje, że nawet pre lampowe z Telefunkenem nie pomaga. Dlatego pre lampowe ale z szybkimi i przejrzystymi lampami i do tego końcówka w klasie A to jest to.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To klasie AB dużo brakuje,

 

Fascynację klasą A mam już dawno za sobą. Wszystko zależy od kolumn. Gdy miałem kolumny mające problem z barwą to wtedy potrzebny był wzmak dodający barwy i takim okazał się wzmak pracujący w klasie A. Potem zmieniłem kolumny na grające ładna barwą i okazało się, że klasa A nie jest do niczego potrzebna. Ale sprawa jest bardziej złożona. Bo nie każdy wzmak w klasie A pobarwia. Zwyczajnie wzmacniacze dzielą się na te grające neutralnie i podbarwiające. Neutralne brzmienie można spotkać zarówno w klasie A jak i AB , ale po co kupować klasę A skoro się grzeje ?

 

TUX

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BlueMax

(Konto usunięte)

globtroter1, 1 Kwi 2010, 11:17

 

> Zdjęcia oczywiście mile widziane.

 

we, 1 Kwi 2010, 11:29

 

> Czy możecie od razu pisać kwoty?, też się powoli rozglądam za końcówką.

 

Co do ceny to w USA SB-300 kosztowała $7395, w NZ $9480, u nas coś koło 30 kzł, ale była dostępna w Audio Systemie tylko teoretycznie. Teraz Plinius ma w ofercie model SB-301, który różni się od SB-300 głównie obudową. Przypomniałem sobie, że miałem jeszcze w domu SimAudio I-7 w trakcie wybierania wzmacniacza. Najtrudniejsze kolumny, jakie podłączałem do Pliniusa to Totem Wind, z którymi nie miał żadnego problemu, choć jak słyszałem (niestety nie słuchałem) lepiej dźwiękowo dogadały się z monoblokami Maca MC 501.

 

Przychylam się do opinii Arka67, również uważam, że właściwa barwa powinna pochodzić od źródła, a pre i końcówka powinny być jak najbardziej przezroczyste i nie wnoszące nic od siebie. Co do klasy A/AB to tak jak pisze TUX, wszystko jest płynne. Poza tym granice klas też są umowne i zależą po prostu od ustawienia prądu podkładu. Plinius SB300 jest teoretycznie w klasie AB, ale ma b. wysoki prąd podkładu (640mA / 120mV), grzeje się niewiele mniej niż SA-102 i dużą część mocy oddaje w klasie A.

post-8669-100008185 1270125089_thumb.jpg

post-8669-100008186 1270125089_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jak końcówka tudzież pre,zródło powinno być neutralne.

Barwy będzie słychać najwyrazniej i nie ma mocnych!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SA102 w cenie rynkowej (używka) to wybitna jednostka.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem fascynacje klasa A, ale ja zmienilem monobloki ktore pracowaly w klasie A (Electrocompaniet AW180) na koncowke pracujaca w kl. AB (Accu P1000) i ten w AB gra czysciej i ma precyzyjniejsza gore pasma od monoblokow, a i muzyke powazna przyjemniej sie na nim slucha. O wydajnosci pradowej, dynamice i rozciagnieciu pasma nie wspomne, bo tutaj AB zamiata klase A w przedbiegach.

 

Tak wynika z mojego doswiadczenia, aczkolwiek byc moze Accu A65 (klasa A) zagra jeszcze lepiej, ale to pewnie w biampingu... ; )

 

pozdr

slvn

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Barwa to nie wszystko, to tylko efekt składanki:

- spójność czasowa i fazowa

- dynamika w makro i mikro

- szybkość w całej skali

- przestrzenność

- mikroinformacja

 

Ważny jest też wpływ głośności na powyższe efekty: dobrych rzeczy można słuchać głośno! :-)

Kiepskich nie powinno się chcieć słuchać w ogóle

 

wesołych!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie myśl. Jeśli już pomyślałeś, to nie mów. Jeśli już powiedziałeś, to nie pisz. Jeśli już napisałeś, to nie podpisuj. Jeśli podpisałeś, to się nie dziw!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek z braku czasu przeniosę i tu częściowo mój inny wpis.

 

ModWright KWA150 (cena około 20 kzł), - więc w "dolnym" przedziałe. Miałem okazję posluchać tej fajnej końcówki w salonie, a poźniej u siebie w domowym systemie przez kilka godzin.

 

Porownywałem go bezpośrednio z Passem X 250 (podobna cena 6000 USD, ciągle moja bazowa końcówka), oraz pośrednio z końcówką VTL ST 150 (lampa 150W), który gościł w tym czasie u mnie przez dwa tygodnie i słuchałem go jeszcze dzień wcześniej.

 

Z zewnątrz ModWright KWA150 przypomina trochę Passa. Aluminiowa solidna obudowa, niebieskie (mało skromne podswietlenia i logo ). Grzeje się jeszcze bardziej. Z dźwiekiem jest jednak już inaczej.

 

W porównaniu do X250 dźwięk był mniejszy (150W kontra 250W?), a skraje pasma lekko ograniczone, zwłascza na dole skali, gdzie Pass nie żałuje energii. Wzmacniacz grał bardziej średnicą (wcale nie ocieploną). To właśnie tu moje wrażenia były ambiwalentne - wydawało się, że mikrodynamika i przejrzystość jest ciut lepsza, choć nie wykluczam, że to właśnie skutek wspomnianych skrajów pasma i skupienia słuchu na innym zakresie. Tak czy owak w średnicy coś dobrego się działo. Nie była to jednak średnica ciepłych lampowców. Dźwiek był perlisty - delikatny i gładki, spokojny choć dość przejrzysty. Owszem przypominał lampę, ale nie stereotypową i ciepłą - najbardziej?! - właśnie VTL ST 150, którego jak wspomnialem sluchalem wczaśniej i gdyby nie pewna stanowczość VTL na przełomie średnicy i wysokich, powiedziałbym, że to jedna i ta sama szkoła dźwieku.

W czasie odsłuchu utraciłem tez trochę znaną mi namacalność i przestrzeń, pewnie ze wzgłedu na mniejsze ogólne nasycenie całego pasma i skalę dźwięku. Wzmacniacz skupial sie bardziej na poprawnej głębi. Stereofonia, choć mniej ograniczona niż podczs odsłuchu w salonie (kolumny,CD?), tu również trochę odstawała od moich przyzwyczajeń.

 

Tak było na IC Cardas GR. Po zamianie na wysoki model IC Zu Audio (srebro), dźwięk zyskał na przejrzystości i rozdzelczości. Stało sie to jednak (dość stereotypowo) kosztem dalszego spadku nasycenia, basu i masy. Poprawiła sie za to przestrzeń, choć wielkość calej sceny uległa dalszemu zmniejszeniu. Wzmacniacz z perlistego, delikatnego i gładkiego stał się "jakiś" - zyskał charakter. I choć to brzmienie nie odpowiadało moim osobistym wyobrażeniom jeszcze bardziej, to stało sie po prostu ciekawsze.

 

Podsumowując to bardzo ciekawa końcówka tranzystorowa(!). Dla mnie swym charakterem rzeczywiście przypomina niektóre gładkie lampowce. Tylko częściowo powiela ich wady, czym wyróżnia sie w wielu wypadkach od obydwu topologii.Stonowi doskonałą alternatywę eksploatacyjną dla wielu lampowców. W mojej opinii może również zadziałać jak balsam na systemy tranzystorowe podkreślające skraje pasma. Bdb stosunek cena /jakość.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Uwaga! Mam aktualnie na "sprzedaż"... następujące myśli na potrzeby audiofilii i muzyki:

-Nauczył się Pan czegoś od publiczności?-Tak, aby ją ignorować tak bardzo, jak to tylko możliwe. J. Zorn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma byc prawdziwy tranzystor to nie powinno zabraknać tutaj Krella, majac 10 tys EUR mozna juz zaszaleć, jak ktos ma wymagajace pelnopasmowe kolumny i ponad 50m2 do naglosnienia fajna powinna byc parka EVO-600, natomiast do 30m2 tylko set 300B ;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BlueMax

(Konto usunięte)

we, 1 Kwi 2010, 15:39

 

 

>końcówek pliniusa nawet mniej jak na lekarstwo, i ceny też jak z prywatnej kliniki ;-)

 

Co do jednego i drugiego: na naszym podwórku. Nawet w UE można coś wyhaczyć, również nowe urządzenia (Niemcy, UK, Hiszpania), nie trzeba szukać aż w NZ ;) A najbliższy dealer w Czechach :)

 

Ps. Fajnie, że powstał ten wątek - jestem fanem stereofonicznych końcówek mocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie coś sensownego można poczytać :).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Herbie Hancock:"Czasami nie wiem,co mam grać - wyznałem."

Miles Davis: "To nic nie graj"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audiograde dobrze to opisał. W czym rzecz? Nie chodzi tylko o skalę makro, dynamikę, bas itd ale o niuanse. Czyli skalę mikro. Oddech, wybrzmienia instrumentu, wygaszanie dźwięku, pogłos akustyczny miejsca nagrania. Tego nie ma do końca w AB.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś chce mieć super dźwięk z AB do rozrywki to od razu polecam dwa w jednym. Miałem u siebie Adam Audio Classic Column mk.III wersja aktywna. Za 30.000 pln jest Hi-End i niezła jazda. Gra to lepiej niż te same kolumny (pasywne) i Accu P-1000. No czóż ale nie ma tych "smaczków" niezbędnych chociażby do odtwarzania piana solo.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BlueMax

 

Nowego pliniusa to mogę mieć w dobrej cenie stąd

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) mieszkam w uk to wiesz, ale cena nowego za wysoka jak dla mnie, wolę więcej zainwestować w dzieci a sprzet kupić 2 letni, na przykład.

 

Fajny temat zgadza się, jeszcze.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

      Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Słuchawki

      Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

      W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

      audiostereo.pl
      audiostereo.pl
      Muzyka 20

      Marantz Cinema 30

      Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Systemy

      Indiana Line Diva 5

      Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

      Fr@ntz
      Fr@ntz
      Kolumny

      Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

      O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

      AudioNews
      AudioNews
      Newsy
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.