Skocz do zawartości
IGNORED

Problem z DAC 09 ZERO


centrum2954

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z dobrze znanym DACiem 09 ZERO.

Mam go podłączonego przez USB do laptopa i po kilku minutach grania nagle cisza i nic. Jak odtwarzam w winampie to czasami pojawi się "Błąd tworzenia bufora DirectSound Kod błędu: 88780078", jak używam foobara to czasem pojawi się "Unrecoverable playback error: Device not found (0x88780078)".

Zainstalowałem sterowniki Ploytec USB ASIO i nic nie pomogło.

 

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe uszkodzenie odbiornika PCM 2704, ale możliwe jest też to co było podane wyżej. Może być coś z generatorem i brakiem synchronizacji danych. Czy DAC gra te parę minut , a potem milknie?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz Vistę to wejdź do "zmień ustawienia planu zasilania", następnie do "zmień zaawansowane ustawienia zasilania" i rozwiń drzewo "ustawienia USB" -> "ustawienia wstrzymania selektywnego USB" -> jeśli są włączone to zmień na wyłączone, zrestartuj notka i zobacz czy się poprawiło.

Jeśli będziesz miał poprawę to zrób to samo w innych planach zasilania, jeśli nie to szukaj dalej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.