Jump to content
IGNORED

amplituner do MONITOR AUDIO RX6 RX1


Recommended Posts

Wiatm!

Aktualnie posiadam (i nie zamierzam zmieniac) kolumny MA RX6 oraz RX1, do tego dojdzie oczywiscie centralny i moze kiedys sub. Potrzebny jest amplituner, ktory pozwoli cieszyc sie ze sluchania muzyki w 5.1 oraz z ogladania filmow. Do stereo bedzie sluzyl wzmak audiolab 8000s + MA RX6 podpiete do ampli. Chwilowo role odtwarzacza CD/DVD/BD pelni funai M1-B110 a docelowo ma byc OPPO 83. Denon AVR 1908 z tym zestawem gral ladnie ale nie zrobil na mnie wielkiego wrazenia - spodziewalem sie wiecej po glosnikach z serii RX. Zastanawiam sie czy nie pojsc w strone starszych ampli ale z ciut wyzszej polki aby uzyskac dobre brzmienie koncertow DD5.1 i DTS. (avr 3803,pioneer 2014i, rx-v750). Jakie sa wasze sugestie?

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Sprawdzone oraz stosunkowo tanie konfiguracje Amplitunera kina domowego z głośnikami Monitor Audio Silver to Denon AVR-3310

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ,

Onkyo TX-NR807

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) oraz

Harman Kardon AVR 460

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Zakup amplitunera z serii AVR 1910 nie bardzo ma sens bo chodź głośniki MA Silver prezentuja dość wysoką jakość brzmienia biorąc pod uwagę stosunek jakość/cena to jednak wymagają przynajmniej tak samo przyzwoitej końcówki mocy - w tym przypadku amplitunera.

Link to comment
Share on other sites

a jak na tle wyzej wymienionych starych ampli wypada ROTEL RSX-1055??? Wpadl mi w oko a cena podobna do HK AVR 7500 czyli ok 400 euro

 

A jak wyglada sprawa podlaczenia kompa i uzyskania dzwieku 5.1 przy amplitunerach bez HDMI?

 

no chyba ze ROTEL 1057 ale na to potrzeba co najmniej 550-600 euro

Link to comment
Share on other sites

He he ciężko będzie z tylu propozycji wybrać więc radzę odsłuch i to koniecznie abyś się nie rozczarował. A kolega norek_pl300 chyba nie słyszał dobrze grającego sprzętu w stereo skoro twierdzi, że ten marantz jest w tej dziedzinie bardzo dobry :-)

Link to comment
Share on other sites

chyba pojde na kompromis i wezme marantza SR 7002 - mam oferte ok 3400zl za nowy wiec jak nie przypasuje to pojdzie na alegro bez wiekszej straty a wowczas rotel 1057 lub 106x

 

 

 

PS

squad05, 5 Maj 2010, 11:34

>Kup amplituner w preampem i dokup wzmacniacz stereo.

 

skoro nie chce ci sie czytac to badz tak mily i rowniez nie pisz

Link to comment
Share on other sites

W takim razie poszukaj Marantza z serii 8xxx - będzie już pełen "wymiot" i nawet stereo na dobrym poziomie :-)Ostatnio jakiś kolo na allegro miał taki model za coś koło 3k zł. W tej cenie tak jak już wcześniej pisałem można dostać z drugiej ręki wiele flagowych wzmacniaczy sprzed kliku lat. Troszkę poszukać i trafi się w idealnym stanie po pierwszym właścicielu. Różnica w dźwięku w stosunku do nowych ampli jest naprawdę ogromna ! No i co ważne stereo na poziomie :-)

Link to comment
Share on other sites

Amplituner do kina nigdy nie bedzie tak dobry Jak wzmacniacz stereo . Nie zrob takiego bledu jak ja kupujac drogi amplituner do kina ludzac sie ze bedzie dobry w stereo . Najlepiej zrob tak , kup sobie tani amplituner do kina a dobry wzmak stereo.

JVC x5500 | Screen 120' Duronic | AVR Marantz 7012 | Media Players - Apple TV 4K - Zidoo Box z10 + HP 24TB server RAID 10 | Monitor Audio RX 7.1.2 | Sub REL 328 - Stereo - Naim XS + Arcam rPlay +Usher Dancer Mini.  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

skoro masz dobry wzmak stereo, to kup tańszy amplituner z kodekami HD, szczególnie, że koncerty na BR są coraz tańsze i realizowane w dźwięku HD, wzmak podłącz jako końcówkę do frontów i efekt bedzie super,

 

U mnie MA RS6 grają z Yamahą 3800, było ok, ale i tak dokupiłem wzmacniacz stereo creek evo 2, efekt powalający i w kinie i w stereo! Sama Yamaha też grała bardzo przyzwoicie w stereo...jednakże róznica na korzyść wzmacniacza stereo jest spora... teraz nauczony doświadczeniem, kupiłbym tańszy amplituner np. HK 255, Yamaha 1900, a za resztę wzmacniacz stereo

Link to comment
Share on other sites

opcje z tanszym amplitunerem bralem pod uwage ale raczej sklaniam sie w strone dobrej jakosci dzwieku dla muzyki wielokanalowej. Dlatego aktualna opcja to sprzedaz audiolaba i zakup ladnie brzmiacego amplitunera 5.1 bez najnowszych dekoderow (z czasem bede je mial w odtwarzaczu). Ciagle mi ten rotel RSX po glowie chodzi ...

Link to comment
Share on other sites

Aktualnie jestem w trakcie testów Ampa Onkyo TX-NR5007, to troche drogi Amp, ale podłączyłem go do KEFów iQ90(F)iQ60©iQ10®i stwierdzam, że to jest kozak - gra fajnie w stereo i jak ktoś szuka dobrego grania to polecam, jest też model niższy 3007 który właściwie niewiele sie różni a jest sporo tańszy. Właśnie to jest to, że koncertu nie da się puścić na zwykłym piecu stereofonicznym, A słuchanie AERO-J.M.Jarre'a na 5007 to naprawdę uczta dla uszu.

Link to comment
Share on other sites

a moze DSP-AZ 1 ??? znajomy chce zmienic sprzet na nowszy i mowi ze odda swoja yamahe jesli dam mu rozsadne pieniadze. Niestety nie mam mozliwosci odsluchu (inne miasto). Ile warto dac za AZ1 w ladnym stanie? na aledrogo widzialem za 4 tys ale to chyba jakies nieporozumienie (w usa ok 2400$ kosztowaly nowe)

 

PS jak z ewentaulna naprawa takich starych sprzetow? tzn czy czesci sa dostepne bo fachowcy sa

Link to comment
Share on other sites

Nie ma rady - trzeba bedzie odsluchac pare ampli. Troche meczace jest kupowanie i sprzedawnie klockow ale od dzisiaj jestem na bezrobociu wiec bede mial na to czas :)

Za namowa szwagra, ktory jest fanem marki onkyo na pierwszy ogien pojdzie TX-SR803 (do wziecia za ok 1500zl)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.