Skocz do zawartości
IGNORED

Proszę o pomoc w ustawieniu gramofonu

kuba512

Rekomendowane odpowiedzi

Witam parę dni temu zakupiłem gramofon SONY PS-313 FA jest to w pełni automatyczny gramofon, posiada funkcje: antiskating, pitch, ciężarek na ramieniu. Jestem kompletnym laikiem, jeśli chodzi o gramofony, jest to mój pierwszy. Gdyby ktoś, kto się na tym zna mógł mi powiedzieć jak prawidłowo ustawić wagę ramienia.

Obecnie ustawiłem ramię w taki sposób, że gdy opada (przed osią talerza) to delikatnie ramię unosi się nad „windą”, podnośnikiem. Chyba jest dobrze, ale czy tak jest na pewno….?

Wypoziomowałem gramofon i ustawiłem pitch, reszty nie jestem pewien.

Dodam, że mam tylko dwie płyty. Jedna, ta na której przeprowadzam testy to płyta za 3zł i jest w takim stanie, że nie wiele mogę wywnioskować z jej użytkowania (więcej charczy niż gra dźwięków).Druga to nowa płyta Dark Side… Chętnie bym jej posłuchał, ale nie chce jej zniszczyć.

Proszę o pomoc, czy ramie jest dobrze ustawione??

Z ustawieniem chyba sobie poradziłem, bo gramofon gra:-) ale mam jeszcze jedną sprawę, mianowicie jest to gramofon automatyczny po wyborze wielkości płyty indeksuje ją bez problemu, lecz zaczyna grać nie od krawędzi płyty, początku, lecz kawałek dalej...

Co może być tego przyczyną?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM

• Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

Ostatnio dodane opinie o albumach

• Najnowsze wpisy na blogu

• Dodaj nową pozycję...

wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe.