Skocz do zawartości
IGNORED

racechip tuning


panerai_47

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w tytule czy ktoś to zna, korzystał lub nadal używa. Cena bardzo przystępna ale...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupisz sobie miniwieze z MM by sluchac Claptona?...

Troche siedze w tej branzy i powiem Ci tak:

wszyskie breloczki, BOXY, racechipsy czy jak je zwiesz to urzadzenia zewnetrzne oszukujace komputer lub prymitywne programatory by gotowce wrzucac...

Chcesz miec BEZPIECZNIE podniesiona moc...to jazda na hamownie, zasys orginalnego oprogramowania i modyfikacje na ORGINALE na bierzaco monitorowane na hamowni oraz poprzez diagnostyke parametrow pracy.

Wtedy mozna ladnie ustawic przebiegi krzywych (NM i KM) wyeliminowac dziury w obrotach czy niekontrolowane overboosty.

Takie cos w statystycznym samochodzie podnosci o XX moc...

Ale statystycznie to ja i moj pies mamy po 3 nogi :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie, poza tym pozostaje pytanie o wpływ na sam silnik. W moim obecnym aucie (japończyk, diesel 2.0 150KM) w instrukcji obsługi wielkimi literami napisano że zastosowanie chip-tuningu z miejsca unieważnia gwarancję.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile way and you have their shoes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to prawda w fordzie też tak jest, chyba że oni zrobią to sami tzn czytaj przewiozą twój samochód do firmy tuningowej gdzie zostanie dokonany upgrade :)))

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamietam ze volkswagen i octavia tez naciagał klientów na taki niby fabryczny tuning

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie...nie ma czegos takiego jak FABRYCZNY chip.

Fabrycznie jest moc okreslona przez producenta...

To ze ASO chca lape polozyc na rynku tunerskim w ten sposob ze "wgrywaja gotowce" rzekomo na gwarancji ma niewiele wspolnego z tuningiem fabrycznym.

Wyglada to tak ze dane ASO samo sie podklada bo importer (akurat tutaj mowie o grupie VW) Kulczyk absolutnie zabrania wszelkiej ingerencji.

Jak pojedziemy na zwykly przeglad do ASO to nikt nie bedzie szukal KM ukrytych czy porownywal program (nie za to im placa) wiec obawy niema.

Gorzej jak zepsuje sie cos drogiego...turbo, skrzynia czy uklad wtryskowy.

Wtedy takie ASO sciaga zawartosc programu (ma obowiazek) i wysyla do importera opinie czy seria czy nie. Jak placilismy im wczesniej za usluge CHIPTUNING to z racji ze reka reke myje opinia bedzie dobra dla klienta.

Gorzej jak auto zepsuje sie w trasie i odholuja nas do innego ASO niz zaprzyjaznione...

Wtedy zazwyczaj klient dowiaduje sie ze utracil gwarancje :D

 

Pomijam juz aspekt jakosci takiej uslugi w ASO gdzie zazwyczaj bladego pojecia nie maja i po prostu albo caly sterownik kurierem wysylamy do firmy X ktora to wgrywa "gotowca" program bez optymalizacji zrobiony na zasadzie "zaznacz w odpowiednim miejscu +20%" albo wrecz bardziej kumaty mechanik wgrywa cos co z ruskich stron sciagnie :)

Na palcach jednej reki moge policzyc ASO gdzie np po kazdym dlubaniu auto jest weryfikowane na hamowni.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A musimy miec swiadomosc ze im nowsza generacja silnika tym mniejsze "zapasy" sobie producenci zostawiaja wiec niekiedy taka zabawa w chiptuning powinna nosic slady rekodziela.

Tylko wtedy mozna naprawde bezpiecznie skozystac z rezewr ktore zazwyczaj sa okreslone przez koncern. Nagina sie troche normy spalin, czy wymagana jest koniecznosc czestrzego serwisu olejowego ale wytrzymalosc komponentow nie odbiega znaczaco od seryjnej.

Ladowanie +20% w programie bez ograniczen i zdrowego rosadku da napewno frajde z wiekszej mocy ale czesto konczy sie powaznymi awariami.

Juz czasy gdzie do gofla tdi mozna bylo dowalic +30% wejsciowej i nadal polmiliona jezdzil sie skonczyly...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

fakt - u mnie np. aby uniknąć dymienia w ogóle nie dało się podnieść mocy, jedynie wartość momentu od dołu, dzięki czemu z 410 Nm zrobiło się 570 Nm przy 1700 obr./min, co prawdę mówiąc i tak daje dużo frajdy

oczywiście pozostaje też kwestia wytrzymałości skrzyni (u mnie akurat automat ze steptronikiem) i ewent. sprzęgła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm no to ktos zaszalal....generalnie automaty i tak robia redukcje wiec wartosci na dole sa raczej nie do uzyskania wtrybie D moze to ratuje skrzynie.

Wez pod uwage ze 570Nm przy 1700obr to prawie ciagnik siodlowy :) nie wiem jaka skrzynia to zniesie.

Znacznie lepiej w przypadku automatow jest robic moment na plasko czyli podnosci tam gdzie fabryka obcina (koncowka obr).

Niweluje to negatywny wplyw duzego momentu przy niskich obr (staszne naprezenia) a powoduje ze po kickdownie auto zwawo ciagnie "u gory" czego zazwyczaj w seryjnym programie brakuje.

No ale jak sie nie dalo bez wiekszego dymienia to nic tutaj sie nie wskora..chyba ze wieksza sprezarka ktora dopompuje powietrze o gory. Wtedy KM same skocza.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

nie napisałem, że to diesel ;-)

w praktyce z pełni tego momentu u dołu prawie nie korzystam, choćby dlatego, że koła tracą przyczepność i zaraz włącza się kontrola trakcji

natomiast jest rzeczą fantastyczną, że w każdej sytuacji mogę mieć zaufanie do auta - zawsze wystrzeli jak za katapulty

post-25795-100003275 1274728797_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

nie napisałem, że to diesel ;-)

w praktyce z pełni tego momentu u dołu prawie nie korzystam, choćby dlatego, że koła tracą przyczepność i zaraz włącza się kontrola trakcji

natomiast jest rzeczą fantastyczną, że w każdej sytuacji mogę mieć zaufanie do auta - zawsze wystrzeli jak za katapulty

post-25795-100003274 1274728904_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ile kuni ma ta katapulta ?

no własnie gdyby miała wiecej kuni to by rozwaliła ta skrzynie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)

cir, 24 Maj 2010, 21:26

 

>to ile kuni ma ta katapulta ?

>no własnie gdyby miała wiecej kuni to by rozwaliła ta skrzynie

 

no właśnie! przy max momencie tam jest jakieś 150 koników raptem, później moment spada i dopiero z obrotami moc rośnie do prawie 200 KM

tyle że ja autka nie katuję, czasem sobie tylko pobrykam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert dobrze pisze o podnoszeniu momentu na automacie jak mocny silnik to jest to wrecz przykre

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 16

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.