Jump to content
IGNORED

KLUB zwolenników systemów AKTYWNYCH


Wuelem
 Share

Recommended Posts

Witam,

 

Skoro żródło muzyki jest w studiu nagraniowym i później poznajemy ją w jakości scenicznej, to dlaczego nie korzystać, na potrzeby domowego hi-fi, z profesjonalnych rozwiązań? Wydaje się, że naturalnym krokiem dla wyznawców techniki PRO musi być skonfigurowanie systemu aktywnego.

 

W tym przypadku jest jeszcze dodatkowy dylemat: kupować drogi sprzęt audiofilski czy tańszy z rynku pro?

 

Niech ten wątek będzie miejscem, gdzie użytkownicy systemów aktywnych i osoby dopiero rozważające budowę takiego zestawienia bądą dzielić się uwagami, podpowiedziami i przykładami.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Zawsze uważałem, że takie aktywne monitory studyjne to jest to. W światku audiofili jest jednak duże uprzedzenie do tego typu rozwiązań. Że nie tak grają, nie ten charakter, nie ta muzykalność...

 

Więc musicie sprawdzić to sami, a nie słuchać "dobrych" doradców. Zapewniam, że trud Wasz będzie nagrodzony głośnikami grającymi tak niesamowiecie, że aż się zdziwicie, że do tej pory można było inaczej.

 

Apetyczny

Genelec 8050A

(patrz też recenzja tychże w dziale recenzje użytkowników)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

dataOK:
TopicOK: 0
---
Flaga: 1

Link to comment
Share on other sites

zgłaszam się do klubu. domowe, aktywne monitory linn katan aktiv.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Witam,

Polecam firme GENELEC. Mam u siebeie 8020, 8240A DSP, 8250A DSP. A do tego system autokalibracji GLM z odpowiednim mikrofonem i oprogramowaniem. 8020 gra z koputerem i kartą USB ADAC Alesis iO2 i Foobar'em. Do słuchania używam podwójnego zestawu 8240 i 8250 skalibrowanego częstotliwościowo i fazowo za pomocą GLM'a całość wysterowana ze Squeezeboxa cyfrowo, ze wzmacniaczem sygnału SPDIF i dwoma konwerterami NUTRIKA SPDIF - AES/EBU. Całość spięta kablem koncentrycznym satelitarnym z dwoma krótkimi (20cm) samoróbkami AES/EBU między NEUTRIKIEM a kolumną. Kolumny maja wbudowane studyjne przetworniki DAC 24bit / 192kHz. Opisy niektórych kawałków w innych wątkach. Pomieszczenie odsłuchowe 24 m kw. bez adaptacji. Moim zdaniem relacja jakości do ceny nieosiągalna w segmencie "hajend". Słyszałem oczywiście lepiej brzmiące zestawy audio ale cena to średniej klasy samochód, a na to mnie mentalnie nie stać. Nie chcę się rozpisywać na temat zalet brzmienia, ale to co uderza w porównaniu z nawet bardzo dobrymi kolumnami pasywnymi to dynamika i odpowiedź impulsowa kolumn. Bez "sooba" całość gra bardzo wyrównanym dźwiękiem w całym zakresie akustycznym. W innych wątkach dzieliłem się swoimi zachwytami :-)) i tam odsyłam miłośników poezji audio.

Za troszke mniejsze pieniadze i w wariancie bez klibracji zestawiłem koledze system oparty na kolumienkach FOSTEX Pm04 też miło i brzmi ciekawie. Generalnie kierunek na sprzęt studyjny i home recording.

rgds

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

dataOK:
TopicOK: 0
---
Flaga: 1

Link to comment
Share on other sites

>> npl

 

A mógłbyś opisać dokładniej jak wygląda "aktywność" Linna. Z tego co wiem, to moduł montuje się do wzmacniacza, ale jak wygląda i w jakim zakresie można to regulować? Oraz w jaki sposób kolumny przestawia się na odbiór aktywny? Linn jest popularną marką, ale te zawiłości nie są szerzej znane.

Z racji tego, że Linn w ogóle jest otwarty na formułę aktywności, to postawiłem na ich wzmacniacze, ale oceniając, to nie reprezentują one wystarczającej jakości (LK 85, LK 140). Dopiero "wsparcie" regulowaną zwrotnicą wyzwala z nich dynamikę i wypełnienie. Ale to wyciąganie za uszy.

 

Mogę dodac odsiebie, że zwykły (czyli tani) sub Yamahy podłączany dotychczas do kolumn pasywnych dodawał wiele pozytywnych cech dźwiękowi. Podłączyem go do systemu aktywnego i okazało się, że nie istnieje! Ekspresja w środku i górze pasma jest tak wielka, że dół nie nadąża, nie nasyca, nie wypełnia, nie istnieje wystarczająco, żeby zapewnić odpowiednią równowagę. To, co można uznać za satysfakcjonujące w systemie pasywnym nie wytrzymuje porównania w aktywnym.

 

Warto zauważyć, że zwrotnice z półki PRO kosztują 300-600 zł i do tego w jednej skrzynce jest 2-way, 3-way lub inna w zależności od ustawienia użytkownika. Za taką cenę, to grzech nie wypróbować potencjału takiego rozwiązania. I potem jest znany tu obecnym kłopot z powrotem do wcześniejszego słuchania. Ja wybrałem model dbx 223. Ma on tylko jedną wadę: nie ma w ogóle wyłącznika sieciowego.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Sam mam pozytywne doświadczenia z monitorami aktywnymi GENELEC. Mimo że posiadam wolnostojące pasywki i ich słucham na co dzień. Większość grającego sprzętu audiofilskiego ma kłopoty z dynamiką i przypomina plumkanie. Co ciekawe audiofile tego nie słyszą i to jest ciekawostka niepojęta? Jak to możliwe?

Kto wie może się skuszę kiedyś na jakiegoś GENELECA lub KRK tylko toto ma kłopoty jak to w PRO - nie ma pilota i by wyłączyć trzeba podnieść tyłek!

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

KRK ma pilota

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Mialem ostatnio okazje sluchac monitorow aktywnych AdamAudio ARTist 5 wersja home z wbudowanym DAC USB (odpowiednik Adam A5X w pro) w zestawieniu ze Squeezebox Touch.

Male kolumienki z niesamowita dynamika, perlistymi, przejrzystymi wysokimi, (wybrzmienia zrobily niesamowite wrazenie), srednica otwarta, szczegolowa, relistyczna i potezny jak na ten maly wooferek bas (chyba lekko podkrecony -jest mozliwosc podbicia), przy tym szybki , punktowy.

 

Przepraszam za jakosc zdjecia robionego telefonem.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Głupota – niedostatek rozumu przejawiający się brakiem bystrości, nieumiejętnością rozpoznawania istoty rzeczy, związków przyczynowo-skutkowych, przewidywania i kojarzenia. Charakteryzuje się pychą, śmiałością, podejrzliwością, niskim lub nieistniejącym samokrytycyzmem, niezdolnością do zdziwienia, dążnością do ekspansji.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Inwestycja w system aktywny PRO, ma niezaprzeczalny walor poznawczy.

Kupowalem swoj zestaw APS AEON troche w "pionierska ciemnosc".

Wielu ludzi na forum otwarcie twierdzilo, ze to nie gra, bo liniowosc monitorow PRO powoduje nieprzyjemne wrazenia odsluchowe.

Ale mnie przyciagnal do nich ich wyraznie slyszalny potencjal.

Poszdlem niejako "na calosc" bo kupilem je mimo iz nie podobaly mi sie na poczatku w pelni, i slyszalem wady.

Wtedy poprostu kupowalem je jako elementy zestawu audio, jako niewiele o nich wiedzacy zwykly sluchacz plyt.

Wtedy to byla inwestycja w sprzet.

 

Dzisiaj, kiedy znamy sie "jak lyse konie" napisze, ze w pelni utozsamiam sie z realizatorami dzwieku z rynku PRO. Otoz nauczylem sie tych monitorow, przetestowalem na nich wiele konfiguracji polaczeniowych i kablowych, poznalem dokladnie wiele ustawien i jak wplywaja na dzwiek.

Zrozumialem czym jest regulacja glosnosci tweetera, odkrylem jakosc jaka daje roznicowe polaczenie RCA->XLR.

 

To co mi daly te zestawy przede wszystkim, to mozliwosc nauczenia sie dzwieku.

System pokazal mi co drzemie w zestawach audio, a czego tradycyjnymi metodami wymiany sprzetu i kabli osiagnac sie powtarzalnie nie da w szybki sposob. To co mozna bylo osiagnac na zestawie aktywnym w rok, wielu ludziom zajmuje wiele lat.

 

Jesli by odrzucic cala te marketingowa otoczke polecania tego czy innego rozwiazania, to polecam kazdemu audiofilowi obcowanie dluzszy czas z zestawem aktywnym, aby poznac co maja do zaoferowania systemy audio.

Jestem pewny ze traktujac taki zestaw jako narzedzie poznawcze, mozna lepiej ocenic przyszle potrzeby i bardziej zdecydowanie obrac swoje cele w audio. Dodatkowo, jesli zestaw aktywny prezentuje dobry poziom jakosciowy dzwieku, moze jak w moim przypadku zagoscic w systemie na dlugo.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Po raz pierwszy w historii ludzkości możesz przenieść chorobę, na którą nie chorujesz, na kogoś, kto został na nią zaszczepiony !!!" u2be

Link to comment
Share on other sites

Kto wie może się skuszę kiedyś na jakiegoś GENELECA lub KRK tylko toto ma kłopoty jak to w PRO - nie ma pilota i by wyłączyć trzeba podnieść tyłek!

Można kupić DAC z pilotem i ew. monitory z trybem czuwania (włączają się jak jest sygnał i wyłączają jak przez 30 sek. nie ma sygnału czy jakoś tak ... chyba KRK VXT coś takiego mają).

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

dataOK:
TopicOK: 0
---
Flaga: 1

Link to comment
Share on other sites

Najważniejsza myśl, że "trenując" system aktywny można więcej się nauczyć, niż przez lata zmieniając np. kable i kolumny.

Ułomności sprzętu i zależności są widoczne jak na dłoni. I co ważniejsze: wszystko można skorygować. Bezkosztowo.

 

Przy okazji. Trudno nazwać audiofilskim systemem aktywnym taki, oparty na kolumnach z własnymi wzmacniaczami. To bardziej

ewolucyjnie niszowa mini-wieża :-) Bo co to za sztuka podłączyć kabelkiem cd lub serwer.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Przy okazji. Trudno nazwać audiofilskim systemem aktywnym taki, oparty na kolumnach z własnymi wzmacniaczami. To bardziej

ewolucyjnie niszowa mini-wieża :-)

Trzeba nieźle upaść na głowę (i to nie jeden raz) by stwierdzić, że aktywne ADAM Alpha (wzmacniacze zintegrowane w kolumnach) "trudno nazwać audiofilskimi" i to bardziej "ewolucyjnie niszowa mini-wieża". :-)

 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Trzeba nieźle upaść na głowę, aby w reżyserce takie kolumny (studyjne, aktywne - marka obojętna) umieścić we wnęce w ścianie. A jednak :-)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Trzeba nieźle upaść na głowę, aby w reżyserce takie kolumny (studyjne, aktywne - marka obojętna) umieścić we wnęce w ścianie. A jednak :-)

Akurat takie rozwiązanie ma swoje zalety, więc nie wiem co to ma wspólnego z upadaniem na głowę. Z resztą nie wydaje Ci się dziwne że w wielu profesjonalnych studiach tak się umieszcza monitory główne?

GenelecStudioPicAbdala.jpg

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Akurat takie rozwiązanie ma swoje zalety

Zblizone, aczkolwiek nieidentycznie dokladne rozwiazanie ... w meblosciance (zamierzam kupic nowy aparat i w koncu zamieszcze fotki swojego rozwiazania) ... rowniez pokazuje celowosc takiej adaptacji monitorow.

 

Jesli cos jest "inzyniersko piekne" to az zal.

Ale z punktu widzenia dzwiekowego efektu koncowego, to sama slodycz.

 

Najważniejsza myśl, że "trenując" system aktywny można więcej się nauczyć, niż przez lata zmieniając np. kable i kolumny.

Dokladnie to mna kierowalo kiedy zaczalem powaznie myslec o kolumnach aktywnych.

Uznalem, ze dostane mozliwosc realnego, powtarzalnego i odwracalnego wplywania na dzwiek systemu, bo w IC i zasilajacych widzialem wielka niewiadoma i takie pole opowiadania mitów.

Tyle ze to wlasnie zestawy aktywne umozliwily mi poznanie wplywu kabli sygnalowych i zasilajacych na dzwiek i dzisiaj dla mnie kable to nie jest jakas doglebnie poznana inzynieria, ale i nie voodoo.

Poprostu maja wplyw na tlumienie sygnalu i da sie to odpowiednio wykorzystac.

 

Przez lata doswiadczen w przedsionku audiofilii dostrzeglem ze systemy audio to taki poker.

Niektorzy sa wytrawnymi graczami, ale wiekszosc ledwo rozumie w co gra.

Postanowilem wiec ze zmienie pole gry. Pokerowa to zagrywka ... ale oceniam ze udana.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Po raz pierwszy w historii ludzkości możesz przenieść chorobę, na którą nie chorujesz, na kogoś, kto został na nią zaszczepiony !!!" u2be

Link to comment
Share on other sites

Witam,

Zgłaszam akces z system studyjnym vintage: aktywny tor GAT(Greg Audio Tunning) Philips MFB544+Denon dcd-1700.

Miałem już różne wynalazki ale tory aktywne to jest to. Idea MFB(motional feedback) jest zreszta ciekawa, polecam tutaj inny wątek klubów. Mialem jeszcze inne kolumny aktywne ale w tym zestawieniu te nie najmłodsze monitory zaskakują.

Generalnie rynek Pro jest bardziej dojrzały i nie ocieka magią :)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Panowie pytanie ogolne: czy/jak bliskopolowosc monitorow studyjnych ma wplyw na charakter dzwieku przy wiekszych dystansach odsluchu? Np. w moim przypadku, punkt odsluchu znajduje sie 3.5m od linii glosnikow.

 

Mam na oku Dynaudio BM5a i korci mnie sprobowanie systemu aktywnego. Przemawiaja do mnie: sama koncepcja optymalnie dopasowanych wzmacniaczy, z definicji przejrzysty dzwiek i wysoka jakosc przetwornikow w tym konkretnie modelu. Z drugiej strony obawiam sie zbytniej "neutralnosci" i bezlitosnego traktowania gorszych nagran wytykanego czesto monitorom aktywnym.

 

Jakie sie Wasze doswiadczenia w tym wzgledzie?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Miałem przez dłuższy czas Genelec 8040A oraz przez ok. trzy miesiące PMC AML1.

Trudno było liczyć na brak "bezlitosnego traktowania gorszych nagran wytykanego czesto monitorom aktywnym."

 

W sprawie odsłuchu z dalszej odległości w warunkach domowych nie było żadnego problemu. Tym akurat nie trzeba się przejmować, jeśli nie są to minimonitorki aktywne.

 

Powodzenia :)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Zawsze uważałem, że takie aktywne monitory studyjne to jest to. W światku audiofili jest jednak duże uprzedzenie do tego typu rozwiązań. Że nie tak grają, nie ten charakter, nie ta muzykalność...

 

Więc musicie sprawdzić to sami, a nie słuchać "dobrych" doradców. Zapewniam, że trud Wasz będzie nagrodzony głośnikami grającymi tak niesamowiecie, że aż się zdziwicie, że do tej pory można było inaczej.

 

Apetyczny

Genelec 8050A

(patrz też recenzja tychże w dziale recenzje użytkowników)

Wiedziałeś co wybrać. :-)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jakość wniosków w porównaniach audio jest zawsze zgodna z jakością procedury porównawczej.

Pasja bez precyzji to chaos. DOBRZE ŻE JEST MUZYKA

Link to comment
Share on other sites

No ja nie wiem, ale jeśli już aktywność traktować kompromisowo, to może lepiej kupić monitory pasywne z rynku domowego i do tego dołączyć sub aktywny - ten, rzecz jasna, ma swój wzmacniacz.

 

Moim zdaniem aktywne monitory studyjne mogą nie spełnić oczekiwań. Dla mnie wartość ma możliwość zmieniania wzmacniacza dedykowanego danemu głośnikowi. Jak czytam chcesz również grać starszą muzykę rockową z zadowoleniem, więc dwudrożny monitor może nie dać rady. Ale to nie wina rozwiązań, tylko wielkości skrzynki i średnicy głośnika nisko lub nisko/średnio tonowego.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja posiadam aktywne monitory studyjne Yamaha HS80 i dla mnie to brzmienie jest rewelacyjne.

Sprawdza się w każdego rodzaju muzyce. Czasem (rzadko) wykorzystuję do tego sub KRK 10S.

Tylko że na całokształt tego brzmienia ma wpływ cały zestaw wraz z kablami, a nie tylko same monitory.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Panowie pytanie ogolne: czy/jak bliskopolowosc monitorow studyjnych ma wplyw na charakter dzwieku przy wiekszych dystansach odsluchu? Np. w moim przypadku, punkt odsluchu znajduje sie 3.5m od linii glosnikow.

Tzw. pole w odsluchu studyjnym tyczy sie wielkosci studia i odleglosci odsluchu.

Jesli do tych zalozen dobierze sie optymalne mocowo i litrazowo zestawy studyjne, to otrzymujemy wlasciwa jakosc natezeniowa odsluchu.

Mowiac inaczej, im mmniejsze pomieszczenie, tym mniejsze monitory, tym mniejsze membrany i tym mniejsze wzmacniacze.

Moc i wielkosc membran determinuje optymalna odelglosc odsluchu.

Im mocniejsze zestawy, tym potrzebuja wiekszej mocy odsluchu, a tego najlepiej sluchac z pewnej odelglosci.

 

Np. moje APS AEON (monitory sredniego pola) odsluchuje z odleglosci okolo 2.8m.

Ale czuje to calym soba ze moglo by to byc z powodzeniem 3.5m - 4.0m i bylo by w sam raz.

 

Jeszcze inaczej ujmujac zagadnienie, pomiary charakterystyki i SPL zestawow studyjnych sa wykonywane w odelglosci 1m.

Wtedy zestaw wykazuje plaska charakterystyke przy okolo 90dB.

Im dalej od kolumny, tym tlumienie w powietrzu sie zwieksza, najbardziej w gornym zakresie.

Mozna powiedziec, ze najbardziej studyjne parametry plaskiej charakterystyki maja zestawy bliskiego pola, gdzie przy odsluchu w bardzo bliskiej odleglosci, tlumienie fali dzwieku w powietrzu jest najmniejsze.

 

Z praktycznego doswiadczenia oceniam, ze monitory sredniego pola sa dobre do pomieszczen 20-30m2, w ktorych mozna je ustawic w odleglosci odsluchu minimum 2.5m, optymalnie 3.5-4.0m.

Do mniejszych pomieszczen, a tym samym mniejszych odleglosci odsluchu (1.0-2.0m), monitory bliskiego pola.

Taki podzial uzylem ze wzgledu na charakterystyke reprodukcji niskich zakresow, ale takze na roznice efektywnosci glosnikow.

Bas z minitora sredniego pola, moze byc w malym pomieszczeniu za mocny.

Oczywiscie zalezne jest to od tego jaki kto lubi bas.

Z kolei dobrze slychac, jak od pewnego poziomu glosnosci, zakresy poszczegolnych glosnikow staja sie dominujace.

Wtedy to wlasnie uzywa sie regulacji glosnosci tweetera, aby te dominacje (wieksza efektywnosc tweetera) wyregulowac.

 

Tylko że na całokształt tego brzmienia ma wpływ cały zestaw wraz z kablami, a nie tylko same monitory.

Dokladnie.

Wyglada to tak, ze monitory nie koloruja, nie kamufluja, poprostu oddaja.

Kable maja jak najmniej popsuc.

A im lepsze zrodlo, tym wiecej smaku w muzyce.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edited by Krzysiek71

dataOK:
TopicOK: 0
---
Flaga: 1

"Po raz pierwszy w historii ludzkości możesz przenieść chorobę, na którą nie chorujesz, na kogoś, kto został na nią zaszczepiony !!!" u2be

Link to comment
Share on other sites

W sumie zawsze interesował mnie taki system , jednak mimo wszystko ulegałem chęci posiadania ołtarzyka ;)

Jest to na pewno ciekawa alternatywa dla niedrogiego stereo i przyzwoitych mini .

Szukając z grubsza trafiłem na dość znane , alesis m1 active mkii lub ciekawe i nieco droższe Krk rp6 g2 (od 1600zł za czarne do około 2000zł za szary lakier). Reloop ma jeszcze dwa ciekawe modele Wave5 i Wave8 odpowiednio na 5 i 8" midbasie . Do tego odtwarzacz plików i mamy ciekawe audio. Wątek będę obserwował :)

 

Krk:

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Reloop:

post-23764-0-12349700-1351673072_thumb.png

 

Alesis:

post-23764-0-59295500-1351673113_thumb.jpg

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Winien jestem przeprosiny za zadanie pytania i porzucenie watku. Dynaudio sprzedaly sie za drogo jak na zakup w ciemno...

 

Krzysiek71, dzieki za wyczerpujaca odpowiedz.

 

Sytuacja prywatna zmusza mnie do chwilowego zarzucenia tematu nowych kolumn i skupienia sie na sluchawkach (tak nawiasem moze cos pomozecie, swoje oczekiwania zamiescilem w watku Koss Porta Pro, jest tam tez akcent dot. aktywnych Dynaudio) ale ten watek pozostaje na celowniku i na pewno bede tu zagladal.

 

Powodzenia w skladaniu Waszych systemow!

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

chciałem zapisać się do klubu z aktywnymi dynaudio,

pozdr

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Focal + Naim

Link to comment
Share on other sites

chciałem zapisać się do klubu z aktywnymi dynaudio,

pozdr

 

Opowiadaj ;) , może jakieś foto :)

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

a ja natomiast chciałem się zapisać z moimi małymi Adamami A3X, z których jestem bardzo zadowolony, przy bardzo małym pomieszczeniu odsłuchowym spełniają swoją rolę porządnie

generalnie miałem już okazje słyszeć sporo rodzajów kolumn aktywnych, póki co największe wrażenie zrobił na mnie focal SM9, gra to po prostu niebywale pięknie!! chociaż chciałbym je porównać do Adamów z serii SX(szczegónlie s3x-h), których jeszcze nie słyszałem

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

chciałem zapisać się do klubu z aktywnymi dynaudio,

pozdr

Jeśli to te z allegro to znów są w sprzedaży...co było nie tak?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

Witam

Ja również chciałbym się dopisać do klubu. Z moim przeciętnym zestawikiem Fostex PM-2 , CA DACMAGIC Plus i CA Azur 350, komp do audio na asusie.

 

Takie spostrzeżenie. było WOWOWOW - na początku a teraz, hmm dzwiek zaczyna męczyć i nieda się słuchać wszystkiego bo albo bas zanika albo nagranie się nie trzyma kupy a na innym nagraniu jest zasteryline z kolei na innym wysmienicie. czy to wina zestawienia czy mam ucho zwichrowane i niewyrobione??

 

podpowiecie cos?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

no to chyba bardziej zależy od tego jak nagranie zostało nagrane, od jakości mp3/flac niż od samych monitorów, one co najwyżej uwydatniają złe cechy nagrań

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.