Jump to content
IGNORED

Szukamy uniwersalnych tanich i najlepszych urzadzen do podlaczenia DAC


antymalkontent

Recommended Posts

Zastanawiam sie nad przejsciem z cd na DAC a wiec nad wyeliminowaniem ze swojego sprzetu odtwarzacza cd.

 

Chce to zrobic z kilku wzgledow:

1. potrzebuje mozliwosci odczytu dvd - mam kilka plyt dvd z muzyka wysokiej jakosci (nie dvd-audio)

2. potrzebuje mozliwosci odczytu plikow mp3 (flac ape i waw byloby dodatkowym plusem)

3. potrzebuje mozliwosci zapisu i odczytu do pamieci urzadzenia - a wiec podlaczenie dysk twardy, pamieci wymienne - najlepiej dysk twardy

4. miec mozliwosc rowniez odczytu cd-audio - coz ma sie stare plyty wiec trzeba je gdzies odtworzyc

 

jesli 1 urzadzenie nie spelni tych warunkow to mysle nad: 1 urzadzenie. DVD jako naped, 2 urzadzenie. ??? do reszty tylko jakie ?

 

jak mi radzicie jak to zrobic zeby dobrze gralo i mialo taka funkcjonalnosc jaka opisalem?

chwilowy brak działalności w audio.

Link to comment
Share on other sites

wlasnie myslalem nad tym tylko obawa czy to ma sens bo slyszalem ze dac czesto gorzej radza sobie z podlaczeniam do pc, jesli byloby wszystko w porzadku to po prostu biore laptopa z napedem dvd i wyjsciem cyfrowym i podlaczam dac i mam wszystko czego potrzebuje

tylko jak wypada to w porownaniu z podlaczeniem dac do odtwarzacza dvd?

chwilowy brak działalności w audio.

Link to comment
Share on other sites

Cześć

Z twoich wątków wynika że chcesz jak najtaniej posiadać dźwięk co najmniej klasy Hi End tak się nie da za pewne rzeczy trzeba zapłacić. Masz tu dosyć popularny ostatnio odtwarzacz. Więcej na jego temat znajdziesz na tym forum.

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

jest jeszcze wersja tańszego Popcorna poszukaj na alledrogo.

Najgorsze to mieć do czynienia z zakompleksionym Polaczkiem, któremu dano odrobinę władzy.

"Beware of all those in whom the urge to punish is strong". Nietzsche.

Link to comment
Share on other sites

Najwięcej możliwości w dobrej cenie ma PS3.Odtwarza w połączeniu z kompem większość formatów audio i video z hd i 24/96 oczywiście.Blu Ray + granie gratis:)

Ty -- wódkę za wódką w bufecie...

Oczami po sali drewnianej -- i serce ci wali (Czy pamiętasz?)

Link to comment
Share on other sites

Doskonałe źródło sygnału cyfrowego spełniejące Twoje wymagania dot. odtwarzania to odtwarzacz DVD Pioneer serii DV-3xx czyli DV-300, DV 360 itp. (cena nowego 300-500zł, można kupić używany za 150zł)

Informacje znajdziesz tutaj na forum, odrobina własnej pracy i dostaniesz sygnał cyfrowy przez niektórych uznawany za jeden z najlepszych.

Doskonałą recenzję dostał DAC Lavry_Engineering_DA_11

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

a jeśli tańszy niż 6000zł to USB_DAC_Audinst_HUD_mx1

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jest też dużo konstrukcji DIY dających znakomity dźwięk nie wiem tylko czy to Twoja droga..

Sygnał z Pioneera DV-360 bez tuningu też jest doskonałej jakości, używam go (za 120zł z allegro).

BTW

Pioneera DV300 Goldmund w transporcie użył go jako bazy do Goldmunda Eidos 18 za 8900$ (info nt. też znajdziesz tutaj na forum)

Link to comment
Share on other sites

Poprawki

1.Oczywiście MP3 tylko nagrane na płytę DVD lub CD, ale oprócz tego cyt. z aukcji (wybacz formaty zdjęć):

"DVD-Video, VCD, S-VCD, CD, CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R/+RW, MP3, WMA, JPEG i EXIF 2.1 ( format wykorzystywany przez kamery cyfrowe do wielkości 8 megapikseli) . Zarządzanie plikami MP3, WMA i JPEG ułatwia przewodnik Disc Navigator i przeglądarka zdjęć PhotoViewer"

2. Piszesz tani, a 6000zł to tanio, bo DAC Lavry_Engineering_DA_11 jest porównywany do odtwarzacza CD Accuphase DP-78 za około 30 000złotych (to wnioskuję i wg.mnie wynika to z treści tekstu, nie jest napisane wprost)

3. Przed zakupem obowiązkowy odsłuch !!

4. Przed zakupem obowiązkowe przeczytanie wątku

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

I jeszcze egoistycznie kolejne BTW: Ja bym w ciemno kupił Pioneera DV-3xx, bo na min jako transporcie moim zdaniem się nie zawiedziesz, jeśli tylko spełnia Twoje wymogi formalne, i z nim udał bym się do sklepu z DACem na odsłuchy albo pożyczył DACa do domu, co jest dla Ciebie jeszcze lepszym rozwiązaniem.

Link to comment
Share on other sites

Krolan = tak DAC podlacze tylko najpierw musze zakupic urzadzenie do ktorego podlacze ten dac

 

a to urzadzenie musi odtwarzacz dvd cd-audio mp3 (to to kazdy dvd odtwarzacz robi wiec wystarczy uzyc dvd jako transport + dac albo kupic dvd np denon dvd5000 i obejdzie sie bez dac) tylko ze denon dvd5000 itp to juz max dalej sie nie da a kto powiedzial ze to jest to czego szukam dzwiekowo?

 

a po 2 dodatkowo chcialbym zeby mialo hdd a co za tym idzie mozliwosc odczytu flac ape waw mp3 z dysku albo chociaz flac mp3 jako minimum i zeby to bylo tanie i z mozliwoscia podlaczenia daca - i tutaj robia sie problemy

chwilowy brak działalności w audio.

Link to comment
Share on other sites

a moze to by spelnilo moje wymagania uzytkowe i da sie podpiac pod dac?

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-27971-100000046 1278402476_thumb.jpg

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

chwilowy brak działalności w audio.

Link to comment
Share on other sites

Mam ten sam problem. Chcę kupić coś poniżej 1000zł.

Zależy mi na odczycie z pendrive plików mp3 i flac. Gdyby jeszcze dało radę odczytywać pliki ape to od razu to biorę. Na żadnym video mi nie zależy.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.