Jump to content
IGNORED

panasonic PT-AE3000U LCD czy Optoma HD81 1080p DLP

mar.s

Recommended Posts

witam.

mam mozliwosc zakupu w bardzo dobrej cenie dwóch projektorów: Panasonic PT-AE3000U LCD i Optoma HD81 1080p DLP .od jakiegos czasu jestem amatorem KD, niestety z projektorami nie miałem w ogóle do czynienia. zależy mi na dobrym przekazie kolorów ( na dobrej czerni , tego mi brakuje w moim TV LCD ). słyszałem tez opinie ze podczas dłuższego seansu z projektorem DLP bola oczy i głowa, czy ten sam efekt jest z LCD? no i co z tzw. tęczą czy występuje ona w obu odmianach projektorów ?

dz.

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kup dwa - oceń - gorszy odsprzedaj ( jak w b.dobrej cenie, to jeszcze zarobisz)

OCEŃ SAMODZIELNIE, to Ty będziesz oglądał, a nie Twój opiniodawca.

Hidden Content

Hej

Nie wiem, czy jeszcze temat aktualny, ale co do DLP - jak wiadomo występuje tu efekt tęczy. Nie wiedziałem o co chodzi, poszedłem do salonu i po 5 minutach projekcji rzeczywiście zacząłem go widzieć. Na początku nie przeszkadzał za bardzo, ale jak pojawiły się napisy przy filmie, widziałem coraz częściej. I znów, nie narzekałbym na to, ale po 15 minutach miałem wyraźne wrażenie, że łeb mi pęka - prawdopodobnie za sprawą tej właśnie tęczy. Dlatego zdecydowałem się na LCD, chyba ciut niższy model Panasonic AX200E - po 2 godzinach oglądania bolały mnie zgięte nogi, nie głowa. Kolory bajeczne.

A co do czerni, zależy ona mocno od powierzchni, na którą rzucasz obraz. Ja mam ścianę lekko zieloną :) i projektor LCD - czyli o gorszej czerni niż DLP - i nie narzekam. Jeśli na to jesteś wrażliwy, przy projektorze LCD pomyśl o szarym ekranie lub ścianie, będzie ciut lepiej.

Jesteś z Wawy?

mi

Hidden Content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...