Skocz do zawartości
IGNORED

panasonic PT-AE3000U LCD czy Optoma HD81 1080p DLP


mar.s

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

mam mozliwosc zakupu w bardzo dobrej cenie dwóch projektorów: Panasonic PT-AE3000U LCD i Optoma HD81 1080p DLP .od jakiegos czasu jestem amatorem KD, niestety z projektorami nie miałem w ogóle do czynienia. zależy mi na dobrym przekazie kolorów ( na dobrej czerni , tego mi brakuje w moim TV LCD ). słyszałem tez opinie ze podczas dłuższego seansu z projektorem DLP bola oczy i głowa, czy ten sam efekt jest z LCD? no i co z tzw. tęczą czy występuje ona w obu odmianach projektorów ?

dz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Nie wiem, czy jeszcze temat aktualny, ale co do DLP - jak wiadomo występuje tu efekt tęczy. Nie wiedziałem o co chodzi, poszedłem do salonu i po 5 minutach projekcji rzeczywiście zacząłem go widzieć. Na początku nie przeszkadzał za bardzo, ale jak pojawiły się napisy przy filmie, widziałem coraz częściej. I znów, nie narzekałbym na to, ale po 15 minutach miałem wyraźne wrażenie, że łeb mi pęka - prawdopodobnie za sprawą tej właśnie tęczy. Dlatego zdecydowałem się na LCD, chyba ciut niższy model Panasonic AX200E - po 2 godzinach oglądania bolały mnie zgięte nogi, nie głowa. Kolory bajeczne.

 

A co do czerni, zależy ona mocno od powierzchni, na którą rzucasz obraz. Ja mam ścianę lekko zieloną :) i projektor LCD - czyli o gorszej czerni niż DLP - i nie narzekam. Jeśli na to jesteś wrażliwy, przy projektorze LCD pomyśl o szarym ekranie lub ścianie, będzie ciut lepiej.

Jesteś z Wawy?

 

mi

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.