Jump to content
IGNORED

Black/Death/Thrash Metal - czyli Klub Miłośników Łojenia.


Recommended Posts

Chciałbym żeby temat ten stał się miejscem wymiany opinii o materiałach demo, płytach i koncertach. Prosiłbym tylko o trzymanie się ram gatunkowych zawartych w tytule. Wiem że są już na forum tematy poświęcone mocnemu graniu ale każdy z nich skupia się na jakimś wybranym aspekcie tego typu twórczości. Brakuje w moim odczuciu uniwersalnego wątku dla "metala-audiofila". Mam nadzieję że założony przeze mnie temat tą lukę wypełni. Zapraszam więc wszystkich miłośników łojenia do wpisów.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

O ile pamiętam to istnieje thrash metal a nie trash metal, nagłówek, a już wtopa:-) Powodzenia

  • Like 1

"Skąpski idzie na ambasadora, wysiada, rozumiesz? A jak on poleci, to poleci Korszul, poleci też Broński i zgadnij kto po nich poleci? Po nich polecę ja! To znaczy ja bym poleciał, gdyby nie Kazik i to dozorostwo."

Link to post
Share on other sites

>paul_67, 7 Sie 2010, 23:48

 

no to juz wiem ze nie jestem tu sam :-) wlasnie o to chodzi: muza ma byc szczera! reszta jest tak naprawde malo istotna. niestety coraz czesciej mamy do czynienia ze swietnym produktem a nie ze sztuka. widac to szczegolnie wsrod "wielkich" kapel.

 

z tym hi-endem to taka mala prowokacja oczywiscie :-) nie ma wiekszego sensu inwestowac w super sprzet do garazowych brzmien :-) choc musze przyznac ze np. "Om" Negury Bunget brzmi znacznie ciekawiej na troche lepszym hi-fi.

Link to post
Share on other sites

>smykus_likas, 7 Sie 2010, 23:55

 

a mnie brzmienie "Left Hand Path" kiedys powalalo. teraz na troche lepszej elektronice juz nie jest tak super ale moze byc. wlasciwie to ja tez za mlodu wolalem brzmienie Grave czy Unleashed (o Carnage sie nie wypowiem bo nie sluchalem ich od 15 lat!). probe czasu przetrwal jednak u mnie najlepiej sound typu Entombed czy Dismember. to pewnie dlatego ze potem wpadlem w cale to "norweskie" zamieszanie i cos mi sie zrobilo z uszami :-)

 

>wszyscy

 

a tak z ciekawosci to ktora plyte Entombed lubicie najbardziej?

Link to post
Share on other sites

WOY,

 

>I tu mnie masz, bo nie znam tych dwóch pierwszych. W zbiorach mam jeszcze Cryptic Tales i Rawendusk

>też świetna jazda. Niech ktoś powie że mamy złych muzyków,pomysły aż kipią z tych płyt.

 

polecam tez jedyna plytke Redemptor - "None Pointless Balance" bo to co tam sie dzieje to klasa swiatowa.

Link to post
Share on other sites

Co do zagranicy to powaliło mnie:Death,C-187,The Black Dahlia Murder,Man Must Die,8 Foot Sativa,Watch Them Die,Maroon,Neaera,All Shall Perish to tylko te których udało mi się zebrać pełne dyskografie.

Końca nie widać i pragnę jeszcze .......

Link to post
Share on other sites

>paul_67, 8 Sie 2010, 09:29

 

jak ktos czuje garazowy, blackowy sound to tez musi sie troche napracowac nad dobrym brzmieniem. oto przyklady: Taake, Deathspell Omega, Graven, Mgła, Thirst... ci ludzie naprawde wkladaja sporo serca i pracy zeby osiagnac efekt koncowy. oczywiscie nie musi sie on podobac przecietnemu sluchaczowi. to troche takie granie dla wtajemniczonych. ze swojego doswiadczenia moge jednak powiedziec ze lepszy sprzet na pewno mu nie przeszkadza.

Link to post
Share on other sites

>WOY, 8 Sie 2010, 10:59

 

do Cryptic Tales mam stosunek szczegolny: pochodze z tego samego, pieknego miasta i dlatego mam do nich slabosc :-) nie moge im jednak wybaczyc tego nowego koniunkturalnego oblicza w stylu behemoth. to troche wstyd zeby tak zasluzeni dla krajowej sceny muzycy przebierali sie w cudze "ciuszki".

 

a przy okazji: szukam ich pierwszego dema "The Sign of the Southern Cross" z 91roku. jak ktos ma do odsprzedania to niech pisze na maila.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock podczas używania strony.

Zarejestrowani użytkownicy mogą wyłączyć ten komunikat.