Skocz do zawartości
IGNORED

Lutownica dla początkującego maniaka DIY


alladyn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, do dzisiejszego dnia do lutowania używałem zwykłej lutownicy 40w za około 10 zł z racji tego, iż mam smaka pobawić się troszkę w DIY postanowiłem wymienić moją wysłużoną lutownice na coś co bardziej nada się do tej zabawy :-) Jestem tylko studentem więc lutownice za grube pieniądze odpadają :( no ale nie od razu Kraków zbudowano więc póki co wystarczy mi coś tańszego, tylko co?

Czytałem troszkę tu i tam opinie są różne jedni polecają transformatorów-ki inni z kolei mówią, iż lepiej najprostszą stacje lutownicza gdyż mamy tam regulacje temperatury.

Czy wystarczy mi taka stacja lutownicza

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

czy może lepiej kupić taką transformatorów-kę

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jest jeszcze opcja nr 3

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ale troszkę droższa :/

 

Pomóżcie coś za 2 dni chciałbym zamawiać :D

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam używam takiej, jak ta ostatnia. Jest duży wybór grotów dostosowanych do potrzeb, stabilizacja temperatury jest bardzo dobra, ale do grubszych rzeczy wspieram się transformatorową (trochę lepsza lutola, jak ta co pokazałeś).

Ukryta Zawartość