Skocz do zawartości
IGNORED

Onkyo 608 - pomoc w doborze głośników

SebeQ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.

Jestem na etapie kupowania swoich pierwszych klocków do KD oraz słuchania muzyki (50%/50%).

Od razu mówię, że jestem w temacie zielony i wszelkie opinie są czysto subiektywne oraz nie fachowe...

Na pierwszy ogień poszedł amplituner - kupiłem ONKYO 608 (na wyborze zaważyła promocyjna cena w stosunku do możliwości oraz dobre opinie w prasie tutaj dostępnej (Niemcy))

Teraz wypadało by dokupić do kompletu głośniki. Niestety w okolicznych saturnach i mediamarktach w 99% do odsłuchu są tylko Canton i Elac. Przesłuchałem różne modele tych firm z 608 i wstępnie zdecydowałem się na CANTON GLE 470 lub nieco większe GLE 490. Spodobał mi się w nich w porównaniu do Elac fs-58 (podoba grupa cenowa) czysty wokal i wysokie tony, Elac za to miał lepszy bas ale wokal brzmiał jakby ktoś zakrył kolumnę materiałem... Po przeczytaniu kilku wątków z forum zastanawiam się czy CANTON przy dłuższym odsłuchu nie zmęczy mnie tymi pięknymi wysokimi tonami i czy nie lepiej jednak do mniejszego pomieszczenia kupić kolumny bardziej neutralnej jaką wydał mi się ELAC fs-58. A może macie jakieś propozycje boxów które grały by czysto i przestrzennie (ale nie męcząco) i miały bass na poziomie ELAC (i mieściły się w moim budżecie ;) )? Będę niedługo w Warszawie i z chęcią pochodzę po sklepach i odsłucham wasze propozycje.

Powyższe dotyczyło stereo, chciałbym także zakupić jakiś set 5.1 aby razem ze stereo wyszedł system 7.1. Nie wiem tylko czy można łączyć duże głośniki z mniejszymi zestawami do KD np. M o v i e C D 1 0 2 (

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) )?

Pokój 'odsłuchowy': 20m2 salon

Muzyka: Rock, Blues, Jazz, Klasyczna

Budżet: około 1000pln za kolumnę.

Z góry dzięki za pomoc

Pozdrawiam

SebeQ

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )