Skocz do zawartości
IGNORED

Pierwszy zestaw stereo. Jaki do 3 tysięcy


mSciciel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jako że bardzo lubię muzykę i dużo jej słucham zamierzam zażyczyć sobie sprzęt grający na osiemnastkę i tu moje pytanie, co wybrać.

Zastanawiałem się czy kupić jakiś używany zestaw typu amplituner + cd + głośniki + ew. gramofon, czy kupić uzywaną wieże np Painocraft. Zestaw mam mi służyć raczej w mniejszych pomieszczeniach. Lubię bardziej miękkie i mięsiste brzmienie, a jednocześnie wyraźne. Ważne też jest wyjście słuchawkowe. Jestem nowicjuszem w sprzęcie stereo i mam nadzieję że mi coś podpowiecie.

 

PS Zapewne były steki takich tematów, ale naprawdę bardzo dawno temu

 

Pozdrawiam i prosze o wyrozumiałość : )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup używanego Pianocrafta - na początek starczy. Potem jak załapiesz bakcyla, i będziesz wiedział czego oczekujesz od sprzętu sam już sobie dasz radę z poszukiwaniami.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wswier

(Konto usunięte)

>benek1313, 25 Sie 2010, 21:04

Ale pianocraft nowy kosztuje < 2kpln ... (pomijam mutacje z czytnikami br) - dzis widzialem osobiscie

(nie pamietam numeru - taki jednoczesciowy) za 1,5 kpln w przecenie ...

To nie wyczerpuje budzetu, a moznaby lepiej ...

A z S/H to juz w ogole ...

pzdr

wswier

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wswier

(Konto usunięte)

Sorry za dwuczesciowy wpis - jakos mnie to przesladuje od dluzszego czasu ... :-)

Gramofon to MSZ sobie daruj, jesli dopiero zaczynasz.

Poprzestan (na razie) na zestawie z CD.

Bo co prawda jakis S/H za kilkaset pln moznaby kupic, ale

a) do tego jeszcze wkladka (raczej nowa, a nie uzywana)

b) do tego jeszcze preamp