Skocz do zawartości
IGNORED

Które ramię wybrać Rega RB100, RB251 czy RB301

Gość traxman

Rekomendowane odpowiedzi

Gość traxman

(Konto usunięte)

Mam pytanie, czy warto poczekać i dozbierać różnice pomiędzy cenami ramion Rega RB100, RB251 a RB301?

RB301 jest na skraju budżetu, RB251 w sumie cenę ma do zaakceptowania, bo cały gramofon DIY zmieści mi się w 1,5kPLN, RB100 jest najtańsze, można zaoszczędzić sporo gotówki, ale czy warto - nie chce za dwa miesiące sprzedawać go za 50% wartości by przeskoczyć na wyższy model.

Z drugiej strony każdy zaoszczędzony grosz mogę przeznaczyć na rozbudowę zasilacza/falownika do silnika.

Gramofon gra tymczasowo na starym ramieniu, ale najwyższy czas na przeniesienie go do archiwum historii.

Mission 774 Clacic za 200 euro albo 300 dol z silikonowym tłumieniem ramienia - klasa SME 3009

- dla mnie lepsze (mam 2szt i gram na tym od lat)

nigdy żadna Rega

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Traxman,

odpuść Regę, masz pierwsze z brzegu stare dobre ramię(polecam tego Japońca -uczciwy do bólu):

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Gość traxman

(Konto usunięte)

A gdyby się trzymać poziomu cen RB251 (500-700PLN), znajdzie się coś interesującego? Tym razem chciałbym nie przekraczać budżetu x N.

Dlaczego te Regi tak źle oceniacie?

Gość chml

(Konto usunięte)

A gdyby się trzymać poziomu cen RB251 (500-700PLN), znajdzie się coś interesującego? Tym razem chciałbym nie przekraczać budżetu x N.

Dlaczego te Regi tak źle oceniacie?

Rega 250 to swietne ramie, nie bez powodu wybrane przez Audio Note czy Michella do swoich gramofonow. Mysle, ze w tym budzecie nic lepszego nie znajdziesz.

Regi mozna latwo modyfikowac zmieniajac im przeciwwage, dodajac pierscien do VTA, wymieniajac okablowanie. Na stronach Michella mozna znalezc potrzebne akcesoria.