Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  258 członków

Tannoy Klub
IGNORED

Tannoy -klub miłośników


R123

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, skali napisał:

Przy okazji, jeszcze nigdy nie pokazałem jak mi wyszły obudowy do K3149

Gratulacje...Widze, ze na wysoki polysk. Jakiej srednicy tunel  b. r.  zastosowales ? Czy stozkowy, czy tez o jednakowej srednicy na calej dlugosci ? Jaka calkowita dlugosc tunelu Ci wyszla ? Kupiles w Polinku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skali 

K3149 to ten sam przetwornik co w srm?

Na fotakch wygląda tak samo a nie pamiętam symbolu.

Jak grały oryginalne turnberry w porównaniu z Twoimi obecnymi ?

Napisz jaka amplifikacja napędza Twoje Tannoy.

Te lsu 10' ze zdjęcia Lutka genialnie zagrały u mnie z operą na 2a3 se, niedługo zabiorę je od Lutka dostaną sun audio 2a3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Lutek napisał:

Gratulacje...Widze, ze na wysoki polysk. Jakiej srednicy tunel  b. r.  zastosowales ? Czy stozkowy, czy tez o jednakowej srednicy na calej dlugosci ? Jaka calkowita dlugosc tunelu Ci wyszla ? Kupiles w Polinku ?

Tak, na wysoki połysk żeby przypominały mi dzieciństwo spędzone wśród PRLowskiej meblościanki "śląsk" :-)

Tunele kupowałem na Allegro, o ile pamiętam to średnica wewnętrzna ok 12 cm , ucięte na 11 cm chyba ,lekki stożek, problemy oczywiście z obliczeniem ale moja walka z tunelem jeszcze się nie skończyła. Podłączę się z pomiarem impedancji, kupie nowe tunele pełnej długości  i jeszcze spróbuję się pobawić teraz jak już kolumny  skręcone na gotowo . Mam wrażenie że może być lepiej ( inna sprawa , że w audio zawsze ma się  takie wrażenie ) . A pro po, pamiętasz jak Ci wyszły  Fs Twoich 3149 ? Powszechne jest narzekanie że sztywnieją z czasem zawieszenia. Mi wyszły jakoś wysoko, choć teraz nie pamiętam ile.

 

35 minut temu, szatan napisał:

K3149 to ten sam przetwornik co w srm?

Na fotakch wygląda tak samo a nie pamiętam symbolu.

Jak grały oryginalne turnberry w porównaniu z Twoimi obecnymi ?

Napisz jaka amplifikacja napędza Twoje Tannoy.

Tak, ten sam co w SRM, LGM, LRM...

Oryginalne Turnberry grały OK, choć tak trochę bardziej nijako w porównaniu do HPD czy SRM chociażby. Miałem też kiedyś jeszcze jakieś budżetowe Tannoye ( Sensys DC2) i generalnie uważam, że system  twetera z Tulip Wave Guide , choć komputerowo obliczony i teoretycznie podobno lepszy , nie daje takich wrażeń namacalnosci i precyzji jak tubka z systemem Pepperpot w starszych głośnikach. Tannoy twierdził że to nowe lepsze rozwiązanie, ale podejrzewam że prawda jest taka że to przede wszystkim tańsze rozwiązanie niż stożkowe dziurki w kawałku metalu. Dowodem na to może być to, że w aktualnej serii Prestige najlepsze i najdroższe głośniki znowu mają Pepperpot, a nie Tulip. Turnberry grały dobrze, ale trochę zwyczajnie, mniej Tannoyowo, . To co było w nich fajne w porównaniu do starych klasyków to że miały szerszy sweetspot , bo nie wiem czy zauważyłeś ale w HPD czy Goldach , czy SRM , jest on wąski i naprawdę dobrze słyszy się w jednym miejscu,  żwłaszcza gdy linia kolumn nie jest zbyt odległa od słuchacza . To pewnie przez tę tubkę, Tulip gra po porostu szerzej. Jednak nie zamieniłbym np. Cheviotów na Turnberry.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

Jeśli chodzi o nowe konstrukcje to znam tylko westminster z krótkiego odsłuchu, grały super ale pomieszczenie ok 30m2 na poddaszu do tego bardzo mocno wytłumione nie pozwoliło im rozwinąć w pełni skrzydeł jak sądzę.

Sweetspot jest wąski to prawda ale i tak tannoye grają takim namacalnym i intensywnym dźwiękiem, że ma się wrażenie obecności instrumentu stojąc gdziekolwiek w pomieszczeniu, szczególnie srm dają takie złudzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa..i jeszcze: moje Tannoye napędza Lyngdorf TDAI 2170, a jeszcze niedawno miałem tez Lebena 300f .

Moje Chevioty najlepiej grały z Lebenem, ale SRM gra lepiej z LynGdorfem. Który to Lyngdorf Chevioty tez pięknie napędza , jednak przyznaje ze z Lebenem Chevioty grały bardziej magicznie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, skali napisał:

A pro po, pamiętasz jak Ci wyszły  Fs Twoich 3149 ?

Nie bardzo wiem co masz na mysli, gdyz pytasz: " jak Ci wyszly Fs Twoich 3149 ", a Fs ne wychodzi z jakis obliczen, a odczytuje sie z parametrow T/S (Thiele - Small-a ) dla danego modelu glosnika i dla 3149 Fs wynosi 38 Hz. Moze masz na mysli czestotliwosc rezonansowa obudowy, ktorej niestety dokladnie nie pamietam, gdyz minelo sporo lat, ale chyba cos w okolicy 40 - 42 Hz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Lutek napisał:

Nie bardzo wiem co masz na mysli, gdyz pytasz: " jak Ci wyszly Fs Twoich 3149 ", a Fs ne wychodzi z jakis obliczen, a odczytuje sie z parametrow T/S (Thiele - Small-a ) dla danego modelu glosnika i dla 3149 Fs wynosi 38 Hz

Nieporozumienie . Ja pytałem, jak Ci wyszło Fs z pomiarów Twoich K3149 , o ile je przed aplikowaniem do Twoich obudów je pomierzyłeś. Akurat Fs mierzy się łatwo .  Fs= 38 Hz to wartość którą można znaleźć w internecie, w faktycznie mierzonych głośnikach - obecnie chyba nigdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 14.06.2019 o 22:19, szpakowski napisał:

W taką pogodę to i pisać się nie chce ...

Owszem posłuchałem, faworyta oraz specjalnych oczekiwań nie miałem, no może miałem nadzieję, że może w końcu znajdę dla siebie kolumny.

Najlepiej wypadły DC10Ti. Świetna rozdzielczość góry i środka a co za tym idzie dużo detalu. Bas również dobrze zróżnicowany, schodzi nisko, dobra kontrola. 

Teraz mankamenty: kolumny grały cholernie kierunkowo, wystarczyło przesunąć się pół metra w bok a układ sceny zmieniał się diametralnie ... raz, że ciężko takie kolumny ustawić optymalnie w pokoju, dwa nie lubię siedzieć nieruchomo w jednym miejscu gdy słucham muzyki. Kolejnym mankamentem to nadmierna rozdzielczość góry, po około godzinie słuchania była już lekko męcząca. Poza tym bardzo fajne kolumny.

Trurnberry - tu już było gorzej. Znikła rozdzielczość na gorze, aż do lekkiego przymulenia. Niezła średnica, choć gorsza niż w DC10, bas był zdecydowanie słabiutki. Stopa perkusji zlewała się z kontrabasem.

Canterbury GR, zagrały podobnie do Turnberry tyle, że większą skalą i rozmachem. Zdecydowanie niewarte swojej ceny.

Słuchałem na elektronice diy.

Z ciekawości. Znalazłeś w końcu kolumny, które Ci podeszły, czy nadal szukasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ciszyn11 napisał:

Z ciekawości. Znalazłeś w końcu kolumny, które Ci podeszły, czy nadal szukasz?

Szukam. Przyznaję, że niezbyt intensywnie, gdyż funduszy wciąż za mało a i zastępcze kolumny całkiem nieźle się spisują. Uciążliwego parcia więc nie czuję. Jednakże cały czas zbieram środki finansowe i rozglądam się. 

Pewnie w sezonie jesiennym zintensyfikuję działania ... jak na razie brak kandydatów do odsłuchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, szpakowski napisał:

Szukam. Przyznaję, że niezbyt intensywnie, gdyż funduszy wciąż za mało a i zastępcze kolumny całkiem nieźle się spisują. Uciążliwego parcia więc nie czuję. Jednakże cały czas zbieram środki finansowe i rozglądam się. 

Pewnie w sezonie jesiennym zintensyfikuję działania ... jak na razie brak kandydatów do odsłuchu.

A dlaczego omijasz "stare" Tannoye ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie po latach zachcialo sie budowac nastepne kolumny na glosnikach Tannoya, choc juz dawno temu  po wieloletnich przeroznych odsluchach powiedzialem sobie, ze skonczylem z dalszymi poszukiwaniami w audio i zmianami.  A to z prostego powodu: Nigdzie - jak dla mnie - nie zagralo na tym poziomie, a tym bardziej lepiej niz mam u siebie i to niezaleznie od ceny kolumn jakich tu i owdzie sluchalem. A jednak ostatnio mnie naszlo, a wszystko przez ""szatan-a" :-) On jest na ciaglym etapie szukania swojego najlepszego dzwieku i przywiozl mi kiedys oraz zostawil na dluzej kolumny, ktorych to obudowy,  byly od Turnberry, natomiast glosniki w nich wsadzone, to 10-cio calowe Gold LSU/III LZ/8. Po odsluchach porownawczych - nie tylko samotnych ale i w towarzystwie innych sluchaczy - moich kolumn z tymi, okazalo sie tak, ze jedne i drugie maja niesamowite zalety, ale rowniez mozna w nich  doszukac sie jakis - powiedzial bym - bardzo drobnych wad (bez watpienia sporo zalezalo od jakosci nagran). Zarowno ja jak i osoby, ktore braly udzial w odsluchach (oczywiscie na czele z szatanem) stwierdzily, ze gdyby musialy stanac przed wyborem, ktore wybrac dla siebie, mialyby bardzo trudna decyzje do podjecia. A poniewaz od paru lat meczy mnie kwestia ewentualnego wplywu,  ksztaltu obudow na brzmienie kolumn, to pomyslalem sobie, ze teraz po posluchaniu rowniez tych glosnikow (Goldow) jest okazja aby to sprawdzic nabywajac takowe i budujac do nich zupelnie ksztaltowo inne obudowy niz moje obecne. Chociaz akurat moje, z ktorych slucham, sa wykonane wyjatkowo solidnie i maja taka sztywnosc, ze nie wiem czy znalazlo by sie takie sztywne konstrukcje na rynku kolumn seryjnych za dziesiat tysiecy - z metka. Wykonane sa ze sklejmi brzozowej w calosci, elementy, ktore wymagaly frezowania, z pelnego debu, do tego zastosowalem w nich liczne, solidne wzmocnienia jakie raczej nie wystepuja w kolumnach nawet za duze pieniadze.  Pewnie przed laty gdzies na poczatku tego watku zamieszczalem zdjecia, ale watek ma juz tyle stron, ze dla przypomnienia  jeszcze teraz wkleje .  Obecnie chcialbym zaprojektowac i wykonac obudowy, ktore w przekroju beda czescia elipsy - z wiadomych wzgledow tylko przednia scianka bedzie plaska.  Wlasnie wczoraj od rana siadlem do kompa, znioslem tez ze strychu moja stara deske rysunkowa z innym osprzetem i zacząlem sobie rysowac. Bo od tego trzeba zaczac..., no i oczywiscie od zakupu glosnikow. Ksztalt kolumn jest podyktowany nie tylko ograniczeniem fal stojacych, ale rowniez bardzo duza sztywnoscia, wytrzymaloscia, a tym samym odpornoscia na drgania takich konstrukcji w ogole w przyrodzie (wytrzymalosc skorupki jaja, ksztalty konstrukcji wspierajacych mosty i w ogole konstrukcji w budownictwie). Przy takim ksztalcie, to i zadne dodatkowe wzmocnienia nie bylyby potrzebne, ale ja i tak dam dodatkowo ze cztery - jak szalec, to szalec. No i pare zdjec, gdyby ktos taka budowa byl rowniez zainteresowany.

Projekt obudow do Tannoy Gold 12 - rys 4.jpg

Projekt obudow do Tannoy Gold 12 - rys 1.jpg

Projekt obudow do Tannoy Gold 12 - rys 2.jpg

SDC14351.jpg

SDC14355.jpg

Projekt obudow do Tannoy Gold 12 - rys 3.jpg

Przed wklejeniem zaznaczylem wszystkie zdjecia jednoczesnie w innej kolejnosci, a wkleily sie w nie takiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już się nie mogę doczekać Twoich relacji z budowy tych kolumn.

Ale na razie to bardzo , bardzo chciałbym, abyś opisał  różnice między K3149 a Gold LSU które miałeś okazję usłyszeć w bezpośrednim porównaniu ! Brakuje takich subiektywnych opisów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 3149 odczuwalna wieksza energia, dosadnosc, bezposredniosc, bas bardziej konturowy z lepsza kontrola - szybszy ( lepsza odpowiedz impulsowa ). Granie z niego jest takie bardziej wyczynowe, natomiast Gold, to wieksza lagodnosc, granie cieplejsze, troszke lepsza przestrzen, niektorzy by powiedzieli do dlugiego sluchania, chociaz osobiscie musze powiedziec, ze granie moich glosnikow mnie nie meczy ani nie stwierdzali tego liczni sluchacza goszczacy u mnie.  Z Goldow moze bardziej podobac sie srednica - piekne wokale. Co do basu, to jesli nagranie troche przebasowione, to z Goldow daja sie odczuc lekkie rezonanse i jego poluzowanie (wolniejszy z gorsza odpowiedzia impulsowa) Goldy tez schodza troche nizej  - pomimo 10-ciu cali - od 3149 i ogolnie jest z nich wieksze wypelnienie. Tak jak pisalem powyzej: Dla wielu osob bylby to trudny wybor miedzy tymi glosnikami (a dokladniej w tym wypadku miedzy tymi kolumnami. A i tez trzeba powiedziec" miedzy tymi kolumnami ", bo iz mimo tych samych glosnikow (3149) w moich i np. w SRM-ach 12X, to moje kolumny nie graja dokladnie tak jak oryginalne SRM 12X. U mnie glosniki siedza w wiekszych obudowach, zwrotnice nie oryginalne od Tannoy-i i dzieki temu bas nizej mi schodzi, mam wieksze wypelnienie i ladniejsza barwe. Dla mnie jest to zdecydowanie lepsze granie od oryginalnych SRM-ow. Zreszta zapewne mam mniejsze znieksztalcenia, bo wystarczy przylozyc reke do mojej obudowy i oryginalnnej SRM (lub w nie puknac) aby od razu bylo wiadomo jaka jest sztywnosc jednej i drugiej. Tak wiec w zasadzie trzeba powiedziec, ze byly to porownania dwoch roznych kolumn, z ktorych w jednych siedzialy 12-to calowe glosniki 3149, a w drugiej 10-cio calowe Goldy. Gdyby mowic o bardziej miarodajnym porownaniu glosnikow, to najlepiej  dobrze by miec oba modele glosnikow w takich samych odudowach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnice, które opisałeś, nie są oczywiście wynikłe tylko z samych głośników , jednak w zasadzie pokrywają się z moimi spostrzeżeniami z porównań "niebezpośrednich " - większa dosadność 3149 , łagodność LSU...

W temacie obudów, to moje wykonane są s sandwicza 12mm sklejka brzozowa, 12mm MDF (MDF na zewnątrz ) , ponoć taka kombinacja materiałów ma lepsze właściwości...

Robiąc te głośniki , wykonałem korzystając z różnych schematów z sieci w sumie 4 różne zwrotnice o trochę innej topologii , i w każdej z nich kilka różnych modyfikacji wartości elementów, używałem systemu pomiarowego i spędziłem nad tym wiele, wiele godzin . I-nic , zawsze na koniec dochodziłem do punktu, w którym najlepiej całościowo mi grały  zwrotnice oryginalne z SRM . To piszę jako ciekawostkę bo wiem, że Twoje doświadczenia są inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów z pasją do Tannoy. melduje, że zaczynam moją przygodę od modelu Tannoy Definition DC10Ti i chyba na długo zostanę na tym poziomie bo czego więcej chcieć ?. czy ktoś z Was stawiał je na płycie granitowej ? ma to sens przy dębowej klepce na podłodze i podkładkach pod kolce? 

już są i grają ? zastąpiły DIY na Usher x2 sred 18cm i SB-Acoustic. 

7bdef54c00ca6a4aa56cb6ac8ff98722.jpg
Stare DIY i nowe Tannoy

f2307f5c9f82b33ae5ccef5988ed6ecd.jpg
W pełnej krasie


Wysłane z miłości do muzyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do różnic między gold lsu 10 a 3149 moje odczucia również pokrywają się z Lutkowymi, no może co do przestrzeni a w zasadzie jej głębi uważam, że w gold lsu jest ona dużo lepsza a nie odrobinę ?

Srm grają w sposób bezpośredni, praktycznie nie kreują planów - ewidentnie słychać studyjny rodowód.

Jest jeszcze jedno o czym Lutek nie napisał czyli skuteczność głośników gold ma niby 95db SRM kilka db mniej - wiąże się to ze współpraca ze słabymi wzmacniaczami SET. 

Srm potrzebują wg mnje conajmniej 30-40 zdrowych wat z lampy aby zaczęły grać jak powinny natomiast gold lsu grają synergicznie wręcz wspaniale z 3,5 watowym sun audio 2a3 który to z srm nie zagrał wcale było płasko, szaro bez dynamiki - zwyczjnie nie miał siły.

 Leben 300 też jest zbyt slaby do srm.

Zamieszczam zdjęcie u mnie i u Lutka, wybaczcie bałagan ?

Jeszcze jedno Gold świetnie grają zarówno w 30m2 u Lucjana jak i w moich 17m2 słuchanie z bliskiej odległości 2,2m.

Srm jednak wymagają dystansu conajmniej 3m od nich dlatego sprzedałem swoje srm12x.

20190904_152052-2016x1512.jpg

20190912_142334-2016x1512.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, szatan napisał:

no może co do przestrzeni a w zasadzie jej głębi uważam, że w gold lsu jest ona dużo lepsza a nie odrobinę ?

Nie napisalem "odrobine", tylko "troszke"... :-)  Mysle, ze gdybym napisal: "lepsza przestrzen" , szczegolnie oceniana w zaleznosci od podpietego wzmacniacza, to byloby bardziej wlasciwie.

Co do DC10Ti, to nie mam do konca pewnosci co do ksztaltu obudowy (nie widac od gory), czy jest to dokladnie wycinek elipsy, czy tez bardziej kola ?

   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, szatan napisał:

Co do różnic między gold lsu 10 a 3149 moje odczucia również pokrywają się z Lutkowymi, no może co do przestrzeni a w zasadzie jej głębi uważam, że w gold lsu jest ona dużo lepsza a nie odrobinę ?

Srm grają w sposób bezpośredni, praktycznie nie kreują planów - ewidentnie słychać studyjny rodowód.

Jest jeszcze jedno o czym Lutek nie napisał czyli skuteczność głośników gold ma niby 95db SRM kilka db mniej - wiąże się to ze współpraca ze słabymi wzmacniaczami SET. 

Srm potrzebują wg mnje conajmniej 30-40 zdrowych wat z lampy aby zaczęły grać jak powinny natomiast gold lsu grają synergicznie wręcz wspaniale z 3,5 watowym sun audio 2a3 który to z srm nie zagrał wcale było płasko, szaro bez dynamiki - zwyczjnie nie miał siły.

 Leben 300 też jest zbyt slaby do srm.

Bardzo podobne odczucia mam też przy porównaniu 3149  z serią HPD , która też swobodniej i łatwiej rysuje przestrzeń niż K3149 , i też ma wyższą skuteczność , od razu słychać że gra głośniej . W pełni też zgadzam się co do oceny współpracy Lebena z SRM , Leben 300 z HPD grał wybornie , z K3149 miernie , dlatego zresztą go sprzedałem. 

Ale jednak sprzedałem Lebena, nie LRM-y .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do hpd to wlasnie czekają na mnie w domu świeżo nabyte eaton, jutro będę je męczył...

Gold lsu bliżej konstrukcyjnie do hpd - podobne kosze i chyba te same magnesy alnico, wydaje mi się,  że wszystkie vintage tannoy mają ten sam tweeter ale jednak jest zestrojony zupelnie inaczej w lsu a 3149.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, szatan napisał:

Co do hpd to wlasnie czekają na mnie w domu świeżo nabyte eaton, jutro będę je męczył...

Gold lsu bliżej konstrukcyjnie do hpd - podobne kosze i chyba te same magnesy alnico, wydaje mi się,  że wszystkie vintage tannoy mają ten sam tweeter ale jednak jest zestrojony zupelnie inaczej w lsu a 3149.

Eaton , fajny głośnik, jedyny HPD na gumowym a nie piankowym  zawieszeniu . Mój pierwszy vintage Tannoy i wielka miłość od pierwszego usłyszenia... Szybko jednak ją zdradziłem dla 12`` HPD315 , nie chciałbym Cię zniechęcać ale grają IMO lepiej .

Gold LSU od HPD różni tylko górne zawieszenie.

3149 ma nieco inny tweeter niż HPD czy Gold LSU , "tubka" jest krótsza ( dopasowana do krótszego, ceramicznego magnesu serii K ). Inna ( wyższa) jest też częstotliwość podziału zwrotnicy

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, skali napisał:

Gold LSU od HPD różni tylko górne zawieszenie.

 

 

Też tak wyczytałem w internecie ale skuteczność lsu jest jednak sporo wyzsza podawana, czy to wynika z innego zawieszenia? Może zwrotnica jest inna?

Właśnie długo się zastanawiałem czy brać eaton czy cheviot...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jestem pewien jak to jest nie znalazłem żadnej konkretnej tabeli porównawczej ale dla gold monitor 10" znalazłem,  że jest to 95db a eaton podają bodaj 87 więc różnica ogromna.

Membrany też są z innej pulpy mają inny kolor, będę w domu to porównam jedne obok drugich i dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Najnowszy GO bar przypomina legendarny miecz starannie wykuty dla Kensei.

    iFi Audio to brytyjska firma założona w 2012 roku, znana z wysokiej jakości przetworników cyfrowo-analogowych (DAC) i wzmacniaczy słuchawkowych. Ich mobilne rozwiązania umożliwiają poprawę jakości dźwięku na urządzeniach przenośnych. Firma wyróżnia się innowacyjnym podejściem do projektowania, wykorzystując komplet najnowszych technologii i lata doświadczenia. Swoją sławę zawdzięczają produktom, które zapewniają wysoką jakość wykonania i świetne brzmienie, a to wszystko w bardzo dobrych cenach.

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Nowości | Testy | Inne

    Bilety | BAJM 45 TOUR

    O wydarzeniu Największe hity, mega emocje i najlepsza zabawa czyli 45-lecie zespołu BAJM - to będzie trasa roku 2024! Szykuje się totalne szaleństwo! Bajm bilety na jubileuszową trasę koncertową już w sprzedaży.   45-lecie zespołu Bajm Fenomen zespołu Bajm to właśnie ponadczasowa muzyka i emocje, które łączą pokolenia. Ich hity bujają wszystkich bez wyjątku. A głos Beaty przeszywa i przyprawia o gęsią skórkę nawet największych twardzieli. Trasa 45 lecia to muzyczna podróż prz

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy 1

    Bilety | Dawid Podsiadło

    O wydarzeniu Dawid Podsiadło postanowił zrobić swoim fanom wyjątkowy świąteczny prezent i ogłosił kolejny stadionowy koncert. 8 czerwca 2024 wystąpi na Tarczyński Arena Wrocław.    Trasa stadionowa Dawida Podsiadło Po historycznym występie na PGE Narodowym dla 80 tysięcy widzów, Dawid Podsiadło idzie za ciosem i zaprasza na trasę stadionową ze sceną 360 stopni!  W sobotę 26 sierpnia PGE Narodowy, który był współorganizatorem wydarzenia, przyciągnął rekordową publiczność.

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy 1

    Bilety | Piotr Rubik „Niech mówią że to nie jest miłość”

    O wydarzeniu Koncert Piotra Rubika „Niech mówią że to nie jest miłość” - najpiękniejsze piosenki o miłości - to trzeba usłyszeć na żywo! Piotr Rubik, Orkiestra Symfoniczna Filharmoników Jeleniogórskich, Wrocławski Chór Akademicki pod dyrekcją Alana Urbanka oraz 4 znakomitych Solistów. Ponad 60 osób na scenie! Bilety na koncerty Piotra Rubika już w sprzedaży.  Piotr Rubik koncerty Niech mówią że to nie jest miłość Piotr Rubik wraz Dolnośląską Orkiestrą Symfoniczną Filharmoników Jel

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy

    Bilety | Open'er Festival 2024

    O wydarzeniu Gunna, jedna z najważniejszych postaci współczesnego amerykańskiego hip-hopu, której wszystkie dotychczasowe albumy trafiły do Top 3 sprzedaży w USA, wystąpi 3 lipca na Orange Main Stage! Kim Gordon, absolutna ikona światowej alternatywy i jedna z najbardziej charyzmatycznych rockowych osobowości ostatnich dekad, której najnowszy solowy album „The Collective” ukaże się już w tym tygodniu, wystąpi na Alter Stage 3 lipca Amaarae - muzyczna perła, której ostatnia płyta „

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.