Skocz do zawartości
IGNORED

stereo dla amatora hip hopu za ok 2000zł


yachoo86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

na wstępie zaznaczę, że w temacie sprzętu stereo, póki co, jestem zielona (miejmy nadzieję, że stopniowo ten stan będzie się zmieniał). Niemniej jednak od pewnego czasu muzyka stała się zbyt ważnym elementem mojego życia, żeby katować się nadal słuchaniem jej na wieży kupionej jeszcze w podstawówce (przy zakupie najistotniejszym kryterium był wygląd wieży :/ dlatego to stałam się posiadaczem wieży Pioneer XC IS21T posiadającej głosniki model S IS21 i wzmacniacz M IS21). Bardzo bym chciała powoli, stopniowo wyposażać się w sprzęt stereo na wyższym poziomie. Nie stać mnie niestety na sprzęt typu ideał, dlatego mam plan (chytry oczywiscie :) zacząć od czego używanego. Potrzebuję: wzmacniacz, głosniki i CD. początkowo chciałabym wykorzystać posiadaną wieżę i dokupić do niej 1 lub 2 elementy. Nie wiem jednak od czego powinnam zacząć. Czy zainwestować najpierw w wzmacniacz czy CD czy głosniki. I tutaj pytanie oczywiscie kieruję do Was... Bo chciałabym juz po pierwszym zakupie slyszeć różnicę w jakosci dzwięku. Chciałabym w sumie wydać na cały sprzęt ok 2000-2500zł (jak widzicie, zaczynam spokojnie) przy czym muszę kupować go stopniowo.

 

Chciałabym się też dowiedzieć, czy lepiej zakupić 2 głosniki większe i mocniejsze głosniki czy większą ilosć mniejszych i rozmiescic je po pokoju? i czy posiadane przeze mnie głosniki Pioneera mogą być wykorzystane do osiągnięcia zadawalającego efektu (np. jako głosniki dodatkowe)?

 

Słucham prawie wyłącznie muzyki typu: hip hop, funk, soul, r'n'b, blues, jazz, reggae. Lubię brzmienie z niskim, ciepłym basem i sytuację kiedy sciezki dźwiękowe są dobrze seperowane.

 

Obecnie zajmuję pokój ok 12metrowy (4,2m x 2,8m). Niemniej jednak sprzęt będzie wędrował za mną i zakładam, że kiedys zajmie miejsce w większym salonie.