Skocz do zawartości
IGNORED

Pioneer A-717 Mark2

berd4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich jestem milosnikiem Pioneera z przed lat,dopiero teraz zaczynam przygode z ta firma bardzo podoba mi sie wizualnie.Posiadam wzmacniacz A-602R i mam okazje zmienic na A-717 Mark 2. czytalem pare opini na temat 717-stki i zgupialem jedni pisza ze dobry inni ze taki sobie a jeszcze inni ze slabiutki jutro musze podjac decyzje prosze o fachowa opinie jestem amatorem i nie mialem do czynienia z innymi wzmacniaczami poza moim obecnym ktory na moje ucho gra nawet niezle,czy bedzie roznica w brzmieniu posiadam kolumny Pioneera CS-997 mam okazje kupic go za 700zl jeszcze raz prosze o wyczerpujaca podpowiedz.

https://www.audiostereo.pl/topic/71627-pioneer-a-717-mark2/

Miałem 705R i był to ciekawy egzemplarz chociaż dźwięk niestety jak to w pioneerach nie był naturalny tylko, ala dyskoteka (brak średnich tonów). Wydaje mi się, że chyba 705r to wyższy model od tego 717, ale ręi sobie nie dam obciąć.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

705 R wyższy od 717 - dobre:D 705 R to po prostu wzmacniacz dużo nowszy od 717. 717 to drugi od góry model z 1989 roku. Akcje firmy stały wtedy dużo wyżej tym niemniej te wzmacniacze dobrze grają tylko z bardzo jasnymi kolumnami. Inaczej mulą.