Skocz do zawartości
IGNORED

Czy wzmacniacz audiomatus as500 wysteruje odpowiednio monitory?


antrofilus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pytanie jak powyżej czyli czy wzmacniacz audiomatus as500 wysteruje odpowiednio monitorki diy na głośnikach ER18RNX i 27TDFC? Muzyka jakiej słucham jest najróżniejsza od symfonicznej po hardrock, zależy mi na dynamicznym dźwięku z łagodną i detaliczną górą i sprężystym nie buczącym basem, średnica powinna być jak najneutralniejsza. Czytałem wiele pochlebnych opinii na temat wzmacniaczy audiomatusa, dodatkowym elementem jaki mnie kusi w tym wzmacniaczy jest jego moc która w przyszłości pozwoliłaby mi na podłączenie jakichś większych bardziej prądożernych kolumn podłogowych. Czy ktoś może wie jak gra ten wzmacniacz na takich głośnikach. Dodam że monitorki w 16l obudowie i grają obecnie z nadem c326bee i cały czas mi czegoś w tym dźwięku brakuje, aha no i pokój w których słucham ma ok. 28m2. Byłbym wdzięczy za jakąś odpowiedź, dodam jeszcze że nie mam możliwości w chwili obecnej na odsłuch w domu wzmacniacza.

Twoje uszy Twoja ocena. Pytanie czy ''wysteruje'' jest troche dziwne, bo niby co jest do wysterowania? Wzmacniacz to nie sterownik ktory albo wysteruje albo nie. Kazdy wzmacniacz bedzie dzialal z kazdymi kolumnami.

 

Audiomatus swoje wzmacniacze w klasie D opiera na gotowych modulach firmy Bang&Olufsen. Sa one obecnie uznawane za najlepsze wzmacniacze pracujace w tej bezdusznej klasie. Sa to dobrze skonstruowane moduly ale daleko im do audiofilskie finezji technicznej. A to ze sa dobrze oceniane znaczy tylko tyle ze audiofil nie zawsze uslyszy wrodzone wady klasy D.

Witam. Pytanie jak powyżej czyli czy wzmacniacz audiomatus as500 wysteruje odpowiednio monitorki diy

 

Miałem całkiem niedawno monobloki Audiomatus AM250, sądzę że "wysterowałyby" nawet deskę. Czy wysterują "odpowiednio" - pojęcia nie mam, bo to wybitnie mało precyzyjne określenie. W zastosowaniach domowych mocy na pewno im nie zabraknie.

 

Bas miały wręcz referencyjny, średnicę analityczną, nieco wycofaną, górę bez zarzutu.

 

nie mam możliwości w chwili obecnej na odsłuch w domu wzmacniacza.

O ile dobrze kojarzę, producent wysyła Audiomatusy do odsłuchu, więc przetestowanie w domu to nie problem.

 Zdecydowanie polecam Audiomatusa którego jak na razie nie zdradziłem i używam dla kontrastu z wysoko efektywnymi vintagowymi kolumnami a co, tylko lampkarze tak mogą :) W takim zestawieniu to np.  Tanoy Dorset po prostu śpią na basie. 

 

Ale poznałem jeszcze inne drogi do dojścia do  dobrego dźwięku ale taniej, mówię o kolumnach aktywnych.

 

 

 

 

 

Bardzo dobry dźwięk można uzyskać z kolumn naszej krajowej wytwórni, mówię o firmie APS i ich modelu kolumn AEON (w środku głośniki od Seasa)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Jest możliwość wybrania kopułki jedwabnej lub metalowej zależy co kto woli-ja np. tę metalową.

 

 

 

 

Dla porównania podam inne kapitalnie grające kolumny aktywne włoskiej firmy SR Technology model który słuchałem ostatnio i mi się bardzo podobał to: JAM 150 PLUS

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

tu np. starsza wersja

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Niby kolumienka dedykowana dla muzyków na estradę do gitary ale jak piknie gra z sensownym kablem. 

 

Bez wodotrysków ten sam model SR Technology to Club 150A 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Ale poznałem jeszcze inne drogi do dojścia do  dobrego dźwięku ale taniej, mówię o kolumnach aktywnych.

 

Bardzo dobry dźwięk można uzyskać z kolumn naszej krajowej wytwórni, mówię o firmie APS i ich modelu kolumn AEON (w środku głośniki od Seasa)

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Jest możliwość wybrania kopułki jedwabnej lub metalowej zależy co kto woli-ja np. tę metalową.

 

W monitorach APS stosowane sa bardzo tanie koncowki TDA7294, jak widac nie przeszkadza to w osiagnieciu dobrego brzmienia. Tylko rodzi sie pytanie po co kupowac jakies drogie super wzmacniacze?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W monitorach APS stosowane sa bardzo tanie koncowki TDA7294, jak widac nie przeszkadza to w osiagnieciu dobrego brzmienia. Tylko rodzi sie pytanie po co kupowac jakies drogie super wzmacniacze?

 

Jakie są wstawiane końcówki  raczej trzeba by było spytać APS. Nie jestem przekonany,  wstawiałem zdjęcie elektroniki (gdzieś je mam na innym kompie)  czy taniość jednego elementu to koniecznie zarzut złego dźwięku całego urządzenia? I tak mimo bardzo dobrej ceny APS-y sa dla wielu tylko obiektem marzeń. to samo dotyczy to Audiomatusów. dzieki nim np. ja topowym Sony ES powiedziałem pa bo kosztuje to niecałe 5kzł a gra jak za 15kzł.

 

 

 

 

I to właśnie jest odpowiedź na Twoje pytanie, po co kupować wzmacniacz za 15kzł czy kolumny aktywne za 12kzł jak można to zrobić za 5kzł gdyż ktoś potrafił z danego układu wycisnąć wszystko na maxa.  Ilu jest "cudownych elektroników" którzy  dużo gadają i z nawet droższych elementów nie potrafią tego czegoś z duszą do muzyki wykonać.

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Bardzo dziękuję za wszelkie udzielone mi rady. Zaintrygował mnie pomysł kolumn aktywnych gdyż nigdy takiego czegoś nie słuchałem. Na pewno zadzwonię do APS w warszawie czy będą skłonni wypożyczyć w przyszłym miesiącu owe monitorki. Nasuwa się jednak kolejne pytanie, a mianowicie - źródłem dźwięku jest u mnie karta Audiotrak HD2 Advance DE, i czy nie będzie jakiegoś zauważalnego(słyszalnego) pogorszenia jakości przy stosowaniu przejściówki RCA->XLR?

APS Aeon ma na ''dol'' wzmacniacz tranzystorowy 150W/4omach na toshibach 2sc5200/2SA1943 a na ''gore'' TDA7294. Nizszy model monitora ma obie koncowki typu TDA. Wien nawet kto i po ile sprzedaje im podzespoly bo siedze od lat w elektronice audio.

 

Monitory APS sa drogie bo to produkt profesjonalny do profesjonalnego zastosowania. W domu monitory aktywne nie przyjely sie ze wzgledu na trudnosc ich wysterowania. Potrzebuja sygnalu o zmiennym poziomie a taki dostepny jest z profesjonalnych mikserow.

 

Nie ma zadnego problemu zeby do wejscie symetrycznego (XLR) doprowadzic sygnal niesymetryczny (czincz). We wtyku XLR zwiarany jest pin 1 z 3 co zamienia uklad wejsciowy na klasyczny niesyemtryczny. Rezygnujemy wtedy z zalet przesylu symetryczengo czyli odpornosci na zaklocenia. Na krotkie odciniu nie ma to wiekszego znaczenia.

 

Jak szukasz dobrego dzwieku to raczej skup sie na samych kolumnach, wzmacniacz nie jest najwazniejszy.

irek2 - wszystko jest ważne i wzmacniacz i cd i kolumny. Audiomatus gra naprawdę ładnie i wiele "normalnych" tranzystorowych konstrukcji nawet droższych mogą tylko pomarzyć o tym.

 

Nie ma zadnego problemu zeby do wejscie symetrycznego (XLR) doprowadzic sygnal niesymetryczny (czincz). We wtyku XLR zwiarany jest pin 1 z 3 co zamienia uklad wejsciowy na klasyczny niesyemtryczny. Rezygnujemy wtedy z zalet przesylu symetryczengo czyli odpornosci na zaklocenia. Na krotkie odciniu nie ma to wiekszego znaczenia.

 

Jak szukasz dobrego dzwieku to raczej skup sie na samych kolumnach, wzmacniacz nie jest najwazniejszy.

 

Nie zgadzam się z poglądem że AEON tak samo dobrze gra po XRL jak po przerobionej przejściówce RCA=>XRL  moim zdaniem na lepszych kablach słychać degradację dźwięku. Dla tego w przypadku AEON-ów jesteśmy skazani na tor  zbalansowany.

 

 

 

 

 

To samo jest z kolumnami, bez Audiomatusów nie rozwinęły by u mnie skrzydeł, szczególnie basu na 15" :)

 

stare moje zdjęcie; winowajcy rozwijający skrzydła- tył lewa strona i Sony ES przed zrobieniem pa pa-prawa strona

 

 

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Sa to dobrze skonstruowane moduly ale daleko im do audiofilskie finezji technicznej. A to ze sa dobrze oceniane znaczy tylko tyle ze audiofil nie zawsze uslyszy wrodzone wady klasy D.

 

Monitory APS sa drogie bo to produkt profesjonalny do profesjonalnego zastosowania.

Irku, lubię czytać to co piszesz, bo jesteś jednym z niewielu którzy mają pojęcie co piszą (tanie konstrukcje wzmacniaczy), ale tym razem pojechałeś po bandzie.

 

Wrodzone wady klasy D, hmm... Lepiej pozostawmy poza nawiasem Twoje próby z klasą D, ale wystarczy przytoczyć kilka przykładów z Tripath gdzie większość cech do których chcesz nawiązać nie istnieje. Warunek = dobra aplikacja.

APS są drogie... Bez hecy, właśnie dlatego że są profi mają bardzo zdrową relacje jakość/cena. Do reszty teraz nie ustosunkuję się, brak czasu.

Wiedza i doświadczenie przychodzą z wiekiem, najczęściej z wiekiem trumny.

Trochę sensu poproszę.

Irku, lubię czytać to co piszesz, bo jesteś jednym z niewielu którzy mają pojęcie co piszą (tanie konstrukcje wzmacniaczy), ale tym razem pojechałeś po bandzie.

 

Wrodzone wady klasy D, hmm... Lepiej pozostawmy poza nawiasem Twoje próby z klasą D, ale wystarczy przytoczyć kilka przykładów z Tripath gdzie większość cech do których chcesz nawiązać nie istnieje. Warunek = dobra aplikacja.

APS są drogie... Bez hecy, właśnie dlatego że są profi mają bardzo zdrową relacje jakość/cena. Do reszty teraz nie ustosunkuję się, brak czasu.

Tripath od dawna nie istnieje...

"We designed our valve (tube) amplifier, manufactured it, and put it on the market, and never actually listened to it. In fact, the same applies to the 303 and the 405" - Peter Walker - Quad

Nie zgadzam się z poglądem że AEON tak samo dobrze gra po XRL jak po przerobionej przejściówce RCA=>XRL moim zdaniem na lepszych kablach słychać degradację dźwięku. Dla tego w przypadku AEON-ów jesteśmy skazani na tor zbalansowany.

 

Nie ma znaczenia czy sygnal wejsciowy jest zbalansowany czy nie, uklad wejsciowy dziala dokladnie tak samo. A to o czym piszesz moze byc spowodowane klopotami z sygnalem ze zrodla! Po prostu inaczej sie zachowuje wyjscie zbalansowane od niesymetrycznego. Tu jest bardzo duzo roznych rozwiazan ukladowych. Malo ktore wyjscie ma cechy prawdziwego wyjscia symetrycznego.

 

Jesli mamy zwykly niesymetryczny sygnal (czincz) to bez sensem byloby dokladac symetryzator tylko zeby przeslac go na kilka metrow. To bedzie dodatkowy element toru i to on moze cos wnosic. To sie robi na dziesiatki metrow bo wtedy jest to konieczne.

 

Znam fanaberie audiofili ktorzy np twierdza ze jakis tor audio gra zle ale po dodaniu dodatkowego stopnia na lampach zaczyna grac cudownie. To tylko swiadczy o wysokiej klasie toru audio! A jest mylnie interpretowane.

 

Jak na razie nie ma obiektywnej metody pomiarowej brzmienia i tak juz zostanie.

 

Wrodzone wady klasy D, hmm... Lepiej pozostawmy poza nawiasem Twoje próby z klasą D, ale wystarczy przytoczyć kilka przykładów z Tripath gdzie większość cech do których chcesz nawiązać nie istnieje. Warunek = dobra aplikacja.

APS są drogie... Bez hecy, właśnie dlatego że są profi mają bardzo zdrową relacje jakość/cena. Do reszty teraz nie ustosunkuję się, brak czasu.

 

Tripath ma na tyle powazne wady ze firma juz nie istnieje wlasnie dlatego ze nie miala racji bytu. Czy to nie wystarczajacy dowod na to ze to nie bylo to? Wg dosc wiarygodnej teorii spiskowej obiecywany w tripathu procesor sygnalowy to bzdura!! Moze dlatego ktos poczul sie oszukany i poscil (sadownie) firme z torbami!?

 

Podstawowa wada klasy D w tripathu nie zostala rozwiazana dopiero Bang&Olufsen wzial sie za korekcje filtra wyjsciowego i jak widac to byl strzal w dziesiatke. Ich uklad jest zbudowany calkiem nieaudiofilsko. Slaby zasilacz impulsowy, elementy dalekie od audiofilskich, wielokrotne sprzezenie zwrotne. Jak widac latwo oszukac sluch. Parametrow sie nie oszuka i pasmo przenoszenia czy napiecie narastaniaczy szumy w klasie D nigdy niedorownaja wzmacniaczom liniowym!

 

Nie musisz mi wierzyc wiec wkleje jedno pytanie z wywiadu z ''Krell-em''. 2008 rok a wiec dosc swierze.

 

A.: Czy kiedykolwiek zobaczymy wzmacniacz klasy D opatrzony logo

Krella?

D.: W najbli¿szej przysz³ooeci na pewno nie. Analizowalioemy technologie

dostêpne aktualnie na rynku, i ¿adna z nich nie brzmi wystarczaj¹co dobrze.

Wiele osób twierdzi, ¿e tzw. wzmacniacze cyfrowe brzmi¹ równie dobrze

jak wzmacniacze liniowe. Odpowiadam zawsze, ¿e najwyraŸniej nie s³ysza³y

dobrego wzmacniacza liniowego. Mówi¹c szczerze, nie uwa¿am nawet, aby

wzmacniacze cyfrowe stanowi³y dobr¹ alternatywê do zastosowañ

w subwooferach. S³ucha³em wielu wzmacniaczy klasy D w takiej aplikacji,

i nigdy nie brzmia³y dobrze. W ich dŸwiêku zawsze cooe by³o nie tak. Moim

zdaniem ich technologia w dalszym ci¹gu pozostawia wiele do ¿yczenia.

Je¿eli pojawi¹ siê tranzystory, które pozwol¹ na prze³¹czanie przy

czêstotliwooeciach wy¿szych ni¿ 1 MHz, to mo¿e, przy zastosowaniu

odpowiednich filtrów i odpowiedniego zasilania, bêdziemy w stanie sprawiæ,

aby zagra³y równie dobrze jak wzmacniacze liniowe. Jednak na dzieñ

dzisiejszy, szybkooeæ prze³¹czania jest tak niska, ¿e niezale¿nie od tego jak

dobry filtr siê zaprojektuje, ca³ooeæ nie brzmi jeszcze dostatecznie dobrze.

APS-y maja tylko TDA7294 a mimo to dobrze graja. Kiedys na AS zwrocilem im uwage zeby nie stosowali tanich kondensatorow firmy ESE bo mialem z nimi sporo problemow (wylewaly w trudnych warunkach termicznych w APS-ach kondy sa otoczone radiatorem choc pewnie nie jest on bardzo goracy.) np jamicony sa niewiele drozsze i bezproblemowe. Czlowiek stwierdzil ze te kondensatory sa ok. A wlasnie sie dowiedzialem ze obecnie stosuja jamicony!!

 

No to ktorych APS-ow sluchaliscie na ESE czy jamiconach? Podobno kondensator ma duze znaczenie dla dzwieku? :)

 

Niektorzy audiofile by sir zalamali jakby zobaczyli co to jest technologia produkcji i projektowania. Na szczescie a moze nieszczescie ja tego doswiadczylem i troche mi z tym ciezko ;)

Tripath ma na tyle powazne wady ze firma juz nie istnieje wlasnie dlatego ze nie miala racji bytu. Czy to nie wystarczajacy dowod na to ze to nie bylo to? Wg dosc wiarygodnej teorii spiskowej obiecywany w tripathu procesor sygnalowy to bzdura!! Moze dlatego ktos poczul sie oszukany i poscil (sadownie) firme z torbami!?<br /><br />Podstawowa wada klasy D w tripathu nie zostala rozwiazana dopiero Bang&Olufsen wzial sie za korekcje filtra wyjsciowego i jak widac to byl strzal w dziesiatke. Ich uklad jest zbudowany calkiem nieaudiofilsko. Slaby zasilacz impulsowy, elementy dalekie od audiofilskich, wielokrotne sprzezenie zwrotne. Jak widac latwo oszukac sluch. Parametrow sie nie oszuka

 

Cóż, tak jak się spodziewałem, tak wygląda odpowiedź kogoś kto zupełnie nie wie o czym pisze. Zmartwię Cię, znam IcePower-y doskonale i mogę śmiało napisać że to co piszesz to totalna bzdura! ;) A wynika ona z niewiedzy! Dźwięk IcePower po pierwsze drastycznie kastruje scenę, dużo do życzenia pozostawia też zakres średnich tonów. Poza nawiasem pozostawiam swój komentarz odnośnie nowszych modułów B&O, które można to ująć jednym słowem: porażka.

Twoje słowa: "Ich uklad jest zbudowany calkiem nieaudiofilsko.", "Jak widac latwo oszukac sluch. Parametrow sie nie oszuka" są w tym kontekście tak głupie, ze nie będę nawet tego komentował.

W opozycji do tego słuchając Tripath mozna dziwić się że taka niepozorna konstrukcja potrafi tak wiele. Rynek oczywiście ma swoje wymagania, więc nie każda konstrukcja odniesie sukces itd., skoda czasu na rozwijanie tego wątku. Konstrukcja ich to też ślepy zaułek, nie ma nic za darmo...

 

APS-y maja tylko TDA7294 a mimo to dobrze graja.

 

I dobrze że wycofałeś się ze swojego wcześniejszego twierdzenia, też delikatnie pisząc niezbyt mądrego. Zwróć uwagę na popularność takiego Gainclone, ona nie wzięła się znikąd. Niestety mało kto rozumie dlaczego to potrafi ładnie zagrać, a już tragifarsą dla mnie był znaleziony tu na forum temat o superzasilaczu do gainclone gdzie wręcz próbowano z niewiedzy zarżnąć wszystko co najlepsze w tej konstrukcji.

Jeśli nie odpowiedziałm na reszte to przepraszam ale nie mam czasu na bezsensowne pitolenie i pewnie nie przeczytałem. Cały czas potwierdzam że jesteś naprawdę dobry jeśli chodzi o tanie konstrukcje, ale o tych lepszych nie wypowiadaj się, bo z calym szacunkiem po prostu nie wiesz o czym piszesz, o czym można łatwo przeczytać między wierszami.

Wiedza i doświadczenie przychodzą z wiekiem, najczęściej z wiekiem trumny.

Trochę sensu poproszę.

Dźwięk IcePower po pierwsze drastycznie kastruje scenę, dużo do życzenia pozostawia też zakres średnich tonów. Poza nawiasem pozostawiam swój komentarz odnośnie nowszych modułów B&O, które można to ująć jednym słowem: porażka.

 

Jak na razie kolego ja pisze o technicznych obiektywnych aspektach sprawy a Ty o niemierzalnych subtelnosciach. Powiedz Tym co kupili audiomatusa ze jest beznadziejny i napisz to samemu audiomatusowi. Tak wlasnie gada sie z audiofilami ktorzy maja tylko swoje uszy i reszty swiata nie widza a rozwiazania techniczne sa dla nich zupelnie nie wazne. Nie mam pojecia o co ci chodzi?

Moduly B&O obecnie ''podbijaja'' swiat.

 

I dobrze że wycofałeś się ze swojego wcześniejszego twierdzenia, też delikatnie pisząc niezbyt mądrego. Zwróć uwagę na popularność takiego Gainclone, ona nie wzięła się znikąd.

 

Z niczego sie nie wycofalem, zdaje mi sie ze gadasz zupelnie od rzeczy. A ja Twierdze ze popularnosc Gain clone bierze sie wlasnie z nikad!! I moge Ci udowodnic znacznie wieksza popularnosc TDA? chesz sie zmierzyc na argumenty? tylko te merytoryczne a nie ze GC wg ciebie gra lepiej, bo to zaden argument.

 

Niestety mało kto rozumie dlaczego to potrafi ładnie zagrać, a już tragifarsą dla mnie był znaleziony tu na forum temat o superzasilaczu do gainclone gdzie wręcz próbowano z niewiedzy zarżnąć wszystko co najlepsze w tej konstrukcji.

 

A ja wiem dlaczego to tak ladnie gra, bo ktos kiedys wmowil to ludziom na forum :) Nie ma obiektywnych kryteriow oceny brzmienia wiec moze nie poruszajmy tego tematu. A lepszy zasilacz GC by sie przydal bo na tym najlepiej brzmiacym (2x1000uF/kostke) niestety GC brumi.

 

 

Cały czas potwierdzam że jesteś naprawdę dobry jeśli chodzi o tanie konstrukcje, ale o tych lepszych nie wypowiadaj się, bo z calym szacunkiem po prostu nie wiesz o czym piszesz, o czym można łatwo przeczytać między wierszami.

 

Rozumiem ze Ty projektujesz lepsze konstrukcje i nie gadasz z ''taniochami''? Czy moze tylko ogladasz je w necie i na AS, bo obecnie glownie na tym audiofilizm polega. W Twoich ustach tanie konstrukcje brzmi obrazliwie i widac ze nie masz pojecia o elektronice bo wydaje Ci sie ze wszystko musi byc drogie zeby bylo dobre. Wez tani scalak GC i kup do niego drogie elementy i od razu zrobi sie haj-end! Myslisz ze ja w takie bzdury uwierze? Moze poczatkujacy na to sie nabieraja dla mnie to scalak z mini wiezy i takim zostanie.

To ze potrafie cos zrobic tanio wynika z mojej pasji i wieloletniej wiedzy. Z tego co widze to wiele audiofilskich konstrukcji z forum to kiepskie niedopracowane uklady ale zawsze na superelementach jakby to mialo decydowac o ich sukcesie. Sory ze ja takiego badziewia nie potrafie konstruowac. Ale mozesz wziasc mojego uniampa zaprojektowac do niego trzy wielkie dwustronne zlocone plytki, co nieco popsuc i bedziesz mial swoj drogi ulubiony haj-end!

Wole uczyc sie od ludzi z branzy a nie ludzi z forum. Caly czas szukam kogos kto by potrafil na sluch pomoc dopracowac konstrukcje. Klopot w tym ze slepe testy zawsze wypadaja niekozystnie na rzecz ''zlotouchego'' wiec nie sa zadna miarodajna pomoca.

Irku nie warto się szarpać i tracić czasu lepiej zająć się czymś pożyteczniejszym.

 

A tobie gagack-u polecam lekturę:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

kopalnia informacji o klasie D. Oni są obecnie w tym najlepsi na świecie.

 

Pooglądaj sobie też: US patent:

#5,657,219, #6,297,975 B1, #6,504,348 B2,

#6,556,053 B2, #6,909,321 B2

Klasa I na której oparty jest nowy Levinson No. 53

 

 

Co do GC to sobie podłącz analizator widma przy kondensatorach 1000uf i zobaczysz skąd wzięła się magia i dlaczego "gra".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"We designed our valve (tube) amplifier, manufactured it, and put it on the market, and never actually listened to it. In fact, the same applies to the 303 and the 405" - Peter Walker - Quad

antrofilus - kupuj ten wzmak bo jest rewelecyjny. Za te pieniądze to okazyja. Dokup jakiś preamp na lampce i będziesz miał dźwięk lepszy niż ustawa przewiduje. Po zakupie masz 10 dni na zwrot jakby Ci nie pasował. U mnie pozostał i nie było mowy o powrocie. Przy okazji zapytaj Pana jak wygląda sprawa preampu, który niby ma być zrobiony przez audiomatus do owych końcówek. Też na lampie.

<br />A tobie gagack-u polecam lekturę:<br /><a href='

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) class='bbc_url' title='Zewnętrzny odnośnik' rel='nofollow external'>

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) <br />kopalnia informacji o klasie D. Oni są obecnie w tym najlepsi na świecie.
<br />

Masz problem - IcePower miałem u siebie parę lat, od kilkudziesięciu lat znam doskonale sprzęt studyjny i wszystko co z tego wynika. Jako jedyny też na tym forum zbudowałem prototypy na TI5630, w kilku odmianach, i załamuje się jak czytam co chłopaki kombinują.

Ale postanowiłem nie wtrącać się.

raven1985 - teoretyków od siedmiu bole,ści tutaj nie brakuje, jest ich wręcz zatrzęsienie i w tym naprawdę nie jesteś pierwswzy. Znacznie radośniej zaś to wygląda, jak dochodzi do kolizji z praktyką..;) A teksty "Oni są obecnie w tym najlepsi na świecie" smaruj w odpowiednim temacie "Brak humoru..", to lepsze miejsce. Pozdrawiam :)))

 

<br /> to sobie podłącz analizator widma przy kondensatorach 1000uf i zobaczysz skąd wzięła się magia i dlaczego

Zastanów się i odpowiedz sam sobie czy to co piszesz ma sens;) Człowieku, dobra aplikacja (rzetelna, bez audiofilskiego nalotu!) wybranego scalonego IC naprawdę może skutkować dobrymi parametrami i powstaniem takiej konstrukcji jak choćby wspomniany APS.

Cały czas aktualna do ciebie wielka prośba - nie wiesz, nie znasz się - nie pisz. Tak będzie rozsądniej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Wiedza i doświadczenie przychodzą z wiekiem, najczęściej z wiekiem trumny.

Trochę sensu poproszę.

Elektronika APS AEON-moje zdjęcia autorskie.

 

Dalej twierdzę że za 5kzł to super okazja na wysokiej jakości dźwięk nie tylko w studio ale także w domu.

 

Czym lepszy pozostały tor tym lepiej.

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Dalej twierdzę że za 5kzł to super okazja na wysokiej jakości dźwięk

Jak najbardziej popieram!

 

Irek2 - przepraszam, ale wrzuciłeś kilka rzeczy do jednego worka i postał bigos. Zazwyczaj odpisuję w ciągu kilkunastu sek., po prostu szkoda mojego czasu na to forum. Przy okazji nawiąże do tematu. Naprawdę mam bardzo dużo szacunku do tego co tworzysz, ale uwierz że jest tu na forum przynajmniej kilka osób które tworzą naprawdę fajne konstrukcje, niektórzy też i zawodowo. A efekty są nie tylko słyszalne, ale też jak najbardziej pomierzalne;) Zauważ też, że warto mieć odnośnik w postaci "gotowców", tych najbardziej uznanych, bo wtedy można dokonać rzeczywistego porównania a nie kalkować producenckie bzdury z netu jak kolega 2 wypowiedzi wyżej, pozdrawiam.

Wiedza i doświadczenie przychodzą z wiekiem, najczęściej z wiekiem trumny.

Trochę sensu poproszę.

<br />A tobie gagack-u polecam lekturę:<br /><a href='

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) class='bbc_url' title='Zewnętrzny odnośnik' rel='nofollow external'>

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) <br />kopalnia informacji o klasie D. Oni są obecnie w tym najlepsi na świecie.
<br />

Masz problem - IcePower miałem u siebie parę lat, od kilkudziesięciu lat znam doskonale sprzęt studyjny i wszystko co z tego wynika. Jako jedyny też na tym forum zbudowałem prototypy na TI5630, w kilku odmianach, i załamuje się jak czytam co chłopaki kombinują.

Ale postanowiłem nie wtrącać się.

raven1985 - teoretyków od siedmiu bole,ści tutaj nie brakuje, jest ich wręcz zatrzęsienie i w tym naprawdę nie jesteś pierwswzy. Znacznie radośniej zaś to wygląda, jak dochodzi do kolizji z praktyką..;) A teksty "Oni są obecnie w tym najlepsi na świecie" smaruj w odpowiednim temacie "Brak humoru..", to lepsze miejsce. Pozdrawiam :)))

 

<br /> to sobie podłącz analizator widma przy kondensatorach 1000uf i zobaczysz skąd wzięła się magia i dlaczego

 

 

Zastanów się i odpowiedz sam sobie czy to co piszesz ma sens;) Człowieku, dobra aplikacja (rzetelna, bez audiofilskiego nalotu!) wybranego scalonego IC naprawdę może skutkować dobrymi parametrami i powstaniem takiej konstrukcji jak choćby wspomniany APS.

Cały czas aktualna do ciebie wielka prośba - nie wiesz, nie znasz się - nie pisz. Tak będzie rozsądniej.

 

No właśnie jak nie masz o czymś pojęcia to nie pisz.

Jaka teoria ? Przecież to działające rozwiązania.

A to jak Ci to "brzmi" czy "gra" to mnie nie interesuje. Układów elektronicznych na słuch się nie projektuje.

 

Mój wpis dotyczył GC z 1000uf na zasilaniu który funkcjonuje na forum.

Pewnie że się da przecież w scalakach nie ma czego popsuć bo 99% roboty odwalił producent, pozostałe 1% to lutowanie

Klasa D TI to tanie układy do ampli czy mini wierz i tam też żadnej filozofii nie ma bo to gotowy scalak.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"We designed our valve (tube) amplifier, manufactured it, and put it on the market, and never actually listened to it. In fact, the same applies to the 303 and the 405" - Peter Walker - Quad

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.