Skocz do zawartości
IGNORED

gotowy zestaw kina domowego

adamo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam zakupic bliskiej osobie jakiś zestaw kina domowego do 3 tys. Główne zadania jakie ma spełniać to: odtwarzać płyty DVD i CD, wzmacniacz, tuner i głosniki (najlepiej z podstawkami). Osoba ta sporadycznie bedzie z tego korzystać więc nie ma sensu moim zdaniem kupować jakiegoś super drogiego sprzętu. Jednakże nie znam się na sprzęcie z serii kino domowe, więc proszę Was o pomoc w wyborze.

Jak narazie mam upatrzony zestaw Panasonica SC-HT850 ale czekam na Wasze opinie i propozycje.

Pozdrawiam.

https://www.audiostereo.pl/topic/7166-gotowy-zestaw-kina-domowego/

zamiast tego panasonica kup lepiej jakis zestaw niezintegrowany. to moim zdaniem zdecydowanie lepiej wydane pieniądze. jak ci sie podobaja promocje w tym sklepie?

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) tu mozesz kupic ładny zestaw yamahy z glosnikami eltax za około 3 - 3,5k. jezeli nie masz miejsca (tak jak i ja) na stojace kolumny to widzialem w warszawskim top hifi promocje na zestaw yamahy z kolumienkami ns-p436 za ok 2,5k. to dobra cena, porownywalna do tej jaka oferuja przemytnicy na allegro (u nich kupilem swoj sprzet). aha i jak chcesz zrobić wrazenie swoim prezentem to koniecznie kup zestaw z subwooferem. pozdro

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

jakis czas temu bylem wspol-udzialowcem podobnego prezentu. tyle ze numer mniejszy bo 500.

obdarowana slucha/oglada niezbyt czesto, ale i takie byly zalozenia. zestaw robi to co ma robic, a biorac pod uwage niewysrubowany gust odbiorczyni oraz cene, zestaw okazal sie strzalem w 10.