Skocz do zawartości
IGNORED

Mission M33I I Lampa

polek1980

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zastanawiam sie nad zmiana wzmaka. Teraz mam CA A300 ktory ma okolo 40watt mocy i tak sobie mysle czy lampa np. o mocy 15watt nie bedzie miala problemow z tymi kolumnami? Producent missiona podaje ze wzmak ma miec od 25-+100watt mocy, ale czytalem ze moc lampy nie jesz porownywalna z moca tranzystora. Czy myslicie ze jak kupie jakas lampke co ma np. 20watt mocy to nie bedzie sie meczyc z mmoimi kolumnami?wogole to w lampach jestem zielony i nawet nie wiem czy te missiony pasuja pod lapkeL:\

thx za podpowiedzi

o sorry pisze z niemieckiej klawiatury i sie gubie:) kolumny to mission m33i

https://www.audiostereo.pl/topic/72529-mission-m33i-i-lampa/

Miałem Yaqina MC100B i powiem, ze to jest naprawdę potężna lampa. Wat watowi nie równy. Lepiej kupić wzmacniacz już na zapas.

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Therion rozwiniesz swoją wypowiedź? Ja osobiście miałem okazję słuchać Missionów M74 i naprawdę zdziwiłem się, że tak mogą zagrać takie tanie kolumny.