Skocz do zawartości
IGNORED

Idiotyzmy motoryzacyjne


Frank
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, szymon1977 napisał:

Mercedesem, a już zwłaszcza dwudrzwiowym, to same stare baby jeżdżą - wyrwiesz z pewnością, ale młodzieńca.

Zwłaszcza ci,którzy nim nigdy nie jechali :-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Bumpalump napisał:

Sytuacja nie do przyjęcia ale zapewne jedna na milion, nie powod od razu do rezygnacji z zakupu.

W marce klasy premium to mówiąc kolokwialnie jaja panie jaja.  Jedna sprawa, że taka usterka nie powinna zaistnieć (kontrola jakości). Drugie to robienie w balona klienta. No, ale jak BMW ma wersje samozapalające się...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

,,Żyj prawdziwie, kochaj szczerze zanim wszystko śmierć zabierze".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Bumpalump napisał:

Sa aso i ASO, ja serwisuje dwa auta w ASO i nie mam żadnych uwag, kwestia znalezienia odpowiedniego, ceny tez nie są wysokie, spore zniżki na auta starsze niż 5 lat to chyba teraz standard w każdej marce

U nas jest monopol, a w wielu markach jest ten sam syf. Wielu jest zadowolonych bo o temacie niem a bladego pojęcia i ich to po prostu nie insertuje. Najgorszej i tak mają firmówki.

ceny są uzależnione od modelu auta więc jeśli masz cokolwiek lepszego to ceny są wręcz kosmiczne.

4 godziny temu, Bumpalump napisał:

Sytuacja nie do przyjęcia ale zapewne jedna na milion, nie powod od razu do rezygnacji z zakupu.

skoro ASO nie potrafi naprawić auta to co proponujesz ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, fetek napisał:

ceny są uzależnione od modelu auta więc jeśli masz cokolwiek lepszego to ceny są wręcz kosmiczne

mam zwyklaka i sportowe auto, robocizna kosztuje tyle samo, serwis roczny ogolnie oczywiscie jest drozszy przy lepszym aucie chociazby ze wzgledu wiekszych tarcz hamulcowych czestotliwosci wymiany plynow itp

10 minut temu, fetek napisał:

skoro ASO nie potrafi naprawić auta to co proponujesz ?

Sytuacja jest o tyle skomplikowana ze auto drogie jak cholera, problem jest trudny do namierzenia i przypuszczam ze bez rozbiorki ukladu przeniesienia napedu ciezko dojsc o co chodzi

teraz tak pomyslalem, sa specjalne urzadzenia do pomiaru wibracji i ich miejsca powstawania, sam mam takie w pracy miedzy innymi do wywazania walow napedowych w wentylatorach i turbinach, zapakowac auto na hamownie i w taki sposob probowac lokalizowac miejsce powstania wibracji

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Bumpalump napisał:

mam zwyklaka i sportowe auto, robocizna kosztuje tyle samo, serwis roczny ogolnie oczywiscie jest drozszy przy lepszym aucie chociazby ze wzgledu wiekszych tarcz hamulcowych czestotliwosci wymiany plynow itp

Golf 7 1.6 tdi wymiana oleju i filtra oleju- 980 zł
Q5 FY 2.0 tdi wymiana oleju i filtra oleju - 1280 zł

to samo ASO, te same gówniane filtry i nieznany olej.  Pierwsza wymiana filtra powietrza przewidziana jest na 60 tyś km !!!

Komplety serwis obu samochód z wymianą wszystkich filtrów knecht'a, plus olej millers nanodrive nie przekracza 500 zł !

17 minut temu, Bumpalump napisał:

Sytuacja jest o tyle skomplikowana ze auto drogie jak cholera, problem jest trudny do namierzenia i przypuszczam ze bez rozbiorki ukladu przeniesienia napedu ciezko dojsc o co chodzi

wibracje na wale równie dobrze mogą być od silnika a nawet pompy paliwowej, jako klient mam to gdzieś, auto ma być sprawne. Obawiam się że serwis nie jest w stanie tego naprawić, sytuacje że nie mają sprzętu nie jest żadną nowością, o doświadczeniu i wiedzy nawet nie ma co rozmawiać.

Po za tym zacząłbym od kalibracji skrzyni, jak nie pomorze to korekcja zmiany biegów, ewentualnie momentu na motorze tak by pominąć ten felerny fragment... zanim się klient kapnie auto będzie sprzedane. Tylko że tego aso też nie ogarnie i skorzysta z podwykonawcy typu metek w stodole



 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, fetek napisał:

Golf 7 1.6 tdi wymiana oleju i filtra oleju- 980 zł
Q5 FY 2.0 tdi wymiana oleju i filtra oleju - 1280 zł

To faktycznie cos drogo, widocznie zalezy od marki, ja mam Seaty ?

Za wymiane oleju, plynu hamulcowego, filtrow, serwis klimy zaplacilem 990zl w Cuprze R 2.0TSI

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Bumpalump napisał:

Za wymiane oleju, plynu hamulcowego, filtrow, serwis klimy zaplacilem 990zl w Cuprze R 2.0TSI

no mało jak na leosia, w sumie odpowiednik golfa. Ja bym do auta nie lał ścieków z ASO, zwłaszcza płynu hamulcowego o ile go faktycznie wymienili.

No ale fakt, znam jedno ASO uczciwe... bo kolega tam pracuje i zna moje auta ?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, cortes napisał:

Ku przestrodze - auto za milion złociszy.

Mi to śmierdzi lewizną. Klient zasuwa bryką za milion cebulionów(!!!) a nosi tani zegarek Zeppelina za koma circa 900 zeta?

Nie wierzę. To tak nie działa. Reżyserowane.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, il Dottore napisał:

Mi to śmierdzi lewizną. Klient zasuwa bryką za milion cebulionów(!!!) a nosi tani zegarek Zeppelina za koma circa 900 zeta?

Nie wierzę. To tak nie działa. Reżyserowane.

tych kolesi nie należy traktować poważnie,  kiedyś przez 60 minut machał papierami, gadał że wszystko ma ale niczego się człowiek nie dowiedział.  W "recenzjach" mają masę błędów, a ich wjazdy na garaż to jakaś komedia..

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy
W dniu 23.05.2020 o 21:55, fetek napisał:

to samo ASO, te same gówniane filtry i nieznany olej.  Pierwsza wymiana filtra powietrza przewidziana jest na 60 tyś km !!!

Komplety serwis obu samochód z wymianą wszystkich filtrów knecht'a, plus olej millers nanodrive nie przekracza 500 zł !

I co z tego jeśli młodszych rocznikach musisz auto podłączyć pod komputer, żeby odklikać przegląd i wymianę płynów , jeśli tego nie zrobisz ro ryzykujesz wejście w tryb awaryjny. Jedyne co będziesz mógł zrobić to albo LL 30 tys i sam zrobisz co drugą wymianę, albo jeżdzić wyłącznie na podstawowy serwis olejowy z własnymi częściami.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, stench napisał:

I co z tego jeśli młodszych rocznikach musisz auto podłączyć pod komputer, żeby odklikać przegląd i wymianę płynów , jeśli tego nie zrobisz ro ryzykujesz wejście w tryb awaryjny.

lol... SRI możesz kasować z poziomu samochodu, nie potrzebujesz do tego żadnego interfejsu i to od dobrych 15 lat w markach niemieckich. Auta starsze praktycznie każdej marki posiadają kombinacje, która jest w stanie zresetować SRI. Mało tego, niektóre marki zabroniły kasowania serwisu przez interfejs ponieważ taki zabieg nie pozostawia śladu w systemie. 

Interfejs jest Ci  potrzebny do zmiany trybu, choć też nie w każdej marce bo mają np odblokowaną wersję MMI możesz to robić z poziomu auta a w ASO Citroena nie zgodzili się na zmianę konfiguracji (potem wyszło że nie mieli do tego softu). Ponadto SRI nie jest stały tylko wyliczony na podstawie eksploracji.

Kasowanie inspekcji i DTC zrobisz nawet gównianym ELM za 20 zł z allegro i darmową aplikacją.

interfejsy do roczników nawet 2020 mam na chacie, co niestety zadziałało na moją niekorzyść bo audi czekało bity miesiąc aż ASO dostanie odpowiedni sprzęt do diagnostyki, potem usłyszałem "miał pan rację", naprawa trwała całe 20 minut. Szkoda tylko że przez godzinę się użeraliśmy bo nikt nie chciał uwierzyć

Programy serwisowe, te oryginalne są bardzo dobrze, mają duże możliwości ale mają jedną podstawową wadę, są robione dla debili. Prosto mówiąc, wiesz że masz usterkę w module np sterowania drzwiami, program każe Ci przejść całą ścieżkę kontrolną, łącznie z zamknięciem drzwi, okien i wymianie kilku sprawnych elementów i co ważne wymuszają montaż tylko nowych modułów. Jeśli kupisz używany sterownik np klap wykryje Ci błąd bo się nie pokrywają wyuczone zakresy a adaptacji nie zrobisz bo jest błąd... i gadaj z dupą.

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy

ELM z all za 20 fajnie, ale od niedawna np w VAG żeby coś zrobić to najpierw jest połączenie z serwerem w DE, a on dopiero otwiera możliwość grzebania w systemie auta.

ELM z all za 20 to możesz wyłączyć poduszkę w lanosie albo 5 letniej foce.

Zresztą nawe jeśli twoje auto jeszcze umożliwia grzebanie to jeśli nie potrafisz robić tego sam to też musisz płacić za usługę.

Olej wymiana /robocizna 60 + komputer 100 ?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, stench napisał:

ELM z all za 20 fajnie, ale od niedawna np w VAG żeby coś zrobić to najpierw jest połączenie z serwerem w DE, a on dopiero otwiera możliwość grzebania w systemie auta.

ELM z all za 20 to możesz wyłączyć poduszkę w lanosie albo 5 letniej foce.

Zresztą nawe jeśli twoje auto jeszcze umożliwia grzebanie to jeśli nie potrafisz robić tego sam to też musisz płacić za usługę.

Olej wymiana /robocizna 60 + komputer 100 ?

2020 - 2007 = 13 lat.. no ale dla niektórych to "od niedawna", SRI i DTC kasujesz prostymi komendami w ECU, interfejs nie musi obsługiwać fury nie musi się łączyć z modułami wystarczy sam ECU i z tym elm radzi sobie doskonale. Przy reszcie faktycznie wymięknie ale to wykracza po za okresowy serwis.

diagnostyka czy podstawowa konfiguracja nie wymaga połączenia, wymiana kluczowych modułów, przeliczanie sum, upgrade softu, przypisanie IMMO zależnie od roczników i modeli już tak. Dla przykładu A4 b8 2008 rok wymaga, Golf 7 2012 rok nie wymaga.

Nawet Ty jako prywaciarz będziesz miał dostęp do serwera i np do oprogramowania każdego sterownika w aucie, wystarczy wykupić dostęp. Większym i znacznie droższym problemem jest dostęp do aplikacji i sprzętu który jest w stanie wykonać dane modyfikacje, to są tysiące euro i zawsze problem z zabezpieczeniami producenta.

a filtry powietrza wymieniasz sam ? czy po 5 latach ... ?

 

1 godzinę temu, stench napisał:

Zresztą nawe jeśli twoje auto jeszcze umożliwia grzebanie to jeśli nie potrafisz robić tego sam to też musisz płacić za usługę.

nie no 3 guziki to jeszcze umiem nacisnąć... a jak nie to zobaczę w instrukcji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

2019 rok... oczywiście seria w biada pakiecie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aleśta dzieciaki namieszały! Usystematyzujmy:

- ELM z allegro nadaje się co najwyżej dla kogoś, kto poczuł się mechanikiem po wymienieniu żarówki, zazwyczaj nadaje się zupełnie do niczego, bo nie spełnia, standardów OBD2

- dobry ELM pozwala na znacznie więcej, np wymianę tylny klocków passacie, albo odczyt i kasowanie błędów z wszystkich modułów w 10-cio letnim Oplu czy PSA, 

- ktoś, kto jest mechanikiem, posiada conajmniej jedem uniwersalny czytnik, a zazwyczaj także te najpopularniejszych marek, a to wystarczy aby mógł zrobić wszystko co potrafi, 

- jak ktośumie grzebać głębiej, to ma interfejs, który pozwala grzebać głębiej, a tyczy się to nie tylko ASO, ale warsztatów specjalizujących się w jednej marce, czy w naprawach konkretnego elementu.

Więc gdzie ten problem?

Godzinę temu, fetek napisał:

Nawet Ty jako prywaciarz będziesz miał dostęp do serwera i np do oprogramowania każdego sterownika w aucie, wystarczy wykupić dostęp. Większym i znacznie droższym problemem jest dostęp do aplikacji i sprzętu który jest w stanie wykonać dane modyfikacje, to są tysiące euro i zawsze problem z zabezpieczeniami producenta.

Tylko po co? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, szymon1977 napisał:

Tylko po co? 

nie wiem... pytaj stencha... to on wymienia olej przez internet.

2 godziny temu, szymon1977 napisał:

- ELM z allegro nadaje się co najwyżej dla kogoś, kto poczuł się mechanikiem po wymienieniu żarówki, zazwyczaj nadaje się zupełnie do niczego, bo nie spełnia, standardów OBD2

- dobry ELM pozwala na znacznie więcej, np wymianę tylny klocków passacie, albo odczyt i kasowanie błędów z wszystkich modułów w 10-cio letnim Oplu czy PSA, 

skasuje nawet w nowszych ale z odczytem byłbym znacznie ostrożniejszy, nawet przy starszych chrupkach. Po za tym nie wiem czy ELM nie jest ograniczony tylko do ECU. Jak ktoś chce mieć poważny interfejs to chyba tylko OBDeleven , bardziej na bogato Launch Easydiag itd...

ELM kupiłem w sklepie jak mi wywaliło sylikon przed klapą a do domu miałem 850km... i spełnił swoje zdanie

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy
1 godzinę temu, fetek napisał:

nie wiem... pytaj stencha... to on wymienia olej przez internet.

Kup ELMa i spróbuj pogrzebać w nowym a8 albo 7.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, stench napisał:

Kup ELMa i spróbuj pogrzebać w nowym a8 albo 7.

Ja pier... - w kółko to samo. Jak ktoś umie grzebać w nowym a8, to ma coś więcej niż ELM, bo na niego zarobi. A jak ktoś zarabia na wymianie klocków w... nie wiem jak nowe a8, ale np a6 2013, to mu ELM wystarczy.

-----

1 godzinę temu, fetek napisał:

skasuje nawet w nowszych ale z odczytem byłbym znacznie ostrożniejszy, nawet przy starszych chrupkach. Po za tym nie wiem czy ELM nie jest ograniczony tylko do ECU.

1. ELM potrafi tylko ECU silnika... ale rynek zalany jest podróbami ELM, które nawet tego nie potrafią. Ale jak wiesz co kupić, to ani z odczytem, ani kasowaniem nie ma problemu. 

2. Producenci wykorzystują gniazdo OBD2 do przesłania innych informacji. I teraz dwa warunki: jeśli nie używają dodatkowych pinów, a Ty masz odpowiednią apkę to zrobisz całkiem sporo:

- Opel 2011 czyta i kasuje "wszystko",

- PSA 2009 j. w., 

- VW 2013 odczyta i kasuje sporo, ale kody bez opisu, pozwala np podglądać i oczyszczać dpf. Podobno umożliwia wymianę klocków z tyłu. 

Tak po krótce moja, wiedza i doświadczenie w temacie. Apki nie są firmowe, więc byłbym z nimi ostrożny.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, stench napisał:

Kup ELMa i spróbuj pogrzebać w nowym a8 albo 7.

a po co mam grzebać ? przecież mówimy o WYMIANIE OLEJU i ewentualnie filtrów. Chłopie litości...

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, fetek napisał:

a po co mam grzebać ? przecież mówimy o WYMIANIE OLEJU i ewentualnie filtrów. Chłopie litości...

No właśnie. A kolega zapewne nia ma nowego a8, zapewne nie potrafi w nim grzebać, więc zapewne nie kupił nawet chińskiej podróby ELM... ale z okazji do marudzenia korzysta.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 23.05.2020 o 17:24, il Dottore napisał:

To jest turbodiesel, bez większego wysiłku można mu dać chipa na 190-200KM, akurat mam ten sam silnik i znam warsztaty. Ale powiem szczerze, że nie warto. Charakter 220d jest komfortowy i leniwy. Moc 160KM jest wystarczająca. Chcę jechać 200km/h to jadę. Mogę 230, ale nigdy tyle nie jechałem. Po co?

Więc i tjuning jakoś mnie nie kręci.

KM nigdy za duzo ? , moja zona do pracy jezdzi zabawka VOLVO C30  r design  D5 Polestar , ponad 200 km i mowi ze jakos tam jezdzi :))))))) , dlatego pora na cos mocniejszego ? 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, marcusSE napisał:

KM nigdy za duzo ? , moja zona do pracy jezdzi zabawka VOLVO C30  r design  D5 Polestar , ponad 200 km i mowi ze jakos tam jezdzi :))))))) , dlatego pora na cos mocniejszego ? 

Im gorszy kierowca, tym więcej koni potrzebuje... tzn wydaje mu się, że potrzebuje. Zmień jej, ale na połowę słabszy. Niech się uczestnictwa w ruchu drogowym nauczy, bo na rozmowę o technice jazdy szkoda czasu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, szymon1977 napisał:

Im gorszy kierowca, tym więcej koni potrzebuje... tzn wydaje mu się, że potrzebuje. Zmień jej, ale na połowę słabszy. Niech się uczestnictwa w ruchu drogowym nauczy, bo na rozmowę o technice jazdy szkoda czasu.

 Bez obawy kulture i technike jazdy posiada na wysokim poziomie , a jak chce pojezdzic exstremalnie to wybieramy sie na zabezpieczony tor do tego one sluza .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
39 minut temu, marcusSE napisał:

KM nigdy za duzo ? , moja zona do pracy jezdzi zabawka VOLVO C30  r design  D5 Polestar , ponad 200 km i mowi ze jakos tam jezdzi :))))))) , dlatego pora na cos mocniejszego ? 

 

Super zabawka! Znaczy mówię o C30 oczywiście. ? Nawet nie wiedziałem, że tam diesle wkładali.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, il Dottore napisał:

Super zabawka! Znaczy mówię o C30 oczywiście. ? Nawet nie wiedziałem, że tam diesle wkładali.

Mi tez sie podoba , choc  takie babskie wozidelko ?, ogolnie to slabo praktyczny ale dla kobiet jest ok. Sam niekiedy lubie nim pojezdzic ?,  ale ma juz na oku cos innego tez jakis babski model ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, marcusSE napisał:

takie babskie wozidelko

Bo to kobiety projektowały. Poważnie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, il Dottore napisał:

Bo to kobiety projektowały. Poważnie.

Tego niewiedzialem ?, to juz wszystko jasne jezeli chodzi o praktycznosc tego autka ? ladna torebeczka wejdzie ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, marcusSE napisał:

Tego niewiedzialem ?, to juz wszystko jasne jezeli chodzi o praktycznosc tego autka ? ladna torebeczka wejdzie ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ciekawostka taka: szefem zespołu projektowego Alfy 147GTA też była kobieta. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, il Dottore napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ciekawostka taka: szefem zespołu projektowego Alfy 147GTA też była kobieta. ?

Koniec Swiata ?, ide spac ( Alfy tez mi sie bardzo podobaja ) 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, marcusSE napisał:

 Bez obawy kulture i technike jazdy posiada na wysokim poziomie , a jak chce pojezdzic exstremalnie to wybieramy sie na zabezpieczony tor do tego one sluza .

Fajnie ? Ale zaraz... powinna być świadoma, że ma pod maską jakieś 100 zbędnych w ruchu drogowym koni.

29 minut temu, il Dottore napisał:

Bo to kobiety projektowały. Poważnie.

Jeszcze lepsze, że we włoskim języku, słowo samochód jest rodzaju żeńskiego. To tłumaczy dlaczego włoscy mężczyźni, darzą samochody tak głębokim uczuciem. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Muzyki słucham na kinie domowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i po co to jak w lesie bez problemu stracimy prawo jazdy. Przypominam że od pierwszego lipca następuje zmiana przepisów.

od hmm 15 lat nie mam żadnego seryjnego auta ale to już bardziej choroba i przyzwyczajanie niż jakakolwiek logika, seryjne auta są po prostu do dupy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.