Skocz do zawartości
IGNORED

Idiotyzmy motoryzacyjne


Frank

Rekomendowane odpowiedzi

20 godzin temu, Zbig napisał:

Próba objechania Sebastiena

Ze środkowego pasa skręcał w prawo, wymusił na bmce stając rajdówkąw miejscu, bmka na prawym pasie nie miała szans wyhamować przed rajdówką, próbował ominąć, ale miejsca zabrakło. Droga nie była zamknięta dla ruchu, rajdówka to uczestnik jak każdy inny

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, micwoj napisał:

Ze środkowego pasa skręcał w prawo, wymusił na bmce stając rajdówkąw miejscu, bmka na prawym pasie nie miała szans wyhamować przed rajdówką, próbował ominąć, ale miejsca zabrakło. Droga nie była zamknięta dla ruchu, rajdówka to uczestnik jak każdy inny

W Chorwacji drogi Kolego, wyprzedzanie z prawej strony jest zakazane.  Polecam lekturę tamtejszego kodeksu drogowego przed udaniem się do tego pięknego kraju.

Aby dowiedzieć się co tam się wydarzyło, trzeba niestety skorzystać z mediów obcojęzycznych, bo nasze portale sportowe tradycyjnie zawierają jedynie sensacyjne pier*olenie kotka za pomocą młotka.

W skrócie:

Za winnego kolizji policja uznała kierowcę BMW, który wyprzedzał z prawej i agresywnie przyspieszał.

Ogier natomiast został ukarany za to, że nie mogąc się z policją dogadać ze względu na barierę językową, w końcu odjechał bez jej zgody, bo za chwilę przepadł by mu start w kolejnym odcinku rajdu.  Zapewne świadomie kalkulując, że lepiej mu się opłaca zapłacić mandat i karę nałożoną przez federację, niż nie ukończyć zawodów.  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja się nie znam, może policja miała jakieś lepsze informacje niż ten filmik.

Dla mnie to wygląda tak: rajdówka jedzie środkowym pasem, za nią prawym jedzie bmka.  W pewnym momencie rajdówka zjeżdża na prawy pas przed bmkę i daje po hamulcach będąc ok. 10m przed bmką i w połowie zmiany pasa, zmuszając bmkę do hamowania i próby ominięcia rajdówki, następnie zaczyna zjeżdżać na prawy skrajny, którym bmka próbowała ominąć zhamowaną rajdówkę. 

 

16 godzin temu, Zbig napisał:

drogi Kolego

Jak mawiał klasyk "nie taki znowu drogi, inni biorą więcej" 😉

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak uważniej patrząc kierowca BM-ki się po prostu zagapił i nawet nie próbował hamować, może właśnie wchodził na 4 lewel menu w samochodzie zamiast się skupić na prowadzeniu w sumie na prostym odcinku ? Na hamowanie było za późno za czym odbił kierownicą redukując straty

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Zbig napisał:

Może chciał autograf po prostu 😁

Ty wiesz, ile może być warty taki autograf na protokole stłuczki, czy oświadczeniu sprawcy? 🙂 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.04.2021 o 07:27, Zbig napisał:

A Ty Szymon czemu się krzywisz?

Nie krzywie się a smucę. Bo smutno patrzeć gdy jakiś matoł w BMW... choć w sumie to ogromna radość, że jebn.ł w rajdówkę a nie pieszych na pasach.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy posiada kilka aut i zawsze gdy wsiada do BMW dostaje małpiego rozumu, są to jedyne auta, które notorycznie rozbija... niestety zawsze kupuje następne..

kocha mercedesy i ma obecnie dwa ale jak to mówi "tymi gównami" nie da się jeździć, więcej czasu stoją w ASO niż garażu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hybryda może komuś się podobać, ale jako idea jest po prostu pozbawiona sensu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, fetek napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jak zwykle człowiek jest najsłabszym ogniwem. Żadna rewelacja, marnotrawstwo jest powszechne w ludzkiej cywilizacji, soft w milionach komputerów wykorzystywany w 5%, nieużywane nieruchomości pokupowane jako inwestycje, drogie zegarki kupowane tylko po to aby założyć i się pokazać, itd, itp...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, szymon1977 napisał:

Hybryda może komuś się podobać, ale jako idea jest po prostu pozbawiona sensu.

ale tu nikt nie szuka sensu to zwykła ściema pod testy

21 minut temu, Zbig napisał:

Jak zwykle człowiek jest najsłabszym ogniwem. Żadna rewelacja, marnotrawstwo jest powszechne w ludzkiej cywilizacji, soft w milionach komputerów wykorzystywany w 5%, nieużywane nieruchomości pokupowane jako inwestycje, drogie zegarki kupowane tylko po to aby założyć i się pokazać, itd, itp...

o czym Ty gadasz? przecież hybrydy (zwłaszcza plug in) to wynalazek, który umożliwia producentom nie płacić kar za emisję.  Auta są skonfigurowane tak by ładnie wypaść na testach, coś jak dieselgate tylko bardziej brutalnie i legalnie. Nie chodzi o żaden wizerunek, ekologię czy oszczędność, to czysty zysk (dla producenta).

Dla mnie jedyną sensowne hybrydą / elektryfikacją są elektryczne turbosprężarkami i rozwiązania toyoty, niestety pierwsze rzadko spotykane a drugie ma gównianie silniki benzynowe i jako auta oferują niewiele, choć trzeba przyznać że wersja z dwulitrową benzyną jeździ sensownie a sama toyota zaczyna stawiać na dynamiczniejsze konfiguracje.

EU już dostrzegła że hybrydy to badziewie robione pod normy, dlatego teraz zmienia system testów i zabiera się za realne spalanie. Czyli na SKP pan nie będzie wkładał rurki w odbycik tylko po OBD odczytywał czy czasem kierowca nie ma za ciężkiej nogi i nie zużywa za dużo paliwa. Ogólnie nowych norm nie spełniają nawet hybyryd toyoty z GPF więc zobaczymy co teraz wymyślą. 

Do euro 5 było spoko, w euro 6 fajnie dopracowali technologię ale to co odwalają teraz jest ostrym przegięciem i co gorsze im dalej w las tym większy realny ślad węglowy i marnotrawstwo surowców. Wszystkie poczynania eu (tylko ta gruba ma problem z myśleniem) pogarszają sprawę a durni ludzie myślą że to wszystko jest walka o planetę. Tak samo będzie z OZE, już się zaczyna robić nie fajnie.

Jak miks komunistów i lewaków krzyczy "walczmy z CO2", "ratujmy platanę" to należy się bać, już się mówi o likwidacji rolnictwa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, fetek napisał:

o czym Ty gadasz? przecież hybrydy (zwłaszcza plug in) to wynalazek, który umożliwia producentom nie płacić kar za emisję.  Auta są skonfigurowane tak by ładnie wypaść na testach, coś jak dieselgate tylko bardziej brutalnie i legalnie. Nie chodzi o żaden wizerunek, ekologię czy oszczędność, to czysty zysk (dla producenta).

Naprawdę nie mam ochoty na głupie dyskusje co było pierwsze, jajo czy kura.

W cytowanym artykule czarno na białym napisano, co powoduje znacznie wyższe średnie spalanie niż testowe.  Większość popularnych modeli PHEV to auta duże, drogie, z mocnymi silnikami.  Skoro średnio palą sześć i pół litra na 100 km to jest i tak bardzo dobry wynik, bo z pewnością ich spalinowe wersje pala średnio dwa razy tyle, jako że jeżdżą nimi ludzie których stać i w d.. mają koszty paliwa, zwłaszcza że często to są auta służbowe.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, fetek napisał:

choć trzeba przyznać że wersja z dwulitrową benzyną jeździ sensownie a sama toyota zaczyna stawiać na dynamiczniejsze konfiguracje.

Tylko że wtedy pali też "sensownie" 🙂

Coś wiem o tym po sobie pozwoliłem zrobić teścik porównawczy na tej samej trasie...

Toyota zwyczajnie monetyzuje hybrydy - standardowa korporacyjna reakcja na sukces rynkowy i wzrost popytu na produkt.  Raz już przekonanych ponownie przekonywać nie trzeba, teraz trzeba zdobyć nowe segmenty klientów, czyli tych co od auta oczekują dynamiki.  Takim wszystko jedno czy diesel czy hybryda, byle miała odejście, a tym ile pali to się najmniej interesują.  Również design jest kluczowy, auto ma robić wrażenie, a to że przez to ma gówniany cx to  już mniejszy problem, i tak większość procedury testowej na spalanie i emisję robi się przy małych i średnich prędkościach gdzie opory aerodynamiczne nie mają wielkiego wpływu na spalanie.

Korporacje nie służą ekologii tylko zyskom.  Owszem, mogą rozwijać technologie ekologiczne, i to robią, ale nie po to aby zrobić dobrze planecie i jej mieszkańcom, tylko aby na ekologii zarobić.  Ale to już nie jest wina ekologii i ekologów.

57 minut temu, fetek napisał:

Czyli na SKP pan nie będzie wkładał rurki w odbycik tylko po OBD odczytywał czy czasem kierowca nie ma za ciężkiej nogi i nie zużywa za dużo paliwa.

Ale to nie tylko w hybrydach  ale w każdym aucie 🙂

Delta pomiędzy hybrydą a spaliną jest mniej więcej stała bez względu na styl jazdy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Zbig napisał:

Skoro średnio palą sześć i pół litra na 100 km to jest i tak bardzo dobry wynik, bo z pewnością ich spalinowe wersje pala średnio dwa razy tyle...

Ale te zgubione 6,5l to nie perpetum mobile. Pełny elektryk nie spala nic, a jednak nie jest obojętny dla środowiska i kieszeni, a nawet jego wyższość na tych polach jest wątpliwa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez szymon1977

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, szymon1977 napisał:

Ale te zgubione 6,5l to nie perpetum mobile. Pełny elektryk nie spala nic, a jednak nie jest obojętny dla środowiska i kieszeni, a nawet jego wyższość na tych polach jest wątpliwa.

Excuse na wszystko zawsze się znajdzie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, szymon1977 napisał:

Ale te zgubione 6,5l to nie perpetum mobile. Pełny elektryk nie spala nic, a jednak nie jest obojętny dla środowiska i kieszeni, a nawet jego wyższość na tych polach jest wątpliwa.

zakładając eksploatację do 8 lat to ślad węglowy elektryka jest porównywalny do r4 w klekocie i większy od nowych benzyn bez wspomagaczy elektrycznych. To wszystko już zostało policzone.

10 godzin temu, Zbig napisał:

Ale to nie tylko w hybrydach  ale w każdym aucie 🙂

ponoć nie masz czasu na durne dyskusje, czy ja gdzieś pisałem o hybrydach ? 

10 godzin temu, Zbig napisał:

Delta pomiędzy hybrydą a spaliną jest mniej więcej stała bez względu na styl jazdy.

tak, zwłaszcza jak masz puste baterie i silnik musi ładować.

10 godzin temu, Zbig napisał:

Tylko że wtedy pali też "sensownie" 🙂

niestety, to tylko dowodzi głupoty takich rozwiązań.

10 godzin temu, Zbig napisał:

Korporacje nie służą ekologii tylko zyskom. 

korporacje dzisiaj sprzedają ideologię, temat jest bardzo szeroki i nie da się go szybko obmówić ale priorytetem nie są korzyści materiale. Przypominam że według nowych ideologii nie ma czegoś takiego jak "własność", w niektórych krajach eu już ją zniesiono.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, fetek napisał:

zakładając eksploatację do 8 lat to ślad węglowy elektryka jest porównywalny do r4 w klekocie i większy od nowych benzyn bez wspomagaczy elektrycznych. To wszystko już zostało policzone.

Chyba przez Gazprom 😉

Policzyć jak jest naprawdę potrafi każdy kto w szkole na przedmiotach ścisłych choć trochę uważał.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Zbig napisał:

Policzyć jak jest naprawdę potrafi każdy kto w szkole na przedmiotach ścisłych choć trochę uważał.

jakie przedmioty ścisłe ? przecież wszystkie dane masz w katalogach a reszta to prosta matematyka.

jedyny problem to przekłamanie w tabelkach, ale to dotyczy każdego typu napędu.

 

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, fetek napisał:

tak, zwłaszcza jak masz puste baterie i silnik musi ładować.

Baterie ładują się z odzysku, jak je wydrenujesz to je spalina będzie doładowywać, ale to Twój wybór jak chcesz jeździć.  Tak samo jak się rozładują np. w dużym korku, ale w spalinie masz to samo, start stop Ci odpali silnik aby się akumulator nie rozładował.  Tak jak pisałem - delta jest stała.  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Zbig napisał:

Baterie ładują się z odzysku, jak je wydrenujesz to je spalina będzie doładowywać, ale to Twój wybór jak chcesz jeździć.  Tak samo jak się rozładują np. w dużym korku, ale w spalinie masz to samo, start stop Ci odpali silnik aby się akumulator nie rozładował.  Tak jak pisałem - delta jest stała.  

jak mam z Tobą rozwiać skoro sam podważasz swoje wypowiedzi ?

BTW: rekuperacja w plug in to żart, bez gniazdka nie wyrobisz spalania.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, fetek napisał:

to dawaj geniuszu, jestem ciekaw jak to policzysz nie posadawiając podstawowych danych.

 

Ty pierwszy postawiłeś tezę, to ją najpierw udowodnij, a wtedy przystąpimy do obalania.

Naczytałeś się fejków stworzonych po Twój chory światopogląd a ja Ci mam teraz każdorazowo udowadniać że nie jestem wielbłądem, weź mnie nie rozśmieszaj.  Sam piszesz że korporacje sprzedają ideologię, po czym łykasz ją jak pelikan.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hybryda to ogromna komplikacja samochodu spalinowego, która nie przynosi poprawy żadnej z istotnych cech użytkowych. Jak komuś pasuje to niech sobie kupi, ale bez jaj że to jakiś krok do przodu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Głowa jest dla mnie najważniejsza, bo nią jem."

Daphile, Onkyo A-5VL, B&W 606+ASW608 i gra muzyka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, szymon1977 napisał:

Hybryda to ogromna komplikacja samochodu spalinowego, która nie przynosi poprawy żadnej z istotnych cech użytkowych. Jak komuś pasuje to niech sobie kupi, ale bez jaj że to jakiś krok do przodu.

Jest tak zajebiście skomplikowana, że nie potrzebuje turbo, sprzęgła, dwumasy, skrzyni biegów ani rozrusznika.

Postęp odbywa się teraz gdzie indziej, samochód zaczyna być dodatkiem do technologii luźno związanych z motoryzacją.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewne wątpliwości, bo to bardzo młody człowiek, a życie zmarnowane mu się szykuje:

Cytat

Reakcja 21-latka, który dowiaduje się, że idzie siedzieć na 24 lata, stała się w USA viralem i przestrogą

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Cytat

Wyrok w sprawie Camerona Herrina sąd w Tampie ogłosił 9 kwietnia. 21-latek był sądzony w związku z wypadkiem, który spowodował w trzy lata wcześniej. 23 maja 2018 roku mężczyzna jechał mustangiem, który dwa dni wcześniej dostał z okazji ukończenia szkoły. Jak wynikało ze śledztwa, 18-letni wówczas Herring ścigał się na Bayshore Boulevard w Tampie ze swoim kolegą, Johnem Barrineau prowadzącym nissana. 
W pewnym momencie Herring wjechał w 24-letnią Jessikę Reisinger-Raubenolt, która pchała wózek z roczną córką. Zarówno kobieta, jak i dziewczynka zmarły w wyniku doznanych obrażeń. 
Prokuratura przedstawiła dowody, z których wynikało, że Herrin jechał z prędkością 160 km na godzinę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

„Jeśli nie masz co robić, nie rób tego w moim towarzystwie”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.05.2021 o 09:25, szymon1977 napisał:

Ale te zgubione 6,5l to nie perpetum mobile. Pełny elektryk nie spala nic, a jednak nie jest obojętny dla środowiska i kieszeni, a nawet jego wyższość na tych polach jest wątpliwa.

Mam na to rozwiązanie. Auto ma być 100% eko, 100% możliwych dopłat. Z tego mi wychodzi, że auto ma mieć zamontowane panele fotowoltaiczne, wiatrak do wytwarzania energii, mobilnym podłączeniem do sieci żeby na postoju autko zarabiało.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, J.Jerry napisał:

Mam na to rozwiązanie. Auto ma być 100% eko, 100% możliwych dopłat. Z tego mi wychodzi, że auto ma mieć zamontowane panele fotowoltaiczne, wiatrak do wytwarzania energii, mobilnym podłączeniem do sieci żeby na postoju autko zarabiało.

jakby jeszcze kopało BTC albo chociaż ETH...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi podpowiedział że były już auta z turbiną, a nawet z żaglem i to całkiem dawno.

Jeśli chodzi o współczesne auta elektryczne zastanawiam się, dlaczego nie są bardziej ekologiczne poprzez redukcje masy, mocy silników, pojemności baterii.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, J.Jerry napisał:

nie są bardziej ekologiczne

bo nikomu na tym nie zależy a technologie ciągle jest za mało rozwinięta, na tyle słabo że do istnienia porzebuje propagandy politycznej i zniszczenia konkurencji.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 13

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.