Skocz do zawartości
IGNORED

Idiotyzmy motoryzacyjne


Frank

Rekomendowane odpowiedzi

Auta elektryczne miały być oszczędne bo nie na paliwo, tanie bo prostsze w budowie, a te auto są drogie, skomplikowane, a prąd idzie w górę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, J.Jerry napisał:

Auta elektryczne miały być oszczędne bo nie na paliwo, tanie bo prostsze w budowie, a te auto są drogie, skomplikowane, a prąd idzie w górę.

Auto elektryczne jest proste jak konstrukcja cepa.  Cały napęd elektryczny z hybrydy o mocy około 110 KM wraz z przekładnią bierzesz ze stołu jedną ręką i wkładasz do dużej damskiej modnej torebki.  Jedynym problemem są baterie które jednakże w ciągu 10 lat zjechały z kosztem produkcji 20 krotnie. A właściwie to problemem jest to, że jako pierwsi mogą wpuścić baterie solid state na rynek Chińczycy a wtedy sektor automotive czeka prawdziwe trzęsienie.

Prąd w górę to idzie w Polsce:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Zbig napisał:

Cały napęd elektryczny z hybrydy o mocy około 110 KM wraz z przekładnią bierzesz ze stołu jedną ręką i wkładasz do dużej damskiej modnej torebki. 

On pisze o aucie a Ty o jednym elemencie.

wzrost_cen_energii_elektrycznej_10_2018.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, fetek napisał:

On pisze o aucie a Ty o jednym elemencie

Ja też piszę o całym tylko w przeciwieństwie do niego potrafię podać jakieś przykłady. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, fetek napisał:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

obraz.thumb.png.b12862097bc1b3af2c1806017cda3279.png

 

 

Podałeś dane z jednego miesiąca sprzed kilku lat - gratuluję innowacyjności w manipulanctwie.

Niestety, jak łatwo sprawdzić

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) , średni wzrost cen energii elektrycznej w EU w ciągu ostatnich 10 lat to 18% czyli porównywalnie z inflacją w tym okresie...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Zbig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Zbig napisał:

Podałeś dane z jednego miesiąca sprzed kilku lat - gratuluję innowacyjności w manipulanctwie.

pomyśl, potem komentuj.

10 godzin temu, Zbig napisał:

Niestety, jak łatwo sprawdzić

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) , średni wzrost cen energii elektrycznej w EU w ciągu ostatnich 10 lat to 18% czyli porównywalnie z inflacją w tym okresie...

równie łatwo sprawdzić aktualne ceny a to przełożyć na Twoje poprzednie rewelacje.

18tia 20...30...34% ba nawet 39%UK czyli lider forsowania aut na prąd.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na logikę skoro prąd ma zastąpić benzynę, to powinien być w cenie benzyny.

W dniu 9.05.2021 o 06:37, Zbig napisał:

Jedynym problemem są baterie

Ja tam widzę prawie same problemy. Na początek koncepcja auta elektrycznego - zwykłe auto przerobione na elektryka. Już widzę oczami wyobraźni elektryczne tiry, koparki i spychacze.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, J.Jerry napisał:

Ja tam widzę prawie same problemy.

Spróbuj je wyartykułować.

7 minut temu, J.Jerry napisał:

Na początek koncepcja auta elektrycznego - zwykłe auto przerobione na elektryka.

Bo tak taniej. Ale to minie.  Zajrzyj do internetu, poszukaj zdjęć pierwszych samochodów i zastanów się do czego były podobne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, J.Jerry napisał:

uż widzę oczami wyobraźni elektryczne tiry, koparki i spychacze.

Albo pociągi czy golarki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Zbig napisał:

Spróbuj je wyartykułować.

Właśnie to napisałem, z tego jest mnóstwo problemów - nierozwiązywalnych.

Sam wymieniłeś jeden z nich - te auta co są, to nie są te właściwe elektryki...czy to nie jest problem?

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, J.Jerry napisał:

Właśnie to napisałem, z tego jest mnóstwo problemów - nierozwiązywalnych

Wymień jakiś jeden na początek.

6 minut temu, J.Jerry napisał:

Sam wymieniłeś jeden z nich - te auta co są, to nie są te właściwe elektryki...czy to nie jest problem?

OLEDów na początku też nie było.  Czy był to nierozwiązywalny problem? Raczej nie.

Albo pierwsze komórki.  Pamiętasz technologię NMT czy za młody jesteś?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Zbig
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Zbig napisał:

Wymień jakiś jeden na początek.

Wymieniłem - stara koncepcja auta. Co w tych autach jest ekologicznego nie licząc napędu? Gdyby to były auta spełniające jakieś standardy wymagane dla aut przyszłości. Ostatnio pomysł z czarną skrzynką a aucie, auta autonomiczne - ok, będzie to użyteczne w autach na wynajem, ale to zaledwie część rozwiązań, które są w takich autach pożądane.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, J.Jerry napisał:

Co w tych autach jest ekologicznego nie licząc napędu?

Nikt Ci nie broni poruszać się rowerem albo komunikacją zbiorową.  Tylko uważaj, bo Cię zaraz misiomor dopadnie.

22 minuty temu, J.Jerry napisał:

Gdyby to były auta spełniające jakieś standardy wymagane dla aut przyszłości.

Chyba ich jeszcze nie opracowano.  Albo są w sferze rozważań futurologów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, J.Jerry napisał:

to zaledwie część rozwiązań, które są w takich autach pożądane.

Być może.  Ale jeżeli chcesz po prostu wozić swoje cztery litery od punktu A do punktu B to większość tego co można wymyśleć już wymyślono, można to tylko tu i ówdzie udoskonalać.  Jeżeli uważasz że wizja aut które nie smrodzą Ci pod domem czy na ulicy którą idziesz a od wycia silników nie boli Cię głowa, to mało, no to trudno.  

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, J.Jerry napisał:

będzie to użyteczne w autach na wynajem

Jaki wynajem ? to ubezpieczalnie chcą mieć powód by nie wypłacać odszkodowań.

Godzinę temu, Zbig napisał:

Nikt Ci nie broni poruszać się rowerem albo komunikacją zbiorową.  Tylko uważaj, bo Cię zaraz misiomor dopadnie.

Tylko każdy lewak lansuje to rozwiązanie jako zielone, ekologiczne i pod tym samym sztandarem niszczy się wszystko inne.

Godzinę temu, Zbig napisał:

Jeżeli uważasz że wizja aut które nie smrodzą Ci pod domem czy na ulicy którą idziesz a od wycia silników nie boli Cię głowa, to mało, no to trudno.  

auta elektryczne tego nie zmienią. Równie dobrze możesz wszystkim nakazać kupno aut euro 6 efekt będzie taki sam ale jest to tak samo niewykonalne jak przymuszenie do elektryka dlatego politycy niszczą wszystko inne, zakazują abyś był jeszcze większym niewolnikiem i nie miał wyboru. A debile się cieszą...

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Zbig napisał:

większość tego co można wymyśleć już wymyślono

A auto na prąd to pewnie ostatnia możliwość ulepszeń transportu? - niestety nie mogę się z tym zgodzić.

Na własne oczy widzę, że wzrasta ilość aut, stoimy w korkach, utrzymujemy te auta naprawiając, badając drogi, utrzymując różne służby, a teraz niby wszystko będzie tak samo, ale będziemy siedzieć w autach elektrycznych.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, fetek napisał:

Jaki wynajem ? to ubezpieczalnie chcą mieć powód by nie wypłacać odszkodowań.

Z ubezpieczeniami może być ciekawie, jeśli te nietanie elektryki nie będą miały systemów antykolizyjnych, ale co z autami bez tych systemów - zapewne sprawę załatwi odpowiednia stawka za ubezpieczenie. Te wszystkie zmiany wskazują, że w przyszłości mało będzie prywatnych aut chociażby ze względu na ceny. Tak jak dziś  - mało kogo stać na autobus, ale głównie te osoby, które nie stać z niego korzystają

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, fetek napisał:

Tylko każdy lewak lansuje to rozwiązanie jako zielone, ekologiczne i pod tym samym sztandarem niszczy się wszystko inne.

Zwróć się z tym do lewaka.   Ja w tej kwestii jestem małym partykularnym egoistą - ale w przeciwieństwie do innych potrafię się do tego przyznać.

27 minut temu, J.Jerry napisał:

A auto na prąd to pewnie ostatnia możliwość ulepszeń transportu? - niestety nie mogę się z tym zgodzić.

No i słusznie, bo są jeszcze komory teleportacyjne, ala jak dotąd jedynie w filmach.

30 minut temu, J.Jerry napisał:

Na własne oczy widzę, że wzrasta ilość aut, stoimy w korkach, utrzymujemy te auta naprawiając, badając drogi, utrzymując różne służby, a teraz niby wszystko będzie tak samo, ale będziemy siedzieć w autach elektrycznych.

No ale to nie jest wina samych aut.  Koncepcja metropolii z centrum do którego wszyscy się naraz gwiaździście zjeżdżają, raczej jest nie do pogodzenia z ideą powszechnej komunikacji indywidualnej.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, fetek napisał:

auta elektryczne tego nie zmienią.

Całkowite przejście na transport elektryczny pozwala obniżyć poziom hałasu w mieście o 10-15 dB.

Nawet jeśli prąd pochodzi z elektrowni węglowej, to nie przejeżdża Ci ona co chwilę przed nosem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, J.Jerry napisał:

Te wszystkie zmiany wskazują, że w przyszłości mało będzie prywatnych aut chociażby ze względu na ceny. Tak jak dziś  - mało kogo stać na autobus, ale głównie te osoby, które nie stać z niego korzystają

dzięki nowym wymogom wszystkie tanie auta bardzo mocno podrożeją

39 minut temu, J.Jerry napisał:

Na własne oczy widzę, że wzrasta ilość aut, stoimy w korkach, utrzymujemy te auta naprawiając, badając drogi, utrzymując różne służby, a teraz niby wszystko będzie tak samo, ale będziemy siedzieć w autach elektrycznych.

kto siedzi ten siedzi, zawsze się śmiałem z ludzi, którzy wstają o 6 żeby na 8 do roboty zdarzyć a wracają o 18. Nie mówię w sezonie pracuje dłużej ale to jest praca a nie marnowanie czasu na dojazdy.

Nie lubię jeździć (nie jestem masochistą), jak mam gdzieś dalej jechać to mnie trzęsie.

 

Teraz, Zbig napisał:

Całkowite przejście na transport elektryczny pozwala obniżyć poziom hałasu w mieście o 10-15 dB.

Nowe silniki czytaj auta są bardzo ciche o ile je eksploatujesz normalne, większym problemem są opony oraz sama nawierzchnia.

2 minuty temu, Zbig napisał:

Nawet jeśli prąd pochodzi z elektrowni węglowej, to nie przejeżdża Ci ona co chwilę przed nosem.

Nie rozumiesz że to nic nie da ? elektryk również pyli, według niektórych bardziej od klasycznych aut.

Cytat

Emisja pyłów z klocków hamulcowych i opon. Elektryki nie zlikwidują zanieczyszczeń

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Cytat

Pyły z opon i hamulców groźniejsze od spalin?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Linki z google, nie czytałem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, fetek napisał:
Cytat

Pyły z opon i hamulców groźniejsze od spalin?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

No tu się akurat zdrowo pier.... bo 5,8 grama pyłu z opon na kilometr dało by na dystansie 50 tys. km 290 kg

Dodatkowo, należy pamiętać, że większość tego pyłu to duże cząsteczki, które opadają natychmiast i nie tworzą pyłu zawieszonego.

Niemniej ocenia się że 1/3 mikroplastiku w środowisku pochodzi z opon samochodowych.  No ale zaraz za nimi są podeszwy butów - 1/7, więc jak byśmy zaczęli chodzić zamiast jeździć, to emisja by wzrosła 🙂

 

40 minut temu, fetek napisał:

Emisja pyłów z klocków hamulcowych

Pierwsze klocki w hybrydzie wymieniłem po 105 tys km.  W spalinowych to było co 25-30 tys km.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Zbig napisał:

Pierwsze klocki w hybrydzie wymieniłem po 105 tys km.  W spalinowych to było co 25-30 tys km.

toyota ma gówno spowalniacze nie hamulce. Tu jeździsz jak ciota a tam gaz w podłogę to masz efekty.

Poszukaj sobie analizy powietrza z Krakowa, zobaczysz jak mocno błądzisz, choć nie wiem czy Cie to nie przerośnie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, fetek napisał:

toyota ma gówno spowalniacze nie hamulce. Tu jeździsz jak ciota a tam gaz w podłogę to masz efekty.

Sam jesteś ciota.  Jeżdżę tak samo każdym po kolei.  W teście zatrzymywała się ze 100 km/h na 35 metrach, zupełnie przyzwoity wynik.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Zbig napisał:

Sam jesteś ciota.  Jeżdżę tak samo każdym po kolei.

nie jeździsz, nikt nie jeździ. Systemy rekuperacji wymuszają styl jazdy a kierowca podświadomie sam się przestawia.

Oczywiście reku oszczędza hamulce ale by w normalnych autach tak często wymieniać pakiet to duża przesada. Definitywnie coś z driverem albo jakością komponentów jest nie tak.

BTW: dużo jeździsz skoro jesteś w stanie robić porównania w setkach tysięcy km, zaraz wyjdzie ze Twoja toyota ma przebieg jak bus kuriera.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez fetek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, fetek napisał:

Systemy rekuperacji wymuszają styl jazdy a kierowca podświadomie sam się przestawia.

Niczego  nie wymuszają, jedynie dają komfort, ale on wynika głównie z charakterystyki eCVT a nie z tego że jest odzysk energii.  I tak w 99% przypadków potrzebujesz użyć pedału hamulca - mówię oczywiście o normalnej jeździe po mieście lub zatłoczonej trasie, a nie o biciu rekordów niskiego spalania.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Zbig napisał:

Niczego  nie wymuszają, jedynie dają komfort, ale on wynika głównie z charakterystyki eCVT a nie z tego że jest odzysk energii. 

czy ja mówiłem o komforcie ? z resztą toyota i komfort ? dobry kawal...

wszystko zależy od stylu jazdy, osobiście w hybrydach / elektrykach hamulca używam zupełnie inaczej i zdecydowanie rzadziej.  Jeżdżę też inaczej i robię to podświadomie, wszystkich, których znam mają podobnie ale Ty jak zwykle jesteś wyjątkowy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, fetek napisał:

Definitywnie coś z driverem albo jakością komponentów jest nie tak.

Hehehe

Po Warszawie i okolicach jeździ się dość dynamicznie, no chyba że lubisz jak ci się w wolną przestrzeń pomiędzy Tobą i następnym pojazdem co chwila ktoś wpie***la.  Choć w ostatnich kilku latach ruch się trochę uspokoił, więc może i klocki by dłużej wytrzymały.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Zbig napisał:

no chyba że lubisz jak ci się w wolną przestrzeń pomiędzy Tobą i następnym pojazdem co chwila ktoś wpie***la

To jest właśnie tym idiotycznym nakręcaniem wszystkich do nieekonomicznego niebezpiecznego jeżdżenia na zderzak a taki zatkaj dziura raptem w domu jest 8-10 długości samochodów wcześniej w domu.

 

I po tym poznać bezmuzgowców..którym ulegają Ci myślący którzy wk... zmniejszają dystans do zderzaka 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, ASURA napisał:

To jest właśnie tym idiotycznym nakręcaniem wszystkich do nieekonomicznego niebezpiecznego jeżdżenia na zderzak a taki zatkaj dziura raptem w domu jest 8-10 długości samochodów wcześniej w domu.

 

I po tym poznać bezmuzgowców..którym ulegają Ci myślący którzy wk... zmniejszają dystans do zderzaka 

Ja generalnie trzymam się prawej strony, jak ktoś do mnie dojeżdża a z przodu jest miejsce to go puszczam, natomiast jeżeli przede mną są kolejne samochody to zostaję na pasie.  Niestety wciąż jest całkiem sporo kretynów, którzy usiłują się poruszać ruchem konika szachowego.  Do tego miszczowie lewego pasa i różni inni...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Zbig napisał:

Ja generalnie trzymam się prawej strony

Ja generalnie trzymam się dopuszczalnej znakami górnej granicy prędkości i zmieniam pas na taki który mi umożliwi jej utrzymanie

 

W wyprzedzanie staram się nie bawić chyba że jest zawalidroga jadąca 30% wolniej niż "główny nurt” a najszybszym strumieniu

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 14

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.