Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  202 członków

McIntosh Klub
IGNORED

McIntosh Club


Marek B.

Rekomendowane odpowiedzi

No to teraz pan pojechał panie Magnepan. Nie wiedzialem że Martin Logan robi takie badziewne glosniki. Bo McIntosh na 100% nie gra takim dzwiekiem. A już na pewno MA7000. Kto był w tym roku na AS ten sam słyszał, że bajki na temat basu Maca są wyssane z palca. Powielany stereotyp i tyle. Nie twierdzę że to szczyt szczytów. Proszę podaj jakiś przykład. Jaki twoim zdaniem wzmacniacz zintegrowany do 22000 zł bo za tyle można kupic uzywke MA7000 zagra lepiej. Ale nie inaczej tylko lepiej.

 

 

Co masz na myśli? Naprawdę jest aż tak źle?

Nie czytaj pierdół tylko sam posłuchaj. Skutecznie próbują Cię zniechęcić do Maca. Wystarczy sprawdzić ile jest urządzeń tej firmy jest na rynku wtórnym. To samo mówi za siebie. Kto już ma Maca i swój sluch,ten dalej nie szuka. Chyba że wyższe modele ☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz pan pojechał panie Magnepan. Nie wiedzialem że Martin Logan robi takie badziewne glosniki. Bo McIntosh na 100% nie gra takim dzwiekiem. A już na pewno MA7000. Kto był w tym roku na AS ten sam słyszał, że bajki na temat basu Maca są wyssane z palca. Powielany stereotyp i tyle. Nie twierdzę że to szczyt szczytów. Proszę podaj jakiś przykład. Jaki twoim zdaniem wzmacniacz zintegrowany do 22000 zł bo za tyle można kupic uzywke MA7000 zagra lepiej. Ale nie inaczej tylko lepiej.

 

 

Nie czytaj pierdół tylko sam posłuchaj. Skutecznie próbują Cię zniechęcić do Maca. Wystarczy sprawdzić ile jest urządzeń tej firmy jest na rynku wtórnym. To samo mówi za siebie. Kto już ma Maca i swój sluch,ten dalej nie szuka. Chyba że wyższe modele ☺

 

Już pisałem o tym który w poście wyżej , ale napiszę jeszcze raz.

 

Electrocompaniet AW 180 monobloki + pre EC 4.7 lub EC 4.8 zagra wyśmienicie w cenie 22 kzł za s/h i jeszcze na kable wystarczy.

AW 400 monobloki + EC 4.7 lub 4.8 jesli potrzebujesz dużą moc 2 x 400W/8. ale to będzie więcej około 30 kzł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie można wrzucać do jednego worka integry i wzmacniacze dzielone....

jeżeli mowa jest o wzmacniaczach zintegrowanych (tranzystorowych) to Mcintosh MA7000 i MA8000

czy Gryphon Diablo, Callista , Pass int250, Vitus itd są to topowe integry ....co można jeszcze lepszego ?

pewnie Krell FBI i jeszcze jakieś się znajdą....powtarzam.....to są topowe wzmacniacze zintegrowane

istotne jest jaka jest reszta toru.....kolumny, CD, kable i przede wszystkim akustyka

gra całość a nie jeden element

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak McIntosh kreuje przestrzeń w porównaniu do Electrocompaniet'a? Czy są to hektary przestrzeni czy raczej okno pomiędzy głośnikami. Wiem, że dużo zależy od głośników, ale wzmacniacz też swoje robi.

 

A tak w ogóle to dzięki bardzo za wszystkie podpowiedzi. Jestem wam wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj to będzie ciężko stwierdzić. Na kreowanie przestrzeni, mają wpływ nie tylko kolumny i wzmacniacz, jak sam słusznie napisałeś. Ale przede wszystkim akustyka pomieszczenia, jak ustawione są kolumny i jakich kabli używamy. Znowu polecę odsłuch, najlepiej u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dlaczego Albedo ? Czy masz to okablowanie u siebie ? Jesli tak do do czego jest podpięte ? Pytam dlatego ze hifi Club poleca transparent audio a oni w końcu mają największe doświadczenie z makiem. Nie zrozum mnie źle proszę. Popróbuje tylko dowiedzieć sie czy tak myślisz czy tak używasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich użytkowników McIntosh :) moje pytanie dotyczy okablowania do mc452 + mcd550. Czy ktoś użytkuje taką konfigurację ? Jeśli tak to na jakim okablowaniu ?

 

Jak ja lubię takie posty. Nic nie wiadomo, no prawie nic, bo przynajmniej wymienione są komponenty. Ale nie wiem jaki masz budżet ani nie wiem w jakim kierunku się skłaniasz z dźwiękiem. Co do powyższego Albedo, śmiało możesz spiąć przewodem Monolith Monocrystal - przewód tani, a dobry. Co ważne neutralny i zrównoważony, niczego nie zepsuje, możesz na nim długo bazować, a w przyszłości dobrze sprzedać. Jeśli jednak chciałbyś nie wprowadzać kompromisów, ale dźwięk nadal miałby być osadzony powiedzmy w podobnym sznycie grania, czyli neutralnym i zrównoważonym, tyle, że okraszonym jeszcze większą precyzją, neutralnością, szybkością, dynamiką i jakością basu to śmiało swoje kroki możesz kierować w kierunku Tellurium Q Diamond Black. Jeśli chcesz iść jeszcze wyżej i wyciągnąć wszystko ze swojego odtwarzacza, dosłownie ostatnią "kroplę" dźwięku to podłącz Acoustic Zen Absolute Silver. Myślę, że te trzy przewody wystarczą chyba, że chcesz coś modelować, a czego nie powiedziałeś lub i jeśli nie interesuje Ciebie ścieżka bezwzględnej neutralności, bo np. chciałbyś dociążyć średnicę. Wtedy będziemy musieli szukać zupełnie w innych miejscach.

Edytowane przez Darth Vader
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja lubię takie posty. Nic nie wiadomo, no prawie nic, bo przynajmniej wymienione są komponenty. Ale nie wiem jaki masz budżet ani nie wiem w jakim kierunku się skłaniasz z dźwiękiem. Co do powyższego Albedo, śmiało możesz spiąć przewodem Monolith Monocrystal - przewód tani, a dobry. Co ważne neutralny i zrównoważony, niczego nie zepsuje, możesz na nim długo bazować, a w przyszłości dobrze sprzedać. Jeśli jednak chciałbyś nie wprowadzać kompromisów, ale dźwięk nadal miałby być osadzony powiedzmy w podobnym sznycie grania, czyli neutralnym i zrównoważonym, tyle, że okraszonym jeszcze większą precyzją, neutralnością, szybkością, dynamiką i jakością basu to śmiało swoje kroki możesz kierować w kierunku Tellurium Q Diamond Black. Jeśli chcesz iść jeszcze wyżej i wyciągnąć wszystko ze swojego odtwarzacza, dosłownie ostatnią "kroplę" dźwięku to podłącz Acoustic Zen Absolute Silver. Myślę, że te trzy przewody wystarczą chyba, że chcesz coś modelować, a czego nie powiedziałeś lub i jeśli nie interesuje Ciebie ścieżka bezwzględnej neutralności, bo np. chciałbyś dociążyć średnicę. Wtedy będziemy musieli szukać zupełnie w innych miejscach.

 

Dzięki za odpowiedź. Dlatego podałem tylko końcówkę i cd, ponieważ zamierzam z nimi pozostać na bardzo długo. W moim torze jest obecnie okablowanie Audiomica Red Reference - zasilający Jasper, XLR -Rhod i głośnikowy Dolomit. Kolumny to Dali Helicon 400 MK2. W przyszłości zamierzam zakupić ( oczywiście najpierw przetestuję u siebie, ale obecnie to mój typ) B&W 801 D lub 802 D. Dźwięk jest obecnie bardzo dobry, ale wiem że może być lepiej. Lubię dźwięk analogowy ale bez zamulenia - Mak to potrafi i dlatego pytam o okablowanie. Pokój odsłuchowy ok 40 m2 z ustrojami akustycznymi na ścianach i w rogach. Tak jak piszesz chciałbym wyciągnąć dużo z tych klocków bo nie po to je kupowałem, żeby teraz na kablach oszczędzać, a z drugiej strony nie przeginać i nie kupować kabli które będą równowarte z tymi klockami :). Z zakupem mi się aż tak nie śpieszy bo wolę zrobić to wolniej a konkretnie tak jak z Makiem .... No i ponawiam pytanie - dlaczego nie piszesz nic o Transparent Audio, które jest bardzo polecane przez HiFi Club ????

Edytowane przez McJedi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk jest obecnie bardzo dobry, ale wiem że może być lepiej. Lubię dźwięk analogowy ale bez zamulenia - Mak to potrafi i dlatego pytam o okablowanie.

 

Wymienionych przez Ciebie modeli głośników nie słuchałem. Zatem mam pewien dyskomfort oraz zawężone pole manewru. Jednak. Z tego co przeczytałem w miesięczniku Audio. Głośniki te: "Grają nasyconymi barwami i subtelnością, od ciepłego basu, przez plastyczny środek, aż po aksamitną górę - a wszystko to na szerokiej scenie". Jeśli do powyższego opisu dodamy twojego Mcintosha, który królem prędkości nie jest - rozumianej jako narastania dźwięku, nagłej zmiany dynamiki i kontrolowania najniższych rejestrów w skali bezwzględnej, to nasuwa się pytanie, jaką szkołę dźwięku powinny reprezentować podłączane przewody aby uzyskać dźwięk ? Właśnie jaki ? Tylko Ty sam umiesz pytajnik zastąpić odpowiedzią. Ja oraz przedmówca mojej wypowiedzi wybraliśmy, co do przewodów, kierunek neutralny i zrównoważony. Wedle mojej subiektywnej oceny to jest kierunek w jakim powinieneś sie poruszać. A trzy zaproponowane przewody są pewną dla Ciebie wskazówką, tak byś na ślepo nie musiał się zastanawiać, tylko wypożyczył, wyrobił zdanie i ewentualnie nabył jeśli o to Tobie chodziło.

Tu jest właśnie wspomniany problem. Nie piszesz czego oczekujesz od dźwięku PO ZMIANIE! Wskazujesz, jedynie, że lubisz dźwięk analogowy bez zamulenia, a to tak naprawdę nic nie mówi. Domyślam się jednak, że chcesz uzyskać to co masz obecnie tyle, że podnieść na wyższy poziom. Jeśli tak, to nadal będę upierał sie, co do wskazanych przewodów. Z tym, że największy, odczuwalny przyrost jakości uzyskasz z dwoma droższymi przewodami jakie wymieniłem.

Oczywiście, można zaproponować jeszcze tuzin innych przewodów osadzonych w omawianej szkole brzmienia, ale ja jedynie mogę polecić wymienione.

Co do Transparenta. To firma, która robi przewody również na bardzo drogich pułapach cenowych i ich tu i teraz poruszać nie będziemy, bo nie ma to najmniejszego sensu. Pytanie zatem zasadnicze czy interkonekty Transparenta do powiedzmy 10 tyś PLN są na tyle wybitne by stawać w szranki z konkurencją i wychodzić z niej obronną ręką. Druga sprawa. Czy interkonekty Transparenta są spójne z wymienioną prze zemnie szkołą brzmienia powyższych interkonektów? A co jeśli mają tylko którąś z ich cech ? Jest tu zbyt wiele niewiadomych ponieważ nie wiem jaki efekt chcesz osiągnąć. Należałoby zatem określić jak grają przewody tego producenta we wskazanym przedziale. Dopiero wtedy można byłoby coś napisać i się zastanowić czy w twoim przypadku to brzmienie wraz z Mcintoshem jest tym czego poszukujesz. Ja tak jak napisałem wyżej ale i w poprzednim poście. Przy twoim Mcintoshu i Dali poszedłbym w dźwięk neutralny i zrównoważony. Jeśli tak zrobisz kandydatów do odsłuchu już masz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

McJedi - Tak własnie wyczułem z twojej wypowiedzi, że chcesz pozostać przy obecnym "kolorze" brzmienia, tyle, że wynieść je na wyższy pułap. Powiedz, mi tak przy okazji, czy zaproponowane przewody rozważałeś. Jeśli nie to jak się zapatrujesz na nie i ewentualnie jakie masz jeszcze typy, bo może masz?

Co do przewodów zasilających. Na obecnym etapie nic bym tobie nie chciał polecać. Chyba, że będziemy pisać o powiedzmy walorach ogólnych - dynamice dla wzmacniacza, prędkości, i szybkości przekazu dla odtwarzacza. Dobrych przewodów zasilających jest cała masa na rynku. Różnią się miedzy sobą często subtelnościami i to one właśnie będą decydować o danym wyborze. Na twoim miejscu poczekałby do wpięcia nowego interkonektu. Dopiero wtedy testowałbym śieciówki z ewentualnym naciskiem "na to czy tamto". Przykro mi ale nie da się tak wprost podać jednego przewodu jaki będzie receptą. Choć ja mam idealny przewód zasilający jakim napędzam swoje komponenty. I wiem, że krzywdy twojemu wzmacniaczowi by nie zrobił, wręcz przeciwnie, dodał dodatkowego drive :) Ale i konkurencja to potrafi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Masz rację chcę dźwięk pozostawić w obecnej formie tylko " wejść na wyższy level". Interkonect mamy omówiony, a co proponujesz jako kabel zasilający zarówno do MC452 i do MCD550 ?

 

Spróbuj Transparent Reference MM2x. Mam takie dwa. Do MA8000 i testowanego C500 lampowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie nie było, ale wracam i to z kabelkiem :) kupiłem oczywiście po odsłuchu Transparent xlr super No i ... jest super. Dźwięk się poukładał tzn średnica jakby zrobiła sie bardziej słodsza i bas zdecydowanie lepiej tzn jest pełniejszy i nie dudni. Teraz czas na głośnikowy i raczej pozostanę przy transparencie lub Mit. Drodzy użytkownicy maca co sądzicie o kolumnach B&W seria 801,802 lub 803 albo o Thiel CS 3.7 ??? Przypomnę ze posiadam MCD 550 i MC 452 spięte owym transparentem ... Proszę o wrażenie jesli porownywaliście te dwie zacne propozycje a właściwie 4 :) Słucham rożnej muzyki od jazzu do roca poprzez klasykę. Nie słucham obecnej muzyki rozrywkowej i obecnego popu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szacowne grono .

Mam pytanie , noszę się z zamiarem zakupu pre McIntosha C48 . Czy może ktoś wśród kolegów jest użytkownikiem tego przedwzmacniacza , i chciałby się podzielić ze mną swoimi spostrzeżeniami co do charakteru brzmienia tego klocka . Chcę go w głównej mierze wykorzystać jako pre gramofonowe do wkładek MC , oczywiście całą resztę wejść też , spinająć cały system .

Edytowane przez pelot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mnie nie było, ale wracam i to z kabelkiem :) kupiłem oczywiście po odsłuchu Transparent xlr super No i ... jest super. Dźwięk się poukładał tzn średnica jakby zrobiła sie bardziej słodsza i bas zdecydowanie lepiej tzn jest pełniejszy i nie dudni. Teraz czas na głośnikowy i raczej pozostanę przy transparencie lub Mit. Drodzy użytkownicy maca co sądzicie o kolumnach B&W seria 801,802 lub 803 albo o Thiel CS 3.7 ??? Przypomnę ze posiadam MCD 550 i MC 452 spięte owym transparentem ... Proszę o wrażenie jesli porownywaliście te dwie zacne propozycje a właściwie 4 :) Słucham rożnej muzyki od jazzu do roca poprzez klasykę. Nie słucham obecnej muzyki rozrywkowej i obecnego popu

 

Mam wlasnie na odsluchu Albedo monolith glosnikowe, polecam ,u mnie graja z SF Minima vintage.

Shindo palmer 300b, Blumenhofer Genuin fs3, Lampizator golden gate, transrotor murano.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm odpowiedzi brak,nikt nie ma takiego klocka?

No cóż , wygląda na to że trzeba liczyć tylko na siebie. Wpłacić kaucję i przytargać grata do domu . A może ktoś ma pre.C 2600 , ostatecznie chyba na ten się zdecyduję .

Pozdrawiam wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm odpowiedzi brak,nikt nie ma takiego klocka?

No cóż , wygląda na to że trzeba liczyć tylko na siebie. Wpłacić kaucję i przytargać grata do domu . A może ktoś ma pre.C 2600 , ostatecznie chyba na ten się zdecyduję .

Pozdrawiam wszystkich.

 

miałem 2200 i 2500, słuchałem 2300, im wyższy numer tym bardziej błądzą i granie jest oddalane od grania pre lampowego. nie znam c2600 ale po c2500 nie mam najlepszych przeczuć co do kierunku rozwoju. moim zdaniem powinienes posłuchać 2300. to może być "złoty środek" (brzmienie, funkcjonalność, wygląd)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem 2200 i 2500, słuchałem 2300, im wyższy numer tym bardziej błądzą i granie jest oddalane od grania pre lampowego. nie znam c2600 ale po c2500 nie mam najlepszych przeczuć co do kierunku rozwoju. moim zdaniem powinienes posłuchać 2300. to może być "złoty środek" (brzmienie, funkcjonalność, wygląd)

 

A co masz teraz? Czy używasz jakiegoś pre?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, mam system dzielony ale poszedłem teraz w Accuphase - c2120

Ale co ? W stosunku do Maca lepiej, taniej ,funkcjonalniej, czy co?

Masz z tego co piszesz duże doświadczenie z Macami, a więc na twojej opini chyba można polegać. Muszę coś wybrać konkretnego tak a żeby za chwilę nie szukać czegoś kolejnegoco by sprostało moim oczekiwaniom. Funkcjonalność C2600 mnie mocno zauroczyła. No ale jeśli Ty jako użytkownik twierdzisz że jest coś nie tak, więc pozostaje mi zabazować po części na na twojej opinii , chyba że ktoś się jeszcze odezwie z odmiennym zdaniem .C 2120 lekko brałem pod uwagę jednak design Accu do mnie tak do końca nie przemawia , no ale jeśli ma być lepiej od wspomnianych C 2200, C2300 ,C2500 no to jakoś to przeżyję.

Napisz jakie twoim zdaniem są zasadnicze różnice między Macem a Accu, co bym nabrał jakiegoś wyobrażenia.

Interesuje mnie w nich dość mocno sekcja pre gramofonowego a zwłaszcza MC no i DAC, Mac ma znacznie lepszego-rozbudowanego daca.

Pozdrawiam , dzięki za odpowiedź i zainteresowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie mam pre. Gram na mc550 z regulowanym wyjściem i podpinam pod końcówkę mc452 i..... i jest dobrze a innych źródeł nie mam. Myślę o transporcie cyfrowym i dlatego zakupiłem 550 bo ma wejście na dac-a. Co sądzicie o tym, że nie przewiduję pre ? czy jednak jestem w błędzie i warto go mieć - oczywiście w celu poprawy brzmienia bo funkcjonalności nie potrzebuję. Pytałem też wcześniej o B&W i Thiel, ale nikt mi nie odpowiedział. Czyżby nikt z szanownego grona nie miał tych kolumn ? A może żle zadaję pytania ? Proszę o odpowieź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nie mam pre. Gram na mc550 z regulowanym wyjściem i podpinam pod końcówkę mc452 i..... i jest dobrze a innych źródeł nie mam. Myślę o transporcie cyfrowym i dlatego zakupiłem 550 bo ma wejście na dac-a. Co sądzicie o tym, że nie przewiduję pre ? czy jednak jestem w błędzie i warto go mieć - oczywiście w celu poprawy brzmienia bo funkcjonalności nie potrzebuję. Pytałem też wcześniej o B&W i Thiel, ale nikt mi nie odpowiedział. Czyżby nikt z szanownego grona nie miał tych kolumn ? A może żle zadaję pytania ? Proszę o odpowieź

 

Mc 550 czy MCD 550 .

Ja też tak gram z Denona 3300 ,z wyjśćia regulowanego na monoblokach . Jednak w przypadku gdy używa się kilku źródeł , a gram na integrze lampowej z jednym wejściem (''minimalizm elekrtoniczny'') to pre jest niestety nieodzownym elementem .

Właśnie dlatego poszukuję takiego preampu który miałby w sobie dobrego Daca i porządny Phono Stage, na MC coby uniknąć kilku niepotrzebnych połączeń (minimalizm).

Poza tym mam dość ciągłego przełączania kabli z jednego na inne źródło. No i planuję pójść w dzielonkę , i tu właśnie jakieś porządne pre było by podstawowym krokiem w tym kierunku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co ? W stosunku do Maca lepiej, taniej ,funkcjonalniej, czy co?

Masz z tego co piszesz duże doświadczenie z Macami, a więc na twojej opini chyba można polegać. Muszę coś wybrać konkretnego tak a żeby za chwilę nie szukać czegoś kolejnegoco by sprostało moim oczekiwaniom. Funkcjonalność C2600 mnie mocno zauroczyła. No ale jeśli Ty jako użytkownik twierdzisz że jest coś nie tak, więc pozostaje mi zabazować po części na na twojej opinii , chyba że ktoś się jeszcze odezwie z odmiennym zdaniem .C 2120 lekko brałem pod uwagę jednak design Accu do mnie tak do końca nie przemawia , no ale jeśli ma być lepiej od wspomnianych C 2200, C2300 ,C2500 no to jakoś to przeżyję.

Napisz jakie twoim zdaniem są zasadnicze różnice między Macem a Accu, co bym nabrał jakiegoś wyobrażenia.

Interesuje mnie w nich dość mocno sekcja pre gramofonowego a zwłaszcza MC no i DAC, Mac ma znacznie lepszego-rozbudowanego daca.

Pozdrawiam , dzięki za odpowiedź i zainteresowanie.

 

nie chodzi o to czy lepiej czy gorzej. inaczej. z moimi kolumnami Mcintosh grał za ostro momentami. potrzebowałem wygładzenia dźwięku i wpadłem na pomysł na klase A i Accuphase.

a że lubię mieć końcówke/monosy i pre z jednej stajni to poszedłem w pre Accu. podstawowe z linii produktowej i pewnie można lepiej ale to za chwile. trochę się cenią ;)

 

co do Maca to faktycznie funkcjonalność bardzo duża. DAC dobry, pre gramofonowe lepiej zapomnieć. w Accu obie rzeczy jako dodatkowe karty. jak grają nie wiem

w moim zestawieniu Mac bardziej przejrzysty, dynamiczniejszy, przestrzenny, Accu jest plastyczniejsze, muzykalniejsze, bardziej pełny dźwięk, scena głębsza

Edytowane przez 2socks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maca to faktycznie funkcjonalność bardzo duża. DAC dobry, pre gramofonowe lepiej zapomnieć.

I tu mnie zmartwiłeś, po cichu liczyłem na jakiś dobry Phono Stage , ciekawe jak DAC się sprawuje w tym nowym modelu , za jakiś czas wypożyczę do odsłuchu C2600 to coś skrobnę odnośnie wrażeń odsłuchowych.

Edytowane przez pelot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 26

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.