Skocz do zawartości
IGNORED

Problem z Dual CV1700. Gra Bardzo cicho. Pomocy

Tomasz89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Potrzebuję waszej pomocy. Zakupiłem ostatnio wzmacniacz Dual CV1700. Na początku wszystko było ok ale po jakimś czasie w zasadzie przestał grać. Gra ale bardzo cicho i nie reaguje na regulację potencjometrem(stało się to dość nagle, po ponownym podłączeniu kolumn na których wcześniej grał bez zarzutu). Czy wiecie co to może być?? Pewien znajomy podpowiedział mi, że może to być problem z końcówką mocy?? Czy to prawda?? Jeżeli tak to czy da się to naprawić. Zależy mi żeby wykorzystać oryginalne podzespoły, ale nie ma pojęcia co trzeba wymienić i czy w ogóle jeszcze dostane takie części. Zależy mi żeby nie zmieniać charakterystyki dźwięku, chce żeby grał tak jak w oryginale. Nie znam się totalnie na elektronice także jeżeli chodzi o jakiekolwiek pomiary to niestety nie pomogę. Szczegółowe informacje o tym modelu znajdziecie tutaj:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Bardzo proszę o Pomoc.

Ukryta Zawartość

pojawiło się światełko w tunelu. Po podłączeniu kolumn na na wyjście "B" ( w Dual-u "2") wzmacniacz działa bez problemu. Czyli pewnie to nie kocówka. Tylko co to może być. Czy da się to naprawić i jaki koszt?

Cieszę się ze to nic poważnego. Nie ukrywam ze mi ulżyło. Sporo czasu czekałem na ten model. Czyli jest to do naprawy bez zmian charakterystyki ani barwy dźwięku?? Bardzo dziękuję za pomoc. Serdecznie pozdrawiam. :)