Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  267 członków

ATC Klub
IGNORED

Klub Posiadaczy Zacnych Głośników ATC


slaaawek

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, piotrek7 napisał:

Uwzględnij w kalkulacjach C1.  Niezależnie od powierzchni pokoju w jakim gra, wnosi bardzo dużo do muzyki. To jeden z moich najlepszych zakupów jeśli chodzi o audio. I coś, bez czego nie wyobrażam sobie porządnego grania. Mimo, że mam SCM19 na 18 metrach. 

Nie lepsza opcja to dobra podłogówka? 🙂 

ATC SCM150SL // NAIM NDX 2 + NAIM XPS DR + Furutech DPS - 4.1// Musical Fidelity M8Pre + 3 x M8s-500s + 4x GigaWatt LC-2 EVO// GigaWatt PF-2 EVO + Enerr Transcenda Ultimate// Albedo Monolith Reference

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, muzofan napisał:

Nie lepsza opcja to dobra podłogówka? 🙂 

Tylko co zrobić jak nie chcemy pozbywać się ulubionych monitorków (często ze sporą stratą, jeżeli kupiliśmy nowe) a brakuje im trochę zejścia. A tu jeszcze Piotr dobrał suba od ATC więc czego chcieć więcej 🙂

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, muzofan napisał:

Nie lepsza opcja to dobra podłogówka? 🙂 

U mnie zdecydowanie nie. Konfigurację 2+1 o wiele łatwiej zgrać z pomieszczeniem. W podłogówki (w mojej ocenie) jest sens wchodzić gdy dysponuje się dużym pomieszczeniem, dopracowaną akustyką i architekturą pomieszczenia. Gdy "wciskamy" sprzęt audio do niewielkiego pomieszczenia ogólnego użytku, o wiele łatwiej jest uzyskać dobre brzmienie z monitorów i subwoofera. Na podłogówkach nigdy nie zagrałbym koncertu organowego ciesząc się pięknym dźwiękiem. Byłoby jedynie buczenie i dudnienie przesłaniające pozostałe pasma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto sprawdzić i samemu się przekonać. Bo subwoofer w głównej mierze buduje przestrzeń i "oddech" w nagraniu. Bas i pierd...cie wynikające z potęgi brzmienia to tylko efekt uboczny. Choć bardzo miły. A C1 jest piekielnie szybki tak więc doskonale zgrywa się z monitorami i nie ma problemu aby za nimi nadążyć 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, piotrek7 napisał:

Warto sprawdzić i samemu się przekonać. Bo subwoofer w głównej mierze buduje przestrzeń i "oddech" w nagraniu. Bas i pierd...cie wynikające z potęgi brzmienia to tylko efekt uboczny. Choć bardzo miły. A C1 jest piekielnie szybki tak więc doskonale zgrywa się z monitorami i nie ma problemu aby za nimi nadążyć 😀

A jak to się zgrywa z monitorami żeby nadal dźwięk był zbalansowany w całym paśmie? Trzeba robić pomiary?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto sprawdzić i samemu się przekonać. Bo subwoofer w głównej mierze buduje przestrzeń i "oddech" w nagraniu. Bas i pierd...cie wynikające z potęgi brzmienia to tylko efekt uboczny.

Ciekawe, juz cale wieki nie slyszalem takiej opinii. Jestem tego samego zdania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, muzofan napisał:

Z własnego doświadczenia polecam SCM 100 SL 😉 do takiego metrażu 

Zgadzam się tu z kolegą Muzofan.. Do takiego metrażu, 25mk. to właśnie; SCM50, SCM100.Tylko wiadomo ceny.. Czterdziestki też zagrają dobrze, ale to będzie takie absolutne minimum.. ATC zresztą cechują się niezwykłą tolerancją na zbyt małe pomieszczenia.. Można wpychać duże skrzynie w stosunkowo niewielkie pokoje odsłuchowe.

Ja słucham na 15mk. Kiedyś miałem ATC7 i grały dobrze, potem ATC19 i wcale się bas nie wzbudzał w stosunku do ATC7.. ATC20 to samo.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Funnykris napisał:

A jak to się zgrywa z monitorami żeby nadal dźwięk był zbalansowany w całym paśmie?

Kręcąc pokrętełkami. Faza, głośność i częstotliwość. Kręcisz i ustawiasz tak długo aż przestaniesz zwracać uwagę na bas. Wtedy będzie OK bo sub zacznie odzywać się wtedy, kiedy powinien 

 

21 minut temu, Funnykris napisał:

Trzeba robić pomiary?

Ja nie robiłem. Do pomiarów służą mi uszy 😉 i nagrania, które uważam za wzorcowe. Jak choćby przywołane wcześniej koncerty organowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Adam 38 napisał:

Nie chcesz ich sprzedać? 🙂

🙂 Na chwilę obecną, nie widzę alternatywy dla dwudziestek.. Jedyne monitory które zrobiły na mnie piorunujące wrażenie to TADy.. Ale te podstawkowce kosztują więcej niż ATC150..😉

Edytowane przez mariush74
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mariush74 napisał:

Zgadzam się tu z kolegą Muzofan.. Do takiego metrażu, 25mk. to właśnie; SCM50, SCM100.Tylko wiadomo ceny.. Czterdziestki też zagrają dobrze, ale to będzie takie absolutne minimum.. ATC zresztą cechują się niezwykłą tolerancją na zbyt małe pomieszczenia.. Można wpychać duże skrzynie w stosunkowo niewielkie pokoje odsłuchowe.

Ja słucham na 15mk. Kiedyś miałem ATC7 i grały dobrze, potem ATC19 i wcale się bas nie wzbudzał w stosunku do ATC7.. ATC20 to samo.. 

Wszystko pięknie ale cena całkiem wysoka. Znając życie w końcu staną w salonie. Nie wiadomo jak będzie z budżetem bo koszty budowy szybko rosną. Ale wybrałem taki projekt który pozwala cieszyć się dźwiękiem. Salon to konkretnie pomieszczenie a nie kuchniojadalnioklatkoschodowosalon z kominkiem 😄 Kasa na sprzęt się będzie musiała znaleźć. Na razie to pieśń przyszłości. Ale czas tak szybko pędzi że za chwilę stanę przed tym problemem. Wiem że moje SCM7 się wyłożą więc spytałem z ciekawości. 

Nie wiecie panowie jak grają aktywne ATC? Chodzi mi o brzmienie wbudowanych wzmacniaczy. Bo miałem kiedyś w domu SIA2 100 i szału nie było. Szczególnie za te pieniądze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie wiecie panowie jak grają aktywne ATC? Chodzi mi o brzmienie wbudowanych wzmacniaczy. Bo miałem kiedyś w domu SIA2 100 i szału nie było. Szczególnie za te pieniądze. 


czy myslisz, ze ATC zabudowalo bY suboptymalne wzmacniacze? Nie wierze. Jesli ci sie nie podobaly, to na pewno nie z powodu wzmacniacza.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, xajas napisał:

 


czy myslisz, ze ATC zabudowalo bY suboptymalne wzmacniacze? Nie wierze. Jesli ci sie nie podobaly, to na pewno nie z powodu wzmacniacza.

 

Krótko go mogłem potrzymać. Z tego co wiem to aktywne ATC grają inaczej niż pasywne z ich wzmacniaczami. Każdy głośnik zasilony z osobnej końcówki podobno robi robotę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, posiadacze paczek ATC waszym zdaniem warto zaszaleć i wypożyczyć do moich scm7v3 piecyk Trigon Exxceed? Zastanawiam się czy w takim układzie siódemki nie będą zwyczajnie ograniczeniem dla całego systemu i ewentualna - dla mnie bardzo duża kwota - wydana na wzmacniacz ma sens. Może już mój Cyrus 8.2 z psxr2 pokazuje cały potencjał ATC 7? 

Ps. Wcześniej myślałem o sprawdzeniu Bladeliusa TYR mk3 ale Kolega z forum właśnie miał go na testach i niestety pakował go jeszcze szybciej jak zamawiał... Niby projektował go człowiek legenda w światku audio, niby recenzje, że taki super klamot a na tle Kinki Studio ex m1 czy Norma Revo ipa 140 Bladelius wypadł bardzo słabo więc i mi zapał do niego siadł. 

Zawracać gitarę dla Salonu, żeby wysłał Trigona do scm 7 czy może kubeł zimnej wody na łepetynę i nie kombinować? 

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Adam 38 napisał:

Może już mój Cyrus 8.2 z psxr2 pokazuje cały potencjał ATC 7? 

Trudno powiedzieć. To czy wzmacniacz brzmi dobrze czy źle to czysto subiektywne odczucia. Jedno czego nauczyło mnie audio to to żeby nie ufać zbyt mocno cudzym opiniom. U Ciebie i dla Ciebie coś może grać świetnie a w innym pomieszczeniu nie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Adam 38 napisał:

Koledzy, posiadacze paczek ATC waszym zdaniem warto zaszaleć i wypożyczyć do moich scm7v3 piecyk Trigon Exxceed? Zastanawiam się czy w takim układzie siódemki nie będą zwyczajnie ograniczeniem dla całego systemu i ewentualna - dla mnie bardzo duża kwota - wydana na wzmacniacz ma sens. Może już mój Cyrus 8.2 z psxr2 pokazuje cały potencjał ATC 7? 

Ps. Wcześniej myślałem o sprawdzeniu Bladeliusa TYR mk3 ale Kolega z forum właśnie miał go na testach i niestety pakował go jeszcze szybciej jak zamawiał... Niby projektował go człowiek legenda w światku audio, niby recenzje, że taki super klamot a na tle Kinki Studio ex m1 czy Norma Revo ipa 140 Bladelius wypadł bardzo słabo więc i mi zapał do niego siadł. 

Zawracać gitarę dla Salonu, żeby wysłał Trigona do scm 7 czy może kubeł zimnej wody na łepetynę i nie kombinować? 

Siódemki na pewno nie będą ograniczeniem. Już kiedyś pisałem , że słuchałem 11-tek z Naimem xs2 i Musicalem m6si i nie było szału. Teraz słucham ich z Octave i jest o niebo lepiej. Warto zasilać, nawet tanie głośniki ,lepszymi (droższymi) wzmacniaczami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, izapat napisał:

Siódemki na pewno nie będą ograniczeniem. Już kiedyś pisałem , że słuchałem 11-tek z Naimem xs2 i Musicalem m6si i nie było szału. Teraz słucham ich z Octave i jest o niebo lepiej. Warto zasilać, nawet tanie głośniki ,lepszymi (droższymi) wzmacniaczami.

Ale że mocowo te wzmacniacze nie dawały rady? Bo ciężko mi uwierzyć żeby Naim xs2 nie dawał rady SCM11. Sam kiedyś się śmiałem z "Naimowych Watów" ale już mi przeszło 😛 Tak swoją drogą słyszałem taką opinię że XS2 i Supernait potrafią pociągnąć SCM40 bez większego problemu. Konkretnie od sprzedawcy w salonie audio. Moc wzmacniaczy to ciekawa sprawa. Mam wrażenie że producenci nie podają jakichś istotnych parametrów swoich wzmacniaczy bo dobre 120W w takim Gryphonie Diablo 120 chyba napędzi wszystko a są budżetowe konstrukcje które w pomiarach wykazują moce po 200W a wykładają się na wymaganych kolumnach. Co najwyżej zagrają głośno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Funnykris napisał:

Ale że mocowo te wzmacniacze nie dawały rady? Bo ciężko mi uwierzyć żeby Naim xs2 nie dawał rady SCM11. Sam kiedyś się śmiałem z "Naimowych Watów" ale już mi przeszło 😛 Tak swoją drogą słyszałem taką opinię że XS2 i Supernait potrafią pociągnąć SCM40 bez większego problemu. Konkretnie od sprzedawcy w salonie audio. Moc wzmacniaczy to ciekawa sprawa. Mam wrażenie że producenci nie podają jakichś istotnych parametrów swoich wzmacniaczy bo dobre 120W w takim Gryphonie Diablo 120 chyba napędzi wszystko a są budżetowe konstrukcje które w pomiarach wykazują moce po 200W a wykładają się na wymaganych kolumnach. Co najwyżej zagrają głośno.

Oczywiście. Naim nie jest ułomkiem, ale wystarczyło zrobić głośniej na godz. 12 i  w Atc robił się bałagan.Na niskich poziomach głośności nie było problemu. Jednak jak pójdziemy w dzielonki Naima, sytuacja znacząco się poprawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, izapat napisał:

Oczywiście. Naim nie jest ułomkiem, ale wystarczyło zrobić głośniej na godz. 12 i  w Atc robił się bałagan.Na niskich poziomach głośności nie było problemu. Jednak jak pójdziemy w dzielonki Naima, sytuacja znacząco się poprawia.

Zgadzam się w 100%. Co innego granie po cichu a właściwe wysterowanie kolumn przy wyższych poziomach głośności.

ATC SCM150SL // NAIM NDX 2 + NAIM XPS DR + Furutech DPS - 4.1// Musical Fidelity M8Pre + 3 x M8s-500s + 4x GigaWatt LC-2 EVO// GigaWatt PF-2 EVO + Enerr Transcenda Ultimate// Albedo Monolith Reference

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, muzofan napisał:

Zgadzam się w 100%. Co innego granie po cichu a właściwe wysterowanie kolumn przy wyższych poziomach głośności.

Otóż to. Naim xs2 świetnie sobie radzi przy cichym słuchaniu , nawet z trudnymi kolumnami. Porządne zasilanie robi swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż to. Naim xs2 świetnie sobie radzi przy cichym słuchaniu , nawet z trudnymi kolumnami. Porządne zasilanie robi swoje.

Porzadne zasilanie potrzebuje przy glosnym, a nie cichym sluchaniu
To przeciez kwestia poboru mocy przy wyzszych poziomach glosnosci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, izapat napisał:

Oczywiście. Naim nie jest ułomkiem, ale wystarczyło zrobić głośniej na godz. 12 i  w Atc robił się bałagan.Na niskich poziomach głośności nie było problemu. Jednak jak pójdziemy w dzielonki Naima, sytuacja znacząco się poprawia.

Ja gram Naimem 5si na takich "normalnych" poziomach głośności i gra to dla mnie bardzo dynamicznie. Nie gram cicho ale głośno też nie. Nigdy nie lubiłem hałasu. Jak słyszę dobrze wszystkie detale nagrania i czuję odpowiednio fakturę basu to jest ok. Przy połączeniu SCM7 z Naim Nait 5SI (Realnie ma 2x70W) spokojnie jest jeszcze zapas mocy. Wiem bo znajomy wpadł kiedyś posłuchać i dużo mocniej odkręcił wzmacniacz i było całkiem ok. Uważam też że małe ATC średnio radzą sobie z bardzo głośnym graniem. Niby potrafią ale zaczyna brakować dołu. SCM7 w 20m2 gdzie trzeba je mocniej odkręcić to jest moim zdaniem nieporozumienie brzmieniowe. I ten bałagan przy zbyt głośnym słuchaniu obserwowałam niezależnie od mocy wzmacniacza. Średnica zaczyna mi przykrywać niskie tony i to jest wtedy jazgotliwe. Szkoda że ATC nie podaje rekomendowanej wielkości pokoju. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z moimi  ATC SCM 7mkII i Vincentem D-150 za miesiąc zmieniam pokój z 9 metrów na 22 metry, tylko do odsłuchów. W 9 metrach ATC SCM 7 są rewelacyjne, basu jest sporo. Naprawdę w 22 metrach będzie tak źle? Już rozplanowałem sobie ustawienie kolumn czyli 2.5 metra pomiędzy głośnikami, 3 metry do kanapy i po 1 metrze od kolumn do wszystkich ścian. Już się nastawiłem, że będzie super, dużo lepiej niż w  9 metrach, a powyżej czytam zupełnie coś innego:( Pewnie basu będzie mało, ale chociaż pocieszcie, że przestrzeń będzie fajna:( Jeśli zmienię kolumny na inne to raczej tylko na większe ATC, bo 7 niesamowicie mnie urzekły w małym pokoju (naturalność i przestrzenność dźwięku). Problem w tym, że na razie nie mam kasy na większe ATC, są ważniejsze wydatki mieszkaniowe:(a może przełożyć remont na później i najpierw kupić większe ATC?:)

Edytowane przez Mario3456
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Mario3456 napisał:

Ja z moimi  ATC SCM 7mkII i Vincentem D-150 za miesiąc zmieniam pokój z 9 metrów na 22 metry, tylko do odsłuchów. W 9 metrach ATC SCM 7 są rewelacyjne, basu jest sporo. Naprawdę w 22 metrach będzie tak źle? Już rozplanowałem sobie ustawienie kolumn czyli 2.5 metra pomiędzy głośnikami, 3 metry do kanapy i po 1 metrze od kolumn do wszystkich ścian. Już się nastawiłem, że będzie super, dużo lepiej niż w  9 metrach, a powyżej czytam zupełnie coś innego:( Pewnie basu będzie mało, ale chociaż pocieszcie, że przestrzeń będzie fajna:( Jeśli zmienię kolumny na inne to raczej tylko na większe ATC, bo 7 niesamowicie mnie urzekły w małym pokoju (naturalność i przestrzenność dźwięku). Problem w tym, że na razie nie mam kasy na większe ATC, są ważniejsze wydatki mieszkaniowe:(a może przełożyć remont na później i najpierw kupić większe ATC?:)

Wg mnie jest niezbyt szczęśliwie że tak to ujmę... Porównywałem w 20m2 SCM7 z monitorami GoldenEar BRX i zagrały sporo lepszym dźwiękiem. Tam jest taka sztuczka że po bokach monitora są dwie duże membrany bierne i jakoś rozprowadzają bas po pomieszczeniu w taki sposób że jest fajnie obecny. A niestety SCM7 są trochę tutaj ograniczone. Za to BRX'y nie mogą się moim zdaniem równać z ATC jeżeli chodzi o samo zejście basu i jego barwę (w małym pomieszczeniu). Może w twoim pomieszczeniu będzie inaczej i zagrają super - ja mam po prostu takie a nie inne doświadczenia. No nie wiem... Kiedyś też słyszałem SCM11 w ok 25m2 i też wydały mi się zbyt małe żeby nagłośnić pomieszczenie odpowiednio. Szczególnie brakowało mi podstawy basowej. Testy były przeprowadzone na końcówkach mocy NuPrime w trybie monobloku. Chyba 2x300W także mocy nie brakowało. Całkiem udane końcówki w klasie D. I za stosunkowo małe pieniądze. Myślę, że po coś są mniejsze i większe kolumny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, xajas napisał:


Porzadne zasilanie potrzebuje przy glosnym, a nie cichym sluchaniu emoji6.png
To przeciez kwestia poboru mocy przy wyzszych poziomach glosnosci

Przy cichym też jest potrzebne dobre zasilanie. Spróbuj podłączyć pod Atc jakiś wzmacniacz za 1000zł typu denon , marantz a póżniej np. Octave lub dzielonkę Naima. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy cichym też jest potrzebne dobre zasilanie. Spróbuj podłączyć pod Atc jakiś wzmacniacz za 1000zł typu denon , marantz a póżniej np. Octave lub dzielonkę Naima. 

Powiedziałbym więcej - ekstremalnie dobre zasilanie i wydajność prądowa. SCM40 v1 bo te miałem są to bardzo wymagające zestawy szczególnie w odniesieniu do ich wielkości. Ich się nie da wykarmić piecem za kilkukrotnosc tego tysiąca, spokojnie można policzyć w ich przypadku kilkunastokrotność i to w używce. Bez tego będzie to namiastka brzmienia ATC. Dodałbym, ze to są zestawy nie nadające się do rocka i dużych powierzchni, tam trzeba strzelać z wyższych modeli. Bas tych ATC jest krótki, powiedziałbym wręcz oszczędny i bardzo konturowy, wiec na większości kiepskich nagrań po prostu brakuje basu i koncertowego drive’u.

Z ciekawostek, z YAMAHA 3050 odkręconą ma maxa nawet nie zaczynało robić się głośno w pokoju, DENON 2000AE był niewiele lepszy. Dopiero z Musicalem 308 lub ATC P1 zaczęło robić się normalniej, co ciekawe sensownie zagrała tez integra Vincenta osoby, która je ode mnie kupiła.

Antyway - te zestawy proponuje potraktować jako początek inwestycji w swój zestaw, a nie jako jej zwieńczenie ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Funnykris napisał:

Kiedyś też słyszałem SCM11 w ok 25m2 i też wydały mi się zbyt małe żeby nagłośnić pomieszczenie odpowiednio. Szczególnie brakowało mi podstawy basowej. Testy były przeprowadzone na końcówkach mocy NuPrime w trybie monobloku. Chyba 2x300W także mocy nie brakowało. Całkiem udane końcówki w klasie D. I za stosunkowo małe pieniądze. Myślę, że po coś są mniejsze i większe kolumny. 

Niby głośniki nieduże co sugerowało by sprzęt towarzyszący średniej klasy ale u mnie dopiero Hegel H300 był w stanie je prawidłowo wysterować, bas może nie był sejsmiczny ale jego wielobarwność i kontrola znakomita.

„Nie ma drogi do szczęścia, to szczęście jest drogą”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 20

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.