Skocz do zawartości
IGNORED

Kabel sieciowy DIY


janiq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Cezary_58669 napisał:

Z budżetowych kabli to yarbo 8000 - będzie całe pasmo dociążone a w szczególności ''powiększone'' to basowe.. ogólnie taki dźwięk ''na sterydach''. Za to dh labs power plus, to dośc neutralny, zrównoważony i dynamiczny kabel, który raczej pomoże niż zaszkodzi.. W twoim wypadku wtyki raczej miedziane/pozłacane.

mam tego yarbo 8000 na integrze - swietny kabelek ale potrzebuje jeszcze do cd.... myslalem nad yarboo 1100 ale czy to bedzie rozwiazanie??

I czy viborga wtyki sa dla tego przewodu dobrym kompanem??

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, LunaticAllegro napisał:

I czy viborga wtyki sa dla tego przewodu dobrym kompanem??

Lepiej coś z wyższej półki. FI28/38 lub iEgo

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, LunaticAllegro napisał:

No nie szalejmy z wtykami po 500 zl za szt

Tak to już jest. iEgo też nie gorsze a tańsze. 501 to takie do 314ag. Przerobiłem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, LunaticAllegro napisał:

Witam Panowie.. Poszukuje przewodu zasilajacego z dociazona dolna srednica z dobra kontrola w basie bez straty szczegolow i blasku wysokich. Dosc muzykalnego i z szeroka scena... 

Z racji ceny chyba na wtykach viborga ale z jaka powloka to jeszcze nie zdecydowalem.

Jakies propozycje?? Podpowiedz??

Acrolink 4030 Aniversario którego używam można by tak zaklasyfikować mniej więcej. Ostateczny efekt będzie zależał od doboru do niego wtyków.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez rafa
Gato Audio AMP-150 (klasa A/B), Aqua La Voce S2, Open Baffle DIY
Tellurium Q Ultra Black, Hijiri HCI-R10, Ricable + DIY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, LunaticAllegro napisał:

No nie szalejmy z wtykami po 500 zl za szt

Znajdź Viborgi z czystej miedzi i takie kup.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, McGyver napisał:

Znajdź Viborgi z czystej miedzi i takie kup.

No wlasnie chyba kazde sa z miedzi tylko kwestia powloki... czy sie myle?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)
Godzinę temu, LunaticAllegro napisał:

No wlasnie chyba kazde sa z miedzi tylko kwestia powloki... czy sie myle?

McGyver wyraźnie napisał:

 

7 godzin temu, McGyver napisał:

z czystej miedzi i takie kup.

a bolce we wtykach często są z pośledniej jakości mosiądzu, lepsze z miedzi tellurowej, a najlepsze to z miedzi OFC (te są najdroższe).

Ja osobiście nie mam zaufania do viborgów, bo testowałem własnie te lepsze z miedzi w stos. do podróbek Oyaide i wg mnie oyaide zagrały czyściej i klarowniej (zmiany na pograniczu sugestii). 

Zastanawiam się na ile w Viborgach kosztuje marketing a ile sama wtyczka. Ale dla lepszego samopoczucia można kupić viborgi. Nie jest jakiś kosmos cenowy, choć wg mnie nie warto dopłacać do viborgów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, LunaticAllegro napisał:

No wlasnie chyba kazde sa z miedzi tylko kwestia powloki... czy sie myle?

Tak. Mylisz się. Większość jest z mosiądzu.

 

5 godzin temu, boomaga napisał:

testowałem własnie te lepsze z miedzi w stos. do podróbek Oyaide i wg mnie oyaide zagrały czyściej i klarowniej

Problem polega na tym, że Chińczycy mają bałagan i często zwyklaki sprzedają jako miedziane. Trzeba uważnie czytać opisy i kupować tylko takie Viborgi do których są załączone zdjęcia nadpiłowanych pinów, żeby było widać materiał, czerwoną miedź.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wątek ma 76 stron. Idąc na łatwiznę i odpuszczając sobie lekturę całości - założenia:

1. Budżet w okolicy 300 zł (wtyki [IEC] + przewód).
2. Kabel zasilający do wzmacniacza lampowego.

Mamy coś sprawdzonego? Gotowy, a może DIY?
Obecnie gram na kablach od Tomanka, ale wydaje się, że kabel LAPP jest u mnie jednak trochę "zapiaszczony" na górze - po wymianie na zwykłą sieciówkę od solidnego zasilacza komputerowego (za 600 zł) gra bardziej "analogowo"...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez lete
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, lete napisał:

Obecnie gram na kablach od Tomanka, ale wydaje się, że kabel LAPP jest u mnie jednak trochę "zapiaszczony" na górze

Ratunkiem dla Lappa od Tomanka jest założenie mu wtyczek Viborg w wersji złoconej. Nawet jeśli po tym zabiegu nie przypadnie Ci do gustu, to wtyczki Viborga warto mieć do dalszych eksperymentów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość

(Konto usunięte)
1 godzinę temu, McGyver napisał:

Trzeba uważnie czytać opisy i kupować tylko takie Viborgi do których są załączone zdjęcia nadpiłowanych pinów, żeby było widać materiał, czerwoną miedź.

Dokładnie te były zamawiane.

Piłować, sam nie piłowałem, żeby sprawdzić czy tam siedzi czysta miedź, jedynie szybko odsprzedałem skoro grały gorzej od tańszych kopii Oyaide.

Nie wiem, może miałem pecha, a może po prostu to był tylko marketing (Chińczycy mają żyłkę handlową i potrafią ubarwiać rzeczywistość.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma czegoś takiego jak ``red copper`` "_ to zwykła,niczym nie zabezpieczona miedź,polerowana co najwyżej.

wtyki Viborg są często produkowane poza tą firmą i sprzedawane jako firmowe,,,warto o tym pamiętać.

oryginalne są wyraźnie droższe i pakowane w firmowe pudełeczka.

Ostatnio kupiłem takie jak na foto:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG_20190705_151135.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kupię Exposure xxviii (28) poweramp dual mono 🇬🇧 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, McGyver napisał:

Tak. Mylisz się. Większość jest z mosiądzu.

 

Problem polega na tym, że Chińczycy mają bałagan i często zwyklaki sprzedają jako miedziane. Trzeba uważnie czytać opisy i kupować tylko takie Viborgi do których są załączone zdjęcia nadpiłowanych pinów, żeby było widać materiał, czerwoną miedź.

Mysle sie ze viborgi kazde sa z miedzi??

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, McGyver napisał:

Nie każde.

Jak rozpoznac ktore sa oryginalne ?? W miedzi... po cenie??

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest sposób żeby rozpoznać które są miedziane, ale sprzedawca musi zamieścić zdjęcia rozkręconych wtyków.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, McGyver napisał:

Jest sposób żeby rozpoznać które są miedziane, ale sprzedawca musi zamieścić zdjęcia rozkręconych wtyków.

Wpusc mnie.. na priv... chce napisac wiadomosc jeszcze w innym temacie

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PW mi nie działają, ale w "o mnie" masz namiary na maila i moją stronę. Na stronie z kolei znajdziesz numer telefonu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, McGyver napisał:

PW mi nie działają, ale w "o mnie" masz namiary na maila i moją stronę. Na stronie z kolei znajdziesz numer telefonu.

Wyslalem mail

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.11.2019 o 19:15, boomaga napisał:

Dla jednych lepsze złocone, dla innych rodowane. Było już wałkowane. 

Czy są jakieś większe różnice między różnymi modelami chińskich Oyiade? Chodzi mi o polecane symbole, a nie wersje złote czy rodowane. Jakoś tego nie znalazłem... 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

C-079 i P-079e czerwone. O tych mowa. Ktoś miał z różnych źródeł i opisywał tutaj że były różnice w spasowaniu plastików, ale w użytkowaniu to nie przeszkadzało ?

 

Rafa zdaje się jakiś czas temu podawał linka.

 

11 godzin temu, triode napisał:

Ostatnio kupiłem takie jak na foto:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

IMG_20190705_151135.jpg

 

Alle ładne!!

prawie tak jak te z carbonu ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez pierote

ciągłe zmiany ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Przemmo napisał:

Czy są jakieś większe różnice między różnymi modelami chińskich Oyiade? Chodzi mi o polecane symbole, a nie wersje złote czy rodowane. Jakoś tego nie znalazłem... 

Jeżeli chodzi o chińskie podróby Oyaide, to nie posiadam takich bo staram się nie kupować świadomie podrób. Miałem jednak w rękach takowe i doszedłem do tego że złocone 079, 046 i 029 nie różnią się niczym poza kolorem obudowy.
Z kolei rodowane 037 i 004 również różnią się między sobą wyłącznie kolorem. 
Wszystkie one mają piny mosiężne. Z pinami miedzianymi nigdy nie spotkałem. 
Jeżeli potrzebuję tanich wtyków sieciowych to nie kupuję podrób, tylko wtyki brandowane własnymi chińskimi markami jak Aucharm, Valab, Sonarquest, Vanguard, Viborg. Występują one w obudowach z czarnego bądź przezroczystego bezbarwnego karbowanego plastiku w formie wzorowanej na Wattgate, bądź w droższych obudowach aluminiowych w kilku wersjach wzorniczych, są też wersje aluminiowe z karbonem oraz stalowe chromowane z karbonem. W tej grupie występują piny mosiężne złocone, mosiężne rodowane, mosiężne srebrzone, a także (i te są droższe) z czystej miedzi niepowlekanej niczym (która niestety paskudnie śniedzieje), czystej miedzi złoconej i czystej miedzi rodowanej. Pinów z czystej miedzi srebrzonej nie napotkałem nigdy. 

O ile rodzaj obudowy ma znaczenie jedynie estetyczne, to rodzaj pinów wpływa już zauważalnie na dźwięk. Miedziane są lepsze, jednak staram się unikać gołej miedzi gdyż goła miedź błyskawicznie śniedzieje i wygląda potem obrzydliwie. Ostatecznie pozbyłem się wszystkich Furutechów Fi-11Cu (to Cu w nazwie jest mylące bo te Furutechy nie są z miedzi lecz z mosiądzu) na rzecz Viborgów z miedzi rodowanej bądź złoconej, bo miedziane Viborgi dają lepsze brzmienie niż ten Furutech.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@McGyver , tak sobie przeglądam temat , bo ostatnio machnąłem dwa kable zasilające , jeden z Supry drugi z Neotecha i kupiłem do tych kabelków oryginalne wtyczki tychże firm. Tanie to one nie są , więc zacząłem się zastanawiać dlaczego , co w nich jest takiego niezwykłego by usprawiedliwiać cenę. Miedź , a mowa o 1 kg. w czystej postaci jest po 22 zł , w formie przetworzonej kosztuje ok.36 zł i nadal mówimy o 1 kg. Jeżeli przyjmiemy , że piny ważą ok. 200 gram to wraz z otworkami i śrubkami cena powinna się kształtować w granicach 10 - 12 zł. / mówimy o produkcji masowej/ Proces technicznego rodowania czy złocenia drogi nie jest , co więc się składa na cenę wtyku rzędu 300-500 zł. ? Czyżby obudowa , design , marketing , technologia X ? Patrzę na ten mój wtyk Supry za 100 zł i Neotecha za prawie 400 zł  ,oraz na leżący obok wtyk do przedłużacza za 10 zł i nie mam pojęcia tak naprawdę za co zapłaciłem tyle forsy ? 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Stereo: WBA Blazebird + Ironbird; Pioneer N-70A CDX-1060 ; K-1020; ; JVC QL A7; YAMAHA Yp-701, RME Adi2 PRO FS R Black Edition ; Sony STR-V5 , ;kolumny: Altec Lansing Valencia, ProAc Response One SC. Kino: Yamaha RX-A3030;BC Acoustique EX-502; kolumny: Dali Grand Vocal, B&W 685 S2, Mivoc SW 1500; Raspberry Pi3 B+;DDRC-24 ; DDRC-22D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.