Skocz do zawartości
IGNORED

polskie kolumny + wzmak do 2000pln

joorva

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym skorzystać z pomocy forumowiczów przy doborze sprzętu. Zamierzam w skończonym czasie zakupić kolumny i wzmacniacz, jednak nie mam kompletnie doświadczenia praktycznego, i wątpię czy dam radę przesłuchać sprzęt który planuję kupić (trochę bariery logistyczne, a trochę czas). Przyjąłem kilka założeń:

- kolumny w okolicach 1500 zł, koniecznie nowe (oczywiście im mniejszy koszt tym lepiej, ale wiadomo - nic za darmo),

- wzmak do ok 350 - 450 zł (używka),

- kolumny od polskiego producenta (tutaj kilka słów wyjaśnienia - po lekturze forum dochodzę do wniosku że w segmencie budżetowym krajowi producenci mają całkiem niezłe propozycje, więc jak już mam ładować kapustę w sprzęt, to czemu nie ulokować jej w polskim przemyśle? :P )

- nie chcę DIY, sam nie zrobię, a brakuje mi wiedzy żeby ryzykować u kogoś innego.

Głównie słucham muzyki filmowej (Zimmer, Netwon Howard etc.), ale to stanowi tak mniej więcej 50-60%, reszta rozlosowana między inne gatunki muzyki, filmy etc. Wczesniej nie miałem nigdy żadnego sprzętu który bu zasługiwał na miano "audio" (aktualnie męczę się z jakimiś Geniusami od komputera, chyba SPHF1250) więc trudno mi jest scharakteryzować jakiego typu dźwięku oczekuję. Sądzę że na początek powinienem chyba kupić coś w miare uniwersalnego. A i jeszcze źródło - DAC Nostromo II.

Plan pokoju w którym to będzie grało:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Pokój ma ok 16 metrów, na czerwono zaznaczyłem miejsca, gdzie chciałbym mniej więcej rozstawić sprzęt. Akustyka pomieszczenia nienajlepsza (lewa ściana cała "goła").

Po przejrzeniu rynku dosyć jasno się klarują konstrukcje na jakie mnie stać:

- Siesta Sat ( +najtańsza w zestawieniu, +chwalona przez wielu posiadaczy, -ludzie narzekają na stosunkowp małą ilośc basu, -BR z tyłu, będzie trudno rozstawić prawidłowo)