Skocz do zawartości
IGNORED

Paradigm mini monitor v6

MrLuki

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry.

Mam na imię Łukasz jestem miłosnikiem muzyki.Mój zestaw to;denon

dcd-1500AE, denon pma-710AE ,paradigm mini monitor v6.Mam to połączone kablami głośnikowymi Real Cable modelu niepamietam,ale koszt był ok 130zł za metr,kable sygnałowe to Profigold seria reference koszt ok.200zł .Pokój odsłuchowy

ma 18m/2 mocno umeblowany.Głośniki oddalone od ściany tylnej ok 20cm a od siebie ok 1,5m.Słucham między innymi;Deep Purple,Depeche

Mode,Muse,Editors,celtic,muzykę filmową no i przede wszystkim Dire

Straits.Zdaję sobie sprawę że nie jest to audiofilski zestaw ,ale

powoli chcę go ulepszyc.Dzwięk którym gra opisałbym jako ostry,trochę

matowy bez detali i tła, tylko z pierwszą sceną dzwiękowa,gra troszkę

nerwowo.Za to jest szybki, dynamiczny wydaje mi się że odpowiedni do

muzyki elektronicznej.Ale przejdę do sedna sprawy, na początek

chciałbym zabrac się za kolumny tylko mam dylemat czy zamiast sprzedac

je nie lepiej bedzie zmodyfikowac. Mam tu na mysli gruntowną

przebudowę lepsze głosniki inna zwrotnica co o tym myślicie drodzy

koledzy, kogo polecacie? Dzwięk jaki chciałbym uzyskac musiałby miec szeroką scenę,duzo detali,powinien byc muzykalny,wysoki jak i niski zakres aby był spójny.Nie lubię wyeksponowanej góry,chyba że nie jest męcząca ani dominująca.Co do średnicy lubię gdy jest jej dużo i jest na pierwszym planie,a bas lubie w takiej ilości jak ma byc czyli za mało żle za dużo też.Poproszę o opinię i doświadczenia w tym temacie bo może kolumn sie nie opłaca modyfikowac.Koszt modyfikacji do 2000zł.Pozdrawiam.

https://www.audiostereo.pl/topic/78621-paradigm-mini-monitor-v6/

Nie opłaca się modyfikować...nie da się kompletnie zmienić kolumn....sprzedać wszystko i posłuchać parę zestawów na spokojnie w salonach...albo wymienić elektronikę na cieplejszą, bo z Denonem to muszą być żyletki :(

Co do zestawów to można posłuchać:

Ukryta Zawartość