Skocz do zawartości
IGNORED

Harman PM655 - szukam pomocy i opinii

WM

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym audiofilem. mam możliwość kupienia wzmacniacza harman/kardon PM655 za 500 zł. Czy moglibyście podzielić się opiniami o tym sprzęcie? na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie? słucham głownie klasyki i jazzu, pokój 27 m2, mało mebli, na razie mam monitory Mission 700.

Pozdrawiam

https://www.audiostereo.pl/topic/7995-harman-pm655-szukam-pomocy-i-opinii/

witam,

w opisie widze, że szukasz także czegoś o Rotelu, a więc jeszcze nie jesteś do końca zdecydowany...

--- może więc starszy NAD?

nie jestem pewien czy Harman będzie najodpowiedniejszym rozwiązaniem... zapewne zagra on dynamicznie i zdecydowanie rockowo (zapewne, bo go nie słuchałem)...

NAD 312 kosztuje około 600-700pln, i w tej cenie jest naprawde rozsądną propozycją do klasyki i jazzu - wadą jest brak leniucha, ale czego się nie robi dla dźwięku... starsze NADy są naprawde rasowo brzmiącymi urządzeniami godnymi uwagi...

te mission 700 to maleństwa, tak? gubie się w tych oznaczeniach i nie jestem pewien czy to podłogowce z tej serii czy mini monitorki... jeśli maleństwa to do 27m2 pokoju może warto by było w przyszłości pokusić się o podłogowce? chociażby z tej samej serii 700, jeśli budżet nie pozwala na więcej...

napisz coś więcej o budżecie, i z jakim CD chcesz to zestawić...

moja (nasza) rada - wszystkiego wpierw posłuchaj i NIGDY nie kupuj na opinie i w ciemno bo zamiast kota możesz kupić lwa w worku...

Mission 700 to małe ale bardzo żywe monitorki. Kupione okazyjnie. Jestem otwarty na wszelkie sugestie co do wyboru wzmaka. Generalnie dopiero przymierzam się do zakupów. Nie mam jeszcze wybranego CD. A co sądzicie o zakupie nowego wzmaka Yamaha AX 496 za 1100 zł? NAD 312 to dobry wybór, tylko jest ich mało we wtórnym obrocie.

myślałem, że masz minimalnie mniejszy budżet - dobrze, że się myliłem ;)