Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  98 członków

Exposure Klub
IGNORED

Klub miłośników marki Exposure


JARO 66
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

spacer.png

Naturalny, prawidłowo zbalansowany tonalnie dźwięk z doskonale dobranym w proporcjach zakresem wysokotonowym, ale i pełną, nieskrępowaną średnicą z nisko schodzącym, konturowym basem

Klasyczny odtwarzacz oferujący wysoką jakość brzmienia, bardzo dobrze sprawdzi się w roli źrodła niemal w każdej stereofonicznej konfiguracji ze średniego przedziału cenowego, a nawet droższej

Więcej:

https://www.hifichoice.pl/52#/spreads/52

Sprawdź nasze wyprzedaże, zapytaj o rabaty dla forumowiczów. 

https://sklep.rms.pl/wyprzedaz-promocje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...

Exosure ma swój niepowtarzalny styl brzmienia i dotyczy to zarówno systemów dzielonych, jak i wzmacniaczy zintegrowanych. Dźwięk budowany jest wokół fantastycznie czytelnej i otwartej średnicy, nasączonej w mnóstwo informacji sprawiającej, że dźwięk staje się pełny, nieskrępowany i przede wszystkim naturalny, zwłaszcza gdy sięgamy po wymagające muzyczne gatunki. 

spacer.png

Więcej: 

https://www.hifichoice.pl/53#/spreads/54

Sprawdź nasze wyprzedaże, zapytaj o rabaty dla forumowiczów. 

https://sklep.rms.pl/wyprzedaz-promocje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

W porównaniu do np. takich Neo 3, Aelite 3 grają z dużo większą masą na dole, jak w większość starszych AE średnica dominuje, jest bardzo klarowana, wokal oddawanych jest niezwykle naturalnie, góra natomiast mniej dźwięczna. Jednak największa różnica jest w tym jak rysują przestrzeń, w dobrze zrealizowanych nagraniach kolumny mają tendencje do znikania z pomieszczenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.10.2019 o 06:44, Grisza_1982 napisał:

W porównaniu do np. takich Neo 3, Aelite 3 grają z dużo większą masą na dole, jak w większość starszych AE średnica dominuje, jest bardzo klarowana, wokal oddawanych jest niezwykle naturalnie, góra natomiast mniej dźwięczna. Jednak największa różnica jest w tym jak rysują przestrzeń, w dobrze zrealizowanych nagraniach kolumny mają tendencje do znikania z pomieszczenia. 

Jeśli szukasz dobrej kontroli tego dołu to 3010S2d się sprawdzi. Na pewno nie ograniczy przestrzenności grania. Pytanie jak z tą średnicą bo w Exposure tez jest mocno podkreślona. Czy to nie będzie za dużo. 

Exposure 3010s2D jest nad wyraz namacalnym dowodem na to, że na wskroś klasyczny i zaprojektowany z głową – zgodnie z arkanami elektroniki wzmacniacz, nawet bez wydawać by się mogło obowiązkowych w dzisiejszych czasach fajerwerków i dodatków może się obronić tym, do czego został stworzony – brzmieniem. Jeśli jednak ktoś miałby ochotę poszerzyć jego funkcjonalność, to nic nie stoi na przeszkodzie, by stosowną kartę czy to dedykowaną czarnej płycie, czy też domenie cyfrowej, w nim zaimplementować. Koszt takiego upgrade’u kształtuje się mniej więcej na poziomie 1,5-2 kPLN, więc budżetu jakoś specjalnie nie nadwyręży a jednocześnie wydaje się zdecydowanie sensowniejszym rozwiązaniem od poszukiwania zewnętrznych urządzeń w podobnej cenie.

Exposure_3010s2-0014.jpg

Sprawdź nasze wyprzedaże, zapytaj o rabaty dla forumowiczów. 

https://sklep.rms.pl/wyprzedaz-promocje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Sklep.RMS.pl napisał:

Jeśli szukasz dobrej kontroli tego dołu to 3010S2d się sprawdzi. Na pewno nie ograniczy przestrzenności grania. Pytanie jak z tą średnicą bo w Exposure tez jest mocno podkreślona. Czy to nie będzie za dużo. 

3010S2d jest poza moim budżetem. Max mogę podchodzić do 2010S2. 

Aelite 3 z NAD C315bee w słabiej zrealizowanych nagraniach stają się mocno jazgotliwe na wyższej średnicy, ale podobnie było na Neo 3, z tą różnicą że tam jazgot przenosił się mocniej na soprany. 

Poczytałem trochę opinii o Exposure i większość jest zdania, że gra naturalnie z bardzo dobrze kontrolowanym basem, jednak po jasnej stronie mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bym tak to określił, ale uważam,że powinieneś odsłuchać 2010 lub XM5, ktore gra dojrzalej, bo to miniaturka 3010

Sprawdź nasze wyprzedaże, zapytaj o rabaty dla forumowiczów. 

https://sklep.rms.pl/wyprzedaz-promocje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...
W dniu 9.11.2019 o 23:14, michalfm1 napisał:

Panowie jak się ma exposure 2010 np do Nad c375bee lub marantz pm—17 Ew mf a2? Nie znam w ogóle marki. Teraz 375 gra z zensor 5 

Miałeem zensor 5 z Expo 1010 trochę brakowało basu. Z 2010 już tak nie grały jakby całkiem inny wzmacniacz tzn było jak dla mnie gorzej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Integra 2010S wymaga trochę doświadczenia i świadomości w doborze sprzętu towarzyszącego wraz z okablowaniem.

Dopiero w odpowiednio zestawionym systemie, wzmacniacz pokazuje najwyższą klasę. Lekkie podświetlenie górnej średnicy można skorygować kablami, ogromnie istotna sprawa to żródło, które często jest traktowane ''po macoszemu'' a także dopasowanie/zgranie cech głośników. Dla przykładu np. negatywny wpływ kabla zasilającego yarbo 8000, który sztucznie podkreśla (pompuje) całe niskie pasmo, które jest dominujące i mało zróżnicowane (tak, tak, za dużo basu!!!) i pozytywny wpływ jaki przyniósł  interkonekt harmonix hs-101 improved s, (między dac a 2010s) - tyle korzystnych cech, że za długo by wymieniać...

Kupię Exposure xxviii (28) poweramp dual mono 🇬🇧 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Cezary_58669 napisał:

Integra 2010S wymaga trochę doświadczenia i świadomości w doborze sprzętu towarzyszącego wraz z okablowaniem.

Dopiero w odpowiednio zestawionym systemie, wzmacniacz pokazuje najwyższą klasę. Lekkie podświetlenie górnej średnicy można skorygować kablami, ogromnie istotna sprawa to żródło, które często jest traktowane ''po macoszemu'' a także dopasowanie/zgranie cech głośników. Dla przykładu np. negatywny wpływ kabla zasilającego yarbo 8000, który sztucznie podkreśla (pompuje) całe niskie pasmo, które jest dominujące i mało zróżnicowane (tak, tak, za dużo basu!!!) i pozytywny wpływ jaki przyniósł  interkonekt harmonix hs-101 improved s, (między dac a 2010s) - tyle korzystnych cech, że za długo by wymieniać...

Expo zaczyna się od 3010. I na tym kończy moim zdaniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Exposure dostaniecie swobodę, rozmach, wysoką energetyczność, ale i pewne panowanie nad każdym aspektem brzmienia. Nie będziecie się zastanawiać, jakie elementy brzmią dobrze, a które słabiej, bo waszą uwagę pochłonie muzyka. I chyba to właśnie jest kwintesencja brytyjskiej szkoły brzmienia – na pierwszym planie ma być muzyka, a dźwięk, czy też sposób jego prezentacji, ma w tym pomagać, a nie przeszkadzać, nie rozpraszać. W tym topowa seria Exposure 5010 jest naprawdę bardzo, ale to bardzo dobra.

http://highfidelity.pl/@main-3601&lang=

Sprawdź nasze wyprzedaże, zapytaj o rabaty dla forumowiczów. 

https://sklep.rms.pl/wyprzedaz-promocje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Małe pytanko techniczne, w integrze 2010 wymieniłem wcześniej kondy w zasilaczu z 10000uF na 15000uF (Mundorf) i jest super.

Natomiast w końcówce mocy 2010 (kupiona w UK, będę miał za tydzień) też planuję wymienić kondy, tylko zastanawiam się co do pojemności 10kuF czy 15kuF ? Jak sądzicie, trzymać się oryginalnej pojemności czy ją zwiększyć.. Końcówka oczywiście będzie pracowała w bi-ampingu (integra-wysokie a końcówka-średnie/niskie tony) Kolumny 2,5 drożne w bi-wiringu. Do tego wymiana gniazda iec, bezpiecznika i ''przyzwoita'' sieciówka :)

Kupię Exposure xxviii (28) poweramp dual mono 🇬🇧 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, spokon napisał:

Moim zdaniem oryginalne kondensatory - 1020D0 w zasilaczu Exposure można wymienić na Mundorfy np.15mf

Jasne, docelowo będą M-Lytic AG MLGO 63V, rozumiem, że 15mF będą ok :)

Edytowane przez Cezary_58669

Kupię Exposure xxviii (28) poweramp dual mono 🇬🇧 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.12.2019 o 18:35, Cezary_58669 napisał:

Małe pytanko techniczne, w integrze 2010 wymieniłem wcześniej kondy w zasilaczu z 10000uF na 15000uF (Mundorf) i jest super.

Natomiast w końcówce mocy 2010 (kupiona w UK, będę miał za tydzień) też planuję wymienić kondy, tylko zastanawiam się co do pojemności 10kuF czy 15kuF ? Jak sądzicie, trzymać się oryginalnej pojemności czy ją zwiększyć.. Końcówka oczywiście będzie pracowała w bi-ampingu (integra-wysokie a końcówka-średnie/niskie tony) Kolumny 2,5 drożne w bi-wiringu. Do tego wymiana gniazda iec, bezpiecznika i ''przyzwoita'' sieciówka ?

Nie wiem czy będzie ok większa pojemność ale skoro zrobiłeś tak w integrze to w końcówce też powinno się sprawdzić, ja w mojej końcówce 3010 i w cd 2010  wymieniłem na tą samą pojemność, tak jak Ty wstawiłem  Mundorfa ale do dnia dzisiejszego biję się z myślami czy nie było by lepiej gdy bym dał większą pojemność, jest bardzo dobrze ale może było by lepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W integrze Exposure 2010S wymieniłem kondensatory w zasilaczu na Mundorfy 15 mf.
Dźwięk po zmianie jest bardziej detaliczny. Zmieniła się barwa dźwięku.
Średnie nie są tak bardzo wyeksponowane jak poprzednio. Kondensatory wnoszą pozytywną zmiane.

 

 

 

100_8779a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, świetne kondy, chyba wszyscy co wymienili potwierdzają, że wnoszą dużo ''dobrego''. Dzięki przejrzystości tej integry,  brzmienie w bardzo dużym stopniu zależy od jakości źródła i materiału muzycznego. Mam nadzieję, że końcówka na Mundorfach, doda trochę więcej wypełnienia i kultury. Najpierw jednak długa ''rozgrzewka'' Iso Tekiem.. 

Kupię Exposure xxviii (28) poweramp dual mono 🇬🇧 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli Ktoś ma integrę expo i kolumny z podwójnymi terminalami to nie ma co czekać tylko podłączyć końcówkę mocy w bi-ampingu. Przyrost jakości jest większy niż myślałem.  Na razie końcówka z kondami Mundorfa jeszcze nie gra docelowym brzmieniem ale potencjał i ''sejsmiczny bas'' słychać od pierwszej chwili. Czekam cały czas na średnicę, która dopełni górę z integry.

Kupię Exposure xxviii (28) poweramp dual mono 🇬🇧 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.12.2019 o 15:27, greg190872 napisał:

Koncowka podpieta do integry gra ciemniejszym,dociazonym ale i bardziej mulastym dzwiekiem.Ta sama koncowka podpieta do innego pre,gra podobnie jak integra expo.

Pisałeś wcześniej, że bufor w pre jest za to odpowiedzialny. Przez pierwsze pare dni dokładnie tak było, ale...mundki się ''otwierają'' i jest coraz więcej pełnego zakresu średnicy (doświetlona góra). Dodatkowe atuty w brzmieniu to zmiana sieciówki z elecaudio (cs-361) na oyaide tunami v2 w końcówce mocy i podłączenie ic harmonixa (hs-101 improved s) między pre out i pre in. Wcześniej był Albedo flat one (stara wersja) który łączy teraz daca z integrą. Harmonix zdecydowanie lepiej sprawdza się w tym połączeniu, znakomity interkonekt! Myślę, że kondy jeszcze sporo czasu będą potrzebowały do pełnej optymalizacji, tak jak to było w integrze (jest ok. 140h).

 

Kupię Exposure xxviii (28) poweramp dual mono 🇬🇧 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.