Jump to content
konrad79

KLUB LINEAR AUDIO RESEARCH

Recommended Posts

Ja niestety nie. Tylko z Tube Box SE II Pro Jecta, Graham Slee: Gram Amp 2 SE i Era Gold V. Wszystkie wypadają słabiej przy LAR MM/MC PhonoStage.

Share this post


Link to post
Share on other sites
xavian

Ja słucham prawie tylko jazzu. Do tej muzyki LAR jest stworzony. Jeśli chodzi o rock w stylu Floydzi, Doorsi, Zeppelini i te klimaty to jak najbardziej. Bardziej ostre granie nie wiem bo nie słucham:). Warto natomiast wypożyczyć i posłuchać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1DS_3486_small.jpg

 

Panowie

 

Oto najświeższa recenzja wzmacniacza LAR 30 mkII na lampach EL 34.

 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) .

 

Recenzujący nie ma najmniejszych wątpliwości co do klasy wzmaka w przedziale cen do 3.500 tyś. funtów.

 

Wkrótce kolejna opublikowana zostanie w Brytyjskiej edycji magazynu Hi fi Choice

 

Z przyjemnością was o tym poinformuję ,gdy recenzja będzie on - line .

 

Pozdrawiam serdecznie wszystkich tych ,którzu dokonali rozsądnego wyboru i zaufali własnej parze uszu miast blaskomiotnym sloganom reklamowym.

Edited by gregdee
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie

 

Oto najświeższa recenzja wzmacniacza LAR 30 mkII na lampach EL 34.

 

 

Widzę, że nastąpił powrót do EL34 zamiast KT77.

 

A Ty jaki masz model LAR'a?

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że nastąpił powrót do EL34 zamiast KT77.

 

A Ty jaki masz model LAR'a?

 

Pozdrawiam.

 

 

 

Używam dwóch do bi ampingu.

30-ka na górze i 120 ss dla

basu. Różnica w mocy idealnie

zgrywa sie z rzędem zwrotnic

w linni Tannoy Prestige.

 

Plus to synergia w pełnym paśmie, którą trudno znaleść mieszając wzmacniacze od różnych producentów.

Prawdopodobnie wynik spójnej filozofii w projekcie zasilaczy. Zadnych różnic fazowych ani dynamicznych.

 

polecam każdemu fanowi bi- ampingu

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie niestety bi-amping nie jest możliwy. W każdym bądź razie pozdrawiam wszystkich posiadaczy sprzętów marki LAR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgłaszam się do klubu z moim LAR 30 mkII na lampach KT 77 oraz pre gramofonowym LPS1 (gra sobie z AdFontes).

 

Napisz proszę jak u Ciebie zgrywa się tor analogowy, tzn IA30Mk2 z LPS1 i AdFontesem? Jakiej wkładki używasz i jakie masz kolumny?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wkładka Goldring 2500. Duże kolumny oparte o głośniki Goodmanns Axiom 301 12" plus wstęga wysokotonowa.

AdFontes, w tym zestawie i z tą wkładką, gra lepiej od np Avid Diva II + Rega 301, nie mówiąc już o Pro-Ject 2 Xperience Classic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AdFontes, w tym zestawie i z tą wkładką, gra lepiej od np Avid Diva II + Rega 301, nie mówiąc już o Pro-Ject 2 Xperience Classic.

 

No, pomiędzy Avid a Xperience jest spora różnica w cenie.

Ja posiadam właśnie IA30T plus LPS1 i zastanawiam się nad AdFontes. Obecnie gra u mnie PJ RPM 5.1 na Ortofonie 2m-Blue. Ciekaw jestem czy będzie lepiej po przesiadce na AdFontes w połączeniu z LAR'em.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

może ktoś z użytkowników wzmacniaczy LAR porównywał model IA120 do wzmacniaczy: NAD372, Yamaha AX900 lub Krell: kav300i, s300i, kav400xi.

Jeżeli tak to proszę o opinię.

Dwa pierwsze wzmacniacze znam dość dobrze. Z pozostałych kandydatów wybieram przyszłego domownika.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

może ktoś z użytkowników wzmacniaczy LAR porównywał model IA120 do wzmacniaczy: NAD372, Yamaha AX900 lub Krell: kav300i, s300i, kav400xi.

Jeżeli tak to proszę o opinię.

Dwa pierwsze wzmacniacze znam dość dobrze. Z pozostałych kandydatów wybieram przyszłego domownika.

Pozdrawiam

 

Moim zdaniem to lepszy wzmacniacz od wszystkich wymienionych.

Pierwsze trzy to zdecydowanie niższa liga ,nawet jesli cena wyższa.

[ cło za import z USA + koszty reklamy - niemałe- robią swoje ]

 

Ostatnie dwa może mają szczypte większą swobodę

(power bank w zasilaczu) wybrzmienia , ale to zależy

stricte od używanych głośników. Przy idealnym spasowaniu

trudno byłoby to nawet zanotować jak sądzę.

Ale z całą pewnością muzykalnością ustępują LAR'owi.

 

Sugerowałbym skontaktować się z panem Eugeniuszem i poprosić

o wyporzyczenie urządzenia. Odsłuchasz wtedy z własnym systemem

i we własnym pomieszczeniu odsłuchowym i bedziesz wiedział na pewno

zamiast gdybać i rozpytywać. Sczególnie ,że cogolwiek usłyszysz nijak

sie bedzie miało do trójkąta : twój system.>twój pokój>twój gust ;)

 

nieprawdaż?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź.

Prawdaż:)

Wstępny filtr wyboru urządzenia musi być, dlatego moje pytanie o porównanie.

Nie chciałbym zawracać głowy Panu Eugeniuszowi wiedząc, że jego wzmacniacz jest wg ogólnej opinii jest gorszy od wymienionych.

Spotykam się z pozytywnymi opiniami o konstrukcjach LAR stąd moje zainteresowanie ale, mało jest opinii w sieci stąd moje pytanie w tym wątku.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź.

Prawdaż:)

Wstępny filtr wyboru urządzenia musi być, dlatego moje pytanie o porównanie.

Nie chciałbym zawracać głowy Panu Eugeniuszowi wiedząc, że jego wzmacniacz jest wg ogólnej opinii jest gorszy od wymienionych.

Spotykam się z pozytywnymi opiniami o konstrukcjach LAR stąd moje zainteresowanie ale, mało jest opinii w sieci stąd moje pytanie w tym wątku.

 

Pozdrawiam

 

Proszę bardzo , cała przyjemnośc po mojej stronie

 

Rozsądnie jest pytać ,ale odpowiedzi nie zawsze są wiarygodne - w tym rzecz.

Często pochodzą od ludzi ,którzy urządzenia nigdy nie słuchali , słuchali na

targach ,albo w innych okolicznościach ,w których werdykt z definicji wypada

krzywdząco dla produktu , dzieki złemu spasowaniu i nieodpowiednim warunkom

prezentacji urządzenia i braku stosownej wiedzy u demonstrującego ;)

 

Inną rzeczą pozostaje fakt ,że my Polacy zwykle cudze chwalimy swojego nie

znając. Podczas gdy w ślepym teście wybór pada na produkt preferowany i

wtedy odkrywamy ,że jest lepszy ,tańszy i wytworzony / zaprojektowany w kraju ;)

 

Coraz więcej takich produktów na rynku. Brak nam jedynie świadomości ,że

istnieją. I trudno sie dziwić skoro prasa nie wspiera rodzimych wytwórców

tylko rozpisuje się o wspaniałościach zza oceanu lub kanału La Manche.

 

Dodatkowo wiele Europejskich marek ,szczególnie brytyjskich, podzleca

produkcję w Polsce ,nie tylko elementów ale często kompletnych urządzeń

i to nie z tych z niższej półki, lecz z linii referencyjnych. Zdziwilibyście się

panowie niezmiernie ,gdyby niektóre tak zwane "trade secrets" ujrzały światło

dzienne.

 

Wracając jednak do clue: nie sądzę,by pan Eugeniusz czuł iż zawracasz mu głowe.Z całą pewnością udzieli ci najbardziej kompetetnych informacji. Ponadto

pamiętaj że finalny voicing urządzenia - czyli jego charakter brzmienia może być

zmieniony , tak jak zostal ustawiony na podstawie testów odsłuchowych przy doborze komponentów. Wiadomo ,że produkt seryjny musi byś powtarzalny i

ten jak miliony innych jest. Jeśli więc np.okaże się ,że wzmacniacz gra tak jak

chcesz - podoba ci się ,ale wolałbyś aby był czczyptę cieplejszy, grał szerszą lub głębszą sceną itp. , cokolwiek. Wtedy masz szansę zapytać konstruktora o możliwość " kastomizacji" produktu w dowolnym kierunku, bez ryzyka i kosztów,

które musisz ponieść zawsze gdy wysyłasz produkt importowany na tzw.

" upgrade ". I nie są to dziś również małe pieniądze.

 

Jak śpiewała Marai Awaria ..." trzeba pójść po rozum do krowy"

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powoli dojrzewam do polskich produktów. Jestem w trakcie zakupu kolumn z polskiej firmy.

Wzmacniacz będę wybierał za trzy/cztery miesiące, ale chcę już teraz przygotować się do tego.

Dzięki za obszerną odpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chciałbym zawracać głowy Panu Eugeniuszowi wiedząc, że jego wzmacniacz jest wg ogólnej opinii jest gorszy od wymienionych.

 

Przepraszam bardzo, ale wg czyjej ogólnej opinii?:) Bo jak znam życie to na tym forum jest z 5 osób, które kiedykolwiek słuchały LAR'a. Nie mówię już o najnowszych modelach czyli 30 Mk2 i 120 Mk2 nie wspominając o hybrydzie. Ja przyznaję się bez bicia 120tki nie słuchałem. Natomiast słuchałem 30tki, 30 Mk2 (mam) i hybrydy. Z tych trzech 30Mk2 wypada najlepiej nie tylko pod względem wizualnym (obecnie moim zdaniem te wzmacniacze są piękne) ale też dźwiękowym. Także nie słuchaj innych a słuchaj sprzętu. Wypożycz i wtedy zobaczysz. Ja tak zrobiłem i u mnie został. Gra to z kolumnami Dynaudio Contour S 1.4, czyli trudnymi do napędzenia. Jednak 30Mk2 pomimo, iż to lampa, daje radę znakomicie. Prześlicznie napędza moje Dynki, a dźwięk? Kwintesencja muzykalności. Najkrócej tak to można określić. A Pan Eugeniusz to niezwykle uprzejmy i cierpliwy człowiek, a przede wszystkim fachowiec z prawdziwego zdarzenia oraz perfekcjonista. Wystarczy otworzyć jakikolwiek jego wzmacniacz czy też pre gramofonowe, aby zobaczyć jaką wagę przywiązuje do detali i jak profesjonalnie podchodzi do tego co robi. Chyba tylko Japończycy tak mają:)

 

Pozdrawiam

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam bardzo, ale wg czyjej ogólnej opinii?:) Bo jak znam życie to na tym forum jest z 5 osób, które kiedykolwiek słuchały LAR'a. Nie mówię już o najnowszych modelach czyli 30 Mk2 i 120 Mk2 nie wspominając o hybrydzie. Ja przyznaję się bez bicia 120tki nie słuchałem. Natomiast słuchałem 30tki, 30 Mk2 (mam) i hybrydy. Z tych trzech 30Mk2 wypada najlepiej nie tylko pod względem wizualnym (obecnie moim zdaniem te wzmacniacze są piękne) ale też dźwiękowym. Także nie słuchaj innych a słuchaj sprzętu. Wypożycz i wtedy zobaczysz. Ja tak zrobiłem i u mnie został. Gra to z kolumnami Dynaudio Contour S 1.4, czyli trudnymi do napędzenia. Jednak 30Mk2 pomimo, iż to lampa, daje radę znakomicie. Prześlicznie napędza moje Dynki, a dźwięk? Kwintesencja muzykalności. Najkrócej tak to można określić. A Pan Eugeniusz to niezwykle uprzejmy i cierpliwy człowiek, a przede wszystkim fachowiec z prawdziwego zdarzenia oraz perfekcjonista. Wystarczy otworzyć jakikolwiek jego wzmacniacz czy też pre gramofonowe, aby zobaczyć jaką wagę przywiązuje do detali i jak profesjonalnie podchodzi do tego co robi. Chyba tylko Japończycy tak mają:)

 

Pozdrawiam

 

bardzo dobry post Octagon

w 100% racji w racji i trafna

słuszna oraz sprawiedliwa

rzeczy ocena ,jak i wiedzy i

kompetencji p.Eugeniusza.

 

odnośnie egzekucji jakośći

i tego dlaczego 30 watowa

lampa bez problemu radzi

sobie z twoimi Dynkami ...

które lubią sobie spaść do

2.8ohm-dlatego są "trudne".

 

polecam przyjrzeć sie bliżej

zasilaczowi , a wzmacniacz

koniecznie odsłuchać .

 

Pamietać należy ,że to konstrukcje bardzo wysokiej klasy ,

pomimo niewielkiej ceny ,jeśli porównac je z ofertą z importu.

 

A nie ostatnie słowo w kwestiii "know - how" ;)

Ilu z was panowie miało przyjemność posłuchać...

 

monobloków NAZCA ? W te obszary niewielu zachodzi.

Chińszcyzna ala Cyber by Opera czy przewartościowane

Carry ,Gotham i YS - to w porównaniu zabawki i nawet

nie tak ładne ,by się na nie skuśić ,gdy porównać je z

kompleksowym i przemyślanym dizajnem NAZCA , nie

mówiąc o jakości wykonania i użytych elementów. Tutaj

żarty się kończą gdy do żarzenia lampy jak 845 / 211

potrzeba 1000V !!! Jakościowo w porównaniu z 20.000$

Sophia Electric 845 , ten drugi nie powinien kosztować

nawet ćwiartki swojej ceny - za tyle właśnie można mieć

już parę NAZCA ;) Idąc w stronę extremum - ONGAKU,

nie porównywałem ich bezpśrednio ,bo trudno porzyczyć

Ongaku na weekend jak wiecię , ale mając NAZCA przez

tydzień u siebie i pamietając dzwięk z ONGAKU z odsłuchów

u dilera w zestawie bardzo zbliżonym do mojego własnego,

powiedziałbym że różnice są na tyle subtelne ,że uznałbym je

za pomijalne , z lekko preferęcją w strone LAR'a który brzmi

w mojej opinii bardziej nowocześnie i dynamicznie i ...liniowo,

bez zbyt dosadnych podkreśleń średnicy , ale to tylko moja

opinia .Jakakolwiek by ta różnica była, nie pokrywa wszak

różnicy pomiedzy 28.000 PLN i 70.000 £ co by nie mówić .

 

No i definytywnie NAZCA brzmi i wygląda jak Milion $$$, przy

nim inne 845-tki ,markowe czy bezimienne wyglądają jak

stado kopciuszków pretendujących do balu stulecia ;)

 

1DS_3615_small.jpg

Edited by gregdee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam bardzo, ale wg czyjej ogólnej opinii?:) Bo jak znam życie to na tym forum jest z 5 osób, które kiedykolwiek słuchały LAR'a. Nie mówię już o najnowszych modelach czyli 30 Mk2 i 120 Mk2 nie wspominając o hybrydzie. Ja przyznaję się bez bicia 120tki nie słuchałem. Natomiast słuchałem 30tki, 30 Mk2 (mam) i hybrydy. Z tych trzech 30Mk2 wypada najlepiej nie tylko pod względem wizualnym (obecnie moim zdaniem te wzmacniacze są piękne) ale też dźwiękowym. Także nie słuchaj innych a słuchaj sprzętu. Wypożycz i wtedy zobaczysz. Ja tak zrobiłem i u mnie został. Gra to z kolumnami Dynaudio Contour S 1.4, czyli trudnymi do napędzenia. Jednak 30Mk2 pomimo, iż to lampa, daje radę znakomicie. Prześlicznie napędza moje Dynki, a dźwięk? Kwintesencja muzykalności. Najkrócej tak to można określić. A Pan Eugeniusz to niezwykle uprzejmy i cierpliwy człowiek, a przede wszystkim fachowiec z prawdziwego zdarzenia oraz perfekcjonista. Wystarczy otworzyć jakikolwiek jego wzmacniacz czy też pre gramofonowe, aby zobaczyć jaką wagę przywiązuje do detali i jak profesjonalnie podchodzi do tego co robi. Chyba tylko Japończycy tak mają:)

 

Pozdrawiam

Przepraszam bardzo, ale wg czyjej ogólnej opinii?:) Bo jak znam życie to na tym forum jest z 5 osób, które kiedykolwiek słuchały LAR'a. Nie mówię już o najnowszych modelach czyli 30 Mk2 i 120 Mk2 nie wspominając o hybrydzie. Ja przyznaję się bez bicia 120tki nie słuchałem. Natomiast słuchałem 30tki, 30 Mk2 (mam) i hybrydy. Z tych trzech 30Mk2 wypada najlepiej nie tylko pod względem wizualnym (obecnie moim zdaniem te wzmacniacze są piękne) ale też dźwiękowym. Także nie słuchaj innych a słuchaj sprzętu. Wypożycz i wtedy zobaczysz. Ja tak zrobiłem i u mnie został. Gra to z kolumnami Dynaudio Contour S 1.4, czyli trudnymi do napędzenia. Jednak 30Mk2 pomimo, iż to lampa, daje radę znakomicie. Prześlicznie napędza moje Dynki, a dźwięk? Kwintesencja muzykalności. Najkrócej tak to można określić. A Pan Eugeniusz to niezwykle uprzejmy i cierpliwy człowiek, a przede wszystkim fachowiec z prawdziwego zdarzenia oraz perfekcjonista. Wystarczy otworzyć jakikolwiek jego wzmacniacz czy też pre gramofonowe, aby zobaczyć jaką wagę przywiązuje do detali i jak profesjonalnie podchodzi do tego co robi. Chyba tylko Japończycy tak mają:)

 

Pozdrawiam

 

Albo napisałem niezrozumiale, albo nie zrozumiałeś mnie:) Ja nie mówię, ze ktoś źle mówi o tych wzmacniaczach. Po prostu szukam opinii i dlatego moja wizyta w tym wątku.

Dziękuję za wyjaśnienie i opinie.

Napisałem już do Pana Eugeniusza i czekam na odpowiedź.

Pozdrawiam

Edited by KotD

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to super. Jak będziesz po odsłuchach to podziel się wrażeniami.

 

A to mój egzemplarz IA30T Mk2

 

Pozdrawiam

Edited by Octagon
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będzie to najwcześniej za trzy/cztery miesiące, ale na pewno podzielę się wrażeniami.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazca nie słuchałem, nie stać mnie:) Ciekaw jestem czy jest do nich dedykowane pre.

 

Nazca pośiada dwa wejścia liniowe i osobny potencjometr w każdym monobloku.

Standardowo niebieski Alps, ale może to być wszystko cokolwiek sobie zażyczysz:

 

Kondo (za drogo i nie całkiem warto),Khozmo ( najlepsza relacja jakości do ceny w moim odczuciu i kolejny znakomity i poważany na świecie polski produkt ;) ,lub

jeśli jesteś fanem TVC lub AVC autotrasformer (tutaj wybór jest szeroki i adekwatny do zasobów portfela , ale jestem przekonany,że gdyby ktoś zlecił jednemu z rodzimych producentów wykonanie trafek pod TVC - np. panu Mirosławowi z firmy Linnart ,czy Łukaszowi Fikusowi -mielibyśmy kolejny produkt na rynku zdolny konkurowac bez wysiłku i ofertą z importu. Dla tych którzy chcą pilota polecam z zamknietymi oczami fikusowy regulator głośności używany w Dakach LampizatOr.

Sam takiego używam i póki co spokojnie wykosił kilka preampów z przedziału od 15.000 PLN ).To by było na tyle na temat pre. Ale mówiąc poważnie pre jest konieczne do spasowań impedancji pomiedzy urządzeniami .W zależności od konfiguracji więc, jest konieczne ,potrzebne lub zbędne. Ilośc kombinacji jest nieskończona. Moim zdaniem dziś w wejścia liniowe to wszystko co potrzeba,jedno dla Daka ,drugie dla przedwzmacniacza gramofonowego, te z kolei powinny być wypozażone w ilość wejść adekwatnych do naszych potrzeb. Tutaj funkcja pamięci głośności dla poszczególnych wejść obecna w projekcie Fikusa staje się nieoceniona, gdyż jak wiecie poziom głośności petli gramofonu zależy od wielu czynników i nigdy nie jest równy poziomowi wyjścia ze żródła cyfrowego.

 

Będzie to najwcześniej za trzy/cztery miesiące, ale na pewno podzielę się wrażeniami.

 

Pozdrawiam

 

Super

 

na pewno nie będziesz zawiedziony. wiedz też ,że wzmacniacz słuchawkowy bedący cześcią integry (30mkII) jest lepszy niż ten we wzmacniaczach Leben'a ,

tak tego japońskiego ;) ,sam ten fakt oszczędza ci całkiem sporą sumkę, którą trzeba by zapłacić za osobne urządzenie

Edited by gregdee
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super

 

na pewno nie będziesz zawiedziony. wiedz też ,że wzmacniacz słuchawkowy bedący cześcią integry (30mkII) jest lepszy niż ten we wzmacniaczach Leben'a ,

tak tego japońskiego ;) ,sam ten fakt oszczędza ci całkiem sporą sumkę, którą trzeba by zapłacić za osobne urządzenie

 

Jak najbardziej potwierdzam. Gniazdo słuchawkowe jest wyborne. Gałkę Volume trzeba trochę odkręcić, ale moje AKG K702 napędza bardzo dobrze i wyśmienicie to gra.

 

Tak sobie pomyślałem, że gdyby IA30T miał jeszcze wejścia XLR, wbudowany przedwzmacniacz gramofonowy (LPS1 bez problemu by się chyba zmieścił) i do tego sterowanie Volume z pilota to chyba konkurencji nie miał by w ogóle:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak najbardziej potwierdzam. Gniazdo słuchawkowe jest wyborne. Gałkę Volume trzeba trochę odkręcić, ale moje AKG K702 napędza bardzo dobrze i wyśmienicie to gra.

 

Tak sobie pomyślałem, że gdyby IA30T miał jeszcze wejścia XLR, wbudowany przedwzmacniacz gramofonowy (LPS1 bez problemu by się chyba zmieścił) i do tego sterowanie Volume z pilota to chyba konkurencji nie miał by w ogóle:)

 

Ze względu przede wszystkim na brak sterowania pilotem, a w drugiej kolejności XLR, trochę się waham bo nie tylko ja używam audio w domu. Na podjecie decyzji mam jeszcze trochę czasu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety coś za coś. Z drugiej strony brak pilota i XLR jest rekompensowany przez znakomitą jakość dźwięku. Dziś słuchałem sobie Xiomara. Dawno już nie byłem tak blisko muzyki. Zrobiłem również test z sieciówką Furutecha (podstawowy model). Jest jeszcze lepiej:) A przyznam, że jestem w zakresie kabli sceptykiem.

 

Ogólnie warto wypożyczyć. Jedyny koszt to przesyłka, w większości przypadków w jedną stronę:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to super. Jak będziesz po odsłuchach to podziel się wrażeniami.

 

A to mój egzemplarz IA30T Mk2

 

Pozdrawiam

 

Całkiem fajny jest projekt plastyczny wzmacniaczy LAR.

Jedyne co moim zdaniem warto byłoby zmodyfikować to sposób mocowania przedniej ścianki - bardzo ładnie jest to rozwiązane we wzmacniaczach firmy Lavardin

post-16265-0-05251900-1358364971_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Całkiem fajny jest projekt plastyczny wzmacniaczy LAR.

Jedyne co moim zdaniem warto byłoby zmodyfikować to sposób mocowania przedniej ścianki - bardzo ładnie jest to rozwiązane we wzmacniaczach firmy Lavardin

 

Masz całkowitą rację. Najlepiej by było gdyby w ogóle nie było żadnych śrub od frontu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.