Jump to content
IGNORED

Sub na tonsilu 20/80/2

Barteque

Recommended Posts

Chcę zbudować suba do pokoju 12-15 m2. Zastanawiam się nad projektem który widzialem na stronie igoda (sub przemka) na głosniku Tonsil Gdn 20/80/2. co o nim myślicie? jest jeszcze w katalogu nawet tańszy od niego gdn 20/60/6 EX który w winisd schodzi nawet niżej i mi się podoba.

jako naped myślałem zastosować kit jabel j-82 - wzmacniacz 50W na układzie TDA1514a czy to wystarczy i czy jest to dobry układ, bo nie znam się na tym? jest tam jeszcze wzmacniacz 50W na układzie TDA2030 jest tańszy więc pewno gorszy. może możecie polecić jakieś inne miejsce skad zdobyć napęd, ale najchętniej kupiłbym kit'a. Nie znam się za bardzo na wzmacniaczach ale kiedyś trzeba zacząć

droga dobra ale wybierz 20/80/2 bardzo dobre opinie na temat tego glosnika i daj mocniejszy naped glosnik ma nominalnie 80 wat a w RMsie ma 180 tak wiec 50 to troche malo ja proponuje mostek na tda 7294 bedziesz mial kolo120W

TDA 1514A ma potężne basisko, tyle, że ten bas nie jest zbyt dobrze kontrolowany. J-82 sobie odpuść. Kup oddzielnie elementy i płytkę uniwersalną. Ta w kicie jest do kitu:) Wiem bo miałem kiedyś ten kit. Do TDA2030 możesz dorzucić tranzystory na wyjściu aby mieć ciut większą moc. Wadą tego układu może być to, że TDA2030 nie ma zabezpieczenia przeciw zwarciu wyjścia do masy, TDA1514A ma wszystkie potrzebne zabezpieczenia, łącznie z wymienionym. Samo zabezpieczenie sprawdzałem praktycznie;) i działa bez zarzutu. POZDRAWIAM:)

Fajnie dzieki RAF, widzę że orientujesz sie w temacie kit'ów jak sprawdziłem to ten tda 7....cośtam jest nawet tańszy niż dwa tda1514 i chyba na NIEGO pozbieram kaske skoro mówisz że ładnie gra

• 2 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information