Skocz do zawartości
IGNORED

Klub Marka Levinsona


Chicago
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 6.04.2022 o 20:56, GT napisał:

JBL + Levinsony to od dawna sprawdzone połączenie, które sie lubi. Nie mozna byc rozczarowanym 🙂 a im wyzsze serie obu marek tym lepsza synergia 😄

OH MY GOD! Ależ wymiatają. Ekstremalny dźwięk/granie life-like. Kompletny, tak neutralny, tak prawdziwy, prawdziwy tonalnie/brzmieniowo i emocjonalny.

JBL Project EVEREST DD67000 + Mark Levinson №53 Reference Monaural Power Amplifier & Mark Levinson №536 Monaural Power Amplifier, Mark Levinson №52 Reference Dual-Monaural Preamplifier, Mark Levinson №519 Audio Player.

Mojo Juju - I Put A Spell On You

Nieuczestniczące w powyższym zestawieniu sprzęty które tam też widnieją, to: №512, №532H i №585 lub №585.5. Także z tą integrą słuchałem na żywo. I z tym niezwykle realistycznie brzmiącym systemem głośnikowym, zagrała jak nigdy z żadnym innym, a inne były tańsze i mniejsze. Ów system głośnikowy w cenie 99 999,00 € w imacustica.pt i 90 000,00 € w referencesounds.nl i to w obu w Rosewood, nie którymś z Premium Finish. Konkretne setupy na wschodzie Europy i w Azji.

 

EVEREST DD67000 +  №536 Monaural Power Amplifier / №534 Dual-Monaural Power Amplifier, №526 / №523 Dual-Monaural Preamplifier, №519 Audio Player / №515 Turntable.

Minnesota Orchestra, Eiji Oue - Snegurochka (The Snow Maiden): Dance of the Tumblers

Diana Krall - L-O-V-E

Ella Fitzgerald, Louis Armstrong - Tenderly

Anne-Sophie Mutter, The Recording Arts Orchestra of Los Angeles, John Williams - Luke and Leia (From "Star Wars: Return Of The Jedi")

Los Angeles Philharmonic, Gustavo Dudamel - The Flight to Neverland (From "Hook" / Live At Walt Disney Concert Hall, Los Angeles / 2019)

Rosemary Clooney - But Not For Me (Album Version)

Duke Ellington, Count Basie - Battle Royal

 

EVEREST DD67000 + №53, №52, №519.

Melody Gardot - Your Heart Is As Black As Night

John Mayer - Paper Doll

Karrin Allyson - Evil Gal Blues (Album Version)

Maria Mena - I Was Made For Loving You

Arthur Fiedler - Carmen Suite Ballet: II. Dance

Arthur Fiedler - Carmen Suite Ballet: VI. Scene

 

EVEREST DD67000 + №536, №523, №519.

James DePreist & Oregon Symphony - The Firebird Suite (1919 version): V. Infernal Dance of King Kashchey

Virtuoso Piper of Scotland / Bill Clement. Scotland the Brave

 

EVEREST DD67000 + №53, №52, №512 CD/SACD Player.

O-Zone Percussion Group - Jazz Variants

 

JBL Project EVEREST DD65000 + Mark Levinson №53 Reference Monaural Power Amplifier, Mark Levinson №52 Reference Dual-Monaural Preamplifier, Esoteric K-03Xs CD/SACD Player.

Trường Vũ - Gặp Nhau Làm Chi [10:40 - 11:32]

Tommy Schneller Extravaganza - Blues For The Ladies [11:37 - 13:06]

Như Quỳnh - Chuyện Hoa Sim [3:36 - 5:29]

Zhao Peng - My Grandma and Penghu Bay [5:49 - 7:51]

Northwest Sinfonietta - Carmen Habanera Fantasia (Arr. H. Farberman) [8:21 - 11:30]

 

EVEREST DD67000 + Mark Levinson Nº536 Monaural Power Amplifier, Mark Levinson Nº52 Reference Dual-Monaural Preamplifier, dCS Rossini CD Player / Streamer & dCS Rossini Master Clock.

https://blog.naver.com/okiecookie1/220686657226

Toccata and Fugue in D minor, BWV 565

Kapitalnie i w klasyce z organami piszczałkowymi. NUMERO UNO!

ARNOLD-IS-NUMERO-UNO.jpg

Mark Levinson ML-50 Monaural Power Amplifier (na 50-lecie brandu Mark Levinson) w ilości 100-u par na cały świat! :

Cytat

Northridge, Calif., Jan 4, 2022 — HARMAN Luxury Audio’s Mark Levinson brand kicks off its 50-year anniversary celebration with the announcement of the limited-edition ML-50 amplifier package – an exclusive creation limited to only 100 pair globally. The design echoes some of the most popular and important models of the brand’s storied history and offers unparalleled audio performance capable of driving virtually any loudspeaker system regardless of cost.

Since 1972, Mark Levinson audio products have set the standard for audio performance and have enjoyed a following of passionate owners who accept nothing but the best in sound reproduction. In creating the ML-50 monaural power amplifier, the Mark Levinson team looked to its past to some of the most important monaural amplifiers that each influenced the design in a special way. The ML-50 model name itself calls back to the first Mark Levinson power amplifier – the ML-2 – produced from 1977 to 1986. The No 20 power amplifier and its updated models the No 20.5 and No 20.6 produced between 1986 and 1995 inspired the large front panel
handles found on the ML-50. The No 33 (1994-2003) and No 33H (1997-2007) reference amplifiers sparked the idea of the outrigger feet that provide the solid foundation for the ML-50 chassis. The concept of the glass front panel and red backlit Mark Levinson logo on the ML-50 is lifted from the incredible No 53 reference amplifier built from 2008 to 2019. And the award-winning No 536 amplifier (2015-present) became the starting point platform for the impeccable audio performance found in the ML-50.

Perhaps the most striking aspect of the ML-50 is the clear glass top cover that showcases the internal beauty of the circuit designs. The Mark Levinson design team goes to incredible lengths to optimize the electrical layout of all component circuit boards in painstaking detail, extracting every ounce of audio performance in the process. The result is an interior that is simply a work of art visually and electrically. Elevating the drama of the glass top cover, internal LED lighting casts a glow over the interior and can be switched between red, white, and off.

The dynamic solid aluminum front panel design also features a large black glass panel insert with a red backlit LED Mark Levinson logo, and a machined aluminum standby power button encircled with a red LED light ring. The central glass panel is flanked by a pair of silver machined aluminum handles that are as functional as they are beautiful.

The power supply and audio circuits of the No 536 platform have been enhanced to offer even higher performance. The hardware engineers started by creating a lower noise floor by increasing the high-voltage supply (voltage gain and pre-driver circuits) capacitance by 50% (from 8,800uF to 13,200uF). Next, they gave it increased dynamic power with a 20% increase in the capacitance of the main high-current supply (169,200uF to 206,800uF) plus reconfigured Schottky rectifiers for a lower-impedance path from the transformer to the filter caps. Distortion has been lowered by doubling the output stage bias resulting in more than quadruple the
amount of Class A power: 20W into 8-ohms. The overall Class AB power has also increased to 425W into 8-ohms. The result is an amplifier with the highest levels of subjective and objective performance.

To provide the most stable platform possible for the increased audio performance, a new vibration-damping, mechanically isolated foot design can be found at all four corners underneath the chassis of the ML-50. These feet mimic the curved shape of the front panel and elevate the chassis further above the surface for increased convection cooling in conjunction with the new twin-channel top panel venting and massive external heat sinks.

As a fully balanced design, the ML-50 offers balanced XLR and single-ended RCA audio jack inputs and two sets of Mark Levinson Hurricane binding post speaker terminals. Advanced internal protection and monitoring ensures reliable performance under demanding conditions, while Ethernet, serial, and 12V trigger connections provide complete external control.

Each ML-50 amplifier package includes two monaural amplifiers and an accessory kit that includes two 3m power cords, a microfiber polishing cloth, white gloves, and owner’s documentation. The three cartons are vertically stacked on a wooden pallet base and protected with a triple-wall cardboard sleeve and banding straps.

“The ML-50 is a celebration of the 50 years of products and performance that have made Mark Levinson the benchmark for no-compromise audio that it is today,” said Jim Garrett, Senior Director, Product Strategy and Planning, HARMAN Luxury Audio. “With only 100 pair to be offered globally, this statement amplifier package is an heirloom investment in the finest luxury audio equipment available.”

The Mark Levinson ML-50 limited edition amplifier package will be available from select retailers in Q4 of 2022 at a retail price of $50,000 per system pair.

https://news.harman.com/releases/legendary-audio-brand-mark-levinson-celebrates-50-year-milestone-with-limited-edition-ml-50-amplifier-package

https://hometheaterhifi.com/press-releases/legendary-audio-brand-mark-levinson-celebrates-50-year-milestone-with-limited-edition-ml-50-amplifier-package/

msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 3 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Witam wszystkich. Szukam końcówki mocy do napędzenia THIEL CS6. Źródłem jest ML 39 upgrade do 390s bezpośrednio luz przez pre ARC + DAC Parasound. Moje obecne końcówki jako monobloki mają po 225W/4 Ohm. Zastanawiam się nad ML No 333. Czy miedzy 331...332...333 różnice są kolosalne ?Czy łączył ktoś może 333 z Thielami? właściwie moją jedyna obawą jest to jaka jest trwałość ( kondensatorów - ew. koszt ich wymiany) w tak wiekowym jednak już sprzęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może inaczej zapytam...

Jak mają się nowe serie ... W nieco budżetowej odsłonie takie jak np 532H do No 333 ?? 

To może inaczej zapytam...

Jak mają się nowe serie ... W nieco budżetowej odsłonie takie jak np 532H do No 333 ?? 

To może inaczej zapytam...

Jak mają się nowe serie ... W nieco budżetowej odsłonie takie jak np 532H do No 333 ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Jako że niema na AS żadnego klubu Madrigal-a lub Proceed-a to chciałbym się dopisać do szacownego klubu ML. Jakiś czas temu zakupiłem przedwzmacniacz Proceed Pre. Współpracuje on obecnie z końcówką Krell-a KAV-250a.

Proceed pre AS1.jpg

Analogowa Grupa Wywrotowa. Wojtek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 5 tygodni później...
  • 2 tygodnie później...

Obecnie gra u mnie w mniejszym zestawie z pre WBA Blazebird na 2a3 i 6F8G, kolumny Diapason Adamantes III 25Th, Transport Lumin u2mini i Dac Alauda (kolegi Seyv) na konwersji aktywnej PCM1794, Kable głosnikowe EWA LS25, IC Kimber KS1020, XLR Neotech Nei3001. Docelowo będzie grał z Triangle Signature Delta, ale przestawię dopiero może jutro. Wcześniej miałem Leeme Tucana II i końcówkę na Purifi EVAL 01. Nie ukrywam, że zmiana zaskoczyła mnie bardzo na plus. Bardzo dobrze rozkłada scenę, w szerz i głąb, to oczywiście taki slogan, ale robi to znacznie lepiej od poprzedników, a co najważniejsze ma fajną szczegółową prezentację barwy z jeszcze lepszym oddaniem faktury w wybrzmieniach i oczywiście dynamika i przejścia tonalne. Oczywiście opisy są tylko opisami, ale najważniejsze, że bardzo podciągnął mi poziom doznań. Bardzo jestem zadowolony, jeszcze trochę popracuję nad okablowaniem jak podłączę do Triangli.

 

Ogólnie charakter grania bardzo zależny od źródła, ale jest po cieplejszej stronie i ciemniejszej na pewno od Leemy, daje dużo większe dociążenie na średnicy bez utraty rozdzielczości i dynamiki. Bardzo dobra kontrola na basie, jest barwny i nie suchy.

Myślę, że teraz może trochę go jeszcze ograniczać pre. Ale na pewno jeszcze nad tym popracuję.

Edytowane przez RobG1974
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 minutes ago, RobG1974 said:

Obecnie gra u mnie w mniejszym zestawie z pre WBA Blazebird na 2a3 i 6F8G, kolumny Diapason Adamantes III 25Th, Transport Lumin u2mini i Dac Alauda (kolegi Seyv) na konwersji aktywnej PCM1794, Kable głosnikowe EWA LS25, IC Kimber KS1020, XLR Neotech Nei3001. Docelowo będzie grał z Triangle Signature Delta, ale przestawię dopiero może jutro. Wcześniej miałem Leeme Tucana II i końcówkę na Purifi EVAL 01. Nie ukrywam, że zmiana zaskoczyła mnie bardzo na plus. Bardzo dobrze rozkłada scenę, w szerz i głąb, to oczywiście taki slogan, ale robi to znacznie lepiej od poprzedników, a co najważniejsze ma fajną szczegółową prezentację barwy z jeszcze lepszym oddaniem faktury w wybrzmieniach i oczywiście dynamika i przejścia tonalne. Oczywiście opisy są tylko opisami, ale najważniejsze, że bardzo podciągnął mi poziom doznań. Bardzo jestem zadowolony, jeszcze trochę popracuję nad okablowaniem jak podłączę do Triangli.

 

Ogólnie charakter grania bardzo zależny od źródła, ale jest po cieplejszej stronie i ciemniejszej na pewno od Leemy, daje dużo większe dociążenie na średnicy bez utraty rozdzielczości i dynamiki. Bardzo dobra kontrola na basie, jest barwny i nie suchy.

Myślę, że teraz może trochę go jeszcze ograniczać pre. Ale na pewno jeszcze nad tym popracuję.

Dzieki za opinie z 1 reki, w internecie jest wiele innych pochlebnych opini w podobnym tonie, wiec by sie zgadzala ogolna sygnatura. Zawsze mnie zastanawialo jak te marki wypadaja przy starszej serii 3xx (taki ja uzytkuje, 332). Pre mam dla odmiany 320s, czyli dokladnie taki zestaw jak wychodzil w "firmowym" zestawieniu z 532h i tez to pre moge z czystym sumieniem polecic jako absolutnie fantastyczne, praktycznie idzie leb w leb z referencyjnym no32!? Oczywiscie to duze uproszczenie, bo no 32 jest kultowy i super wyrafinowany, ale jednak 320s praktycznie nie wprowadza zadnych wiekszych ograniczen w barwie/pasmie/dynamice, czy co tam jeszcze mozna wymyslec, a precyzja regulacji jest identyczna (mialem w swoim systemie oba, ale no 32 to juz super zaporowa kasa jak na 1 klocek :)) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 7 miesięcy temu...
26 minutes ago, GT said:

Fajny sprzet / kombajn. W sam raz dla tych ktorzy nie chca sie zbytnio zamartwiac czy dane polaczenie DAC + PRE + Koncowka + kable to te najlepsze z mozliwych 🙂 A tutaj wpinamy kolumny, podajemy sygnal cyfrowy i gra muzyka 🙂

Hmm no właśnie, a tak z ciekawości  to jaki dac-pre-powr ,przebije 585?no i oczywiście o jakich  kosztach mówimy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
On 12/7/2023 at 10:48 PM, Ronaldo9 said:

Hmm no właśnie, a tak z ciekawości  to jaki dac-pre-powr ,przebije 585?no i oczywiście o jakich  kosztach mówimy?

Właśnie niespecjalnie jest sens iść w taka dzielonke mając takie kombo jak 585. ML ma dobre pojedyncze komponenty typu koncowka 336, 33h itd. Referencyjne DAKi 30.5/30.6, pre no32 itd.. ale właśnie do tego kable itd I robi się b.drogo a może niekoniecznie wiele lepiej 🙂 plus miejsce na taką dzielonke, która zajmie pół ściany pokoju 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 hours ago, GT said:

Właśnie niespecjalnie jest sens iść w taka dzielonke mając takie kombo jak 585. ML ma dobre pojedyncze komponenty typu koncowka 336, 33h itd. Referencyjne DAKi 30.5/30.6, pre no32 itd.. ale właśnie do tego kable itd I robi się b.drogo a może niekoniecznie wiele lepiej 🙂 plus miejsce na taką dzielonke, która zajmie pół ściany pokoju 🙂

Tak też myślę. ZASTANAWIAM się co by dało podpięcie suba pod 585??. OBECNIE mam mały problem ze  słuchawkami 5909.dziwna sprawa bo niby są połączone z telefonem  ale dzisiaj przez cały dzień  muzyka puszczania z qobuz  sie zatrzymywała, jak by ktoś wciskał stop lub pause,kiedy  na telefonie  cały czas pokazuje że urządzenia są sprowane .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
On 12/9/2023 at 5:16 PM, Ronaldo9 said:

Tak też myślę. ZASTANAWIAM się co by dało podpięcie suba pod 585??. OBECNIE mam mały problem ze  słuchawkami 5909.dziwna sprawa bo niby są połączone z telefonem  ale dzisiaj przez cały dzień  muzyka puszczania z qobuz  sie zatrzymywała, jak by ktoś wciskał stop lub pause,kiedy  na telefonie  cały czas pokazuje że urządzenia są sprowane .

Suba, w sensie subwoofer? 🙂 No mozna, ale lepiej jakies basowe kolumny 🙂 Ten 2 problem, to moze byc cos z parowaniem/softem. Jak nie jest to permanentny problem wystepujacy codziennie, nie przejmowalbym sie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 miesiące temu...
On 12/11/2023 at 9:50 PM, GT said:

Suba, w sensie subwoofer? 🙂 No mozna, ale lepiej jakies basowe kolumny 🙂 Ten 2 problem, to moze byc cos z parowaniem/softem. Jak nie jest to permanentny problem wystepujacy codziennie, nie przejmowalbym sie. 

Sluchawki mają problem z head detection ,jest to bardzo czuła funkcja i często sie zacina, w px8 działało to sporo lepiej.a co do ml to tak się zastanawiam czy poloczeni go  z (avalon eidolon dea )lub revel  studio wypadło by lepiej niż obecne z tannoy dc10a???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.