Skocz do zawartości
IGNORED

Wybór mikrofonu i szumy w tle.

qpppa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nagrywam amatorskie filmy o grach na YouTube, zastanawiam się też nad prowadzeniem internetowych audycji live także poświęconych tej tematyce. Jednak mój obecny mikrofon to takie tanie badziewie razem ze słuchawkami, które zaczyna się trochę rozpadać :P

Chciałbym kupić jakiś lepszy mikrofon, który nagrywałby mnie z jak najlepszą jakością. Niestety nie znam się na mikrofonach, tylko gdzieś kiedyś słyszałem że dobry do tego byłby jakiś mikrofon pojemnościowy (dynamiczne do tego byłyby niby gorsze). Chciałbym wydać raczej nie więcej niż 350 zł.

Zna się może ktoś na tym, bo nie wiem za bardzo czego szukać, na jakie parametry zwracać uwagę itp. Byłbym wdzięczny jakby ktoś mi coś polecił

Od razu dodam, że mam zwyczajną wbudowaną kartę dźwiękową.

Kolejnym problemem który mam przy nagrywaniu są szumy w tle. Obecnie usuwam je "odszumiaczem" w programie Audacity, lecz momentami przez to dźwięk staje się taki trochę metaliczny. Słyszałem, że może to być wina tego, że zasilacz od kompa nie jest uziemiony... ale sam nie wiem. A może nie ma sensu kupować dobrego mikrofonu, bo ten szum w tle i tak będzie wszystko niszczył?

W tej chwili myślę nad czymś takim:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
https://www.audiostereo.pl/topic/86171-wyb%C3%B3r-mikrofonu-i-szumy-w-tle/

Szum w nagraniach jest szumem samego mikrofonu czy hałasem pracującego komputera?

Raczej żadna z tych opcji...