Skocz do zawartości
IGNORED

Małe kino domowe - jakie nagłośnienie wybrać..?

nephew

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Chciałbym prosić o kilka wskazówek przy kompletowaniu małego kina domowego. Będzie ono w małym 16 m pokoju, ale całość ulokowana na powierzchni 3 x 3 m. Centralę stanowi PS3 jako odtwarzacz Blu-ray i telewizor które mam, natomiast chciałbym do tego dobrać w miarę dobry zestaw głośników 5.1.

Nie znam się za bardzo na parametrach, a przy wyborze kierowałem się raczej wyglądem i marką. Upatrzyłem sobie zestaw Harman Kardon HKTS 16. Zależy mi na naprawdę dobrej jakości dźwięku zarówno w filmach jak i muzyce w stosunku 60/40.

Czy takie głośniki będą odpowiednie, czy ewentualnie polecacie coś innego w podobnej cenie?

A druga sprawa to kwestia amplitunera. Rozumiem, że do tego typu głośników jest on konieczny. Jeżeli tak, to co moglibyście polecić, w miarę możliwości niewielkiego? Zestaw ten nie będzie rozwijany, więc interesowałby mnie model taki akurat pod tą konfigurację.

Będę wdzięczny za każdą wskazówkę.

Jeśli zależy Ci na zajmowaniu jak najmniejszej przestrzeni w pokoju przez głośniki to sądzę że wybrałeś nieźle, oczywiście potrzebujesz do tego amplitunera, ale nie podałeś ile pieniędzy możesz na to przeznaczyć. Masz PS3 więc pewnie będziesz chciał amplituner z hdmi, interesuje Cię tylko nowy sprzęt czy też używki?

Nigdy nie słyszałem tych KEFów, podobny pomysł miała Yamaha. Wydaje mi się, że tego typu zestaw nie jest łatwo zestroić z pomieszczeniem. Tym bardziej na powierzchni 16mkw.

Nigdy nie słyszałem tych KEFów, podobny pomysł miała Yamaha. Wydaje mi się, że tego typu zestaw nie jest łatwo zestroić z pomieszczeniem. Tym bardziej na powierzchni 16mkw.