Skocz do zawartości
IGNORED

Czarny akryl - jak usunąć ryski domowym sposobem?

burz

Rekomendowane odpowiedzi

Sądzę , że to właściwy dział...

Wczoraj o mało nie dostałem zawału. Córka chciała dobrze i przetarła szmatką zakurzony wierzch kolumn. Biedaczka nie wiedziała, że krytych akrylem chorusów serii 800 nie można tykać zwykłą szmatką....

Na czarnym akrylu powstały szpetne, widoczne pod światło ślady po szmacie, takie gęste, drobne ryski. Cholera mnie bierze i pewnie jeszcze będzie brała przez najbliższe dni:(((( Nie wiem, jak to przeżyję!

Góra kolumn to niestety nie jest jednolity płat czarnego akrylu, bo od frontu zachodzi na nią aluminiowa blaszka z głośnika wysokotonowego i nie widzę możliwości użycia jakichś zmechanizowanych polerek czy czegoś w tym stylu. Myślałem raczej o czymś w płynie do przetarcia, który zniwelowałby uszkodzenia (ryski są gęste, ale bardzo powierzchowne)... hmm, nie znam się zupełnie.

Czy ktoś ma doświadczenie i mógłby podpowiedzieć, jaka jest szansa na likwidację tych rysek domowym sposobem? Jeśli jest, to czym i jak?

Ewentualnie skontaktuj się z jakimś specem od renowacji lakierów samochodowych, ewentualnie skorzystaj z rady kol. porlick. Pasta do wyświetlaczy ma na tyle mala gradacje ze raczej będzie bezpieczna dla amatora, także możesz spróbować własnoręcznie.

Ja polecam Capecod:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ściereczki są nasączone czymś w rodzaju pasty polerskiej która pod naciskiem palców pokrywa polerowaną powierzchnię, parę pociągnięć i jest lustro. W komplecie są dwie o wymiarach 10x15cm więc wystarczą na bardzo długo (do wypolerowania np. zegarka wystarczy kawałek 1x1cm)

Ukryta Zawartość